Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Kannatan lakien noudattamista, joten ei rahasta pelaamiselle.

Onko kukaan TJ puhunut, että pelaamme rahasta/rahapalkinnoista? Olen ylempänä tähdentänyt, että käytän termiä lahjoitus. Lisäksi laki ainoastaan kieltää tuuripelit rahapanoksesta.

Joka tapauksessa mietinnät TJ toverin kanssa käynnissä ja Xshavalta odottelen vastausta. Todennäköisesti se kuukausi päälle liigan alkuun, ja todellinen keskustelu pääsee käyntiin vasta kun tämä ilmestyy.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Tervehdys !

#1 Pelaajamäärä liigaan?
-Onko perinteinen 30 hyvä ja siitä laajennetaan divisiooniin, vai onko pienempi luku parempi?

#2 Pelimäärä?
-Onko kaksinkertainen sarja, jota on tähän mennessä lähes aina käytetty sopiva?

#3 Aikataulu?
-Tämä kulkee käsi kädessä pelimäärän kanssa. Optimaalitilanne on tähän mennessä ollut kaksi kuukautta yhdelle kaudelle, jolloin pelaamme sen 4 kautta NHL 12 pelillä.

#4 Joukkuevalinnat?
-Tehdänkö mahdollisesti varaustilaisuus, arvotaanko joukkue vai annetaanko liigassa huonoiten menestyneelle mahdollisuus valita joukkue ensin?

#5 Divisioonat?
-Millä joukkueilla divisioonat pelattaisiin, AHL? Onko divisioonille tarvetta?

#6 Kotisivut?

#7 Palkinnot?

1. Mun mielestä pienempi pelaajamäärä olisi parempi ja sitte vaa divareita siihe kylkee. Ei tulisi liian pitkiä liigoja ja pelien sopiminen olisi huomattavasti helpompaa
2. Kaksinkertanen sarja hyvä
3. Riippuu pelaajamäärästä. Siksi mielummin hiukan pienempi pelaajamäärä ettei venähtäis vahingossakaa :)
4. Huonoimmasta parhaaseen. En ole ite arvonnan kannalla yhtään.
5. AHL taitaisi olla ainoa järkevä ratkasu. Ei ainakaan jotain pelkkää SM-Liigaa. AHL vaan
6. Ei kyllä oikeasti mitään tarvetta omille kotisivuille...
7. Eiköhän toi maine ja kunnia ole paras ja järkevin palkinto. Useet ei varmasti oo valmiita maksamaan liigan sisään :/
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mukana ollaan :eek:

Milläs rankataan, et muka missäkin pelaa :confused:

Todennäkösesti katsotaan kaikkia meriittejä viimeiseltä kahdelta vuodelta ja siten pyritään ottamaan luotettavimmat ja taitavimmat ensinnä liigaan. Loppujen osalta kenties arvotaan tai he pelaavat yhdestä poikki karsintapelejä. Asia ei ole varmaa, mutta tarkoitus olisi tehdä divisioonata kevyempi paikka, jossa kokonaispelimäärä olisi paljon pienempi kuin liigassa.

Asia on kuitenkin vielä käsittelyn alla, lisäinfoa saatte lähiaikoina.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Mukana jos vaan vielä mahtuu. olen myös valmis esim 2e lahjoitukseen.
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Minä myös mukana, jos vielä mahtuu! Ja toi kaikilta pieni lahjoitusidea, on hyvä mun mielestä!
 
Vastaus: NHL 12 KonsoliFIN -liiga

Vois lähteä mukaan kokeilemaan siipiä, siis luistimia...

PSN: mikshotti
 
Ylös Bottom