Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Eashl muuuttunut??

Tervehdys ja hyvää uutta vuotta kaikille!! :)

Semmoinen on mietityttäny mua jo tovin aikaa eashl:ssa:
Onko tullut joku suuri päivitys että tietokoneen pelaajista on tullut pirun hyviä ja pelistä tullu todella vaikea??
Syy epäilyyn on seuraava: perustettiin viimekaudelle eashl joukkue, me hävittiin vähän ja voitettiin tiimillä niin paljon matseja että päästiin viimekaudella elite top100:n.. mutta nyt, ollaan hävitty aivan hirveesti matseja ja vain siitä syystä, että vastustajan tietokone-pelaajat pelaa niin hyvin että ei siinä ole mitään järkeä. Niistä ei pääse ohi, ei saa syötettyä ohi, ne runnoo samantein kumoon maaliedestä ja niiltä ei saa karvattua kiekkoa millään eikä niiden syöttöjä pysty katkaisemaan... Ne samat kikat millätavoin voittoja saatiin, ei vaan enää toimi ja tuntuu että legenda3 tason kaverista ei ole enää mihinkään.
Ollaan tiputtu reilun viikon aikana yleissijalta 95 ---> 280...

Vaikea tässä on hyväksyä että meistä on yhtäkkiä tullut niin huonoja ettei me pärjättäisi...
 
Vastaus: Eashl muuuttunut??

Tervehdys ja hyvää uutta vuotta kaikille!! :)

Semmoinen on mietityttäny mua jo tovin aikaa eashl:ssa:
Onko tullut joku suuri päivitys että tietokoneen pelaajista on tullut pirun hyviä ja pelistä tullu todella vaikea??
Syy epäilyyn on seuraava: perustettiin viimekaudelle eashl joukkue, me hävittiin vähän ja voitettiin tiimillä niin paljon matseja että päästiin viimekaudella elite top100:n.. mutta nyt, ollaan hävitty aivan hirveesti matseja ja vain siitä syystä, että vastustajan tietokone-pelaajat pelaa niin hyvin että ei siinä ole mitään järkeä. Niistä ei pääse ohi, ei saa syötettyä ohi, ne runnoo samantein kumoon maaliedestä ja niiltä ei saa karvattua kiekkoa millään eikä niiden syöttöjä pysty katkaisemaan... Ne samat kikat millätavoin voittoja saatiin, ei vaan enää toimi ja tuntuu että legenda3 tason kaverista ei ole enää mihinkään.
Ollaan tiputtu reilun viikon aikana yleissijalta 95 ---> 280...

Vaikea tässä on hyväksyä että meistä on yhtäkkiä tullut niin huonoja ettei me pärjättäisi...


Oon kyl kiinnittäny tohon samaa asiaa huomioo! Siks ei oikee nappaa noi botti pelit enää.. Ja toinen asia mikä ihmetyttää on se että jos sä häviit EA tasotuksilla jollekki ihan paska porukalle nii sulta lähtee ihan saatanasti aina pisteitä? Ei siinäkää mun mielest oo mitää järkee! Eli täl hetkellä on ihan selvää että jos oot elite top 100 jengi ja pelaat jotain amatööri773949 jengiä vastaa jolla on Tasotukset päällä.. Ite lauot sen 40 kertaa ja 1 menee sisää.. Vastutajan Botti ratkasee pelin viivarystylääpässyllä ja sulle tulee se -110 pistettä! Siitä on taas sit kiva lähtee keräilee niitä takasin! Ei mulla muuta! MO!
 
Vastaus: Eashl muuuttunut??

Oon kyl kiinnittäny tohon samaa asiaa huomioo! Siks ei oikee nappaa noi botti pelit enää.. Ja toinen asia mikä ihmetyttää on se että jos sä häviit EA tasotuksilla jollekki ihan paska porukalle nii sulta lähtee ihan saatanasti aina pisteitä? Ei siinäkää mun mielest oo mitää järkee! Eli täl hetkellä on ihan selvää että jos oot elite top 100 jengi ja pelaat jotain amatööri773949 jengiä vastaa jolla on Tasotukset päällä.. Ite lauot sen 40 kertaa ja 1 menee sisää.. Vastutajan Botti ratkasee pelin viivarystylääpässyllä ja sulle tulee se -110 pistettä! Siitä on taas sit kiva lähtee keräilee niitä takasin! Ei mulla muuta! MO!
Ei muuta kun 6vs6 pelejä pelaamaan.
 
Vastaus: Eashl muuuttunut??

Oon kyl kiinnittäny tohon samaa asiaa huomioo! Siks ei oikee nappaa noi botti pelit enää.. Ja toinen asia mikä ihmetyttää on se että jos sä häviit EA tasotuksilla jollekki ihan paska porukalle nii sulta lähtee ihan saatanasti aina pisteitä? Ei siinäkää mun mielest oo mitää järkee! Eli täl hetkellä on ihan selvää että jos oot elite top 100 jengi ja pelaat jotain amatööri773949 jengiä vastaa jolla on Tasotukset päällä.. Ite lauot sen 40 kertaa ja 1 menee sisää.. Vastutajan Botti ratkasee pelin viivarystylääpässyllä ja sulle tulee se -110 pistettä! Siitä on taas sit kiva lähtee keräilee niitä takasin! Ei mulla muuta! MO!


Joo 6vs6 pelit on näköjään ainut millä tota eashlää pystyy pelaamaan.. harmittaa vaan kun on nähny paljon vaivaa että saanu kehitettyä ukon vimosenpäälle ja tää on menny tämmöseks. Mitä pointtia ylipäänsä on nousta huipputasolle, kehittää ittestä legenda3 ja nähdä vaivaa pelaajan säätämisestä.
Ja niinku sanoit toi amatööritason joukkueelle häviäminen. Tuossa toissapäivänä ku viimeks pelasin: haviö 0-1, siniviivalta räkänen rysty uppoo ja itellä ei mee edes tyhjistä paikoista, laukaukset 30-6, ja saat miinus -88 pistettä, laittaa väkisinkin verenpaineen koholle. Ja sit JOS sattuu voittamaan tämmöisen amatööritason joukkueen, niin siitä saa 2-8 pistettä... eli yhden häviön takia pitää voittaa 20-40 amatööri "tasoitusta saavaa" joukkuetta että pääsee samaan pisteeseen ku oli alunperin........ Siinä aika helposti tippuu ranking listalla ja nopeesti.
Mutta kiitos vastauksesta, tiedän nyt että kohtalotovereita löytyy. :p
 
Vastaus: Eashl muuuttunut??

Joo 6vs6 pelit on näköjään ainut millä tota eashlää pystyy pelaamaan.. harmittaa vaan kun on nähny paljon vaivaa että saanu kehitettyä ukon vimosenpäälle ja tää on menny tämmöseks. Mitä pointtia ylipäänsä on nousta huipputasolle, kehittää ittestä legenda3 ja nähdä vaivaa pelaajan säätämisestä.
Ja niinku sanoit toi amatööritason joukkueelle häviäminen. Tuossa toissapäivänä ku viimeks pelasin: haviö 0-1, siniviivalta räkänen rysty uppoo ja itellä ei mee edes tyhjistä paikoista, laukaukset 30-6, ja saat miinus -88 pistettä, laittaa väkisinkin verenpaineen koholle. Ja sit JOS sattuu voittamaan tämmöisen amatööritason joukkueen, niin siitä saa 2-8 pistettä... eli yhden häviön takia pitää voittaa 20-40 amatööri "tasoitusta saavaa" joukkuetta että pääsee samaan pisteeseen ku oli alunperin........ Siinä aika helposti tippuu ranking listalla ja nopeesti.
Mutta kiitos vastauksesta, tiedän nyt että kohtalotovereita löytyy. :p

Samaa kuraa ne bottipelit on kuin ennenkin. Välillä ei uppoo mikään, välillä menee kaikki, ihan sama kuka on vastassa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Hieman asiasta toiseen...

Eilen vihdoin ja viimein sain auki tuon legenda 3 kortin, eli nyt on kaikki mahdollinen eashl:ssä saavutettu :D
Ihan mielenkiinnosta kysyn, paljonko porukalla on pitänyt pelata tuon legenda 3 auki saamiseen vai onko mennyt suoraan noiden vaatimusten mukaan? Vaatimuksenahan tais olla 350 pelattua peliä, 250 voittoa ja A-.
Mulla piti pelata 410 peliä, ennen kuin nuo voitot tuli täyteen. Hieman siis sai hakata ylimääräistä, kun mukaan sattui aivan moraalittoman pitkiä tappioputkia :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Hieman asiasta toiseen...

Eilen vihdoin ja viimein sain auki tuon legenda 3 kortin, eli nyt on kaikki mahdollinen eashl:ssä saavutettu :D
Ihan mielenkiinnosta kysyn, paljonko porukalla on pitänyt pelata tuon legenda 3 auki saamiseen vai onko mennyt suoraan noiden vaatimusten mukaan? Vaatimuksenahan tais olla 350 pelattua peliä, 250 voittoa ja A-.
Mulla piti pelata 410 peliä, ennen kuin nuo voitot tuli täyteen. Hieman siis sai hakata ylimääräistä, kun mukaan sattui aivan moraalittoman pitkiä tappioputkia :D

Paljonhan tuo riippuu peliseurasta, ja pelaako publaa vain vai kerhoa enimmäkseen.

Itsellä ropsahti joulun jälkeen legenda juuri sillä 350 pelillä, voittoja taisi olla reilu 270 siinä vaiheessa ja keskiarvo A.

Kerhomatseja noin sata noista, loput dropinnejä. Keskellä ja pakkina suurin osa, mahtuu mukaan toki laituripelejäkin.

Ja ei se siinä ole EASHL, seuraavaksi molkelegendan kimppuun vain :)

p.s. Ja bottikeskustelusta sen verran, että sysipaskojahan ne on. Jos kiekko liikkuu ja ei nyt joka kerta kiekollisena luistele bottia päin niin eihän ne ole kuin statisteja peleissä. Ainoa missä ne on hyviä on syöttölinjojen pitäminen ja maalin teossa ihmismolkeja vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja ei se siinä ole EASHL, seuraavaksi molkelegendan kimppuun vain :)

Tuo molarihomma voisi kyllä jossain määrin kiinnostaa, voi sitä avautumisen määrää kanssapelaajilta sparripuolella, jos sattuu muutaman maalin päästämään :D

Mikähän kuvakulma / asetukset sopis tuohon maalivahdin rooliin parhaiten vai onko väliä?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tuo molarihomma voisi kyllä jossain määrin kiinnostaa, voi sitä avautumisen määrää kanssapelaajilta sparripuolella, jos sattuu muutaman maalin päästämään :D

Mikähän kuvakulma / asetukset sopis tuohon maalivahdin rooliin parhaiten vai onko väliä?

Makuasia kuten kenttäpelaajanakin, itse pelaan satunnaiset molkepelit "low"-kameralla. Yhtä paska olen aina, riippumatta kamerasta :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mikähän kuvakulma / asetukset sopis tuohon maalivahdin rooliin parhaiten vai onko väliä?

Oon ite Legenda1 tason veska ja torjuntaprossat 82,6.. Suosin ite sekatyyli veskaa, koska silloin puikot ei laula niin usein. Ja vinkkinä: pidä kaikissa torjuntatilanteissa L1 näppäintä pohjassa, ja laukaisutilanteissa kannattaa olla vastassa (niinkuin oikeessa hokissa) koska muuten rannarit menee ylänurkkiin.

voi sitä avautumisen määrää kanssapelaajilta sparripuolella, jos sattuu muutaman maalin päästämään


Joo totta, se ei riitä että torjuu paljon yksinläpi ja onetimer tilanteita, nämä kakarat näkee vain maalit mitkä on menny selän taakse.

Mulla kävi niin, että yhdessä matsissa kahdessa erässä päästin 3maalia, joista 2 tapahtui yksinläpitilanteista ja yks onetimerista, vetoja oli 17. Tilanne 2erän jälkeen oli 0-3 vastustajalle. Meidän joukkue oli saanut 6 vetoa aikaseks, ja nekin siniviivalta lämyllä.
Pakki laitto mulle viestiä 2erän jälkeen "drop it looser". Kyseinen kaveri pelas koko matsin ylimpänä pelaajana ja toinenkin pakki oli niin ylhäällä että päästivät vastustajan matsin aikana 9kertaa yksinläpi/2nläpi joista loppupelissä meni 4maaliin.. hävittiin 6-2. Pakko oli postia laittaa että: WTF??

Ja yks avautuminen oli kun 2 jonnea haukkuivat keskenään luurejen kautta mun veskatyöskentelyy... vetoja koko matsissa mulle tuli 28 ja vastustan veskalle 11... matsi päättyi 5-4 meidän voittoon. Mun ois heidän puheiden mukaan pitäny torjua kaikki vedot, ja että olin aivan paska.
Mun oli pakko laittaa kuulokkeet päälle ja avautua pennuille koska kävi niin v*tuttaa.. :mad: olivat senjälkeen aika hiljaa, vain semmoista pientä ininää enää kuului. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja vinkkinä: pidä kaikissa torjuntatilanteissa L1 näppäintä pohjassa, ja laukaisutilanteissa kannattaa olla vastassa (niinkuin oikeessa hokissa) koska muuten rannarit menee ylänurkkiin.

Auttaako jotain jos pitää L1 pohjassa? Ite en oo tommosta ajatellu. Eikös toi L1 hidasta tota veskan liikettä? Ite koitin tota tyylii ja läpi meni enemmän ku mun omalla tyylil.. :3 Sori ku jäin tohon L1 juttuu. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Auttaako jotain jos pitää L1 pohjassa? Ite en oo tommosta ajatellu. Eikös toi L1 hidasta tota veskan liikettä? Ite koitin tota tyylii ja läpi meni enemmän ku mun omalla tyylil.. :3 Sori ku jäin tohon L1 juttuu. :)

Juu sama, muakin vaan häiritsee, jos käytän L1.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Joo pari kertaa kans kokeillu L1 ja verkot soi. Jäi sen käyttäminen siihen.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

en oo kyl huomannu mitää eroo torjuntaan oli L1 pohjassa tai ei. aika usein itellä se kyl jää pohjaan ku sillon on helpompi sijoittuu, eikä tuu ainakaa polvillaa ylitorjuttua.
 
Ylös Bottom