Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Omaa pelaamista demossa:
[video=youtube;WMxDvz3dzPs]http://www.youtube.com/watch?v=WMxDvz3dzPs[/video]

Viime vuosina tosiaan änärit jääneet vähemmälle, joten eivät ehkä ne kaikki pienimmät nyassit syöksy heti silmille. Toivottavasti tuosta nyt jonkinlaista fiilistä saa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Sitten tämä naurettavin maalivahdin kolaaminen. Meinas kahvit läikkyä yli kun näin. Ensiksi Thomasia päin ajetaan, hän on kaatumassa, mutta juuri kun on putoamassa maahan, hän tekeekin teleporttauksen jonka jälkeen on taas tolpillaan. Mitä vittua?!
Jälkimmäisessä pätkässä Luongo kolataan maalin teon yhteydessä. Muistuttaisin NHL-pelisarjan tekijöille, että nyt on kyseessä NHL, ei NFL tai WWE. Koskaan en ole nähnyt, että maalivahtia oltaisiin kolattu tuollaisella WWE-tyylisellä "pyykkinarulla".

Sen verran oon huomannu että pelitilanteessa noita teleporttaamisia ei tapahdu ja miks ihmeessä on ees ajettava sen moken päälle pelikatkolla???

Omasta mielestä toi maalivahtien dynaamisuus on toteutettu itseasiassa hyvin. Se tuo vähän lisää toimintaa sinne maalille. Demossa on tullu koettua jo osa noista uudistuksista; pelaajan taklaus penkille, maalin siirtyminen, kypärän päästä irtoaminen.. Pleksiä en ole vielä saanut rikki ja mistään en ole vielä tietooni saanut että kukaan muukaan olisi (ellei jossain aiemmassa viestissä täällä ole mainittu). Kokonaisuutena vaikuttaa hyvältä ja nyt vain sitten odottelemaan että pääsee pelaileen muita vastaan :).
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Kovat on puheet yhden videon perusteella(?), vai oletko jo päässyt demoa kokeilemaan? No, jokaisella saa tietysti olla omat mielipiteet :)

[PUOL-OFF, MUTTA AIHEESEEN LIITTYVÄ] Eikö video ole sinun mielestäsi konkreettinen todiste jossain määrin. Jos sinulle annetaan kaksi videota katsottavaksi, toinen on NHL 2004- pelivideo ja toinen vastaavasti NHL 12:sta. Tämän jälkeen sinulta voidaan kysyä, huomaatko eroa. Todennäköisesti huomaat. Ero itse pelaamisessa on se, että saat itse liikuttaa pelaajia haluamallasi tavalla, joka johtaa seurauksesta a seuraukseen b. Mutta näet silti TV-ruudusta samaa, mitä me näemme videossa. Joten, eiköhän videoiden perusteella ole oikeus puhua, kun ei se kuitenkaan muuta millään tavalla tekoälyä / grafiikkaa / ominaisuuksia, vaikka itse saatkin kapulan käteen. Asia olisi toisin, jos kyseessä olisi ainoastaan pari screenshottia. [/PUOL-OFF, MUTTA AIHEESEEN LIITTYVÄ]

[video=youtube;J-U8A5dMkQ8]http://www.youtube.com/watch?v=J-U8A5dMkQ8[/video]

Tästä rangaistuslaukauskisasta voidaan huomata se, ettei juuri mikään ole muuttunut tälläkään osalla. On samoja harhautuksia, animaatioita. Huomasin kolme uudistusta katsoessani tämän videon, jos mukaan ei lasketa kiekon fysiikkaa ja luistelumoottoria.

  1. 1. Laidassa oli mainos, jossa luki NHL Network.
    2. Uusinnassa kuuluu äänet.
    3. Rankkarien vetäjät näkyvät nyt listassa (kolme ensimmäistä).
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Omaa pelaamista demossa:
[video=youtube;WMxDvz3dzPs]http://www.youtube.com/watch?v=WMxDvz3dzPs[/video]

Viime vuosina tosiaan änärit jääneet vähemmälle, joten eivät ehkä ne kaikki pienimmät nyassit syöksy heti silmille. Toivottavasti tuosta nyt jonkinlaista fiilistä saa.

maalinedustatilanteet näyttävät kyllä hienoilta! eipä tästä kuitenkaan paljoa voi sanoa muutamaan tuntiin, ennenkuin storeen demo ilmestyy. Mutta Missäs on vika, kun "Maailman parhaalla" Missaat kaksi rankkaria? :D Joku taisi jatkoajassa sanoa että myös laukaukset uppoaa rankkareissa. innolla odotan, 05.00 kello soimaan ja pelaamaan pariksi tunniksi!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Ja edelleenkään ei voi vaihtaa kuvakulmaa rankkareissa? Nykyinen kuvakulma on jotain käsittämätöntä. Mä en ainakaan näe missä vaiheessa olen suhteessa veskaan, kun taas normaalissa läpiajossa pystyn kontroloimaan paremmin etäisyyksiä. En tiedä häiritseekö muita nykyinen kuvakulma..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Kovat on puheet yhden videon perusteella(?), vai oletko jo päässyt demoa kokeilemaan? No, jokaisella saa tietysti olla omat mielipiteet :)

Tuossa pelatessa huomasin, että lättysyötöt on nyt kovempia ja korkeampia, mutta samalla hieman epätarkempia kuin ennen. Toki slidereillahan saa säädeltyä ja kikkailtua sitten monessakin asiassa. AI-pakit eivät "jäädy" enää paikalleen lättysyötöissä, mistä suuri plussa! Päätydumpit ovat aiempaa matalempia ja ehkä kovempia. Muutenkin tuo dumppauspeli toimii aika hyvin, ja kiekon saa karvattua erilaisistakin tilanteista AI:lta pois. (Vertaa NHL 11, jossa dumppaus onnistuu vain tietyistä tilanteista). HUOM! Käytössä siis Normal asetukset ja All-Star vaikeustaso

Kuva kertoo aika paljon, vaikka en itse pääsekkään pelaamaan. Vai meinaatko, että ohjainta pitelemällä näet jotain mitä me emme näe? Yleensä tilanne on juurikin toisinpäin, pelaaja on liian intensiivisesti mukana ettei huomaa kaikki bugeja ja ai:n kohelluksia. Mutta kuten sanoit, jokaisella on omaan mielipiteeseen oikeus. Ja mä olen sitä mieltä, että nykyisillä parannuksilla ovh on riistoa! 15€ päivityslataus netistä olisi kohtuullisempi setti!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Mutta Missäs on vika, kun "Maailman parhaalla" Missaat kaksi rankkaria? :D Joku taisi jatkoajassa sanoa että myös laukaukset uppoaa rankkareissa. innolla odotan, 05.00 kello soimaan ja pelaamaan pariksi tunniksi!

Vähän on tuo tatsi pitkien taukojen jälkeen hukassa. Ongelmana on ollut näissä uudemmissa änäreissä nollaysistä lähtien, että tulee vain lauottua vahingossa tai muuten vain veivaukset kusevat. Nollaseiskassa meno olikin vähän turhan helppoa, kun sillä yhdellä ja samalla kikalla pystyi tekemään 95 prosentin varmuudella maalin. Vähän nyt harmittaa, kun en tuota suoraa laukomista kokeillut, sillä tuon rankkukisan saaminen demossa vaatii joko tuuria tai kikkailua.

Tuo estämisjäähy tuli mielestäni ihan järkevästä tilanteesta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Tulin sen kunniaksi kun pääsin testaan boksil demoo kertomaan et hyvältähän tuo tuntuu/näyttää! :D

Ja edelleenkään ei voi vaihtaa kuvakulmaa rankkareissa? Nykyinen kuvakulma on jotain käsittämätöntä. Mä en ainakaan näe missä vaiheessa olen suhteessa veskaan, kun taas normaalissa läpiajossa pystyn kontroloimaan paremmin etäisyyksiä. En tiedä häiritseekö muita nykyinen kuvakulma..

Mimmoset kierosilmät sul oikeen on? EAan vika kun et näe kuvaa?

Ja mä olen sitä mieltä, että nykyisillä parannuksilla ovh on riistoa!

Köyhien mielestä se varmasti näin on!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Ja edelleenkään ei voi vaihtaa kuvakulmaa rankkareissa? Nykyinen kuvakulma on jotain käsittämätöntä. Mä en ainakaan näe missä vaiheessa olen suhteessa veskaan, kun taas normaalissa läpiajossa pystyn kontroloimaan paremmin etäisyyksiä. En tiedä häiritseekö muita nykyinen kuvakulma..

Kyllähän se häiritsee, mutta luulin että kokoversiossa saisi tämän kuvakulman vaihtaa., mutta ei kai sitten. Viimeisin ostamani NHL on parin vuoden takaa, joten olin tästä aika innoissani ja kun demon sain käsiini niin...jostain syystä ei vain "imaissut" mukaansa. Täytyy nyt hakata enemmän ja tutustua kontrolleihin, jospa se sitten siitä lähtisi. Itselleni tärkein tässä pelissä on Be a GM-modi ja toivottavasti slaidereita säätelemällä tästä saisi haastavan ja miellyttävän yksinpeli nautinnon.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Tulin sen kunniaksi kun pääsin testaan boksil demoo kertomaan et hyvältähän tuo tuntuu/näyttää! :D

Köyhien mielestä se varmasti näin on!

Kohtuutonta haukkua toista köyhäksi, jos väittää pelin todellakin olevan aivan älyttömän kallis siihen nähden, mitä se tarjoaa? Helppohan se sinun on sanoa, sillä olet joko hyvässä töissä tai elät äidin / isän siivellä, jotka molemmat hyvissä töissä, etkä tiedä mitä opiskelijan / heikkotuloisen elämä todellakin on. Maksavalla asiakkaalla on oikeus sanoa rehellisesti mielipiteensä, kuten myös jättää ostamatta tuote.

Olen samaa mieltä pate79:n kanssa tästä kuvakulmasta. Mikä tässä sitten ärsyttää? No se, että jos haluan lähteä ampumaan rankkaria luistelemalla lähes pitkin laitaa ja vasta lopuksi leikata keskelle, on mahdotonta nähdä missä kohtaa maali ja itse -vahti on, kunnes on jo liian myöhäistä ja poke check on jo tapahtunut. Olisi mukavaa, jos saisi vapaasti valita tähän rankkareihin sen kuvakulman eli saisi tehdä rankkareillekin oman custom- kuvakulman.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Aijai...eipä kovin kummoselta näyttänyt ainakaan siltä osin että olisi "bugimaalit" korjattu pois näytti vieläkin samalla tyylillä uppoovan helpohkosti.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Vaikka mielestäni olen SUURI EA-FANI, niin olen pettynyt uudistusten vähäisyyteen ainakin vielä demossa. No viime vuosi oli sen verran vallankumouksellinen (HUT ja fysiikkamoottori), että hankala joka vuosi niitä mullistavia uudistuksia tehdä. Olis kyllä voinu tehdä kaikki animaatiot uudelleen, niin peli olisi tuntunut uudelta. En ole vielä demoa testannut mutta mitä videoista voi päätellä, niin aika tönköltä vielä uudistukset näyttää.

Mutta jos miettii koko peliä ja muutaman pelimuodon uudistuksia niin siellä on ihan positiivisia uudistuksia, kuten Be a Legend, Be a Pron useat uudistukset ja muutama kiva lisä Be a GMään. Suurin pettymys henkilökohtaisesti onkin Kultaversion kannen "puuttuminen". EI SE VOI OLLA TOLLANEN TYLSÄ JA ANEEMINEN KULTANEN NELIÖ! :mad::mad::mad:
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Tulin sen kunniaksi kun pääsin testaan boksil demoo kertomaan et hyvältähän tuo tuntuu/näyttää! :D



Mimmoset kierosilmät sul oikeen on? EAan vika kun et näe kuvaa?



Köyhien mielestä se varmasti näin on!

Eipä ole ainoa joka kaipaa tuohon rankkujen kuvakulmaan uudistusta ja näköni on tähän asti ollut oikeinkin hyvä. Pieniä uudistuksia mitä jää kaipaamaan. Turha varmaan huudella kenenkään köyhyydestä jos itsellä on ea-fanilasit päässä? :rolleyes: Mielipiteensä saa varmaan kertoa...

Ei parane kyllä pelkän demon perusteella lytätä vielä maanrakoon, mutta eipä tuo kovin erilaiselta ainakaan tuon Paavin pätkän perusteella näyttänyt. Yksi mikä pisti pahasti silmään oli tuo maalivahtien tökerö kaatuminen ja nouseminen pystyyn kuin salamana. :/ Ei hyvä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

9 tuntia demoa takana yhtä soittoa (klo 13.00 julkaistiin boksille) ja täytyy sanoa, että tulee olemaan hintansa arvoinen päivitys. Itse katson täysin EASHL-miehenä näitä uudistuksia, en yksinpelin silmistä (BaP, BaGM, Legend jne.) NHL 11 EASHL-matseja takana noin 2150, NHL 09-10 EASHL-matseja noin 2500, joten kokemusta siltä saralta löytyy. (Olen pelannut lätkäpelejä ihan ensimmäisestä lätkäpelistä alkaen, joten offline-pelit ovat tuttuja myös)

- Taklauspeli on mukavasti uudistettu, koolla ja attribuuteilla näyttäisi olevan suurtakin merkitystä (välillä tulee hauskojakin taklauksia, kuten Chara vs Sedin molemmat lentävät selälleen kovasta pommista)
- Veskoille menee samat vanhat maalit mitkä menevät NHL 11, mutta myös "uusia maaleja" menee sisään uudistuneen maalineduspelaamisen takia
- Maalineduspelaaminen on mahtavaa - nyt siellä ei 175cm "roskakuskit" voi seistä iskemässä reboundeja sisään kun voimapakit voivat lanata ne polvilleen piilolinssejä etsimään
- CPU-tekoäly on parantunut, joskin bugeja löytyy sieltä täältä. Jännä nähdä, millaiset CPU-pakit tulevat EASHL:n puolella olemaan
- Pleksejä meni 9h session aikana paskaksi 2 kpl, eli ei paljoa
- Mailoja tuntui menevän NHL 11 verrattuna paljon vähemmän säpäleiksi
- Demossa stick lift todella tehokas ja siitä saa todella harvoin jäähyä (muuttunee EASHL:n puolelle?)
- Luistelu näyttää ja tuntuu kankeammalta, mutta ehkä realistisemmalta, vaikea sanoa kun on vähän juu ja ei fiilis tuosta
- Nopeuseroja ei huomaa juuri vieläkään normiluistelussa, ei hustle (eli varmaan 70 accel / speed combolla mennään EASHL:n puolella taas)
- Pakkien rooli tullee hyökkäspelissä kasvamaan, sillä maalineduspelaaminen mahdollistaa useampia maskitilanteita veskalle ja tuntuu että ohjauksiakin tulee entistä enemmän
- Danglerien homma tehty entistä vaikeammaksi, nyt luistelunopeus laskee selkeästi kun vetää dekingiä, myös veto leftin jätkällä vasemmalta oikealle on todella hidasta myös esim. Malkinin tasoisella jätkällä.
- Rankut paljon vaikeampia, vanhat kikat menevät edelleen, mutta selvästi dekingin ansiosta tapahtuva hidastuminen vaikeuttaa hommaa
- Kiekko elää NHL 11 enemmän, esim. rännikiekon heittäminen lämärillä voi johtaa kiekon katoamiseen lavasta, hyökkäysalueella ei enää tulla näkemään siniviivalta B-pisteelle viritettyjä lämäreitä koska kiekko tuskin pysyy mukana
- EASHL attribuutit pysyvät samana, mikä on hyvä asia. Ei tarvitse opetella uusien attribuuttien merkitystä.
- Challenge team on nyt unranked, eli ei voi enää haastaa toista jengiä ranked matsiin.
- CPU aloittaa faceoffeissa pirun paljon paremmin kuin NHL 11, nyt voittoprosentti oli varmaan jotain 50% luokkaa, kun NHL 11 se oli varmaan 75-80% CPU:ta vastaan.
- Lämärit lentävät demon slidereillä mihin sattuvat, ei enää sniper-lämäreitä SSA 73 arvolla B-pisteen kaarelta toivon mukaan
- Rannelaukausten merkitys tullee kasvamaan lämäriuudistuksen takia (eli kiekko elää virityksen aikana)
- Vaihtoaitioon on pirun kiva taklata joko vastustaja tai jopa itsensä, sille ei voi olla nauramatta. :)
- Lättysyöttöjen tarkkuus on todella hyvä NHL 12:n demossa, NHL 11 aikana en niitä paljoa viljellyt mutta NHL 12 demossa niitä jopa käyttää jatkuvasti parannetun tarkkuuden takia.
- Veskan päälleajelu on vähän niin ja näin, nokkela veska kalastanee EASHL-peleissä vastustajalle jäähyjä menemällä luistelulinjojen eteen
- EASHL-puolella tullaan todennäköisesti näkemään puolustuksessa hyvin paljon Chara-kopioita, sen verran dominoiva kaveri on NHL 12 demossa puolustuksessa (koko + attribuutit)

Tässä nyt ne ajatukset listattuna, jotka tulevat lievän peliväsymyksen jälkeen mieleen.

Kommentti vielä niille jotka kritisoivat peliä, pelatkaa demoa, pelatkaa sen jälkeen NHL 11, huomaatte eron joka on selvä. Jollet huomaa eroa, ehkä olisi syytä siirtyä toisen urheilupelin pariin ja lopettaa ruikuttaminen? Eroja löytyy, peli tulee olemaan hintansa arvoinen päivitys. Ei vuodessa ehdi koko peliä uusiksi luomaan, älkää odottako kuuta taivaalta.

Paras NHL-peli koskaan, jos demon perusteella pystyy sanomaan mitään.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Joillakin ei ole käsityksen hiventäkään miten pieni aika vuosi on nykyään pelin kehittämisessä.. tuohon kuitenkin sisältyy betatestausvaihe ja kaikki. :)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Tulin sen kunniaksi kun pääsin testaan boksil demoo kertomaan et hyvältähän tuo tuntuu/näyttää! :D



Mimmoset kierosilmät sul oikeen on? EAan vika kun et näe kuvaa?



Köyhien mielestä se varmasti näin on!

Huoh! Mitenköhän lähtisin purkamaan tätä sun kypsänihmisen viestiä..

Kuvakulmasta:

Ei ole silmissä mitään vikaa, mutta kamerakulma on ihan liian lähellä pelaajaa ja liian alhaalla. Itse koen, että ratkaisevat iholta veivaamiset ovat arpapeliä nykyisellä kuvakulmalla. Ja osaan tehdä rankkareista repun, mutta koen, että en tällä kuvakulmalla saa kaikkea hyötyä kikoista ja veiveistä ku veska lähtee liikkeelle. Pelitilanteissa tulee tehtyä paljon monipuolisemmin maaleja kuin rankkareissa.

Raha-asioista:

Olen työssä käyvä, hyvin toimeentuleva yli 30vuotias mies, jonka mielestä on asioita mihin kannattaa laittaa helpommin, tai ihan vaan heräteostoksena rahaa. Mutta en koe, että tämän tekeleen kohdalla olisi EA:n puolelta tehty lähellekkään sitä mitä olisin toivonut peliltä. Ja en ole kuitenkaan niin rikas, että viitsisin kadullakaan kävellessäni jakaa vastaantuleville 70€ pikavoittoja, ihan vaan huvikseni, koska tämä peli vaikuttaa ainakin nyt juuri sellaiselta.

Luulen, että kommenttisi on kirjoitettu hetkenmielijohteesta ja provosoituna, Hemppamies

EDIT:

Erittäin loistavia kommentteja Kloever! Nyt alkaa tulla valoa tunneliin.. vihdoinkin toivo on nousussa :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

kommenttisi on kirjoitettu hetkenmielijohteesta ja provosoituna, Hemppamies

Totta, eka kerta kun ollaan samaa mieltä. Provohan tuo!

Mut silti oon sitä mieltä et maksan sen 50€ mielellläni (ei oo pakko ostaa prismasta 70€)
Jos toinen vaihtoehto et pääsis pelaan "parempaa" peliä isommilla uudistuksilla 3 vuoden välein.
Vuodessa ei ihmeitä saa aikaan kuten joku sanoi.
Onhan toi peli nyt oikeesti muutenkin uudistunut ja todennäkösesti myy kuin häkä...
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Todennäköisesti me offline-pelaajat, jotka emme maksa XBOX Liven kultajäsenyydestä, pääsemme kokeilemaan demoa todennäköisesti vasta 30.8.
Tokkopa tuolla niinkään väliä, kun kerran kyseessä vaan viikko. Vaikka olenkin pessimistinen ollut ja pääosin todennut peliä pettymykseksi, en silti väitä ettenkö haluaisi päästä sitä kokeilemaan, kerran ostoskoriin menee väkisin. Helkkarinmoista rahastusta kyllä toi XBOX Live, edes 48 tunnin ilmaiset Live-ajat eivät enää kelpaa muuhun kuin verkossa pelaamiseen, ei verkosta lataamiseen.

EA Sports & M$, they're in the game and market!

[SÄÄLI POST] E: Tietty jos joku kiltti ihminen, joka ei ole vielä käyttänyt kolmea pelaajatunnusta, haluaa ilkeälle arvostelijasedälle luoda tunnuksen omalla konsolillaan (hatusta heitetyt nimet, mutta toimiva s-posti osoite ja iäksi 18) ja antaa tunnuksen ja salasanan minulle, olisin kiitollinen. No joo, nyt meni kyllä vähä överiks, anteeksi. [/SÄÄLI POST]
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Tulin sen kunniaksi kun pääsin testaan boksil demoo kertomaan et hyvältähän tuo tuntuu/näyttää! :D



Mimmoset kierosilmät sul oikeen on? EAan vika kun et näe kuvaa?



Köyhien mielestä se varmasti näin on!

Jaaha taas yksi EA fanipoju, joka kuvittelee tekstistä päätellen olevan maailman kuningas kun elelee mamman siivellä.

Taidat olla ainoa, joka ei huomaa kuvakulmassa vikaa, itse olen samaa mieltä muiden kanssa; se rajoittaa harhauttelua selvästi. RL pelimuotoonhan saa "High" kuvakulman, joka on toimiva, mutta peliaikaiset kuvakulmat ovat aika paskoja.

Tuohon raha-asiaan en ota edes kantaa. Olet varmasti oikeutettu valittamaan muiden henkilöiden tekstiä kun he asiallisesti esittävät asian perusteluineen? Kaikki eivät elä kotona mamman luona, kuten en itsekkään. No nautin tästä tekstistä suunnattomasti, joka puskee mauottomuuden rajaa vieläkin syvemmälle.

KonsoliFIN admin eikö tuossa muka mennä henkilökohtaisuuksiin, joka ei liity peliin kun haukutaan muita kierosilmiksi ja köyhiksi..?

Täytyy sanoa, että tulee olemaan hintansa arvoinen päivitys.

- Challenge team on nyt unranked, eli ei voi enää haastaa.
Tässä nyt ne ajatukset listattuna, jotka tulevat lievän peliväsymyksen jälkeen mieleen.

Kommentti vielä niille jotka kritisoivat peliä, pelatkaa demoa, pelatkaa sen jälkeen NHL 11, huomaatte eron joka on selvä. Jollet huomaa eroa, ehkä olisi syytä siirtyä toisen urheilupelin pariin ja lopettaa ruikuttaminen? Eroja löytyy, peli tulee olemaan hintansa arvoinen päivitys. Ei vuodessa ehdi koko peliä uusiksi luomaan, älkää odottako kuuta taivaalta.

Paras NHL-peli koskaan, jos demon perusteella pystyy sanomaan mitään.

Lievästi kallis päivitys juu.

Mitä tuo Challenge meinasi? Et voi siis haastaa kaveria rankediin?

Ja mitä eroihin tulee. On selvää, että eroja on. Vai kuinka moni NHL -peli ei olisi osittain eroava kokonaisuus. Se, että olen odottanut maalivahteihin edes pientä realismia ei mielestäni ole paljoa pyydetty. Jos seuraat oikeata jääkiekkoa tiedät mitä tarkoitan, älä edes väitä EA:n vahteja realistisiksi kiitos. Ja edelleen kuten aikaisemmin, mitkä ovat ne konkreettiset asiat josta oikeasti kannattaa maksaa 70€ maitokaupasta. Huge announcement, joka oli tosiaan huikea? Maalivahtitappelut? Winter Classic?

Järkeviä uudistuksia on fysiikkamoottorissa ja kiekkofysiikoissa, mutta onko se oikeasti 70€ arvoista? Action trackerkin varmaan hyvä uudistus BaP peliajan ohessa. Ei nuo uudistukset siltikään vakuuta, kun esim. verrataan 10 -> harppausta kun saimme fysiikkamoottorin. Nyt saimme pientä hienosäätöä hintaan 70€. Ja toivon ettet ota esille kuinka rikas olet, puhun yleisellä tasolla, enkä varmasti ole muuta kuin hardcore NHL fani (irl) ja pelien fani. EA:n toiminta kun vain tuntuu kusetukselle.

Joillakin ei ole käsityksen hiventäkään miten pieni aika vuosi on nykyään pelin kehittämisessä.. tuohon kuitenkin sisältyy betatestausvaihe ja kaikki. :)

Niin ja mihin se vuosi on käytetty? Huomioi, että keskustelemme KonsoliFIN -foorumilla ja täällä on ehkä asioista perillä olevaa porukkaa, on, ei? Edellisvuonna EA teki aika hyvää työtä kun toi OIKEAN uudistuksen. Nyt on käytännössä vain hienosäädetty ja mietitty legendapelaajia.
 
Ylös Bottom