Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]
Los Angeles Kingsin kausi on lähtenyt vaihtelevasti käyntiin. Voittoja on kertynyt 5 ja tappioita 4, kaksi voittoa tainnut tulla vasta jatkoajalla. Tiukkoja pelejä ollut lähes kaikki. Tosin toinen peli Minnesotaa vastaan oli aivan hirveää kotijoukkue Kingsiltä, ja Minnesotan veskari pelasi loistopelin. Maaleja on Kingsmiehistö onnistunut tekemään hyvin, mutta omissa on soinut myös aika tiuhaan. Pitäneekö gm Kekäläisen lähteä jälleen maalivahtikaupoille, kuten viime kauden New Jersey Devilsin organisitaatiossa.
Sitten toiseen asiaan, voisiko liigan ylläpitäjät kertoa selkeästi saako pelin heikkouksia tässä käyttää hyödykseen? Erityisesti tuo alivoimahyökkääminen, sillä se on vaan tässä pelissä tehty niin helpoksi kuten myös viime kauden änärissä. Itse olen pyrkinyt alivoimalla lähiinnä purkamaan kiekkoa pois omista, joko lämäämällä tai roikkukiekoilla, ellen ole häviöllä ja maaleja on saatava. Suurin osa vastustajista näin pelaakin alivoimansa ns. herrasmiessääntönä, mutta 2 kärkipään pelaajaa yrittävät ainakin aina alivoimailla maaleja, vaikka olisivat johdossa. Tätä en kyllä ymmärrä kyseisten herrojen kohdalla, sillä luultavasti pärjäisivät ilman sitäkin hyvin, sillä kikat tuntuvat olevan hyvin hallussa.
Näitä kyseisiä pelaajia vastaan olen av kuvioita yrittänytkin saada aikaan.
Viime aikoina tullut pelattua lähinnä EASHL:ää, joten on vähän toi 1vs1 peli viel hakusessa. Mutta tänään toinen peli Storkkia vastaan toi hyvin EASHL mieleen. Peli päättyi 4-1 Storkille. Se kuuluisa glitchwristshot nähtiin Heatleyn toimesta kahdesti, sekä Knublen rystyltä kattoon. (joka tuntuu myös menevän lähes aina) eli toisin sanoen onko tämä EASHL glitchwristshot sallittu? Tiedän pelaajia EASHL:n puolella, jotka tekevät lähes kaikki maalinsa ranteella tällä. Itse en sitä käytä, kuten ei kukaan mukaan tässä liigassa, ennen kyseistä herraa. Alivoimahyökkääminen oli myös herralla hyvin hallussa. Kolme pelaaja tätä AVhyökkäämistä siis käyttävät hyödykseen. Lieneekö se syynä Storkin pelaamisen, että tappioita oli 4 alla ja avausvoitto oli saatava, vaikka sitten kyseisillä keinoilla. Ensimmäisessä ottelussa ei meinaan näkynyt kyseisisä asioita.
Pahoittelut vielä, jos joku sai mielipahaa kyseisestä avautumisesta!
Tuntuu vaan, että tää liiga on menny huonompaan suuntaan näitten palkintojen myötä. Itse ainakin arvostan suhtkoht oikeen näköistä hokia, enkä sitä EAlätkää, jolloin heikkouksia käytetään jatkuvasti hyväkseen. Viime keväänä kun liityin liigaan oli meininki meinaan ihan erilainen pelien osalta ja pelaaminen tuntui hauskalta, eikä ns. glitchaamista näkynyt.
Kiitos ja anteeksi!