Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Löytyykö Capitalsille vastustajaa tänään 17.00-22.00?
Miten mää pääsen joinaa tälläsee liigaa?=D Vai otatteko kesken kauden?
Ihan niinkuin en olisi yrittänyt muutakin. Ilmeisesti jos on avoin syöttöpaikka vastustajan (itse tai cpu) pelattua huonosti se pitää jättää käyttämättä. Vähemmän minua ärsyttää tässä liigassa ne jotka yrittää pelkkää takatolppaa kun ne jotka hävittyään aloittaa "takatolppahomostelun" ja "vemputus ranteet" valituksen.Kaks matsia olis Losilla vielä pelaamatta.
Äsken tuli naputeltua aivan paska peli Iivua vastaan. Tappavan tylsää hidastempoista keskialueen pyörimistä oli tarjolla. Turpiin tuli 5-1 lukemin siitä, mutta onneksi ei tarvitse enää pelata. Neljä maaleista laitettiin onetimerilla sisään, ja takatolppaa muutenkin haettiin ihan tarpeeksi. Oli losin kentällisetkin jostain syystä menneet aivan sekaisin. Hyökkääjät pakkeina ja pakit hyökkääjinä. Pitänee järjestellä hieman. Pudotuspelejä odotellessa.
Ihan niinkuin en olisi yrittänyt muutakin. Ilmeisesti jos on avoin syöttöpaikka vastustajan (itse tai cpu) pelattua huonosti se pitää jättää käyttämättä. Vähemmän minua ärsyttää tässä liigassa ne jotka yrittää pelkkää takatolppaa kun ne jotka hävittyään aloittaa "takatolppahomostelun" ja "vemputus ranteet" valituksen.