Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Katotaa jos ny pääsis. Ei tarvinnu hävitä ku kaks pelii tahallaa leavaamalla. Eli statsit 5-2-0 ja pisteitä tasan 500. Sija 6820. Kaikenjärjen mukaan pitäs päässä amatööri pleijareihi..

Siis ei oo todellista. Mut laitettii pro pleijareihi.. Sinne amatööreihin on oikeesti mahdoton päästä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo tiedän mutta sopimusta oli vielä 1 vuosi jäljellä ja kausi oli kesken.....

Jännä juttu, itselleni ei ole kyllä noin tapahtunut koskaan. :/ Jälleen yksi uusi bugi! :mad: Sillein kylläkin on, että sama pelaaja oli kahdesti omassa Be A GM:ssäni. :D Huvittavinta siinä oli se, että se "tuplapelaaja" oli puolustaja Tyler Myers ja molemmat oli vielä ajautunut seuraavaan kauteen lähtiessä samaan seuraan, Buffalo Sabresiin. Kiva oli lähteä heitä vastaan pelaamaan kun aloituskokoonpanossa pakkiparina Myers-Myers. -.-

Pakko myöntää, että aika käsittämättömiä bugeja! Toivottavasti saataisiin 2K kirittämään EA Sportsin rinnalle ihan tosissaan niin joutuisi EA:n äijät lyömään vähän ennemmän kroppaa likoon tämän mahtavan pelimme vuoksi...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pakko myöntää, että aika käsittämättömiä bugeja! Toivottavasti saataisiin 2K kirittämään EA Sportsin rinnalle ihan tosissaan niin joutuisi EA:n äijät lyömään vähän ennemmän kroppaa likoon tämän mahtavan pelimme vuoksi...

Kyllä! mihin laitan nimeni että tämä tapahtuu :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis ei oo todellista. Mut laitettii pro pleijareihi.. Sinne amatööreihin on oikeesti mahdoton päästä.
Siltä se näyttäisi vaikuttavan. Itse joulukuussa sain hankittua tuon achievementin tilastoilla 1-1-0 ja muistaakseni pisteitä oli juurikin tuo 500. Sijoitusta en muista. Sitä ennen olin lukenut ohjeista ja sen vahvistaneista kommenteista, että sijoitus 6000. huonommalla puolella riittäisi. Ilmeisesti näin nyt sitten ei kuitenkaan olekaan. Taas yksi hieno suoritus kehitystiimiltä nämä kolme HUT:in playoff-achievementtia/trophya.

Pari päivää sitten tuli myös huomattua yksi huvittava tekijöiden laiskuudesta kertova yksityiskohta. En ole varma, onko tätä jo täällä mainittu, mutta LA Kingsin kotiasun housuissa on Edmonton Oilersin logo. Siellä on joku ottanut valmiin housumallin, eikä sitten viitsinyt tehdä muuta kuin vaihtaa värit.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei kukaan innostunut tekemään kokoonpanoja maajoukkueille, joissa olisi edes vähän kokoonpanot oikeat? Vie innon aika hyvin pelata "MM-kisoja", kun joukkueessa on Selänteet ja muut. Suomen nyt voisi itsekkin muokata lähemmäksi oikeaa, mutta ei riitä aika eikä into kaikkia muokata. Ja jos vaan Suomen muuttaa, niin sitten muut ovat selvästi parempia eikä sekään kovin hienoa ole :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei kukaan innostunut tekemään kokoonpanoja maajoukkueille, joissa olisi edes vähän kokoonpanot oikeat? Vie innon aika hyvin pelata "MM-kisoja", kun joukkueessa on Selänteet ja muut. Suomen nyt voisi itsekkin muokata lähemmäksi oikeaa, mutta ei riitä aika eikä into kaikkia muokata. Ja jos vaan Suomen muuttaa, niin sitten muut ovat selvästi parempia eikä sekään kovin hienoa ole :rolleyes:

Ei hienoa,mutta realistista..ainahan ukkojen arvoja voi silti nostella/laskea...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

En tiedä onko jossakin mainittu mutta miksi suomella on nuo leijonapaidat joita käytettiin olympialaisissa ja muilla mailla pelkät lippupaidat?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

En tiedä onko jossakin mainittu mutta miksi suomella on nuo leijonapaidat joita käytettiin olympialaisissa ja muilla mailla pelkät lippupaidat?
Lippupaidat ovat pelissä sen takia, että EA:lla ei ole lupaa käyttää pelissään maajoukkueiden oikeita paitoja. Lupa maksaisi rahaa, eikä EA ole halukas maajoukkueisiin panostamaan. Suomen paidat ovat tosiaan hyvinkin samanlaiset kuin mitä ne olivat olympialaisissa, minkä mahdollistaa se, että Suomen vaakunan käyttöön ei lupaa tarvita. Toki on vähän erikoista, että siellä on aikoinaan viitsitty Suomen paitojen eteen nähdä enemmän vaivaa muihin verrattuna.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Toki on vähän erikoista, että siellä on aikoinaan viitsitty Suomen paitojen eteen nähdä enemmän vaivaa muihin verrattuna.

NHL - pelisarja myy vain Suomessa niin hyvin ja haluavat pitää myynnin joka vuosi samalla tasolla. ;) Ja tosikot, ottakaa rauhassa tuo oli vain yksi maailman villeistä veikkauksista! :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt kyllä on pakko toivoa että NHL 13 olisi jotain oikeita uudistuksia eikä mitään "voit nyt taklata tuomaria ja omia pelaajia!".Pakko tarkistaa toi paitajuttu, jos siellä on jonku toisen joukkueen logo niin ei nää jätkät voi jumalauta olla tosissaan. -.- Näkis ees vähän vaivaa. Tässäkin on jo niin paljon bugeja ja ongelmia. Esim toi pleksin rikkoutuminen on täysi vitsi, ne menee rikki ihan miten sattuu ja pelaajat ei oo moksiskaan. Loukkaantumis systeemi ei ole muuttunut varmaat yhtään jos verrataan NHL2000. Vieläkin ne loukkaantuu kaikista pienistä tönäsyistä. Sitten kun lentää pää edellä laitaa päin, niin noustaan heti ylös.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt kyllä on pakko toivoa että NHL 13 olisi jotain oikeita uudistuksia eikä mitään "voit nyt taklata tuomaria ja omia pelaajia!".Pakko tarkistaa toi paitajuttu, jos siellä on jonku toisen joukkueen logo niin ei nää jätkät voi jumalauta olla tosissaan. -.- Näkis ees vähän vaivaa. Tässäkin on jo niin paljon bugeja ja ongelmia. Esim toi pleksin rikkoutuminen on täysi vitsi, ne menee rikki ihan miten sattuu ja pelaajat ei oo moksiskaan. Loukkaantumis systeemi ei ole muuttunut varmaat yhtään jos verrataan NHL2000. Vieläkin ne loukkaantuu kaikista pienistä tönäsyistä. Sitten kun lentää pää edellä laitaa päin, niin noustaan heti ylös.
Älä nyt loukkaannu henkisesti, mutta tämä on vain peli...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nyt kyllä tapahtui online vs.-pelissä jotain outoa mitä ei ole koskaan tapahtunut - olin normaalisti valitsemassa joukkuettani ennen pelin alkua, ja menin Suomen kohdalle. Sitten peli painoi x-näppäintä itsestään ja sama tapahtui ketjujen valinnassa. Kun ottelu alkoi, kone pelasi puolestani enkä voinut tehdä mitään.

Sellaista tällä kertaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nyt kyllä on pakko toivoa että NHL 13 olisi jotain oikeita uudistuksia eikä mitään "voit nyt taklata tuomaria ja omia pelaajia!".Pakko tarkistaa toi paitajuttu, jos siellä on jonku toisen joukkueen logo niin ei nää jätkät voi jumalauta olla tosissaan. -.- Näkis ees vähän vaivaa. Tässäkin on jo niin paljon bugeja ja ongelmia. Esim toi pleksin rikkoutuminen on täysi vitsi, ne menee rikki ihan miten sattuu ja pelaajat ei oo moksiskaan. Loukkaantumis systeemi ei ole muuttunut varmaat yhtään jos verrataan NHL2000. Vieläkin ne loukkaantuu kaikista pienistä tönäsyistä. Sitten kun lentää pää edellä laitaa päin, niin noustaan heti ylös.

Pakko tähän on lisätä sekin et kun saa kiekosta päähän,ei tapahdu mitään...ja eashl:ssä pelaaja näkyy menevän pois kentältä,silti se on taas seuraavassa vaihdossa alottamassa...bap:isssa ei oma ukko voi loukkaantua ilmeisesti...(yli1000 peliä eikä kertaakaan) nhl11:ssa vaati 1600 peliä ja loukkaantui 3 kertaa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen tässä pelaillut netissä muutamia pelejä Ruotsilla suomea vastaan ja voiko olla oikeasti totta että jokainen on quitannut kun olen johtanut peliä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Olen tässä pelaillut netissä muutamia pelejä Ruotsilla suomea vastaan ja voiko olla oikeasti totta että jokainen on quitannut kun olen johtanut peliä.
Joo, ragequitit aika yleisiä näissä änäreissä. HUTissa oikeen "palkitaan" ragequittaajaa kun peliä ei lasketa voitoksi sille toiselle.(Ainakaan turnauksissa.)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nyt kyllä tapahtui online vs.-pelissä jotain outoa mitä ei ole koskaan tapahtunut - olin normaalisti valitsemassa joukkuettani ennen pelin alkua, ja menin Suomen kohdalle. Sitten peli painoi x-näppäintä itsestään ja sama tapahtui ketjujen valinnassa. Kun ottelu alkoi, kone pelasi puolestani enkä voinut tehdä mitään.

Sellaista tällä kertaa.

Tuttu juttu, käynyt myös mulle pari kertaa. Melkoista kuraa kyllä tämä tekele.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Noniin elikkä tarvisin apua! Elikkä simppelisti miten saada helpoiten Legenda 3 kortti? Pelailen tuolla noita sparripelejä yleinsä ja tässä ollut änäristä taukoa aika kauan niin jos nyt hankkis sen Legenda 3 kortin. Tällä hetkellä löytyy Supertähti 3 kortti ja kaikkia pelejä ja voittoja on aivan tarpeeksi saamaan vaikka minkämoinen kortti mutta tuo arvosana vai mikä onkaan on tällä hetkellä B. B+ taitaa olla ihan kohta mutta tää on kyllä todella hankalaa saada sinne A-. Joskus yritin eikä tullut ja sitten on tippunut joka B- asti ja nyt taas sentään B. Elikkä te kaikki keneltä Legenda 3 kortti löytyy niin viittisittekö vastata minulle ja kertoa miten saisi sen helpoiten esim. millä pelaajatyypillä niinkun pelinrakentaja, työmyyrä vai mikä ja sitten mitä niillä pitää tehdä että saa sen joukkuepelin ylös mikä onkin isoin ongelma minulla. Sijoittuminen on kyllä aina A:ssa tai vähintään B+ ja tilastotkin yleinsä kun maalin heitän mutta miten saisin sen joukkuepelin helpoiten sinne A:han? Kertokaapa se mulle ja kiitän jo valmiiksi kaikkia vastanneita! Pikaisia vastauksia odotellessa! :)
 
Ylös Bottom