Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo miten voi hypätä sitä laitaa vasten ku on tehny maalin? Kerran onnistuin mut en muista mistä oikee painoin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

"Oon aina ihmetelly, että miten kaikkilla kerhossa lagaa lähes joka pelissä ja peli jäätyilee ym. Siis jokaisessa änärissä. En tiedä, onko mulla käyny vaan hyvä tuuri 3v putkeen, mutta 10:ssä ja 11:ssa en melkein kertaakaan lentänyt ulos ja yleensä yhteyskin hyvä. Tässä 12:ssa nyt oli pieni ongelma aluks (lensin joka pelist pois), mutta sitten ei oikeestaan oo ollut mitää ongelmia (laajakaistakaan ei ole mikään huippu) Pari kertaa on toki jäätynyt ja musiikit katoaa vähän väliä, mutta ei nyt niin usein kuin täällä kerrotaan. No kaipa mulla sit on käynyt hyvä tuuri..

Oonko ainut, kenen mielest GM on liian helppo? Mulla on tosin vastus normaalilla, mutta silti ei pitäis saada näin helposti Ovr. 100 tiimiä, varsinkin kun katossa tilaa se 15milliä. Tässä nyt kokoonpano kaudelta 2016-2017 (ketjut on erilailla pelis):


Benn(90)-Thornton(90)-Okposo(88)
Tatar(85)-Couture(90)-Skinner(90, B-)
Rodin(84,B-)-Anisimov(85)-Parker(81, B-)
Korpikoski(81)-Rexha(82, B)-Salmelainen (80, B-)

Burns(88)-Petrecki(85)
Clark(87)-McDonagh(84)
Johnston(81, B-)-Tukonen(84, B)

Niem (91)
Pickard (87, B)

Kaiken lisäks kaikilla avainpelaajilla on halpa ja pitkä soppari (esim. Benn 3mil 6v jäljellä), paitsi Thorntonilla, Skinerillä (Hankin just) ja Niemellä. +Farmista on tulossa pari huippua ja yks jostain Norjasta (kok 81, ikä 19 ja kehittyvyys B :D)

Joukkueena tossa on siis Sharks ja aloitin kanssa ihan oikeella kokoonpanolla, enkä draftilla. Minkähänlaisen tiimin sais, jos alottais draftilla ja varais kaikki parhaimmat junnut. Jos kaikille pistää heti alussa semmosen 3milliä ja 8 vuotta, niin aika huipputiimi tulis, vaikka oliskin palkkakatto :D

Tulikin vielä mieleen, että olisi kiva, jos änäri 13:ssa olis toi loukkaantumissysteemi vähän parempi. Loukkaantumisia tulee aika aidosti, mutta varsinkin AHL:än pitäis saada jokin juttu, jolla pystyis määrittään, minkälaiseen kokoonpanoon se apulaisvalmentaja pyrkii. Esim. Teet sen kokoonpanon valmiiks kauden alussa ja sitten aina, kun joku loukkaantuu, niin se apulaisvalmentaja osais ittestään laittaa siihen jonkun, joka sopii siihen ja sitten, kun se pelaaja on taas terve, niin laittaa sen siihen samalle paikalle takas. Ei esim kiinnosta yhtään, kuka vetää mun farmijoukkueen viidennen rankkarin, kun joku luokkaantuu.. :D Muutenkin minkähän takia peli tyrkyttää mun farmin kokoonpanoon kokoajan Pulkkisia, Pelechejä ym. vaikka heitin ne vapaisiin pelaajiin jo aikoja sitten.. Ei niillä oo edes sopimusta ja silti ne kokoajan änkee sinne kokoonpanoon.. :D "


Mukava katella mitä muilla on be a gm:ssä :) itse aloitin oilersilla ja oon ny pelannu 3 kautta, alotin siis ihan normaalisi, en fantasy draftilla. tällä hetkellä kokoonpano on tällänen. vaikeustaso on allstar, koska mielestäni superstarilla ei voi oikein realistisesti pelata kun vastustaja tekee niin jäätäviä fantasia liiga maaleja ettei mitään rajaa ja matsit päättyy sillon aina jotain 10-9. allstar on mun mielestä ihan yhtä vaikea mutta sillä pelatessa ei mee hermo turhasta kuten superstaralla.

yhdyn tohon mietteeseen et olis hyvä jos assistant coachille sais jotenki merkittyä ne pelaajat joita pitää peluuttaa farmissa niin sitten ei tarvis koko aika keskittyä siihen että onko ne jätkät siellä miten kentällä ja mis ketjuis. onkohan sillä merkittävää eroa junioirin kehityksen kannalta, pelaako se ahl:ssä vai ei ?

taylor hall 89- steven stamkos 94- jordan eberle 88
magnus pääjärvi 87 -matt duchene 90- ryan nugent-hopkins 83
brayden schenn 84- john tavares 90- marcus johansson 84
mikael granlund 83- mikael backlund 84- gabriel landeskog 79

tyler myers 89- zach bogosian 88
adam larsson 85- erik karlsson 84
david runblad 80- michael del motto 84

ryan miller 93
michael leighton 81

joukkueen overall tällä hetkellä

offense 100
defense 97
goalies 100

Potentiaalia pojilla on vielä mukavasti, melkeen kaikilla on vielä b tai b- duchene vaan vähän ihmetyttää ku mies on 24v ja pelkkää c:tä. noh, ehkä se pitää sitten myydä, mutta kyllä mies tehoja tekee. parhaat pelaajat hall,stamkos, eberle ja nugent hopkins.

onkohan tuolla draftissa myöhemmillä kausilla noi kuvattomat pelaajat kaikki täysin keksittyjä ? veikkaisin että on, on siellä joukossa silti vielä oikeitakin, farmista löytyy muutama oikein timanttinen 20 vuotias junnu joilla potentiaalia a-b. rajalan tonikin odottelee pääsyä kokoonpanoon jota ei kyllä näy kun miehen overall on 74 ja potential C. ei hyvä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelin jäätyminen johtuu käytöjärjestelmästä 3.7.3 joka ei pyöritä peliä tuskin lainkaan,kokeilin ja jäätyi jo heti alussa winter classicissa toisessa erässä ja oli hidas...3.7.2 on viimeisin "automaattinen" päivitys ps3:lle,ja sillä se toimii siten että 5-8 peliä pelaa ja jäätyy...peli on kehitetty vielä tätäkin aikaisemmalla käyttiksellä,joten siinä syy pelin jäätymiseen,näin uskon tapahtuneen,kun itse testasin tuon...tarkistakaapa käyttiksenne,ja sanokaa sitten vasta :)

sain tämän pelin toimimaan osittain kunnolla vain poistamalla pelitiedot- ja asetukset-tallennukset enkä päivittänyt niitä netin kautta mitenkään (terve menoa online pelit :/),eli pelin alkuperäsillä asetuksilla,mutta kuitenkin tuolla 3.7.3 käyttiksellä,aikasempaa versiota ei ilmeisesti saa enään mitenkään ps3:n asennettua,joten paskan möivät....
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pelin jäätyminen johtuu käytöjärjestelmästä 3.7.3 joka ei pyöritä peliä tuskin lainkaan,kokeilin ja jäätyi jo heti alussa winter classicissa toisessa erässä ja oli hidas...3.7.2 on viimeisin "automaattinen" päivitys ps3:lle,ja sillä se toimii siten että 5-8 peliä pelaa ja jäätyy...peli on kehitetty vielä tätäkin aikaisemmalla käyttiksellä,joten siinä syy pelin jäätymiseen,näin uskon tapahtuneen,kun itse testasin tuon...tarkistakaapa käyttiksenne,ja sanokaa sitten vasta :)

sain tämän pelin toimimaan osittain kunnolla vain poistamalla pelitiedot- ja asetukset-tallennukset enkä päivittänyt niitä netin kautta mitenkään (terve menoa online pelit :/),eli pelin alkuperäsillä asetuksilla,mutta kuitenkin tuolla 3.7.3 käyttiksellä,aikasempaa versiota ei ilmeisesti saa enään mitenkään ps3:n asennettua,joten paskan möivät....

Huhhuh, ilmeisesti paskan möivät koska täällä toimii moitteetta. Eipä ole jäätyilyä, hitautta, taikka muutenkaan ongelmia minkään suhteen.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Voi persiö taas.. BaPissa alkoi kolmas kausi ja jälleen pääsin ykkösvitjassa aloittamaan kauden. Ylivoimaakin pääsin ykkösylivoimassa pelaamaan. Olin NHL:n paras pistemies niin maalien kuin syöttöjenkin osalta. Muutama peli takana ja komennus kakkosketjuun ku "ei ole menny hyvi".. aha?.. samalla meni ylivoiman pelaamis mahdollisuudet. No sitten muutama peli kakkoskentäs ja komennus takaisin ykkösee "ku o menny hyvi" mut kas kummaa TAASKAAN en päässyt enää takaisin ylivoimaan.

Jumaleissön kolmas kausi menossa enkä taaskaa saa sit koko kauden aikana pelata ylivoimaa. Mitä paskaa EA..? Turhauttavaa
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Voi persiö taas.. BaPissa alkoi kolmas kausi ja jälleen pääsin ykkösvitjassa aloittamaan kauden. Ylivoimaakin pääsin ykkösylivoimassa pelaamaan. Olin NHL:n paras pistemies niin maalien kuin syöttöjenkin osalta. Muutama peli takana ja komennus kakkosketjuun ku "ei ole menny hyvi".. aha?.. samalla meni ylivoiman pelaamis mahdollisuudet. No sitten muutama peli kakkoskentäs ja komennus takaisin ykkösee "ku o menny hyvi" mut kas kummaa TAASKAAN en päässyt enää takaisin ylivoimaan.

Jumaleissön kolmas kausi menossa enkä taaskaa saa sit koko kauden aikana pelata ylivoimaa. Mitä paskaa EA..? Turhauttavaa

Huomasitko että yv:seen (vakiona yv:ssä) sun tarvii olla arvoiltas paras joukkueen mies :/ eli 77 ja vl ei pääse pelaamaan yv:tä jos ei ole paras vl..alivoima jos ei ole paras puolustustietoisuus vissiin,tuosta en ihan varma ole,mut näin luulisin sen menevän,itse tein myös yli 100 pistettä eikä yhtäkään yv-maalia...sit taas QMJHL:ssä niitä tuli kun pelasin yv:tä...

Uusimmat päivitykset ja 160gb slim, mutta eipä tuossa aikaisemmassa viestissä mainittu mitään 40gb:stä

Ei, mut todennäkösintä on et jäätyminen tapahtuu vaan/eniten vanhalla konsolilla...näin olen ainakin käsittänyt kun noita olen kysellyt aika paljon eri foorumeilla,et mikä konsoli..ja tuntuu olevan et vanhalla on jäätyminen melkein kaikilla :/ harmittaa vaan tämmönen ja just kun tuli tuo 1.03 päivitys änäriin,mikä on aivan loistava,bap on vaikeampi,perstaklaukset korjattu yms...tosiaan mulla tuo joka pelin jäätyily alko ps3:n 3.73 päivityksestä,ennen sitä 5-6 peliä väänsi hyvin ilman mitään ongelmaa...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ei, mut todennäkösintä on et jäätyminen tapahtuu vaan/eniten vanhalla konsolilla...


Täältä löytyy joskus 07-08 vuosien sisällä ostettu vanha 40gb malli ja änäri pelaa moitteettomasti. Julkaisun jälkeen muutaman kerran jäätyili online pelit, mutta tämäkään jäätyily ei kestänyt viikkoa pidempään julkaisusta.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Miun kokemukset NHL12 pelistä lähinnä Hoki Ultimate Tiimis, eli HUT:is. Tällä hetkellä näyttäs tilastot siinä 73-29-8 ja ite lähinnä pelaan noita turnauksia, 10 pokaalia jo niistä hyllyssä, mutta halajan kaikki voittaa. Nyt oli taas sitte turnauksen toka ottelu menos ja vastustaja pisti korkeen lätyn kulmaan ku toista erää jälellä tasan 8 sekkaa, sitten kuva siirty perinteisesti kentän alareunasta yläreunaan ja jääty ukot paikoilleen. Ja sitte buuttauksen kans takas peliin ja kun saman turnauksen ottaa, niin joutuu alottamaan turnauksen kokonaan alusta. Tätä on nyt kuluneen syksyn aikana tapahtunut n. 10-15 kertaa noista noin sadasta, käytössä muutaman vuoden vanha 250GB PS3 Slim. Välillä syö miestä, kun kolmannen erän aikana, esim. jonku turnauksen finaalissa jäätyy ja sitte pitää pelata kaikki 4 ottelua uudestaan, että pääsee samaan tilanteeseen.

HUT puolella ärsyttää edelleen se, kun mokkea ei saa vaihettua, mutta jos puolustaa hyvin, pärjäähän sitä yhelläkin mokella ja pystyy nousemaan vaikka parinki maalin takaa ohi, mikäli saa mustaa reppuun.

HUT puolella on myös semmonen tyhmä homma miun mielestä (en tiä onko muualla), mutta kun esim. EA:n palvelimiin ei saada yhteyttä, niin ei edes pääse kirjautumaan sinne HUT:tiin sisälle, jos esim. vaikka haluis vaan muokata kokoonpanoja.

HUT puolella verkkopeleis on ärsyttävä piirre myös se, että ei ole kun ne 2 kertaa, millon saa startti nappia painaa ja käydä valikois kikkailemas. Eka menee yleensä siihen, että painaa vahingossa ja toka menee siihe ku päättää hakee jääkaapista jotain. Sitten pelin lopus ku ukot ihan puhki, ei oo enää taukomahollisuutta --> ei pysty ottaa aikalisää! Ja sit ketuttaa.

Mut hyvä peli sillon kun se antaa pelata monta ottelua putkeen!

PS3 ohjain on kyl niin kulmikas verrattuna xbox 360:n omaan, että on aina käsissä ihme painaumia terävämmistä kulmista kun on monta tuntia hakannut änäriä putkeen :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joskus muinoin valitin täällä kun nuo Boost Slotit eivät aukea BaP:issa vaikka tarvittavat vaatimukset olisi suoritettu. Googlettelin asiasta niin tuntuu olevan yleinen ongelma ja pelaajat repivät hiuksiaan päästä tämän(kin) bugin takia.

On tää kyllä melkoinen tekele :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tiedättekö mitä..käytin tuon konsolin "putsauksessa",eli paikallinen tv-liike teki silleen et reepäs tuon teipin pois ja valmis :D avasin konsolin ite just ja sain sieltä 4:ssä tunnissa kourallisen pölyä kirjaimellisesti! arvatkaas vaan tekikö mieli mennä vähän huitomaan pesismailalla sinne :D mut hei..änäri toimii nyt taas ihan normaalisti,auttoi et putsas koneen (suosittelen yli 2v. vanhoille konsoleille,pienikin pöly haittaa näköjään nhl:n toimimista),ei töki tai edes hajua mistään jäätymisestä...hiukan on hitaat valikot...tosin nyt vasta testiä alla 4 peliä,mut tosiaan ei mitään..pistän tänne sit viestii jos tuolla pelaa 12 peliä putkeen,se on se vakio mitä pelaan kerralla ja bap:ia ja tarkotus olis sellanen vetästä kunhan kerkeää :D
En takaa että siltikään olis peli "viaton" tämän asian suhteen...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

HUT puolella on myös semmonen tyhmä homma miun mielestä (en tiä onko muualla), mutta kun esim. EA:n palvelimiin ei saada yhteyttä, niin ei edes pääse kirjautumaan sinne HUT:tiin sisälle, jos esim. vaikka haluis vaan muokata kokoonpanoja.

Itellä on sama,pitäs saada tuo hut:in valikko-osuus offlineksi ja sit taas se yhdistäis kun yrität pelata tai käydä korttikaupassa.

On tää kyllä melkoinen tekele
No niin on :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo, tuli sitten tässä aloitettua BaP:ssa toinen kausi NHL:ssä NY Islandersin riveissä. Runkosarjasta 4 peliä pelattuna tehot niissä 5+5=10 ja tulee viestiä koutsilta, että sinut pudotetaan kakkosketjuun, syynä huonot tilastot. :confused: Siis anteeksi kuinka!? Jos ei prkl tulokkaalta 4 pelin jälkeen 10 pistettä riitä niin mikä sitten?? Joo'oh, hyvä EA! :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Tiedättekö mitä..käytin tuon konsolin "putsauksessa",eli paikallinen tv-liike teki silleen et reepäs tuon teipin pois ja valmis :D avasin konsolin ite just ja sain sieltä 4:ssä tunnissa kourallisen pölyä kirjaimellisesti! arvatkaas vaan tekikö mieli mennä vähän huitomaan pesismailalla sinne :D mut hei..änäri toimii nyt taas ihan normaalisti,auttoi et putsas koneen (suosittelen yli 2v. vanhoille konsoleille,pienikin pöly haittaa näköjään nhl:n toimimista),ei töki tai edes hajua mistään jäätymisestä...hiukan on hitaat valikot...tosin nyt vasta testiä alla 4 peliä,mut tosiaan ei mitään..pistän tänne sit viestii jos tuolla pelaa 12 peliä putkeen,se on se vakio mitä pelaan kerralla ja bap:ia ja tarkotus olis sellanen vetästä kunhan kerkeää :D
En takaa että siltikään olis peli "viaton" tämän asian suhteen...

Taivas varjele sentään..kai se nyt vaikuttaa pelin kuin pelin pyörimiseen jos kone on täynnä pölyä. Omasta hyllystä löytyy muutaman kuukauden vanha slim-mallin boxi ja peli tökkii satunnaisesti siinäkin, joten se siitä sinun teoriastasi. Vika on EA:n päässä, ei kenenkään konsolissa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Joo, tuli sitten tässä aloitettua BaP:ssa toinen kausi NHL:ssä NY Islandersin riveissä. Runkosarjasta 4 peliä pelattuna tehot niissä 5+5=10 ja tulee viestiä koutsilta, että sinut pudotetaan kakkosketjuun, syynä huonot tilastot. :confused: Siis anteeksi kuinka!? Jos ei prkl tulokkaalta 4 pelin jälkeen 10 pistettä riitä niin mikä sitten?? Joo'oh, hyvä EA! :D

Voi kuule tätä tapahtuu vielä ainakin kolmannellakin kaudella vaikka on voittanut pistepörssit ja kaikenmaailman palkinnot kauden päätteeksi.

Nääh pariin kertaan siivittää joukkueen Stanley Cuppiin ja pistepörssi kärjessä olet jatkuvasti mut et sä kyl ykköses saa pelata kokoaikaa ku menee nii huonost. Ultimate realistic :p
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

EA:n fysiikoille iso käsi täältäkin: Ilmalento.

Joku saattaa ihmetellä tuon ottelun ideaa. Meillä on kaveriporukassa tapana ottaa iltaisin oluen kanssa tuollaisia kansainvälisiä "turnauksia", jossa jokainen pelaaja arpoo itselleen oman maajoukkueen. Kaverille sattui tulemaan Italia ja itselleni tuli Kanada. Voitte olla varmoja, että tuli pienissä oluthuuruissa repeiltyä porukassa tuolle makaroonin sätkimiselle ilmalennon aikana ja saattaa kaverilla niskat olla jumissa seuraavat viikot!
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Voi kuule tätä tapahtuu vielä ainakin kolmannellakin kaudella vaikka on voittanut pistepörssit ja kaikenmaailman palkinnot kauden päätteeksi.

Nääh pariin kertaan siivittää joukkueen Stanley Cuppiin ja pistepörssi kärjessä olet jatkuvasti mut et sä kyl ykköses saa pelata kokoaikaa ku menee nii huonost. Ultimate realistic :p

ne tilastot pitää olla A/A/A jotta säilyt (tai on edes mahdollista säilyä) 1. ketjussa...tuo uusin päivitys aiheutti myös sen että tiput 2. ketjuun vaikka tekisit hattutemppuja joka pelissä..yliampuu mun mielestä...ja bapissa soi aina omissa,koska kiekko on yleensä omassa päässä kun tulet kentälle ja pakit ei tee yhtään mitään ja itse et kerkeä luistelemaan avuksi ennen tuota maalia...
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Taivas varjele sentään..kai se nyt vaikuttaa pelin kuin pelin pyörimiseen jos kone on täynnä pölyä. Omasta hyllystä löytyy muutaman kuukauden vanha slim-mallin boxi ja peli tökkii satunnaisesti siinäkin, joten se siitä sinun teoriastasi. Vika on EA:n päässä, ei kenenkään konsolissa.

Niin vaikuttaa..se piti olla puhdas kun tulee "putsauksesta" :D silti jostakin sain idean vielä itse tarkista asia ja perkeleesti pölyä tuli ulos...mut et tämä peli on ilmeisen herkkä pölylle,mulla pyörii 8h/vrk. ps3 ja änäri ja tänäänkin 8 peliä,ei pienintäkään tietoa jäätyilystä,mut bugi tuli vastaan..kellossa 12.25 ja olen vaihtoon menossa..simulointi..kellossa sama aika ja yhtäkkiä olen hyökkäyspäässä alotuksessa :D
Oletko muuten varma että sun konsoli on puhdas? niitä on likaisinakin vaikka kuvittelet ostavasi puhtaan uutena...en itsekään usko että jäätyminen johtuu tuosta et on likanen konsoli pelkästään,mut itellä sentään oli niin likanen et joka ikinen peli jääty :D vaikutusta sillä oli selvästi...EA:n päässä on edelleen vikoja,kaikilla tuo putsaus ei ongelmaa poista...
 
Ylös Bottom