Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [Hype ja ostohehkutus - julkaisu Suomessa 8. syyskuuta]

Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

^^ Itse tein uuden käyttäjän xboxiin jolla kuukausi lisäaikaa, demon kovolle ladattua sitä voi kuitenkin pelata millävaan käyttäjätunnuksella.

Pelasin äsken Bostonilla tuota demoa, johdin 5-3 vikalla minuutilla ja Vancouver myllyttää, Sedinit tulee hakkaan maalille vihellyksen jälkeen joten tuli mahdollisuus tapella Thomaksella Sediniä(!) vastaan, tappelin tietysti ja voitinkin mutta luulin että maalivahdilla voi tapella vain maalivahtia vastaan.

Minusta paljon parempi kuin 11, kunhan pääsee kokoversiossa laskeen syöttöapua ja laukausten laser-ominaisuutta.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Jaahas, tunti demoa takana ja kyllähän tuo aika eri on kuin 11. Luistelussa ainakin selkeä ero ja kiekko tuntuu pomppivan paljon herkemmin. Lisäksi maalinedustalla on kovempi kuhina kuin ennen. Nuo nyt tuli päällimmäisenä mieleen. :) Varmuuden vuoksi pistin heti perään nhl11 pyörimään niin tuli erot paremmin esille. Täytyy vielä harkita meneekö ostoon, todennäköisesti menee. Hutista irtoaa varmaan halvimmalla, 51e posteineen ja siihen -10% alennuskuponki niin ollaan vielä ihan siedettävissä hinnoissa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Tulipa pelailtua aika monta erää tuota demoa ja ensivaikutelma oli heti alkuun, että tämähän on paras lätkäpeli ikinä.
Heti alussa oli fiilis katossa, kun pelasin kiekon viivalle hyökkäysalueella ja kun aloin laukomaan pakilla maalia kohti, niin siellä oli täysi kahina päällä. Maalinedustilanteet ovat hienoa katseltavaa.
Heti yhden erän aikana huomasin lukemattomia pieniä uudistuksia, jotka vievat peliä koko ajan lähemmäksi oikeaa lätkää. Voin vain kuvitella kuinka mahtavia ovat tiukat 1 vs 1 väännöt joukkuepelejä unohtamatta. Pelattavuudessa yleensäkään ei ole mitään vikaa. Toki maalivahtien kaatuilu oli joissain tilanteissa aika huvittavaa, mutta ei se ainakaan itseäni haittaa. Pisti vain naurattamaan kun molarit kaatuilivat ties miten. Tuli otettua "muutama" jäähykin liian rajuista maalille ajoista:rolleyes:. Tottakai pelistä seuraavan vuoden aikana löytyy varmasti napinan aihetta, mutta nyt vaikuttaa loistavalta. Tekstini sitten menikin pelkäksi hehkutukseksi:). Tulis jo!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Nyt demoa takana useita tunteja ja tunteet ovat vaihdelleet riemusta pettymykseen. Niin sekava on tällä hetkellä tilanne, että pitää antaa muutama päivä lisää aikaa. Näyttäisi kuitenkin siltä, että suuret odotukset murenevat ja täytyy ennakotilaus perua.

Viime vuodet 2k10 pelaneena oli tarkoitus taas ostaa uusi jääkiekkopeli, kun ei 2k10 jaksa enää pelata. Demoa pelattessa tuli semmoinen olo, että olisi hypännyt pari vuotta ajassa taaksepäin ja peliasemassa olisi ollut NHL 09. Isossa kuvassa se onkin näin, mutta paljon on toki muuttunutkin.

Positiivisia asioita:

- Tekoäly on aika hyvällä malilla ja tätä kautta lisää haastetta tietokoneelta sekä entistä realistisempaa peliä. Tämä on se yksi selkein ja tärkein asia mikä on tullut huomattua. Se päätön sekoilu on vähentynyt ja pelaajat pelaavat enemmmän jääkiekkoa.
- Nyt pystyy oikeasti jo pelamaan lukittuna sekä omaa Be a Pro-uraa, kun pelaajilla on edes vähän järkeä mukana. Selvä ero kuitenkin normaalissa pelissä lukittuna ja Be a Pro-uran ottelussa on edelleen, mikä on hami.
- Fyysinen peli sekä taklauspeli mennyt eteenpäin. Välillä taklauset tuntuivat todella hyviltä, mutta usein ne toki ovat liian rajuja tilanteisiin.
- Painiminen maalinedessä (puolustaja+hyökkäjä).
- Luistelu sekä pelaajan kontrolli on parantunut, vaikka se edelleen kankeata onkin.
- Toimiminen hyökkäysalueella on ihan sujuvaa ja hyökkäyspeli niin oma kuin tietokoneenkin on järkevän ja vaarallisen näköistä.
- Tunnelma pelatessa on paikoin todella hyvä ja teki tietokone pari hienoa maaliakin.
- Slidereita näyttäisi olevan paljon, joten niillä voi varmaan paljon pelastaa.
- Be a Pro, Be a GM, EASHL, HUT, 1vs1, Online League ja kaverien kanssa pelaaminen. Pelimuotoja on paljon.
- Action Sports Tracker. Hyvä uudistus, vaikka vielä demossa sielle ei ollutkaan käyttöä.
- Lättysyötöt ihan hyvin tehty, mutta onko liian helppoa ja tehokasta. Melko helposti pystyi ohittamaan pelaajia lättysyötöllä ja sen jälkeen syöttö vielä napsahti nätisti lapaan.
- Kokoero tuntuu selvästi pelattessa ja nykyisin saattaa oikeasti fyysisillä pelaajilla olla oikeasti käyttöä omassa joukkueessa.

Negatiivia asioita:

- "Luistelumoottori", pelaajat eivät luistele vaan liikkuvat edelleen vain tietyn pisteen mukaan. Pelaajat voivat esimerkiksi liukua luistimilla sivuttain! ilman, että tapahtuu mitään näkyvää liikettä jaloissa.
- Paikoittelen kääntyminen todella kanketa, kun yrittäisi lähteä terävästi liikeelle. Pelin liikkeistä näyttäisi puuttuvan muutenkin kokonaan terävyys ja sporttisuus pelaajilta.
- Taklauspeli kusee edelleen. Lonkkataklaus on erittäin tehokas, välillä ei tarvitse kuin hipaista niin saa hirvittävän mällin aikaiseksi.
- Pelaajat liukuvat naurettavasti kaatumisen jälkeen, välillä useita metrejä pienestä osumasta.
- Mailapeli puolustamisessa. Todella kankean näköistä ja ihan samanlaista mitä ennenkin. Se pitäisi ehdottomasti laittaa taklauksen tilalle oikeaan tattiin niin ja tehdä siitä täysin manuaali. Tämänhetkisellä rb+oikea tatti poke checkillä ei ole mitään tekemistä oikean jääkiekon kanssa. 2k10:stä vaikka ottamaan mallia, kun siinä se on lähes huippuluokkaa.
- Maalivahtipeli on todella alaarvoista. Itse torjuntatyöskentely sekä maalivahtien liike on tietenkin omajuttunsa, mutta nämä naurettavat virheet ja suoranaiset bugit. Tietokoneen pelaja pääse ampumaan tyhjään etukulmaan, kun maalivahti yrittää tehdä kilpitorujuntaa metrin vastassa ja keskellä maalia. Omia torjuntoja menee sisään ja syöttöjä maalinedestä ei saada katki, vaikka maalivahti yrittää sen katkaista.
- Pelaajat voivat napata kiekon mukaansa metrin päästä selän takaan, jollain ihme taikakäsillä. Tämä mahdollistaa välillä naurettavia maaleja sekä paikoin tilanteesta riippuen antaa selvää etua toiselle.
- Vedot on myös oma lukunsa. Lämärit näyttäisivät menevän helposti sisää tai tosi usein kilahtavan metalliputkeen. Leikkaus keskelle ja pitkä ranneveto -> maali. Rysty törkkäisyt lähtevät välillä kauheasta kurkotuksesta suorilla käsillä maalin, vaikka ei oikeasti pysty edes tummoista vetämään. Tämmöisiä one-timer vetoja on näkynyt koneelta useita ja muutama mennyt maalinkin.
- Jäähyt ilmeisesti jotenkin olivat vialla demossa, sillä tietokone otti jäähyjä välillä ilman kontaktia vastustajaan. Itse en saanut kuin yhden jäähyn monen tunnin testauksen aikana ja sekin tuli vahingossa, kun painoin mailannostoa vahingossa.
- Hidastusten piti olla parempia ja paikoin sieltä tulikin jopa ihan hyviä tilanteita, mutta ei ne kyllä niin hyvin ollut tehty mitä hehkutettiin.
- Puolustupeli on passiivista. Käytännössä tehokkain tapa puolustaa on blokata veto ja estellä syöttölinjoja. Näin tuntuu vastustajakin pelaavan ja se näyttää välillä todella naurettavalta, kun pelaajat vain pyörivät maalinedessä ja yrittävät blokata parhaansa mukaan vetoja. Tähän saattaisiin varmasti muutos, mikäli puolustaminen mailalla olisi tehty paremmin.
- Pelaajat voisivat vielä enemmän käyttää niitä arvojaan sekä niitä omia kykyjään. Esim. Lucic ajaessaan maalille ilman kiekkoa, voisi oikeasti tehdä siellä jotain ja käyttää kokansa hyödyksi. Kuten vaikkapa painia puolustajan kanssa tai mennä maskimieheksi, eikä ainoastaan seistä siellä.
- Pelaajat voisivat taistella ja nahistella toistensa kanssa ihan perusluistelussa kuten oikeassa jääkiekko otteluissa sekä 2k10:ssä.

Negatiivisa asoita tuli lopulta hieman turhankin paljon ilmi, enkä oikein tähän ollut varautunut. Vaikka positiivisia asioita onkin vähemmän listattuna, niin sieltä taatusti puuttuu jotain perusoletuksia mitä ei vain ole hoksannut listata. Pelasin All-Star tasolla ja lähinnä defaulta slidereita käytin. Hieman tuli muitankin slidereita kokeiltua, mutta ei niissä hirveästi ollut eroja valikoiden mukaan. Ehkä muutaman päivän jälkeen ollaan viisampia ja nuo positiiviset asiat sekä halu pelata jääkiekkopeliä tarkoittavat kuitenkin sen, että peli on pakko ostaa. Muutamiin pieniin asiohin varmasti tulee muutostakin sitten lopulliseen versioon, kun ei demo koskaan sitä lopullista tuotetta ole ihan 100% vastannut.

Semmoinen kysymys olisi, että saako noilla slidereilla jotain muutosta peliin? 2k:ssa niillä pystyi jopa hieman liikaa muuttamaan peliä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Muutamia uusia kontrolleja mitä olen huomannut:

Kiekollisena:
RB + lämäri = Korkea vapaastisuunnattava lämäri
Oikea tatti alas + syöttöliipasin pohjaan---> Release = Matala "Slap pass", johon hyökkäysalueella yritetään ohjata (vanha rb-lämäri)

Kiekottomana:
RT eli syöttöliipasin pohjassa hetken aikaa = ottaa haltuun alimman pelaajan

Vihellyksen jälkeen:
LT+Y = Huitominen (Sama mikä oli NHL 09 & 10?)
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Realistisuudessa peli on mennyt kyllä enemmän eteenpäin kuin koskaan aikaisemmin nykykonsoleilla. Tämähän muistuttaa jo jääkiekosta tehtyä peliä.

Vaikka pelimuotoja ei juurikaan ole kehitelty eteenpäin niin tästä pelistä tulisi vielä klassikko jos ovat saaneet korjattua kaikki bugit eri pelimuodoissa. Toivottavasti tulisi yhtä onnistunut tekele kuin 09:stä

Peli taitaa sittenkin mennä ostoon.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Eihän tästä demosta meinaa päästä irti, on se koukuttavaa. Heitetään jotain ajatuksia noin 15:nnen kolmannen erän jälkeen.

- Fysiikkamoottorin luvattiin muuttuneen, sitä se onkin - mutta miksi pelaajat joskus kaatuvat pienellä viiveellä, kun kunnon pommi osuu kohdalle? Viivästetty tyrmäys?

- Aloitukset on myös pistetty uusiksi, tai ainakin tietokone vaihtaa tyyliä paljon ärhäkkäämmin kuin ennen ja sitoo usein todella tehokkaasti. Tai sitten en vaan osaa aloittaa enää, pelattuani paljon pakkina juuri viime kuukausina. Ohitusaloitus ei onnistunut kertaakaan, botti on ilmeisesti laitettu varomaan erityisesti juuri tuota.

- Kiekon käyttäytyminen taas on paljon arvaamattomampaa, pomppii välillä todella ärsyttävästi mailan lavan ylitse.

- Vanhoja bugimaaleja ei tuntunut löytyvän, mutta muutama helppo meni veskareille sisään - tosin botit näyttäisivät rankaisevat selkeästä sijoittumisvirheestä aika räikeästi.

- Välillä tuntui hassulta, kun botti ampuu niin paljon etukulmaan, mutta on siinä ideaakin, kun yrittävät monesti saada reboundeja molarin patjojen kautta.

- Vastustajan kovanaama haastoi kerran Thomasin tappeluun, tämä on mielestäni hölmöä. Jos veskari tappelee, niin silloin pitää olla toinen veskari vastassa. En tosin katsonut, menikö Thomas jäähylle, vai laitettiinko sinne sijaiskärsijä? Bostonin maalilla oli tämän jälkeen nro 30 (en tiedä onko se Thomasin pelinumero).

- Veskaa on välillä kiva jysäyttää vihellyksen jälkeen, mutta ei tämä nyt kovin kummoinen uudistus ole, saat vain botit kimppuusi. Jäähyä en näistä saanut, mutta muutaman kerran tuli estettyä pelitilanteessa ja niistä pari kakkosta. Liian helposti tuota ei onneksi tapahdu ja maalille saa todellakin ajaa, kun kiekko on siellä.

- Kaksi kertaa peli meni rankkareille ja boteilta tuntui löytyvän suht hyvä kokoelma harhautuksia. Osumaprosentti noin kymmenestä vedosta suunnilleen 30%.

- Pelin vauhti perusasetuksilla tuntui jotenkin laiskalta, vasta Superstar-taso ja Hardcore-pelityyli tuntui yhtä nopealta ja realistiselta kuin lätkän kuuluu olla.

- Tekoäly on parempi, nyt aidosti suojellaan omaa maalia, tulee paljon laitapaineja ja ollaan fyysisiä avojäällä lähitilanteissa.

- Mailalla pokettaminen on tehty selvästi vaikeammaksi, riistoja ei tule niin helposti kuin NHL11:ssa.

- Selostajilla aika lailla sama kommenttivalikoima, mutta on siellä sentään jotain uutta laitettu. Välillä Bill Clement nauratti, kun innostui pelikatkolla tilanteen jälkeen puhumaan jostain ihan muusta kuin lätkästä ja totesi sitten loppuun, että "oops, wrong sports". Heh.

- Tietokoneen syöttöralli ei mielestäni nyt ole niin hurjaa kuin joskus aikaisemmissa versioissa, nyt tulee aika usein suoraviivaisia ja suht nopeita ratkaisuja. Lisäksi toiseen aaltoon tuntuisi tulevan aika usein syöttöjä.

Harmi, ettei veskaria voi kokeilla demossa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Yllättävänkin paljon peli muuttunut ennakkoluuloja vasten. Videoita katsoessa näytti ettei juuri mikään ole muuttunut, mutta demoa pelatessa huomasi eron selkeästi.

-Kiekko "elää omaa elämäänsä". Verrattuna 11 niin päivitetyssä versiossa esim. siniviivalta kiekkoa maalille heittäessä ei voi ennustaa miten/mihin kiekko päätyy. Hyvä!

- AI pelaa huomattavasti järkevämmin.

-Laukaukset tuntuvat menevän helpommin. Siis aidon tuntuisesti, edellisissä versioissa hyvä jos 1/30 b-pisteeltä lauotusta kudista meni sisään, yhdessä demopelissä juuri äsken lauoin samasta kohtaa 2 häkkiä. Vähentää varmasti onlinessa näitä one-timer maaleja. Syvyyttä siis tähänkin.

Summa summarum; ostoon menee!!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Jotenkin tuntuisi että nyt on vedetty överiksi tämä taklaaminen... kaksi kertaa samassa vaihdossa penkkien edestä nousi Brad Marchand, ja kaksi kertaa kolasin sen sinne penkille, kun oikein yritin. Aluksi niitä ei tullut kylläkään kun pelasin ihan normaalisti :D mutta silti :D Onlinessa Porukat Latoo äijiä jatkuvasti penkille. Sitten Lucicilta kaksi kertää erässä lensi kypärä pois päästä, Liian löysällä Lucicin kypärä ? :D itsekin tappelin Luongolla kaksi kertaa, ensin thomasia vastaan josta molemmille 2 min, ja sitten jotain bostonin kenttäpelaajaa vastaan, 5 min molemmille. Miten voi veskan haastaa kenttäpelaajana tappeluun.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Olettekos muuten onnistuneet taklaamaan itsenne aitioon??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Jotenkin tuntuisi että nyt on vedetty överiksi tämä taklaaminen... kaksi kertaa samassa vaihdossa penkkien edestä nousi Brad Marchand, ja kaksi kertaa kolasin sen sinne penkille, kun oikein yritin. Aluksi niitä ei tullut kylläkään kun pelasin ihan normaalisti :D mutta silti :D Onlinessa Porukat Latoo äijiä jatkuvasti penkille. Sitten Lucicilta kaksi kertää erässä lensi kypärä pois päästä, Liian löysällä Lucicin kypärä ? :D itsekin tappelin Luongolla kaksi kertaa, ensin thomasia vastaan josta molemmille 2 min, ja sitten jotain bostonin kenttäpelaajaa vastaan, 5 min molemmille. Miten voi veskan haastaa kenttäpelaajana tappeluun.

Ei onlinessä tuota tule tapahtumaan, tämäkin demo on periaatteessa open beta, eli tulee kyllä muuttumaan ennen lopullista peliä, sillä mm. grafiikat ovat tässä huonommat kuin nhl 07:ssa. Ja sliderit ängetään täysille että kaikki innostuisivat hienoista laukauksista+taklauksista :D En tosiaan tiedä ps3:lle saako millon eu storesta, mutta jenkkistorea hyväksikäyttämällä saa pelin alle 30 minuutissa.

Ainakin 1 toiveeni on kuultu, Thomas on paska niin kuin kuuluukin, Mutta silti, vancouverin maalivahdit = 99 ???
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Demon perusteella kyllä edelleen kauheeta sontaa koko peli. Tärkeimpiin asioihin ei ole edelleenkään puututtu kunnolla. Kiekon fysiikka on edelleen surkea ja maalivahdit epärealistisia. Ei tule ostettua tänäkään vuonna kyseistä peliä.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Jo pelkästään demon perusteella aivan LOISTAVA peli, kuten osasikin odottaa. Vielä on vähän kankea, mutta samoin oli nhl11 demon kanssa. Pelihän muuttuu todella paljon vielä vuoden aikana :) Aikaisemmin onkin lueteltu miksi tämä toimii. Reilu harppaus kohti uutta, hyvä näin!
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Muistan nähneeni viestin, jossa sanottiin että nämä versiot olisivat lähetetty microsoftille ja sonylle jo aikoja sitten, joten vois kuvitella, että virallinen versio on ihan jotain muuta kuin mitä se nyt on.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Muistan nähneeni viestin, jossa sanottiin että nämä versiot olisivat lähetetty microsoftille ja sonylle jo aikoja sitten, joten vois kuvitella, että virallinen versio on ihan jotain muuta kuin mitä se nyt on.

NHL11 ainakin täysin erilainen mitä demon aikana. Tunereitahan ei tule tähän uuteen? :D
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

- Mailapeli puolustamisessa. Todella kankean näköistä ja ihan samanlaista mitä ennenkin. Se pitäisi ehdottomasti laittaa taklauksen tilalle oikeaan tattiin niin ja tehdä siitä täysin manuaali. Tämänhetkisellä rb+oikea tatti poke checkillä ei ole mitään tekemistä oikean jääkiekon kanssa. 2k10:stä vaikka ottamaan mallia, kun siinä se on lähes huippuluokkaa.

Word! Siis minkä aivopierun perusteella oikea tatti muuttuu kiekottomana taklaukseksi eikä poke checkiksi? Loogisintahan olisi että oikea tatti ohjaa (oletuksena) mailaa JOKA tilanteessa, eikä vain kiekollisena.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Word! Siis minkä aivopierun perusteella oikea tatti muuttuu kiekottomana taklaukseksi eikä poke checkiksi? Loogisintahan olisi että oikea tatti ohjaa (oletuksena) mailaa JOKA tilanteessa, eikä vain kiekollisena.

Saapihan sen sieltä kontrolleista vaihdettua, että poke on oikeassa tatissa normina ja puskurin kanssa taklaa. Näin ainakin nykyisessä hokissa.
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Demoa nyt viime yöstä lähtien pelailtu ja monia mielenkiintoisia seikkoja huomattu. Positiivisina asioina täytyy nostaa esille muun muassa pelinopeus, fyysisten ominaisuuksien vaikutus pelaajien tekemiseen, laukaukset(jotka todennäköisesti on demoa varten pumpattu täyteen konsolitestosteronia), maalinedusta pelaaminen sekä luisteluanimointi.

Peli tuntuu enemmän jääkiekolta eikä 11 tapaan jääkriketiltä jossa on aikaa viritellä syöttöä ja miettiä seuraavaa kynää 3 minuuttia. Syöttelemällä saa tehokkaammin rakennettua hyviä paikkoja joka väkisinkin nostaa virneen naamalle. Kiekko elää lavassa ja harhauttaessa pelaajan vauhti hyytyy mikä vaikeuttaa huomattavasti koko kentän kynäilyä yhdellä ukolla.(mahdollista se kyllä vieläkin on) Kiekon elävyyden takia kääntölämärien virittely on myös huomattavasti vaikeampaa. Maalinedustalla pelaaminen toimii molemmissa päissä mutta hiottavaa siinäkin vielä olisi.. NHL-pelisarjaa vaivannut maalinedustan kuplaefekti on edelleen olemassa. Lisäksi puolustaessa täytyy turvautua liiaksi vetojen blokkaamiseen koska pokecheckin teho on aika nollissa. Puolustajan näkökulmasta toivonkin että maalinedustan talkootoiminta toimii julkaisuversiossa edes näin hyvin koska 11 maalinedustan suojaaminen on käytännössä mahdotonta kuplaefektin vuoksi. Fyysisten ominaisuuksien vaikutus on myös ollut hieno huomata:isolla pakilla on helppo kolata pienemmät hyökkääjät ketarat ojoon.

Anticipation AI:sta voisin sen verran jauhaa, että välillä se toimii hyvinkin realistisesti ja pelaajat toimivat esikuiviensa lailla kuten esimerkiksi hra stamkos on nyt muutaman kerran yv:llä valunut ympyrän kaarelle ja lämännyt onetimerin polvelta kainalosta sisään. Toinen mainittavan arvoinen velikulta on M.Grabner joka on nyt aika monta kertaa alivoimalla kiertänyt vastustajan pakkien ns. heikkoon kohtaan ja spurtannut läpiajoon nopeasta avauksesta. Teksti saattaa olla vähän sekavaa 3 tunnin yöunien vuoksi mutta ei se mitään, tämmösiä mietteitä tähän mennessä herännyt. Perinteitä kunnioittaen suhtaudun kaikkiin EA:n tuotoksiin hyvin skeptisesti mutta tähän mennessä ihan hyvältä näyttää..
 
Vastaus: NHL 12 [Hype / toiveet - demokyselijöille bannia!]

Toivottavasti EA heivaa sen intialaisen jääkiekkomiehen ja muut pellet perässä hevon kuuseen.

Ps. Mistälähtien esim. TV:n urheilulähetysten hidastuksissa on kuulunut äänet...?
 
Ylös Bottom