Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pair4You
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mulla on ilmeisesti pleikka menossa rikki, mutta en vielä irtisanoudu tästä huvista. Tarkoitus olisi ostaa uusi mahdollisimman pian. Ainakin NHL:n kanssa on ollut ongelmia. Kone sekoilee. Kerron myöhemmin lisää, kunhan tiedän.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kesken ensimmäisen NHL 12 HUT- pelin pleikkarini yhtäkkiä sammui ja punainen valo jäi vilkkumaan... Noh nokkelimmat osaa varmaa jo arvata tuosta, eli tuli tietenkin tämä klassinen "yellow light of death" 4 vuotta vanhaa pleikkaria ei ole mitään järkeä enää korjata ja rahatilanne näyttää sen verran heikolta, että en ainakaa vähään aikaan pysty ostamaan uutta ps3. Mutta toivotaan parasta, että saan parin viikon aikana rahat jostakin, joten paikastani en vielä luovu. Ilmoitan sitten tuonnempana, jos en saa pleikkaria hankittua. Nyt kyllä suoraan sanoen v*tuttaa
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ilmoittaudun mukaan! Tässähän siis kaiketi pelataan omalla Be a Pro hahmolla?

PSN: Miiw007

Vielä sen verran, kun en ole koskaan ollut tälläisessä liigassa mukana, että teenkö hahmoni ihan normaalisti tuolla My Nhl creation zonella ja millaisin rajoituksin? Kun kaiketihan kaikki attributet pystyisi pistämään tappiin, niin mitkä on rajoitukset? Vai pitääkö tää netissä oleva hahmo tehdä jossain muualla? :)

Oon kyllä änäriä pelannut paljonkin, mutta nää be a pro hommat on jääny vähemmälle.

-edit, eikun eihän tuolla creation zonella edes voi tehdä be a pro hahmoa. Mutta kysymys mikä vielä jäi mieleen. Voiko tuon oman be a pro hahmon siis imporatata sitten nettiin ja liigaan, vai pitääkö nettipeleihin tehdä uusi hahmo?

Tuota noin, liiga pelataan normaalisti Be a GM tyyliin, ainoastaan AI joukkueiden tilalla oikeat ihmiset.

Kesken ensimmäisen NHL 12 HUT- pelin pleikkarini yhtäkkiä sammui ja punainen valo jäi vilkkumaan... Noh nokkelimmat osaa varmaa jo arvata tuosta, eli tuli tietenkin tämä klassinen "yellow light of death" 4 vuotta vanhaa pleikkaria ei ole mitään järkeä enää korjata ja rahatilanne näyttää sen verran heikolta, että en ainakaa vähään aikaan pysty ostamaan uutta ps3. Mutta toivotaan parasta, että saan parin viikon aikana rahat jostakin, joten paikastani en vielä luovu. Ilmoitan sitten tuonnempana, jos en saa pleikkaria hankittua. Nyt kyllä suoraan sanoen v*tuttaa

Merkki taivaasta, että NHL urasi on kokenut laskusuhdanteen :)
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

klassinen "yellow light of death" 4 vuotta vanhaa pleikkaria ei ole mitään järkeä enää korjata ja rahatilanne näyttää sen verran heikolta, että en ainakaa vähään aikaan pysty ostamaan uutta ps3. Mutta toivotaan parasta, että saan parin viikon aikana rahat jostakin, joten paikastani en vielä luovu. Ilmoitan sitten tuonnempana, jos en saa pleikkaria hankittua. Nyt kyllä suoraan sanoen v*tuttaa

No mikset korjaisi? Mä kun korjasin ite oman 60gb ylod vikaisen plegen niin myin sen ilman ohjaimia tai pelei 150€:llä ja ei ainakaan 6kk:ssa ollut menny toisella paskaks uudestaan :rolleyes: Tai sitten et myy vaan pelaat sillä korjatulla sen aikaa jahka on rahaa slimii taas. problem solved.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Niin ja tosiaan haluan tähdentää tähän kohtaan, että kyseisellä numerojärjestyksellä joka näkyy ilmoittautuneissa ei tarkoita ''Ensiksi ilmoittautunut liigaan/divariin mukaan''. Pelaajavalinnoissa käytetään pelisilmää, mutta toki katsomme suosiollisemmin aikaisin ilmoittautuneita.

Säännöt tullaan lyömään lukkoon ensi viikon aikana ja alustava varaustilaisuus pidettäisiin ensi viikonloppuna. Turnaus alkaisi siten ensi viikolla tai jopa ensi viikonloppuna. Täten pelaajavalinnat tullaan mielellään lyömään lukkoon aivan lähipäivinä kuten myös säännöt ja muut yleiset järjestelyt ja lopulliset hionnat tulevalle kaudelle, jotta homma saadaan sulavasti luistamaan.

-SeRe

E. Ja rankasija lisätty listalle.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Niin ja tosiaan haluan tähdentää tähän kohtaan, että kyseisellä numerojärjestyksellä joka näkyy ilmoittautuneissa ei tarkoita ''Ensiksi ilmoittautunut liigaan/divariin mukaan''. Pelaajavalinnoissa käytetään pelisilmää, mutta toki katsomme suosiollisemmin aikaisin ilmoittautuneita.

Jees. Kuten ensimmäisessä viestissäni ilmoitin, lähden itse mieluummin divariin kuin liigaan... kuitenkin on kokemusta mm. pairin ja gendlikin pelaamisen tasosta ja en koe olevani ihan liigatasoa. Ja edelleen, voin toimia TJ:nä divareiden puolella jos tarvitte apukäsiä/silmiä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jees. Kuten ensimmäisessä viestissäni ilmoitin, lähden itse mieluummin divariin kuin liigaan... kuitenkin on kokemusta mm. pairin ja gendlikin pelaamisen tasosta ja en koe olevani ihan liigatasoa. Ja edelleen, voin toimia TJ:nä divareiden puolella jos tarvitte apukäsiä/silmiä.

Juu tässä on kaikenlaista säätöä alla muutenkin. Katsellaan juu.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Nyt kun olen uudella pleikalla pelannut änäriä. Voin mennä suosiolla divariin. Ei vielä taitotaso taida riittää liigaan. :D
Milloin valitaan jengit?
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Jees. Kuten ensimmäisessä viestissäni ilmoitin, lähden itse mieluummin divariin kuin liigaan... kuitenkin on kokemusta mm. pairin ja gendlikin pelaamisen tasosta ja en koe olevani ihan liigatasoa. Ja edelleen, voin toimia TJ:nä divareiden puolella jos tarvitte apukäsiä/silmiä.

Pakko nostaa hattua osmon asialliselle nöyryydelle. Ei siis millekään marttyyrimaiselle nöyristelylle, vaan kokonaisuuden huomioon ottavalle jantterille.

Mutta kyllä sä mun mielestä kuulut pääsarjaan (koska me ollaan suht saman tasoisia, ja mä en halua divariin :D).
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Pakko nostaa hattua osmon asialliselle nöyryydelle. Ei siis millekään marttyyrimaiselle nöyristelylle, vaan kokonaisuuden huomioon ottavalle jantterille.

Mutta kyllä sä mun mielestä kuulut pääsarjaan (koska me ollaan suht saman tasoisia, ja mä en halua divariin :D).

Niinhän me taidettiin tuossa 11:ssä olla... mut tää 12 on ihan uus peli ja itselle oon maalinteko ollu ainakin sellasta tervan juontia että oksat pois... :eek:
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ilmoittaudun mukaan jos mahtuu vaikka varalle? Peli tulossa ens viikolla. psn id: ruippa84
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mukana ollaan, jos vaan mukaan otetaan :)

PSN: SSaasshhaa

Peli löytyy hyllystä.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Niinpä vedinkin henk,koht,pelasin kaikki matsit pois,mutta jengi lopetti pelit kesken,joten mitäs teet.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Liigavalinnat ja divisioonavalinnat on tehty !

Liigaan pääsevät taistelemaan seuraavat pelaajat:


1 .Pair4You

2. FINSeRe

3. Samsonai17

4. Juha96

5. Pete_Q

6. Lateksii

7. mmiikkssuu

8. Antti_J

9. julbero

10. Youngbloo__d

11. J_T_S_81

12. Tonitsi

13. Miksa81

14. Tumppimies

15. sammug_84

16. forrest_hump79

17. gendlik

18. miikkapoi

19. terppo

20. Warra

21. Ludson

22. Freqqe

23. stenis19

24. Pecone

25. mikekki

26. jamsku

27. mustekynä

28. nispekt

29. Rammari

30. Donkameni

Jonkun pelaajan estyessä, seuraavat pelaajat ovat varalla liigaan:

1. osmose_76

2. naur1s

3. bahrain12345

4. Tinza91

5. rankasija


Olen pahoillani, mikäli joku ottaa nokkiinsa pelaajavalinnoista. Pelaajia on yksinkertaisesti niin paljon, että on selvää että jotkut joutuvat divisioonaan ensikaudeksi, vaikka uskovatkin taitojen riittävän liigaankin.


Divisioonat:

Lohko 1:


1. keslerfin

2. Raimo41

3. sam1q

4. Tohelo_

5. jozar88

6. mynde77

7. nautaelain

8. koojiis

9. ShadoWblak3

10. skog80


Lohko 2:

1. ezkander

2. Meadow69

3. Rammu

4. Tepii

5. antanarivo87

6. mikshotti

7. Yakolev

8. UberDemon

9. Jondelson

10. TheMikkiz


Lohko 3:


1. azagrial

2. J4r1-

3. EpiWins

4. vonKASSEY

5. bahrain12345

6. Hillo_O

7. Larifari82

8. Lap_pe

9. hooneli

10. Tinza91


Lohko 4:

1. maaje

2. tanaxiel

3. jbbsr

4. SliVee

5. rankasija

6. Miiw007

7. ruippa84

8. SSaasshhaa

9. finninflash

10. ??????????


Huomautus!

On hyvin mahdollista ja jopa todennäköistä, että joku on jäänyt listasta pois. Tämä on omaa inhimillistä virhettä ja pyydän ottamaan välittömästi yhteyttä, mikäli näin on käynyt.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Ja tosiaan tarkimmat ovat huomanneet, että pelaamme 4:llä divisioonalohkolla. Jokaisesta nousee siis 4 pelaajaa loppulohkoon. Teen sääntöjä tässä ja julkistan samalla joukkueen varaustilaisuuden ja kanavan liigalle yms.

Lisäksi Liiga hakee 1-2 apulais TJ:tä. Pair4You on vetäytynyt tehtävästään, joten tarvitsen muutaman auttavan käden sekä divisioonasta, että liigasta. Sarjalla ei ole väliä. Yhteyttä tännepäin, luvassa on vastuullinen tehtävä, ja se myös vaatii asiallisuutta.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

On hyvin mahdollista ja jopa todennäköistä, että joku on jäänyt listasta pois. Tämä on omaa inhimillistä virhettä ja pyydän ottamaan välittömästi yhteyttä, mikäli näin on käynyt.

Itseäni en listasta löytänyt. Olen jo hyvissä ajoin ilmottaunut :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom