Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

No HYI!!!!
Ykkösen vasempaan laitaan tarjoot mun kestoinhokkia yhdessä Crosbyn eli Ilja..
Keskelle jo melkein muumioitunut Big Daddy Joe Thornton..
Ja oikealle ihan Blanco Marleu, joka ei tuo mtn fiboja.. Eli ihan hirvee kenttä, pitäähän sen olla sellainen joka vähän ees hotsittaa pelaamaan..

Noh, jos kerta haluat 60min lisussa olla niin mikäs siinä..

Kovalchuk on oma lempipelaaja -kalustoon kuuluva laituri <3 Mitä Thorntoniin tulee, viime play-offit olivat vahva esitys kyseiseltä syöttötaiturilta, jonka syötöt vievät peliä eteenpäin. Kokonaisuuttakin vaatimattomat 92 molemmilla. Kun mukaan kompataan Marleu joka ylittää maagisen 40 maalin rajan järjestelmällisesti upealla vedollaan ja polkee puolustajista ohi (nopeus: 93), on kenttä täysin pitelemätön ja on ollutkin. Kovalchuk vetäissyt jengissä 2 pisteen keskiarvolla ja Thornton johti Giordanon ja Burnsin ohella +/- tilastoa ennen lähtöä kultaiselle kasarmille.

Ja Niemellä alla Stanley-Cup, sekä Pavelski todistetusti tunnetaan isojen pelien miehenä. Mukaan kompataan kaksi kaksimetristä roikaletta Handzus ja Steckel hyvällä aloitustaidolla (jota edustaa myös Pavelski sekä Iso Pappa Thornton) on joukkue joka osalta loistava. Pelkästään 3. kentästä kaikki on kokonaisuudelta pyöreät 80. Joukkue on rakennettu voittamaan toisin kuin Canesit. Upea yhdistelmä nuoruuden nälkää ja silkkaa kokemusta.

Kauden finaalikevät on sinivalkoinen. :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

M-A. Fleury (MV) kokonaisuus 91
J. Staal (KH) kokonaisuus 85

Siinä pelaajat joista pitäs nyt ensitöiks päästä eroon. Muitakin vaihtuu, mutta Crosby+Malkin lukitettuina.
Laittakaa viestiä / tulkaa jutteleen ircissä jos kiinnostaa vaihdot.

Nicki: Rammari
Joukkue: Pittsburgh
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Eli soneran mamma sano et mukana tulee joku WDSL 2 boxi..
Onko tän kanssa ilmenny ongelmia tai viihdepaketin boxinkaa?
onko tuo WDSL2 se thompsonin boxi?

No mulla on kyseinen kombinaatio ja sen takia liigasta itseni tiputinkin. Vaihtoehto ois lyödä Änäriä varten aina vanha motukka tulille, mutta ei jaksa rassata ees taas. Vanhan modeemin kanssa vastaavasti Koti-TV sekoilee, joten Neljän tähden illalliset on nähtävä tai muuten alkaa talossa sellainen huuto, että saa lähteä Pleikka kainalossa tuonne räntäsäteeseen ettimään parempia metsästysmaita..

Muutenhan netti on toiminu tuolla aivan mainiosti. Uptime 3 valovuotta :P
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Maaje, Tanaxiel, Rankasija ja SliVee pääsevät liittymään ah niin haluttuun ryhmään, eli mustalle listalle :) Samalla vapautuu ja varautuu paikat 4. lohkooon seuraaville: lihashiki, ARD3-FIN, furiell ja mixar85. Myöskin YV:t lähettelen tulokkaille.

EDIT: JA aikasemmin 2. lohkoon nousivat SSaasshhaa ja Uberdemon ja samalla mustalle listalle Tepii ja antanarivo87.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Maaje, Tanaxiel, Rankasija ja SliVee pääsevät liittymään ah niin haluttuun ryhmään, eli mustalle listalle :) Samalla vapautuu ja varautuu paikat 4. lohkooon seuraaville: lihashiki, ARD3-FIN, furiell ja mixar85. Myöskin YV:t lähettelen tulokkaille.

Hienoa duunia -b
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ei aika riitä kuulemma.

Ok, eli mennään 29 pelaajalla kausi loppuun vai? Vielä olis itellä 4 (Sere, deaneri, jamsku ja terppo) jäljellä jos näin on. Mut bongaa linjalta tossa 21-> ja mielellään ottaisin vaikka kaikki loput alta pois niin olis runkkari paketissa ja vois keskittyä odotteleen mahdollisia poffeja :D
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Divarin lohko 1 pelaajia kaivataan peleille klo 21 -> Pelit pelattuna jo skog80 ja jozar88 vastaan. Mynde77:n kanssa sovittu peli yhdeksäksi.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Juu ja tosiaan seuraaville pelaajille varoitus:

forrest_hump79

ja

Terppo


Syynä pelaajavaihosta ilmoittamatta jättäminen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Juu ja tosiaan seuraaville pelaajille varoitus:

forrest_hump79

ja

Terppo

Syynä pelaajavaihosta ilmoittamatta jättäminen.

Joo, pahoittelut ilmoituksen viivästymisestä. Just olin tulossa ilmoitusta laittamaan.

Oli eilen hieman sekava tilanne tuossa vaihdossa. Tästä vaihdosta ei oltu sovittu mitään etukäteen, vaan tarjous oli jätetty postilaatikkoon. Ensin mulla näkyi, että vaihdossa tarjottiin mun nimistä pelaajaa (siis mun oikea nimi :eek:). Vähän aikaa ihmettelin, että mitäs hittoa, ja siellähän se mun nimi komeili myös pistepörssin kakkossijalla. Noh, eikai siinä mitään tehdään vaihtokaupat, kun saan itseni joukkueeseen :D No eipä sitten ketjuja muokatessa löytynytkään oman nimistä pelaajaa, vaan hetken tutkimisen jälkeen paljastui, että vaihdettu pelaaja olikin Jarret Stoll.

Anyways, seuraava vaihtokauppa siis tehtiin:
Montreal (forrest_hump79): S. Gomez 84 (C) -> Los Angeles
Los Angeles (Terppo): Jarret Stoll 83 (C) -> Montreal
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Joo, pahoittelut ilmoituksen viivästymisestä. Just olin tulossa ilmoitusta laittamaan.

Oli eilen hieman sekava tilanne tuossa vaihdossa. Tästä vaihdosta ei oltu sovittu mitään etukäteen, vaan tarjous oli jätetty postilaatikkoon. Ensin mulla näkyi, että vaihdossa tarjottiin mun nimistä pelaajaa (siis mun oikea nimi :eek:). Vähän aikaa ihmettelin, että mitäs hittoa, ja siellähän se mun nimi komeili myös pistepörssin kakkossijalla. Noh, eikai siinä mitään tehdään vaihtokaupat, kun saan itseni joukkueeseen :D No eipä sitten ketjuja muokatessa löytynytkään oman nimistä pelaajaa, vaan hetken tutkimisen jälkeen paljastui, että vaihdettu pelaaja olikin Jarret Stoll.

Anyways, seuraava vaihtokauppa siis tehtiin:
Montreal (forrest_hump79): S. Gomez 84 (C) -> Los Angeles
Los Angeles (Terppo): Jarret Stoll 83 (C) -> Montreal

Nooh saitte yhden varoituksen mieheen, kolmehan on se raja, eli ei hätiä. Juu NHL:ssä ollut aina tuo ''oma nimi'' -bugi, ja hyvin mahdollisesti hämäsi. Kuitenkin noudatan sääntöjä ja odotin noin sen 24h, joten laitoin varoitukset kuitenkin ->
 
Ylös Bottom