Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

  • Viestiketjun aloittaja 11
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

En löytänyt eilen konsolifin karsinnan verkkoliigaa? mikä mahtaa olla syynä? pitääkö minun poistua divarista ensin?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Mulla oli sama ongelma. Koita kirjoittaa hakuehtoihin "kfin karsinta" niin pitäisi löytyä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Aijaa pleijarit onkin paras viidestä :E
Eka peli looppaa ja tokassa omissa soi kokoajan :( saa nähdä menikö siihen sitten poffit.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Edmontonin matka päättyis odotetusti ensimmäisellä kierroksella, vaikkakin Buffalolle tarjoiltiin shokkiyllätys ensimmäisessä ottelussa, kun Edmonton aiheutti Buffalolle koko kauden ensimmäisen tappion varsinaisella peliajalla. Ensimmäisessa pelissä kuitenkin jo huomasi, että ei Edmontonin maalivahdeilla voi kokonaista sarjaa voittaa. Toinen peli oli myös erittäin tasainen vääntö ja tällä kertaa tuomarin sokeus "pelasti" Buffalon, kun viimeisellä minuutilla Edmonton veti kiekon tolpan sisäpuolelle. Kilausta ei kuulunut, mutta kiekko kuitenkin pomppi ulos maalista? Buffalo nappasi niukan yhden maalin voiton. Tämän jälkeen Buffalo menikin lopuissa peleissä omia menojaan ja siitä pitivät huolen Edmontonin osalta Harding/Dubnyk kaksikko ja Buffalon puolelta Miller sekä kaikki yli satakiloset äijät. Parempi jatkoon ja Edmonton kesälomalle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Eka peli oli aika tahmaista pelaamista ja Edmonton ansaitsi voiton. Toisessa pelissä puhveli-pelurit jotenkin onnistuivat joka paikasta ampumaan kiekon seinille tai tolppaan. Getzlaf kuitenkin otti roolia tehden kolme tärkeää pörsää ja Buffalolle vaikeiden vaiheiden jälkeen 3-2 voitto. Kolmannessa ja neljännessä pelissä kiekko alkoikin sitten uppoamaan sinne öljyhäkkiin vähän paremmin (14 maalia kahteen peliin) ja tuloksena 3-1 voitto ottelusarjasta. Kiitos Edmontonille peleistä!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Tämä ei kyllä sitten pitänyt paikkaansa ;)

No tämä on sitten oletettavasti muuttunut aiemmista versioista.

Jets-Bruins sarja olisi tarkoitus pelata tänään loppuun, mitenkäs kaksi muuta sarjaa edistyvät?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

mitenkäs kaksi muuta sarjaa edistyvät?

Devils - Hurricanes sarja päättyi vilperin manageroiman Devilsin 3-2 voittoon. Sarja ratkesi vasta viidennen pelin jatkoajalla, ja tietysti minun näkökulmasta katsottuna väärään suuntaan..:mad: Damn you Datsyuk! Yhtä peliä lukuunottamatta (5-2 vilperille) pelit oli pirun tasaisia. Kunnon vääntöjä, joissa virheistä rankaistiin aika kovalla prosentilla molempiin suuntiin. Kiitos vilperille peleistä ja onnea semifinaaleihin!!

Itsellä alkaa "kesäloma" ja treiditilaisuudessa pitääkin miettiä tarkaan minkä pelaajan ottaa. Tarvetta olisi oikeastaan kaikelle muulle, paitsi veskarille.:D

Nyt kun neljä parasta alkaa hahmottua, niin jatkoon menneet voisi ilmoittaa minulle vaikka YV:llä ne kaksi pelaaja, joista ei tasoitustreidissä halua luopua. Kasaan sitten kun mestari on ratkennut listan näistä pelaajista.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Tiukat pelit bostonia vastaan, lopulta sarja 3-2 taotaolle. Trolosonin pää ei kestänyt aivan loppuun asti :(
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Tiukat pelit bostonia vastaan, lopulta sarja 3-2 taotaolle. Trolosonin pää ei kestänyt aivan loppuun asti :(

Jees, näin saatiin taas jo lähes perinteeksi muodostunut sarja Maiqqin kanssa pelattua. En tiedä monesko kerta pleijareissa oltiin jo vastakkain, mutta jälleen pomppi kiekko tasaisen sarjan päätteeksi hieman enemmän allekirjoittaneelle :)

Ensimmäiset matsit pelattiin viikolla ja silloin oli Winnipegin jätkät vielä joukkueenjohtoa myöten ihmeissään pleijareista. Runkosarjasta tuttu neppailu ja Byfuglienille maalipaikan pelaaminen sekä puolustuspelin laiminlyönti olivat pääosassa ja Boston napsi kaksi rutiinivoittoa.

Pelit, joissa sarja oli katkolla olivatkin sitten täysin erilaisia. Jetsit alkoivat pelaamaan, ja nähtiin kolme hienoa matsia sekä tasaista ottelua. Mutta kuten tiukoissa sarjoissa lähes aina, ero löytyi maalivahdeista. Winnipegin otettua niskalenkin kahdella veitsi kurkulla -voitolla oli ratkaisevassa viidennessä ottelussa Rolosonilla heikko päivä. Mm. Kevin Shattenkirkin maskiton toimitus maalille meni luvattoman helposti patjan yli, eikä Rolosonin otteissa muutenkaan ollut kehumista. Vastaavasti Pekka Rinne toisessa päässä oli mies paikallaan ja pysäytti kolmea viimeistä peliä hallinneen Jets -joukkueen mainiosti.

Välierä parit ovat liigakaavion mukaan: HittiHermu - vilperi90 ja ceppu - taotao11. Koska nämä pelit saatiin hyvässä aikataulussa pelattua, annetaan välierille vähän enemmän peliaikaa. Osasyy on myös se, että itse olen koko ensiviikon ulkomailla enkä näin pääse pelejä pelaamaan ja pleijareissa on typerä ketään enää laittaa luovutusvoitolla eteenpäin. Tiedoksi ceppu, että huomenna olisi ehkä aikaa pelata, mutta muuten sarjamme menee tuonne tiistaille 15. päivä ja siitä eteenpäin.


Ja kaikille tiedoksi, että liiga-asioista kysymykset yms. aGiHin suuntaan ensi viikolla, niin saa varmemmin vastauksen :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

juu, itsekkin sain zubruu vastaa pelit pelattua, voitot 3-1 mulle, pelit oli tasaisia ja maalipaikat oli kortilla, eniten mua ihmetytti kaikissa peleissä se että oli koko ajan "askeleen jäljessä" joka taas johtui viiveestä? samanlaisia pelejä ollut maiqqia vastaan lukuisia, tiedä sitten mistä johtuu? mutta pelit oli hyviä ja todellakin loistavaa viihdettä! joo taotaolle pelataan sit joskus myöhemmin ne pelit pois, ehkä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

juu, itsekkin sain zubruu vastaa pelit pelattua, voitot 3-1 mulle, pelit oli tasaisia ja maalipaikat oli kortilla, eniten mua ihmetytti kaikissa peleissä se että oli koko ajan "askeleen jäljessä" joka taas johtui viiveestä? samanlaisia pelejä ollut maiqqia vastaan lukuisia, tiedä sitten mistä johtuu? mutta pelit oli hyviä ja todellakin loistavaa viihdettä! joo taotaolle pelataan sit joskus myöhemmin ne pelit pois, ehkä.

Juuri tuota tahmaamista minulla on ollut joitain pelaajia vastaan ja syöttöjen ajoittaminen ja pelaaminen muutenkin on ollut silloin todella hankalaa. Jatkuvaa viivettä ja nykimistä mitä oli jo nhl10 ja 11 aikaan. Muissa peleissä ei tätä ole. :mad:

Karsintasarja edistyy todella hitaasti kun ei näy pelaajia paikalla. Itse taas linjoilla seuraavat pari tuntia ja 22 aikaan uudestaan jos nyt joku sattuu olemaan samaan aikaan online.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Tiukka sarja oli tosiaan Devilsin ja Carolinan välillä ja sarja ratkesi vasta viidennen pelin jatkoajalla. Kiitos Agihille vielä peleistä! :)
Viimenen peli oli kyl jännittävä ja virheistä rokotettiin 1-1 tilanteesta lähdettiin kolmanteen erään. Carolina meni 2-1 johtoon erän alkupuolella, sillä Devilspuolustus oli unohtanut miehen täysin vapaaksi maalille. Devils tuli kuitenkin tasoihin eränloppupuolella. 3 minuuttia oli jäljellä ja Devils saa ylivoiman. Gionta pääsee koittamaan rannelaukausta b-pisteen kaarelta, tuloksena ylämummo. Carolina tulee viimesellä minuutilla kuitenkin vielä tasoihin ja edessä on jatkoaika. Jatkoaikaa on kulunut noin 3 minuuttia kun Ilya saa kiekon hyökkäysalueella, Kovalchuk levittää sinistä pitkin Volchenkoville joka siirtää Datsyukille keskelle. Datsyuk sutaisee rystyltä kiekon kohti maalia ja voittomaali on syntynyt!
Pelit meni:
CAR 1-0 NJ
CAR 5-6.J.A NJ
NJ 5-2 CAR
NJ 1-2 CAR
CAR 3-4.J.A NJ


Jos kerta samoilla joukkueilla jatketaan seuraava kausi, niin kaksi koskematonta pelaajaa Devilsiltä on: Kovalchuk ja Datsyuk!

Mites tuleeko noi myöhemmin lisätyt pelaajat joukkueisiin automaattisesti uuden kauden käynnistyessä? Devilsin kapeaan pelaajamateriaalin olis meinaan käyttöa P. Sykoralle ja A.Larssonille.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Ei oikein jaksa kiinnostaa enää liiga pelit, kun kaikki aika menee kerho peleihin ja muhin menoihin. En haluaisi viedä kenenkään paikkaa liigassa, kun en seuraavaan kauteen ole tulossa, niin poistunko karsinta sarjasta vai miten tämä homma menisi?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Henkilökohtasesti haluisin et pelaisit loppuun tän sarjan ja annat sit paikan liigassa (jos nouset) seuraavalle taulukossa kuka ei paikkaa peleissä saavuttanut, oot kuitenki jo vissii ainaki neljä pelii pelannu, eli melkee puolet.. Aikaa pelata loput pelit on kuitenki vielä ruhtinaallisesti..
Oma lehmä on tietenki ojassa, hyvä tulos sua vastaan ja näyttää siltä että tulee melko tiukkaa kärkipäässä, joten jokainen piste ja maali on tärkee, tuloksen mitätöinti luultavasti jonku verran kirpaisisi. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga [X360]

Omat karsinnat yhtä peliä vaille valmiit. Carolinaa vaikea tavoittaa kun tuntuu BF3 vievän kaiken ajan? Olisi silti hyvä jos vastaisit edes viestiin...
 
Ylös Bottom