Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2 [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2 [X360]

Runkosarja paketissa ja ei se ihan putkeen mennyt, mutta onneksi edes muutamat jaksoivat pelinsä tunnollisesti pelata! Karsintasarjaan jatkavat:

Lazbourne
m00se79
FIN JiiKoo
DavidianFIN

(Hansulinho olisi myös jatkanut, mikäli en olisi saanut useita hänen pelityyliään koskevia viestejä kanssapelaajilta, liigaan nousu edellyttää edelleen rehtiä peliä)

Karsintalohkolle on oma liigansa, ohjeet sinne liittymiseen pääketjun aloitusviestissä "sarjat" kohdasta.

Mua nyt kiinnostais tietää, et kuka on lähettäny ja mitä.. Myönnän et alussa kun ne pyllytaklaukset oli aivan uskomattomia, niin sitä viljelin joitakin vastaan liikaa.. Mutta muuten oon kyllä koittanu kiltisti pelata?

Jos liikaa samanlaisia maaleja oon tehny nii pahoittelen, mut one timerit on vaan jotenkin helppo tehä, ja jos niillä on tullu liikaa maaleja tehtyä, niin saattaa johtua myös siitä ettei vastustaja osaa puolustaa sitä? Ja Lazbourne osas puolustaa sen joten siks voitot menikin 1-1, kaveri osas muutenkin pelata.

Ja uskoisin että olin 2.divarin aktiivisin pelaaja, ja ensimmäinen joka oli pelannu kaikki pelit. Jää kaivelemaan tällänen, koska liigassa ois päässy pelaamaan enemmän ja vähän tasokkaampia pelejä, joitakin pelaajia, jotka osaavat jopa puolustaa.

Jos nyt vielä jonkinnäkösen zäänssin sais, koska en oo ihan varma mitä epärehtiä oon kaikkien mielestä tehny!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2 [X360]

Mua nyt kiinnostais tietää, et kuka on lähettäny ja mitä.. Myönnän et alussa kun ne pyllytaklaukset oli aivan uskomattomia, niin sitä viljelin joitakin vastaan liikaa.. Mutta muuten oon kyllä koittanu kiltisti pelata?

Jos liikaa samanlaisia maaleja oon tehny nii pahoittelen, mut one timerit on vaan jotenkin helppo tehä, ja jos niillä on tullu liikaa maaleja tehtyä, niin saattaa johtua myös siitä ettei vastustaja osaa puolustaa sitä? Ja Lazbourne osas puolustaa sen joten siks voitot menikin 1-1, kaveri osas muutenkin pelata.

Ja uskoisin että olin 2.divarin aktiivisin pelaaja, ja ensimmäinen joka oli pelannu kaikki pelit. Jää kaivelemaan tällänen, koska liigassa ois päässy pelaamaan enemmän ja vähän tasokkaampia pelejä, joitakin pelaajia, jotka osaavat jopa puolustaa.

Jos nyt vielä jonkinnäkösen zäänssin sais, koska en oo ihan varma mitä epärehtiä oon kaikkien mielestä tehny!

Nimimerkkejä en ryhdy paljastamaan, he voivat itse tulla esiin mikäli haluavat, mutta useammalta sain kommenttia että sinua vastaan on typerä pelata jokaisen hyökkäyksen ollessa samanlainen. Ja sitten tietty nuo lonkkataklaukset jotka itsekin mainitsit. Myönnettiin, että olit huomattavasti parempi pelaaja, mutta paha maku jäi kuulemma suuhun matseista sinua vastaan. Tämän takia tällä(kin) kertaa näin.

Toki voit kerätä muilta divarissa olleilta adressin, jossa sinulle vedotaan uutta mahdollisuutta tai muut divarin jäsenet voivat tulla itse tähän ketjuun kertomaan mielipiteensä. Mikäli näin onnistutaan vakuuttamaan liigan ylläpito, niin katsotaan tilannetta uudelleen!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2 [X360]

Kysymys että mahtuuko seuraavaan kierokseen mukaan vielä?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -Divari 2 [X360]

Jos tänne nyt koitan jonkinnäkösen sepostuksen laittaa :)

Eli ensinnäkin anteeksipyynnöt velkaa kaikille 2.divarin pelaajille, koska mun pelityyli oli aika samanlaisen maalin mättämistä
ja alkukaudesta melkosta "magneettiperseily-glitchi-hv-kiekonsuojaus-matseja", otan tuon m00sen kommentin ihan omille niskoille!

Tossa tajus vasta, kun ikää tuli mittariin viikonloppuna, nii ei tommonen ees oo sitten kivaa! Voitonhalu oli silloin suuri, jopa liian suuri, koska
tommosia turhia juttuja tuli tehtyä liikaa ja samankaltaisia maaleja. En itekkään tykkää, jos joku tekee samoja maaleja / edes yrittää tehdä samanlaisii maalei, alkaahan se ottaa pannuu, jos ne viel menee kaiken lisäks.

Mun pelityyli ei siis hirveesti muistuttanu lätkää, joten sitä pitää hurjasti korjailla. Se onki jo vähän korjaantunu, koska pyllytaklaukset on otettu kokonaan pois.

Eli nykyään pelailen ihan iloks vaan ettei aina tarvi voittaa! Sen verran mahtipontinen peli tää kuitenkin on, että olisin todella kiitollinen, jos saisin jatkaa liigassa vielä ja taistella rehdimmin!
 
Ylös Bottom