Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Orou
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Khyllä,taidan antaa ääneni tälle joten +1

Nuo yllä olevat viestisi olisi toki voitu laittaa samaan YHTEEN viestiin...

Juu onhan tämä mennyt eteenpäin; uusi peli, uudet bugit. Pokecheckejä on huononnettu ja peli on myös muuttunut enempi tuuripeliksi kuin mitä NHL 11 oli. Toki pelissä on noita hyviäkin juttuja, kuten maalivahtien ajaminen, joka tosin on toteutettu puolivillaisesti sekin. Maalivahtitappelut ovat turhia, pleksin hajoamiset ovat turhia ja maalien siirtyminen aiheuttaa mielipahaa kun on juuri oma 2v1 lähdössä käyntiin, joskin se on hyvä uudistus.

Oikeastaan tämän pelin uudistukset näkyvät räikeimmillään bugeissa ja maalivahtien ajamisessa, joka on ironista, koska molemmat ovat heikosti tehtyjä ja ensimmäinen heikosti tehdyn pelin malliesimerkki.

Huomasinkin juuri itsekin siirtyneeni tuonne 2k10 puolelle, joka tarjoaa aidompaa ja arvaamattomampaa kiekkoa. Siihen saa myös uusimmat rosterit ja Winnipegin, joten tuhansien NHL pelien miehenä voin sanoa, että offline peliksi se. Jos pelaa EASHLää niin NHL 12. Versus pelit sitten pitää kestää jos haluaa pelata NHLää, jossa porukat vain pyörivät kulmassa kun hakevat etukulma maalia. Nauran heille.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Versus pelit sitten pitää kestää jos haluaa pelata NHLää, jossa porukat vain pyörivät kulmassa kun hakevat etukulma maalia. Nauran heille.
Juu-u. Tuossa taitaa kuitenkin olla sellaista makua, ettet vain ole yhtä hyvä kuin he. No tietenkin vastaat tähän eriävästi, mutta jokaisella on asiaan oma näkökulmansa. Mitä ihmeellistä siinä kulmissa pyörimisessä oikein on? Voittavaa kiekkoahan tässä yritetään pelata. :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itseasiassa offlinessa rangaistuslaukauskilpailujen vaikeutasoa ei voida määrittää.. Oletko edes pelannut itse kyseistä peliä :D?

Oon toki pelannut (ehkä liiankin paljon) ja tuo oli vain läpällä heitetty kun näytti menevän helpolla sisään. Oli joo ihan hienoja maaleja, kuvanlaatu ei ollut parhaasta päästä mutta kuitenkin.


Asiaan: Onlinessa vai offlinessa:D?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Juu-u. Tuossa taitaa kuitenkin olla sellaista makua, ettet vain ole yhtä hyvä kuin he. No tietenkin vastaat tähän eriävästi, mutta jokaisella on asiaan oma näkökulmansa. Mitä ihmeellistä siinä kulmissa pyörimisessä oikein on? Voittavaa kiekkoahan tässä yritetään pelata. :)

Kulmissa pyörimisessä nyt ei mitään ihmeellistä ole, mutta se että online versus peleissä nykyään vähintään 2/3 pelaajista käyttää ainoastaan takatolpalle syöttämistä tai etukulmasta vetämistä maalintekokeinoina, syö kyllä peli-iloa sen verran rankasti, että päätin tilata NHL 2K10:n tilalle. Senkin kun saa joukkueiden ja rostereiden osalta vastaamaan tätä päivää.

Takatolpalle syöttämiset nyt on melkoisen helppo puolustaa pois, tuota jälkimmäistä ei niinkään. Ja tämän olen jo todennut aiemminkin, mutta toistinpa taas. Voittava tyyli saavutetaan ehkä noilla kahdella tekotavalla, mutta mistään KIEKOSTA en kyllä puhuisi samassa lauseessa. On kaksi täysin eri asiaa pelata JÄÄKIEKKOA, kuin se että käytät ea sportsin bugisuutta hyväksesi ja voitat matseja niiden avulla.

Toivottavasti tuo tammikuussa tuleva päivitys korjaisi edes jotain niin voisi ehkä tämäkin peli kiinnostaa hitusen enemmän. Kovin suuria toiveita en silti elättele.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

.....Toivottavasti tuo tammikuussa tuleva päivitys korjaisi edes jotain niin voisi ehkä tämäkin peli kiinnostaa hitusen enemmän. Kovin suuria toiveita en silti elättele.


Allekirjoitan täysin, että nuo mainitsemasi maalintekotavat ovat muihin verrattuna (maskirannari, ribarivedot jnejne) liian ylivoimaisia. Ja sama jatkuu patchinkin jälkeen. Ainakin jos tätä listaa on uskominen :(

Gameplay
- Exploit where a user is able to skate wide and use vision control to take a slap shot and score while the goalie is out of position
- Exploit where when the goalie is covering the puck, a diving player could sometimes knock the puck loose
- Situation where the game would sometimes, but very rarely crash during instant replay
- Situation where a stick check would sometimes crash the game

Lähde: EA Forums
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Juu-u. Tuossa taitaa kuitenkin olla sellaista makua, ettet vain ole yhtä hyvä kuin he. No tietenkin vastaat tähän eriävästi, mutta jokaisella on asiaan oma näkökulmansa. Mitä ihmeellistä siinä kulmissa pyörimisessä oikein on? Voittavaa kiekkoahan tässä yritetään pelata. :)

Niin miten sen nyt ottaa. Virginillä rahallista voittoa yli sata dollaria ja 0 tappiota. Pelaajia lukeutuu TOP-20. Hauskinta on feedback, josta näkee miten joku bugittaa jos bugittaa. Glitcherit saavat paskaa feedbackia, joten heitä vastaan pelaamista voi välttää. Oletko sinä voittanut mitään mistään milloinkaan?

Lasketaanpa.

SeRe:
-SM-Pronssia NHL 11
-Rahallista voittoa +100$ NHL 12
-Virginissä (Rahapeleissä, HUOM isomman panoksen pelit, kuin hikiset normi vs. pelit) 100% voittoprosentti, johon lukeutuu ylempi rahallinen voitto
-Ensimmäisen karsintavaiheen finaalissa 200 000$ turnauksessa, jonka finaalit pelataan New Yorkissa
-EASHL:ssä (VAIN KERHO) 231 peliä 362+295= 657 +166. Laukomis% 29,1%. Ja ilman glitchaamista.
-EHL:ssä tällä kaudella 6 ottelussa 5 voittomaalia ja pisteitä 6 ottelussa 12+15= 27 +17 (4 otteluista play-offeja)
-KonsoliFIN -liigan ensimmäisellä kaudella kolmas sija, jossa pelaavat mm. Mikekki, hooneli, gendlik ja monta muuta niin TOP-100 kuin TOP-500 ja TOP-1000 pelaajaa.

Mr.
-Sija 292. Tilastot 170-79-23 (Viime kerskumisesta). Voittoprosentti: 62,5% (huikea)
-Voitto randomliigasta, jossa paras vastustaja sijalla 36 000 ja jonka tilastot 7-50-10

Oliko vielä asiaa, kuinka paska pelaaja olen verrattuna sinuun?

Ja anteeksi muille lukijoille, ei tuota äijää vain jaksa nyt. En postaile enää noita kylläkään ellei tuo keksi mitään tuohon. Ja tuskin keksii edes.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Niin miten sen nyt ottaa. Virginillä rahallista voittoa yli sata dollaria ja 0 tappiota. Pelaajia lukeutuu TOP-20. Hauskinta on feedback, josta näkee miten joku bugittaa jos bugittaa. Glitcherit saavat paskaa feedbackia, joten heitä vastaan pelaamista voi välttää. Oletko sinä voittanut mitään mistään milloinkaan?

Tapahtuiko tässä juuri servaus? :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Okei eli XBOX360lle ostin NHL 12 sen ilmestyessä mutta ei kuitenkaan tullut pelattua sitä juurikaan ostohetken jälkeen. Tänään kuitenkin kaivoin pelin kaapista ja tarkoitus oli pelata onlinessa. Online passin laitoin ja Gold jäsenys löytyy mutta kun yritän pelata tämä heittää että ''Your gamer profile does not have the correct permissions to acces this feature.'' Joten joku viisaampi kertokoot mistä kiikastaa
 
Asdsad: Live-tunnuksesi Parental Controls -asetuksista on väännetty jotain estoja päälle (koska olet alaikäinen?).
 
En ole alaikäinen eikä se kyseisestä kiikasta
Seuraavaksi tarkista Live-profiilisi yksityisyysasetukset ja salli sieltä kaikki mahdollinen. Lisäksi varmista, että pelaajaprofiilisi on samalla tallennusmedialla kuin NHL 12:n savet, eikä esim. niin, että save on USB-muistilla ja profiili boksin kiintolevyllä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kulmissa pyörimisessä nyt ei mitään ihmeellistä ole, mutta se että online versus peleissä nykyään vähintään 2/3 pelaajista käyttää ainoastaan takatolpalle syöttämistä tai etukulmasta vetämistä maalintekokeinoina, syö kyllä peli-iloa sen verran rankasti, että päätin tilata NHL 2K10:n tilalle. Senkin kun saa joukkueiden ja rostereiden osalta vastaamaan tätä päivää.

Takatolpalle syöttämiset nyt on melkoisen helppo puolustaa pois, tuota jälkimmäistä ei niinkään. Ja tämän olen jo todennut aiemminkin, mutta toistinpa taas. Voittava tyyli saavutetaan ehkä noilla kahdella tekotavalla, mutta mistään KIEKOSTA en kyllä puhuisi samassa lauseessa. On kaksi täysin eri asiaa pelata JÄÄKIEKKOA, kuin se että käytät ea sportsin bugisuutta hyväksesi ja voitat matseja niiden avulla.

Toivottavasti tuo tammikuussa tuleva päivitys korjaisi edes jotain niin voisi ehkä tämäkin peli kiinnostaa hitusen enemmän. Kovin suuria toiveita en silti elättele.

Mikähän se oikea maalintekotyyli mahtaa olla? Laren mainitsemat maskirannari ja ribarivedot? Itse pidän juuri niitä suuremman luokan RÄKÄMAALEINA. Oikeassakin lätkässä juuri one-timerit ovat maalivahdeille vaikeita torjuttavia. Jos se on omasta mielestä "bugi" niin kannattaa todellakin siirtyä 2k-sarjaan ja lopettaa täällä kirjoittelu.

Itse valitettavasti "joudun" pelaamaan klassisilla ohjainasetuksilla, jolla joutui antamaan vielä viime vuonna äärettömän paljon tasoitusta oletusasetuksilla pelaaviin nähden. ( syöttö lähti myöhässä ja hiljaisella vauhdilla ) Tämän vuoden versiossa sekin asia toimii jo paremmin. Itseäkin **tutti vielä viime vuoden versiossa, kun itse laukoi 3-4 kertaa sen mitä vastustaja, mutta silti saattoi hävitä pelin. Mutta maalit kuitenkin ne pelit ratkaisee, kaikki muu on ihan turhaa ajantuhlausta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mutta maalit kuitenkin ne pelit ratkaisee, kaikki muu on ihan turhaa ajantuhlausta.

Joo ja montas maalia olet tehnyt ilman ainuttakaan SYÖTTÖÄ? Niin, et varmaan montakaan.:D

Entäs montako kertaa luistellut maalille ilman yhtään harhautusta tai suunnanmuutosta?:D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo ja montas maalia olet tehnyt ilman ainuttakaan SYÖTTÖÄ? Niin, et varmaan montakaan.:D

Entäs montako kertaa luistellut maalille ilman yhtään harhautusta tai suunnanmuutosta?:D

Oliko sulla jokin pointti tuossa? Se, että syötöt,harhautukset ja suunnanmuutokset ovat "bugeja" ?
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikähän se oikea maalintekotyyli mahtaa olla? Laren mainitsemat maskirannari ja ribarivedot? Itse pidän juuri niitä suuremman luokan RÄKÄMAALEINA. Oikeassakin lätkässä juuri one-timerit ovat maalivahdeille vaikeita torjuttavia. Jos se on omasta mielestä "bugi" niin kannattaa todellakin siirtyä 2k-sarjaan ja lopettaa täällä kirjoittelu.

Itse valitettavasti "joudun" pelaamaan klassisilla ohjainasetuksilla, jolla joutui antamaan vielä viime vuonna äärettömän paljon tasoitusta oletusasetuksilla pelaaviin nähden. ( syöttö lähti myöhässä ja hiljaisella vauhdilla ) Tämän vuoden versiossa sekin asia toimii jo paremmin. Itseäkin **tutti vielä viime vuoden versiossa, kun itse laukoi 3-4 kertaa sen mitä vastustaja, mutta silti saattoi hävitä pelin. Mutta maalit kuitenkin ne pelit ratkaisee, kaikki muu on ihan turhaa ajantuhlausta.

Et nyt ihan täysin tuntunut sisäistävän viestini sanomaa joten selvennetäänpä vähän. Tietysti ihan ihkaoikeassa kiekossakin maaleja tulee onetimereista ja etukulmastakin uppoaa (samoin kuin niitä sinun mainitsemia räkämaalejakin), mutta ei mikään joukkue tee niitä maaleja identtisesti ja päätä jokaista hyökkäystään samanlaiseen liukuhihnakuvioon kuten tällä hetkellä suurin osa vastustajissa tekee online versus peleissä tässä ea sportsin tekeleessä. Oikeassa kiekossa jos päätät jokaisen hyökkäyksesi täysin samanlaiseen kuvioon niin vastustaja lukee ennen pitkää taatusti peliäsi ja tukkii hyökkäysväylät. Samoin tavoin ne on tässä pelissäkin estettävissä suurilta osin omalla pelaamisella, mutta online versusta yksin pelatessa (niin kuin suurin osa pelaajista pelaa sitä yksin tai maksimissaan parin kaverin kanssa) jää lähes poikkeuksetta maalivahtipeli tekoälyn harteille. Siinä tullaankin ongelmakohtaan, jonka jo olen todennut, eli maalivahdin tekoäly on niiltä osin perseestä, koska etukulma jää joka ikinen kerta auki ja aina et vain pysty jokaista vastustajan etukulma yritystä tukkimaan. Eli kyseessä on bugi, jota valitettavan moni käyttää hyväkseen. Onetimer ei nyt mikään bugi ole, mutta kaikki tätä peliä pelanneet tietää että ne uppoaa tässä pelissä vähän turhankin helposti ja moni yrittää päättää hyökkäyksen vaikka väkisinkin onetimeriin, vaikka hiukan pelisilmää hyödyntämällä maalin olisi voinut tehdä monesti toisellakin tavalla.

Omasta mielestä viihdyttävä ja hyvä peli on sellainen jossa vastustaja yrittää pelata monipuolisesti ja saada niitä maaleja muillakin keinoilla kuin näillä jatkuvilla onetimereilla ja bugien hyödyntämisillä. Aivan, maalit ratkaisee pelin, mutta en ymmärrä mitä ihmeen tyydytystä joku saa siitä kun voittaa pelin jatkuvasti tekoälyn heikkouksia hyödyntämällä. Se voittaminen onnistuu kyllä muutenkin jos vaan taidot riittää. Siinä vaiheessa kun vastustaja pelaa oikeasti hyvin, ei edes harmita vaikka häviää kun tietää hävinneensä paremmalle.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Siis ei ***** tää on paska tekele!!!!!!! Be a pro tallennukset kaikki pilalla. Ei lataa vaan jumittuu 100% kohdalle. Yritetty nyt n.10 kertaa. ***** tää on kyl surullisin peli historiassa. Bugeja bugien perää ja kruunauksena tallennuksien tilttaus. Tää paska lentää kyl frisbeenä ovesta ulos
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Et nyt ihan täysin tuntunut sisäistävän viestini sanomaa joten selvennetäänpä vähän. Tietysti ihan ihkaoikeassa kiekossakin maaleja tulee onetimereista ja etukulmastakin uppoaa (samoin kuin niitä sinun mainitsemia räkämaalejakin), mutta ei mikään joukkue tee niitä maaleja identtisesti ja päätä jokaista hyökkäystään samanlaiseen liukuhihnakuvioon kuten tällä hetkellä suurin osa vastustajissa tekee online versus peleissä tässä ea sportsin tekeleessä. Oikeassa kiekossa jos päätät jokaisen hyökkäyksesi täysin samanlaiseen kuvioon niin vastustaja lukee ennen pitkää taatusti peliäsi ja tukkii hyökkäysväylät. Samoin tavoin ne on tässä pelissäkin estettävissä suurilta osin omalla pelaamisella, mutta online versusta yksin pelatessa (niin kuin suurin osa pelaajista pelaa sitä yksin tai maksimissaan parin kaverin kanssa) jää lähes poikkeuksetta maalivahtipeli tekoälyn harteille. Siinä tullaankin ongelmakohtaan, jonka jo olen todennut, eli maalivahdin tekoäly on niiltä osin perseestä, koska etukulma jää joka ikinen kerta auki ja aina et vain pysty jokaista vastustajan etukulma yritystä tukkimaan. Eli kyseessä on bugi, jota valitettavan moni käyttää hyväkseen. Onetimer ei nyt mikään bugi ole, mutta kaikki tätä peliä pelanneet tietää että ne uppoaa tässä pelissä vähän turhankin helposti ja moni yrittää päättää hyökkäyksen vaikka väkisinkin onetimeriin, vaikka oikeasti hiukan pelisilmää hyödyntämällä maalin olisi voinut tehdä monesti toisellakin tavalla.

Omasta mielestä viihdyttävä ja hyvä peli on sellainen jossa vastustaja oikeasti yrittää pelata monipuolisesti ja saada niitä maaleja muillakin keinoilla kuin näillä jatkuvilla onetimereilla ja bugien hyödyntämisillä. Aivan, maalit ratkaisee pelin, mutta en ymmärrä mitä ihmeen tyydytystä joku saa siitä kun voittaa pelin jatkuvasti tekoälyn heikkouksia hyödyntämällä. Se voittaminen onnistuu kyllä muutenkin jos vaan taidot riittää. Siinä vaiheessa kun vastustaja pelaa oikeasti hyvin, ei edes harmita vaikka häviää kun tietää hävinneensä oikeasti paremmalle.

Eli jokainen sinun online vastustajasi tekee maaleja samalla tyylillä? Ja ne ovat suurelta osin estettävissä omalla pelaamisella? Ja aina et vain pysty jokaista vastustajan etukulma yritystä tukkimaan?

Ehkä tuossa kohtaa kannattaa vaikka katsoa peiliin ja opetella puolustuspelaamista. Se voisi auttaa.

Edelleen kysyn, että mikä on se OIKEA tapa tehdä maaleja, jos kerran one-timer ( joka on helppo hyvän pelaajan puolustaa pois ) ei kelpaa?
 
Ylös Bottom