Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jos tuo kommentti pitää paikkansa, ettei EA aio julkaista tähän mitään päivityksiä, Jää 13 takuuvarmasti väliin. Silkkaa ahneutta ja välinpitämättömyyttä noin suurelta firmalta pelaajia kohtaan.

Kovalla hypellä mainostetaan kuinka peli on täynnä hienoja pelillisiä uudistuksia, vaikka kyse on vain kuorrutuksesta, todelliset uudistukset olivat 12 osalta melko vähissä, bugeja ja jäätymisiä pelissä kyllä riittää. Helvetti sentään, mutta vituttaa tuo koko firma. Ei pitäisi olla kovin suuri panostus kun nuo jäätyilyt ja suurimmat bugit korjaisi pois!

Todellakin,koska EA JOUTUISI ITSE MAKSAMAAN KAIKILLE UUDET KOKONAISET PELIT...mikään päivitys ei korjaa vikaa levyissä...vitunvittu sanon vaa..menee vuosi hukaan,koitan ite ainakin jotain pelata hiukan mitä pystyy,mut ottaaa päähän tämä touhu...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sit kyl mulle on sattunu virheetön.. Lukuunottamatta 2 bugia joissa pelaaja jäi taklauksessa istumaan vastustajan vaihtoaitioon ja toinen kun Zdeno Chara taklasi Grabovskia niin tuli semmoine K-18 kohtaus öhöm..

Ja silloinkun pelailen ni tulee joku 20-30peliä vedettyy eli noin joka kolmaspäivä..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis huh huh, nyt osalla menee tämä änärin haukkuminen aivan totaalisesti yli.

Miksi ihmeessä esimerkiksi meikäläisellä ole pariin kuukauteen ollut mitään ongelmia pelin kanssa? Ei ainuttakaan tilttausta, ei mitään.

No ole siinä tapauksessa tyytyväinen, julkaisusta lähtien pelejä kertynyt nyt hieman vajaa 500kpl ja tuohon määrään mennessä on kyllä tullut jo kaikki kura esille mitä peli pitää sisällään. Ei täällä kukaan näitä juttuja omasta päästään keksi.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sit kyl mulle on sattunu virheetön.. Lukuunottamatta 2 bugia joissa pelaaja jäi taklauksessa istumaan vastustajan vaihtoaitioon ja toinen kun Zdeno Chara taklasi Grabovskia niin tuli semmoine K-18 kohtaus öhöm..

Ja silloinkun pelailen ni tulee joku 20-30peliä vedettyy eli noin joka kolmaspäivä..

Eikös tämä ole merkki siitä et sulla on ekoja painoja tuo peli,eli niitä onnistuneita...mä luulen,(oikeestaan alan olla varmakin asiasta) että levyyn on tullut jotain vikaa sitä tehdessä,se se littää miksei EA:lla ole sanottavaa asiaan nyt tällä hetkellä,pällistelevät vaan että missä vika on...ja se kyllä selittyis siläkin millä vauhdilla näitä pelejä on tehty et kaikki saavat määräaikaan mennessä omansa...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mahtaako 11:aan saada rosteripäivityksiä enää :confused: ..jos sitä palais siihen vaan ja unohtas koko 12...jatkaa vaan sit 13 kunhan se ilmestyy..vois kyllä ihan itekin ruveta väsään oikeita kokoonpanoja 11.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis huh huh, nyt osalla menee tämä änärin haukkuminen aivan totaalisesti yli.

Miksi ihmeessä esimerkiksi meikäläisellä ole pariin kuukauteen ollut mitään ongelmia pelin kanssa? Ei ainuttakaan tilttausta, ei mitään.

No nuilla älynlahjoilla ei ois ihme, että pari(kymmentä) jäätymistä ja bugia ois jääny huomaamatta..
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis huh huh, nyt osalla menee tämä änärin haukkuminen aivan totaalisesti yli.

Miksi ihmeessä esimerkiksi meikäläisellä ole pariin kuukauteen ollut mitään ongelmia pelin kanssa? Ei ainuttakaan tilttausta, ei mitään.

No huh huh, on kyllä melkoinen ihmepainos sulla sitten! :eek: NHL12:n bugien ja jäätymisten lisäksi lähes yhtä paljon ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka tulevat taivastelemaan miten muilla ei toimi kaikki niin kuin pitäisi... (trolli?) :rolleyes:

Tuskin tänne kukaan tulee kyselemään/valittamaan bugeista, joita ei ole? Ehkä kertoo jotain tästä pelistä, että niistä reilusta tuhannesta viestistä joita tähän ketjuun on kirjoitettu, niin todennäköisesti suurin osa käsittelee tavalla tai toisella bugeja/jäätymisiä? :)

Esimerkiksi oma HUT:n pelaaminen loppui osittain sen takia, että lähes jokaisella aloituskerralla piti konsoli käynnistää vähintään viidesti, ennen kuin pääsi vaihtopakkaan katselemaan myytyjä kortteja. Jippii, sen takiahan tämän pelin ostinkin, että pääsen räpläämään pleikkarin virtanappia... :D Lisätään tähän vielä lukuisat jäätymiset pari minuuttia ennen ottelun loppua jne.

En minä ainakaan ymmärrä, miten EA voi päästää markkinoille tällaisen pelin, mikä on täynnä pieniä ja vähän suurempia bugeja eikä niitä saada korjattua. Mielelläni maksan sen 45 euroa jokavuotisesta päivityksestä, mihin on tehty uudistuksia, mutta kyllä oletan tuotteen myös toimivan täydellisesti.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No huh huh, on kyllä melkoinen ihmepainos sulla sitten! :eek: NHL12:n bugien ja jäätymisten lisäksi lähes yhtä paljon ihmetyttää nämä kommentoijat, jotka tulevat taivastelemaan miten muilla ei toimi kaikki niin kuin pitäisi... (trolli?) :rolleyes:

Tuskin tänne kukaan tulee kyselemään/valittamaan bugeista, joita ei ole? Ehkä kertoo jotain tästä pelistä, että niistä reilusta tuhannesta viestistä joita tähän ketjuun on kirjoitettu, niin todennäköisesti suurin osa käsittelee tavalla tai toisella bugeja/jäätymisiä? :)

Esimerkiksi oma HUT:n pelaaminen loppui osittain sen takia, että lähes jokaisella aloituskerralla piti konsoli käynnistää vähintään viidesti, ennen kuin pääsi vaihtopakkaan katselemaan myytyjä kortteja. Jippii, sen takiahan tämän pelin ostinkin, että pääsen räpläämään pleikkarin virtanappia... :D Lisätään tähän vielä lukuisat jäätymiset pari minuuttia ennen ottelun loppua jne.

En minä ainakaan ymmärrä, miten EA voi päästää markkinoille tällaisen pelin, mikä on täynnä pieniä ja vähän suurempia bugeja eikä niitä saada korjattua. Mielelläni maksan sen 45 euroa jokavuotisesta päivityksestä, mihin on tehty uudistuksia, mutta kyllä oletan tuotteen myös toimivan täydellisesti.

Nimenomaan..HUT:in pelaaminen loppui mullakin,ei sen takia etteikö kortit olis näkyny,mut kun ostit jonkun,pucksit ja kortti katosivat bittiavaruuteen...jäätymiset tietty.
Lisätään tuohon tuhanteen vielä ne 10 000 ympäri maailmaa mm. ea:n foorumilta...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis huh huh, nyt osalla menee tämä änärin haukkuminen aivan totaalisesti yli.

Miksi ihmeessä esimerkiksi meikäläisellä ole pariin kuukauteen ollut mitään ongelmia pelin kanssa? Ei ainuttakaan tilttausta, ei mitään.

Sen verran kaveria täytyy puolustaa että ei itselläkään ole niin paljon peli "jäätyillyt" että olisi ruvennut v###maan. Muutamia pelin aikana tulleita bugeja on ollut, näistä vain yksi on häirinnyt pelin lopputulosta. HUT pelejä takana 90 ja jäätyillyt n.5 kertaa, verkosta kirjautunut ulos itekseen näistä 2 kertaa. Pari valikkoon jäätymistä ja myös pari jäätymistä kausi-pelin aikana. Muita muotoja en ole pelannut. Pelaan keskimäärin päivässä n.4 ottelua. En tiedä onko painoksilla eroja, mutta näin meikäläisellä. Pelaillut EA-sarjaa '96 lähtien.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

No nuilla älynlahjoilla ei ois ihme, että pari(kymmentä) jäätymistä ja bugia ois jääny huomaamatta..

Mutta jos olet lukenut ketjua aiemmin, niin Mr. on ilmaissut, että Hänellä ei ole jäätyilyä tai bugeja tullut eteen.
Minun mielestä Mr.:än kirjoituksia on hauska lueskella :mad:

Mutta asiaan, omasta mielestä NHL 12 on NIIIIIIIIN epäonnistunut painos, mutta kaikilla on OMA MIELIPITEENSÄ, kuten olen toitotanut, mutta jotkut eivä vaan ymmärrä! Peli on buginen ja laginen, sitä eivät päivitykset korjaa,
OT
(Huhhuh, on kai itestä tullu joku Mr.:än puolustusmies. Ken tietää:cool:...)
OT
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mutta jos olet lukenut ketjua aiemmin, niin Mr. on ilmaissut, että Hänellä ei ole jäätyilyä tai bugeja tullut eteen.
Minun mielestä Mr.:än kirjoituksia on hauska lueskella :mad:

Mutta asiaan, omasta mielestä NHL 12 on NIIIIIIIIN epäonnistunut painos, mutta kaikilla on OMA MIELIPITEENSÄ, kuten olen toitotanut, mutta jotkut eivä vaan ymmärrä! Peli on buginen ja laginen, sitä eivät päivitykset korjaa,
OT
(Huhhuh, on kai itestä tullu joku Mr.:än puolustusmies. Ken tietää:cool:...)
OT


Niimpä niin...joillakin hyvin harvoilla on kunnollinen painos...kertokaa jos keksitte jonkun muun syyn tuolle kuin että pelit on tehdessä menneet vituilleen..levyn painossa tai jossain...mulle ei ainakaan tule mitään muuta mieleen...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Onko täällä joku joka olisi kiinnostunut pelaamaan noita Online ranukisoja (PS3)? Itseä alkaa ärsyttämään jotkut jotka ei osaa pelata kunnolla aina Flying pokecheck tai sitten se dive-save. Itse yritän vähän kaikenlaista. Ilmoitelkaa, PSN: juhna96.

No mä tykkään kyl tykittää rankkarikisoi, nyt oon harjotellu niitä iha saatanasti konetta vastaa, online-kisois ku voi tehä vähä yksinkertasempii, mut cpu-mokelle (All Star) tarvii jo vähän taitoo että saa kiekon reppuun. Joo kyllä mä voin pelata.. PSN: rmt395. Voin vaik lisätä sut sitte ku ehdin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itselläni ei ole kyseinen peli jäätynyt kuin kahdesti. Ensimmäinen kerta tapahtui, kun olin valitsemassa BaGM:ssä joukkuetta ja toinen kun olin pelissä tallentamassa uusintaa. Siinä kaikki. Ostin pelin itselleni viikon sisällä pelin julkaisun jälkeen ja pelaan normaalisti 6-9 peliä päivässä. Jos ei lauantaisin tai sunnuntaisin ole menoja niin saattaa mennä sinä päivänä 12 peliäkin. :D Mutta aika harvoin...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis huh huh, nyt osalla menee tämä änärin haukkuminen aivan totaalisesti yli.

Miksi ihmeessä esimerkiksi meikäläisellä ole pariin kuukauteen ollut mitään ongelmia pelin kanssa? Ei ainuttakaan tilttausta, ei mitään.

Kaveri on koko palstan ainoa trolli. Aina ilmestyy kolosta ku joku sanoo pienenkin vastasanan peliä kohtaan.. Muutenkin kaikki 169-0-1 statseilla lesottelu jo kertoo kaverista kaiken oleellisen. Eipä mulla muuta... paitsi...


MITÄ MINÄ SANOIN!! :D 13 jää hyllyyn ja tämäkin olisi pitänyt jättää.. Voishan tälle vielä joku ostaja löytyä.. Pelaaminen ei kyllä maistu yhtään, paitsi kavereiden kanssa samalla konsolilla!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jälleen, en kuitenkaan tiettyjen käyttäjien kiusaksi :)D), ilmoittelen tässä online-tilastoni: 62-23-3. Leveli taisi olla 41.



Tiivistettynä oikein mukiinmenevää jääkiekkoa, sekä tuloksellisesti että taktisesti ja pelillisesti.

Kaveri on koko palstan ainoa trolli. Aina ilmestyy kolosta ku joku sanoo pienenkin vastasanan peliä kohtaan.. Muutenkin kaikki 169-0-1 statseilla lesottelu jo kertoo kaverista kaiken oleellisen. Eipä mulla muuta... paitsi...


MITÄ MINÄ SANOIN!! :D 13 jää hyllyyn ja tämäkin olisi pitänyt jättää.. Voishan tälle vielä joku ostaja löytyä.. Pelaaminen ei kyllä maistu yhtään, paitsi kavereiden kanssa samalla konsolilla!


Voihan...

Oletko ihan sokea, Mr. on sanonut monta kertaa, että Hänelle ei ole bugeja tullut vastaan ja statseista hän on sanonut esim. ylhäälle liitetyn viestin tapaan, ettei hän pistä statseja Sinun kiusaksi, vaan muillekkin tiedoksi.

Ja että tämä ei menisi sinun haukkumiseksi, niin olit oikeassa, olisi ehkä pitänyt jättää väliin tämä painos, kamujen kaa pelit kyllä maistuu hyvin, mutta älä tuomitse 13:sta, kun pelistä ei ole mitään muuta tietoa, kuin että peli on kehitteillä.

Suosittelen ottamaan yhteyttä seuraavaan ketjuun:http://www.konsolifin.net/bbs/konsolifin-palauteboksi-tiedotukset/81601-henkilokohtaiset-avautumiset-eivat-kuulu-ketjuihin-esitetty.html

Koskee muitakin

Ja, en ole moderaattori, mutta haluan pitää rauhan maassa ja välttää turhia riitoja:)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Trollit senkun lisääntyy vaan. :D Eiköhän Mr. osaa itse kirjoittaa tänne, jos hänestä siltä tuntuu?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Noniin!!! pysytäänpä nyt edes täällä aiheessa,lopetetaan tuollanen spekulointi toisistamme..Mr on mikä on,ei se muille kuulu...saa olla onnellinen jos tosiaan omistaa toimivan pelin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Trollit senkun lisääntyy vaan. :D Eiköhän Mr. osaa itse kirjoittaa tänne, jos hänestä siltä tuntuu?

Mutta kun se on ERITTÄIN ÄRSYTTÄVÄÄ lukea viestejä, joissa valitetaan kaiken maailman lesoilusta yms.

Ja ei, en ole trolli, haluan lukea foorumia rauhassa, ilman se teki sitä ja se teki tätä, niin ei saa tehdä, eikun saa tehdä viestejä, kiitos:)

En halua tapella, mutta pakko on jotain sanoa, kun tilanne "sekoaa" totaalisesti :D.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Jokainen olkoot pelistä mitä mieltä haluaa, siitä on varmaan turha enää jauhaa.

Kävinpä ihan mielenkiinnosta selailemassa EA Sportsin virallista foorumia joka on näköjään täynnä samansuuntaista keskustelua kuin täälläkin: jäätyilyä,bugaamista ja siitä aiheutuvaa kiroilua. Oma painos lähti hyllyyn odottamaan, aikooko EA tehdä mitään asian hyväksi.

NHL® Tech Help and Feedback : EA Forums
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Oma painos lähti hyllyyn odottamaan, aikooko EA tehdä mitään asian hyväksi.

Eikös siitä virallinen maininta ole jo että enään ei patchin patchia tai korjauksia tule? Taisi olla viimeisimmän patchin perään tällainen ilmoitettu. Mutta eipä koske minua, jäätyilyä kun ei ole ollut noin kuukauteen ja päivittäin pelailen :)
 
Ylös Bottom