Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Oma kantani one-timerien harrastamiseen ainakin on se, että jos järkevässä hyökkäyksessä moiselle aukeaa tila, niin mikä jottei. Mutta jos jotkut taas niitä ehdontahdon hakevat jatkuvasti, eivätkä edes yritä käytännössä mitään muuta, niin kyllähän siinä peli-ilo katoaa silmänräpäyksessä. Ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tosissaan tämän kanssa, että tarvitsee juurikin näitä heikkouksia hyödyntäen raapia itselleen väkisin voittoja?

Sepä siitä, oma liiga on lähtenyt hyvinkin odotetunlaisesti käyntiin, muutama voitto ja vähän enemmän tappioita. Erityisesti kyllä sydäntä lämmittää jatkoajalla napattu voitto taotao11:sta, vaikka hirveällä säkällä tulikin.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Oma kantani one-timerien harrastamiseen ainakin on se, että jos järkevässä hyökkäyksessä moiselle aukeaa tila, niin mikä jottei. Mutta jos jotkut taas niitä ehdontahdon hakevat jatkuvasti, eivätkä edes yritä käytännössä mitään muuta, niin kyllähän siinä peli-ilo katoaa silmänräpäyksessä. Ei kai kukaan oikeasti voi olla niin tosissaan tämän kanssa, että tarvitsee juurikin näitä heikkouksia hyödyntäen raapia itselleen väkisin voittoja?

Sepä siitä, oma liiga on lähtenyt hyvinkin odotetunlaisesti käyntiin, muutama voitto ja vähän enemmän tappioita. Erityisesti kyllä sydäntä lämmittää jatkoajalla napattu voitto taotao11:sta, vaikka hirveällä säkällä tulikin.

Juurikin tätä tarkoitan. Kukaan ei varmaan ole kieltänyt hyökkäämästä alivoimalla tai käyttämästä niitä one-timereita, mutta jos arsenaalista ei löydy mitään muuta kikkaa, vaan tarkoitus on hakea one-timeria toisen perään jatkuvalla syötöllä, niin kyllä se syö aika vahvasti peli-iloa, eikä ole millään tavalla "herrasmiesmäistä kiekkoa". Luulisi nyt ilman sääntöihin kirjaamistakin ymmärtävän, mitä tässä haen takaa. Ts. Hittihermulle tiedoksi: hyvän pelaajan ja sinun välinen ero on siinä, että hyvä pelaaja osaa oikeasti pelata eikä vain hyödyntää pelin heikkoja kohtia. Yrittäisit edes, vai onko tosiaan niin että pääasia tässä on se väkisin voittaminen? Minulta kyllä löytyy kaapista t-paitoja ja hyllystä pelejä, jos on niille tarvetta. Käsittääkseni tähän on osallistuttu hyvien pelien takia, eikä ensisijaisesti minkään palkinnon perässä?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Juurikin tätä tarkoitan. Kukaan ei varmaan ole kieltänyt hyökkäämästä alivoimalla tai käyttämästä niitä one-timereita, mutta jos arsenaalista ei löydy mitään muuta kikkaa, vaan tarkoitus on hakea one-timeria toisen perään jatkuvalla syötöllä, niin kyllä se syö aika vahvasti peli-iloa, eikä ole millään tavalla "herrasmiesmäistä kiekkoa". Luulisi nyt ilman sääntöihin kirjaamistakin ymmärtävän, mitä tässä haen takaa. Ts. Hittihermulle tiedoksi: hyvän pelaajan ja sinun välinen ero on siinä, että hyvä pelaaja osaa oikeasti pelata eikä vain hyödyntää pelin heikkoja kohtia. Yrittäisit edes, vai onko tosiaan niin että pääasia tässä on se väkisin voittaminen? Minulta kyllä löytyy kaapista t-paitoja ja hyllystä pelejä, jos on niille tarvetta. Käsittääkseni tähän on osallistuttu hyvien pelien takia, eikä ensisijaisesti minkään palkinnon perässä?

Onetimer ei ole ainoa maalintekotapani. Ehkäpä sun puolustustyyli pakotti mut koittamaan sitä kokoajan (!)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Joo kausi alkanut 5 voitolla ja yhdellä germaisella tappiolla :D huhuu ea.

En lähe kommentoimaa MiKiMin hassutteluihin ku naurattaa niiin paljon :D Hermul ja hyväl pelaajal ei oo eroja, koska molemmat on hyvii :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

kylläpä tuo onetimer takatolppa jonkunlainen glitch on! meinaan että eräs jantteri tässäkin turneessa taitaa aika makosasti sen homman jos ei oo valppaana, mutta tämä myös ehkä osasi vetää pelin aikana sen 2 kertaa jopa siniviivalta! eriasia 2-1 hyökkäys tai jos karvaat kiekon jolloin oma jantteri on jo melkein valmiina siellä tolpalla odottaas passia, mutta kun osa teistä pelaajista kiemurtelee kaartelee rusettiluistelee hakemalla hakee sitä luistelemalla tiettyä "rataa" pitkin kyllä te sen HARRASTAJAT tiedätte mitä mä tarkotan. nooh tänään ihan ajattelin kokeilla tosikiekossa kuinka tuo b-pisteen kaarella 360 ja passi takatolpalle toimii:D veikkauksia??:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

nooh tänään ihan ajattelin kokeilla tosikiekossa kuinka tuo b-pisteen kaarella 360 ja passi takatolpalle toimii:D veikkauksia??:rolleyes:

Hahaa, haluaisin olla kärpäsenä katossa :D veikkaan, että 360 käännöksen jälkeen on jo pää niin pyörällä että syötät vastustajan kaverin yksin läpi.. :cool:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Onetimer ei ole ainoa maalintekotapani. Ehkäpä sun puolustustyyli pakotti mut koittamaan sitä kokoajan (!)

Ai se oli minun puolustamisesta kiinni jos et muuta osaa..huhhuh. Kas kun kellään muulla ei ole ongelmaa ollut minua vastaan pelatessa. Tuli kyllä selväksi ettet ymmärtänyt pointtiani. Ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu vai miten se meni. Olisi se pitänyt näköjään arvata etukäteen, että sama meininki jatkuu kuin viime kaudella. Lippa vinoon vaan ja es-tölkki käteen ja jatka samaa rataa.

Minun osaltani tämän aiheen keskustelu päättyy tähän. Muut voi sitten kertoa oman mielipiteensä tämän sankarin pelityylistä jos haluaa. :rolleyes:

Pelit jatkuu huomenna illalla tai mahdollisesti tänään klo 22 jälkeen muutama matsi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Ai se oli minun puolustamisesta kiinni jos et muuta osaa..huhhuh. Kas kun kellään muulla ei ole ongelmaa ollut minua vastaan pelatessa.

Kas kun kellään muulla ei ole ongelmaa ollut minua vastaan pelatessa:rolleyes: (jos av-hyökkääminen jätetään pois)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Liigan ylläpito tiedottaa:

- HittiHermun & MiKiMin välisten ottelujen tapahtumien puiminen loppuu tähän paikkaan jokaiselta osa-puolelta.

- Jatkossa samanlaisista tilanteista raportoidaan yksityisviestillä minulle tai aGiHille eikä foorumille, tällä yritetään välttää isompia riitoja sekä pitämään homma muutenkin kasassa. Tällöin kukaan ulkopuolinen ei myöskään voi asiaan sekaantua, ellei sitä erikseen pyydetä.

- Kehotamme kaikkia pelaamaan monipuolista lätkää, se on kaikista mukavinta. Palkinnot ovat vain pieni lisä joka tämän vuoden liigaan saatiin, ne on yhtä helppo vetää poiskin mikäli niiden himo estä reilun pelaamisen.

- Mikäli av:lla hyökkääminen ärsyttää kannattaa siitä sopia vaikka viestein vastustajan kanssa ennen peliä. Itse esim. tiedostan kuinka helppo pelissä on hyökätä alivoimalla, mutta mulle se on ihan sama vaikka vastustaja niin tekee, sillä se todennäköisesti avaa 3-2 tai 4-2 vastahyökkäyksen toiseen päätyyn. Pidän kuitenkin realistisesta hokista, ja siksi puran kiekkoa alivoimalla ja hyökkään vasta jos selkeä paikka avautuu.

- Lonkkataklaus on vedetty tässä versiossa täysin överiksi. Kehotamme käyttämään sitä hyvän maun rajoissa, eli vain silloin kun se oikeastikin olisi vaihtoehto. Karvaaminen, keskialueen taklaukset ja kulmapeli perä edellä eivät kuulu tähän liigaan.


Omista peleistä kirjoittelen ehkä joskus myöhemmin, mutta sen verran pitää sanoa että tänä vuonna on tähänastisten tulosten perusteella kovatasoisin, sekä tasaisin liiga koskaan! Mulla on ainakin kaikki pelit olleet hienoja, ja lätkää muistuttavia tähän asti, ja maaleja/maalintekotilanteita on nähty kaikenlaisia :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Huomisesta eteenpäin alan pelailla todenteolla noita pelejä. Eli huomenna saa laitella kutsua peleihin, kunhan liveen kerkeen. Omana tavoitteena olis pelata n. 10 peliä per viikko, mutta voihan sitä pelata vaikka 20 peliä jos kaikki natsaa...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Karvaaminen, keskialueen taklaukset ja kulmapeli perä edellä eivät kuulu tähän liigaan.

öö, karvaaminen kielletty? jaa pitääköhän mun vaihtaa sit taktiikkaa, hyvät pelaajat saa kyllä avattua mun karvauksen helposti mut jos se on kielletty ni? keskialueen taklaukset? kulmapeli perä edellä? avaisitko hieman.:confused:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

11 viittasi noihin lonkkataklauksiin, eli niitä EI tule harrastaa ylenpalttisesti..
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Karvaaminen, keskialueen taklaukset ja kulmapeli perä edellä eivät kuulu tähän liigaan.

öö, karvaaminen kielletty? jaa pitääköhän mun vaihtaa sit taktiikkaa, hyvät pelaajat saa kyllä avattua mun karvauksen helposti mut jos se on kielletty ni? keskialueen taklaukset? kulmapeli perä edellä? avaisitko hieman.:confused:

Näillä kaikilla tarkoitetaan nimenomaan näitä aivan naurettavia perstaklauksia. Ei kukaan itse karvaamista kiellä.

Edit. pedrofoni hyvin asian esittikin jo
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Liiga aloitettu muutamilla peleillä. Taitaa olla suunnilleen saman verran voittoja jä häviöitä. Alkuun on kyllä pakko sanoa, että arvontalaulu raikoi huonoilla sävelillä allekirjoittaneelle. Carolina on kaikin puolin mauton, hajuton ja väritön. Mutta ei auta itku markkinoilla, jos saisi vaikka muutamalla treidillä joukkueen vähän enemmän oman näköiseksi. :)

Maalinteko on ollut kyllä suurin ongelma tähän asti. Ei vaan tunnu menevän oikein mistään kiekko maaliin asti. On kyllä annettava tunnustusta vastustajillekkin ja heidän hyvälle puolustuspelille. Kova tuntuisi taso olevan ainakin täällä liigan puolella. Hyvä niin, koska sehän kertoo siitä ettei olla 11 kanssa ihan pieleen vedetty pelaajavalintoja liigan ja divarin välillä.

Ps. Koitetaan nyt kaikki pelata reilua peliä ettei tämä homma menee heti per.....een. Ottakaa vaan rohkeasti yhtettä minuun tai 11, jos tulee jotain ongelmia, tai muuten vaan kysyttävää. Onnea kaikille liigaan ja paras pelaaja voittakoon!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Liigan ylläpito tiedottaa:


- Mikäli av:lla hyökkääminen ärsyttää kannattaa siitä sopia vaikka viestein vastustajan kanssa ennen peliä. Itse esim. tiedostan kuinka helppo pelissä on hyökätä alivoimalla, mutta mulle se on ihan sama vaikka vastustaja niin tekee, sillä se todennäköisesti avaa 3-2 tai 4-2 vastahyökkäyksen toiseen päätyyn. Pidän kuitenkin realistisesta hokista, ja siksi puran kiekkoa alivoimalla ja hyökkään vasta jos selkeä paikka avautuu.

- Lonkkataklaus on vedetty tässä versiossa täysin överiksi. Kehotamme käyttämään sitä hyvän maun rajoissa, eli vain silloin kun se oikeastikin olisi vaihtoehto. Karvaaminen, keskialueen taklaukset ja kulmapeli perä edellä eivät kuulu tähän liigaan.


Omista peleistä kirjoittelen ehkä joskus myöhemmin, mutta sen verran pitää sanoa että tänä vuonna on tähänastisten tulosten perusteella kovatasoisin, sekä tasaisin liiga koskaan! Mulla on ainakin kaikki pelit olleet hienoja, ja lätkää muistuttavia tähän asti, ja maaleja/maalintekotilanteita on nähty kaikenlaisia :)

Olettaisin että samaan kategoriaan kuuluu lisäksi myös se, ettei maalivahdilla estetä irtokiekkojen hakua kulmista. Ts. tilanne jossa itse olisi ehtimässä päätykiekkoon ennen vastustajan pelaajaa, jolloin vastustaja ottaa maalivahdin kontrolliin ja luistelee päin pelaajaa ja estää näin tahallisesti kiekkoon pääsemisen ja mahdollisesti maalipaikan?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Edmonton tämän päivän pelit ovat menneet aivan ristiin rastiin. Coloroadolta tuli kovaa turpaan pari kertaa, mutta jos noista ottelusta olisi maalikooste nähtävissä, niin löytyis youtubesta most viewed comedy videos kategorian sijalta yksi. Carolinaa vastaan oli aika tasapaksut pelit, joissa veskareista tehtiin sankarit. Edmonton taisi voittaa ensimmäisen kohtaamisen 2-0 ja Carolina toisen 1-0. Philadelphiaa vastaa tuli pelattua yksi peli ja siitä tuli voitto, vaikka Philadelphialla oli selvästi enemmän laukauksi. Sarjakärkeä (Winnipeg Jets) vastaan venyttiin ekassa pelissä rankkareihin asti, mutta sieltä kuitenkin tappio. Toisessa pelissä oli tiukkaa vääntöä, mutta Edmonton sai pari lahjamaalia ja peli olikin jo 4-1 kolmannesssä erässä. Jetsit kuitenki kiri hyvän ylivoiman ansiosta 4-3 tilanteeseen ja taisi kilauttaa tolppaakin viimeisellä minuutilla. Pisteet kuitenkin Edmontoniin ja Jetsille ensimmäinen tappio :O
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

No niin, nyt on kausi saatu käyntiin Pittsburghinkin osalta.

Ensimmäinen ottelu Pedrofonin St.Louis Bluesia vastaan oli vaikea, johtuen totuttelusta joukkueeseen sekä vastustajan tiukasta puolustuksesta, ja 1-1 tilanne säilyi loppuhetkille asti. Kaverilla kävi huono tuuri, kun bottipelaaja otti MV estämisestä jäähyn 4 minuuttia ennen loppua, sen hän pystyi vielä selvittämään, mutta otti melkein heti perään toisen jäähyn, ja lopulta Malkin pääsi takatolpalta lyömään 18s ennen loppua 2-1 avausvoiton...

Toinen ottelu aGiH.n Carolinaa vastaan, ja joukkue alkoi pikkuhiljaa hahmottua, ja maalintekokin onnistumaan. Toisen erän lopulla johto oli jo 5-1, mutta sitten ote taisi herpaantua, ja kaveri pääsi peliin mukaan, ja kaventeli pelin vielä 5-4, mutta johto säilyi loppusummeriin saakka...

3. ja 4. Peli ja vastassa Törppö, ja Colorado Avalanche, ja shokkihoitoa...
Ensimmäisessä pelissä sain ensimmäisillä minuuteilla rankkarin, josta pääsin johtoon, jonka jälkeen alkoi hullunmylly... Kaveri pelaa aivan yltiöagressiivista karvausta, ja osaa sen hyvin, ja olin aivan paineessa omassa päässä, ja kaveri alkoi rankomaan uskomattomalla prosentillä hyvistä, ja todella huonoistakin paikoista, voittaen lopulta 7-3 ja kauden avaustappio Pittsburghille...

Jälkimmäiseen peliin lähdin viisampana, tietäen, että vaikka vastustaja on erittäin hyvä karvaamaan ja hyökkäämään, mutta puolustus on reikäjuustoa, pakit ryntäilee keskialueelle taklaamaan, joista aukeaa hyvät iskunpaikat...
Heti ekassa vaihdossa pääsin vapauttamaan hyökkääjän läpi -> 1-0, alle kaks minuuttia myöhemmin uudestaan ja 2-0.
Sain pelin jopa 4-0, jonka jälkeen vastustaja selkeästi hallitsi ottelua, Fleury otti unelmakoppeja jopa hyvistä one-timer paikoista, päästi kuitenkin kaksi ja pelin loppulukemat 4-2.

Nyt siis 3 voittoa 1 tappio tilillä, ja ehkä klo 21 vielä voisi pelin tai kaksi pelata...

edit: eipä taidakaan ehtiä tänään enää...
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Eka peli pelattuna ja konsoli kosahti, eli jäänee loppuliiga pelaamatta. Pahoitteluni
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Bostonissa on hurja meno päällä. Jätkää vaihtuu siihen tahtiin, ettei muu liiga pysy enää perässäkään. GM on laittanut jo kuusi pelaajaa kiertoon molemmat veskarit mukaan lukien ja saman verran on tullut uusia naamoja koppiin. Lehdistö huhuilee, että joukkueen epätasaisista otteluista vastuun ottava kapteeni Zdeno Chara olisi siirtymässä seuraavaksi eteenpäin. GM:n puhelin ei kuitenkaan huhupuheiden mukaan ole vielä soinut asian tiimoilta..

Noniin, pieni tilanne katsaus 14 pelin jälkeen. Boston ei oikein omaan pelityyliin istu ja siksi treidejä yritetään koko ajan kuumeisesti tehdä. 8-5-1 taitaa olla statsit, eli melko tasaisessa suhteessa tulee voittoja ja tappioita. Se ei ole sitä mitä halutaan, mutta asia ei paina mieltä sillä tahmeasti on liigat ennenkin lähteneet omalta osalta käyntiin ja loppua kohden on parantunut selkeästi. Ja pleijareissa sitten tod. näk. tulee taas se yksi lisävaihde peliin, kuten aiemminkin. 3 ekassa otteluparissa taisin kaikkien kanssa jakaa voitot, reilua eikö ;) Lieviä maalinteko ongelmia ollut joukkueessa, mutta nyt vaikuttaa että Chicagon kanssa saataisiin treidi tehtyä jonka siihenkin pitäisi helpottaa :)

Eka peli pelattuna ja konsoli kosahti, eli jäänee loppuliiga pelaamatta. Pahoitteluni

Kiitos ilmoituksesta, ei laiteta mustalle listalle. En kuitenkaan poista sua vielä liigasta mikäli lähiaikoina satut uuden boksin hommaamaan ja intoudut tulemaan jälleen mukaan. Ja tulevilla kausilla on varmasti divarissa tilaa, tervetuloa silloin mikäli on uusi loota hommattu ja meno taas maittaa :)
 
Ylös Bottom