Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Täytyy kyllä sen verran kommentoida, kun lukee noita aikaisempia viestejä kaatuiluista.

Itse pelailen pelkästään online-otteluita, verkkoliigoissa ja "pelaa nyt" pelejä kavereiden kanssa niin kaatunut vain muutamia kertoja. Online-otteluitakin kohta melkein 200 koossa.

En noita HUT:ia, Be A Gm tai Be A Pro pelaillut, joten en tiedä miten ne toimivat, mutta ongelmia ei itselle ole onlinepeleissä juurikaan esiintynyt.

Jotain bugeja tietenkin välillä esiintyy, mutta omasta mielestäni hauskoja välillä. :D esim eilen online-ottelussa oman joukkueen pakki tarjos detroitin miehelle taklauksen ja detroit mies lentää johonkin 3m korkeuteen ja tipahtaa alas. :D

Voin laittaa sen tonne EA:n sivuille, jos joku tahtoo nähdä. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nämä maalivahdin tönimiset herättävät itsessänikin jonkin verran ei niin positiivisia ajatuksia. Toisinaan oman hyökkäyksen ollessa meneillään oma pelaaja saa töniä vastapuolen maalivahtia miten haluaa, vaikkapa maalin taakse, ilman rangaistusta. Mikäs siinä sitten on lämätä kiekko tyhjiin. Silloin tällöin asia taas käy toisinpäin ja vähän muutenkin. Olen siis hiljattain siirtynyt jälleen pelkästään onlinen pariin, ja ette ikinä arvaa, aiheuttaako tällainen harmaita hiuksia ja pieleen menevän pelikerran.

Lisäksi pelisarjassa ei ole uuden sukupolven konsoleiden aikana ollut sitä juttua, että pelaaja oikein törmäisi toiseen pelaajaan ilman varsinaista taklausnapin painallusta. Mutta kuinka ollakaan, tietysti veskareille tehtiin tämä ominaisuus - miksi? Tapaus aiheuttaa usein tahattomia vahinkoja, eli jäähyjä. Jos menee hanakasti maalille aikomuksena lyödä irtokiekko reppuun, valitettavan helposti maali siirtyy paikaltaan ja molari makaa jään pinnassa ilman maskia. Tästä rangaistus, vastustaja ylivoimalle, peli on ohi...

Kyseessä on mielestäni ainut NHL 12:een tehty suuremman luokan virhe, mutta koko maalivahtiuudistus voidaan tulkita epäonnistuneeksi vain tällaisessa tilanteessa jota edellä kuvailin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

...

...Lisäksi pelisarjassa ei ole uuden sukupolven konsoleiden aikana ollut sitä juttua, että pelaaja oikein törmäisi toiseen pelaajaan ilman varsinaista taklausnapin painallusta. Mutta kuinka ollakaan, tietysti veskareille tehtiin tämä ominaisuus - miksi? Tapaus aiheuttaa usein tahattomia vahinkoja, eli jäähyjä. Jos menee hanakasti maalille aikomuksena lyödä irtokiekko reppuun, valitettavan helposti maali siirtyy paikaltaan ja molari makaa jään pinnassa ilman maskia. Tästä rangaistus, vastustaja ylivoimalle, peli on ohi...

Kyseessä on mielestäni ainut NHL 12:een tehty suuremman luokan virhe, mutta koko maalivahtiuudistus voidaan tulkita epäonnistuneeksi vain tällaisessa tilanteessa jota edellä kuvailin.

Jaa-a, miksiköhän maalivahdeille tehtiin tuo "vahinkotaklausominaisuus"? Varmaan siksi, että pelaajien mielestä maalivahdit on "ERITTÄIN HUONOSTI MALLINNETTU" ja kun EA päätti tehdä jotain molareiden hyväksi, niin teki se sen ala-arvoisesti. Jäähyjä tulee "maalivahdin häirinnästä" erittäin usein ja peli saattaa päättyä siihen erittäin helposti. Olen keksinyt yhden keinon, millä (ainakin offlinessa, onlinessa harvemmin kokeillut) välttää rangaistukset: kun näet, että olet menossa molaria päin, niin sormet äkkiä pois tateista, niin molari ajautuu sivuun(toivottavasti) ja jos rangaistusta tule, niin ei voi mokata. Tolleen tehny about 10 maalia kummallakin puolella.

Ja kuten huomasit, kyllä tästä painoksesta löytyy bugeja ja virheitä ennemmin tai myöhemmin jok'ikisellä pelaajalla:cool:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kokeileppa tuommosia sliidereita jotka olen linkannut aiemmin en jaksa nyt hakea :D Ja sitten sielä on mm semmoinen säätö kun vastustajan vaikeustaso joka on usein nollalla vaikka olisi supertähti, sekä maalivahdin reaktiotaidot yms vaikuttavat paljon , ja vetojen tarkuutta ja voimaa pienemmälle nii tulee realistisempi.

No siinä ne nyt on sitten piti ettiä :D : Rogie Vachon`s NHL12 Sliders (BaP Goalie/skater,all other modes) - Operation Sports Forums Paljon aidompaa kiekkoa tulee


Ei missään nimessä vetojen voimaa pienemmälle,mitä pienemmällä se on sitä helpommin menee sisään,mokke kerkeää torjua jo ennen kun kiekko on maalilla...tarkkuutta vaan pois, ja vetojen voima tasan puoleenväliin.


Taktiikanvaihdot täysille,vastustajan vaikeus puoleenväliin uskomatonta kyllä,mut vaikeimmalla se ei ole vaikein,sillon tulee bugeja vastaan ja kiekkokin menee miten sattuu...realistisuus kärsii...nuo liukurit ei edelleen (kuten nhl 10,11) ole sitä miltä ne näyttää..jäähyt vastustajalle täysille -1 oma -2. sit yleisesti jäähyt puoleenväliin +1. tappelut täysille tietenkin.

Jäähyjä tulee "maalivahdin häirinnästä" erittäin usein ja peli saattaa päättyä siihen erittäin helposti
Kokeileppa asetussarjan versiota 1.00 se uusin tekee tuon samoin 1.01 jolla tulee pienestä hipasusta jäähyä...

kun näet, että olet menossa molaria päin, niin sormet äkkiä pois tateista, niin molari ajautuu sivuun(toivottavasti)
Kun vaan toimisi,itsellä ainakin mokke on sellanen magneetti ettei mitään rajaa...ja pelaaja taklaa automaattisesti ennenkun kerkeäty tekemään mitään tai sit ns. "kaatuu" mokea päin jolloin syntyy taklaus...mokke lentää monta metriä välillä ihan hipasusta :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Nämä maalivahdin tönimiset herättävät itsessänikin jonkin verran ei niin positiivisia ajatuksia. Toisinaan oman hyökkäyksen ollessa meneillään oma pelaaja saa töniä vastapuolen maalivahtia miten haluaa, vaikkapa maalin taakse, ilman rangaistusta. Mikäs siinä sitten on lämätä kiekko tyhjiin. Silloin tällöin asia taas käy toisinpäin ja vähän muutenkin. Olen siis hiljattain siirtynyt jälleen pelkästään onlinen pariin, ja ette ikinä arvaa, aiheuttaako tällainen harmaita hiuksia ja pieleen menevän pelikerran.

Lisäksi pelisarjassa ei ole uuden sukupolven konsoleiden aikana ollut sitä juttua, että pelaaja oikein törmäisi toiseen pelaajaan ilman varsinaista taklausnapin painallusta. Mutta kuinka ollakaan, tietysti veskareille tehtiin tämä ominaisuus - miksi? Tapaus aiheuttaa usein tahattomia vahinkoja, eli jäähyjä. Jos menee hanakasti maalille aikomuksena lyödä irtokiekko reppuun, valitettavan helposti maali siirtyy paikaltaan ja molari makaa jään pinnassa ilman maskia. Tästä rangaistus, vastustaja ylivoimalle, peli on ohi...

Kyseessä on mielestäni ainut NHL 12:een tehty suuremman luokan virhe, mutta koko maalivahtiuudistus voidaan tulkita epäonnistuneeksi vain tällaisessa tilanteessa jota edellä kuvailin.

Maali siirtyy pois..ainoa virhe tässä on se et tahaton 2 min. siitä et yrität ns. paskamaalia tehdä...jos siellä jku tönäsee sut moken päälle,sitä ei pitäs tulla mitään jäähyä...mut valitettavasti pelin toiminto on erilainen...siltikin maalin siirtyminen pois on hyvä uudistus,sitähän tapahtuu oikeestikin vähintään sen 2 kertaa/peli...(keskiarvona koko kaudella).
Hyvä pointti on tuo pelaajien törmäys,eivät edes ota kädellä toisesta ns. tukea jos meinaavat mennä päin,esim. omat pakit jos sattuu kompurtoimaan keskenään...pieniä mutta pelillisesti vaikuttavia asioita johon varmaan tulee vielä muutos...toivottavasti.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Maali siirtyy pois..ainoa virhe tässä on se et tahaton 2 min. siitä et yrität ns. paskamaalia tehdä...jos siellä jku tönäsee sut moken päälle,sitä ei pitäs tulla mitään jäähyä...mut valitettavasti pelin toiminto on erilainen...siltikin maalin siirtyminen pois on hyvä uudistus,sitähän tapahtuu oikeestikin vähintään sen 2 kertaa/peli...(keskiarvona koko kaudella).
Hyvä pointti on tuo pelaajien törmäys,eivät edes ota kädellä toisesta ns. tukea jos meinaavat mennä päin,esim. omat pakit jos sattuu kompurtoimaan keskenään...pieniä mutta pelillisesti vaikuttavia asioita johon varmaan tulee vielä muutos...toivottavasti.
Niin. Onhan tuo maalin siirtyminen pois paikaltaan ihan mukava uudistus, ei siinä mitään. Mikäli EA olisi vielä vähän jaksanut hienosäätää näitä molariuudistuksiaan, olisi tulos ollut erinomainen. Nyt se on vain hyvä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Niin. Onhan tuo maalin siirtyminen pois paikaltaan ihan mukava uudistus, ei siinä mitään. Mikäli EA olisi vielä vähän jaksanut hienosäätää näitä molariuudistuksiaan, olisi tulos ollut erinomainen. Nyt se on vain hyvä.

Toivotaan nyt et edes sit tulevaisuudessa ne tekee paremmin,virheistä oppii,eikä kaikkea voi aina saada kerralla tehtyä täydellisesti...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Morjesta tietäiskö kukaan, että millai tommonen "ujutus" tapahtuu? Semmonen tulee maalin takaa usein, mutta esim. läpäristä?

NHL 12: Tips part 3: shooting - YouTube tosta toi läpiajohomma jos vähän selventäis :D en tiedä toimiiko linkki, kun puhelimella tätä viestiä kirjoittelen, mutta toivottavasti vie oikeaan videoon :D
 
Toivotaan nyt et edes sit tulevaisuudessa ne tekee paremmin,virheistä oppii,eikä kaikkea voi aina saada kerralla tehtyä täydellisesti...

EA ei opi ikinä.

Morjesta tietäiskö kukaan, että millai tommonen "ujutus" tapahtuu? Semmonen tulee maalin takaa usein, mutta esim. läpäristä?

NHL 12: Tips part 3: shooting - YouTube tosta toi läpiajohomma jos vähän selventäis :D en tiedä toimiiko linkki, kun puhelimella tätä viestiä kirjoittelen, mutta toivottavasti vie oikeaan videoon :D

Ja tuo linkki tosiaan tapahtuu automaattisesti. Yleensä kun kiekko viedään pieneen kulmaan, tai pelaaja ajattelee tietokoneaivoillaan ''Hei, tämähän on varma maali.''

Eli sitä tulee silloin tällöin, sekä rystyllä että kämmenellä. Kannattaa harjoitella harjoitus -pelimuodossa niin koet kyseisen itse.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kun tuota Jaahaksen allekirjoituksen väittämää kykenisi vielä uskomaan...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Kolmasko NHL 11:n SM-turnauksessa? Salli(kaa) minun nauraa. Katsokaa vaikka kaverin statseja tämän syksyn versiossa tähän mennessä. Kenties nämä kuuluisat uudistukset ovat vaikuttaneet ratkaisevasti Jaahaksen peliin? :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kolmasko NHL 11:n SM-turnauksessa? Salli(kaa) minun nauraa. Katsokaa vaikka kaverin statseja tämän syksyn versiossa tähän mennessä. Kenties nämä kuuluisat uudistukset ovat vaikuttaneet ratkaisevasti Jaahaksen peliin? :D

Taitaapi keskittyminen olla NHL liigoissa ja EASHL:ssä. Vilkaise niitä tilastoja.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ottakaa peliä ni loppuu se vääntäminen. Paras viidestä(5) pelistä varmaan riittää. Voittaja voi sitten liittää sen allekirjoitukseen kumpi voittaa kumman. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ottakaa peliä ni loppuu se vääntäminen. Paras viidestä(5) pelistä varmaan riittää. Voittaja voi sitten liittää sen allekirjoitukseen kumpi voittaa kumman. :)

Peliä pojat,tollanen touhu ei kuulu tänne,kattellaan mielummin niitä ihan omia tilastoja,eikä toisten varsinkaan ilman sen suurempia todisteita :D
 
Ylös Bottom