Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

No aika törkeetä, ois nyt voinu pari omaa edes heittää ;)
On tää EA mahtava :D
Kaikkeni kyllä yritin ja kyllä sakemannit mulle paikkoja sitten rupesvat tarjoilemaankin, kun huomasvat ja ennenkaikkea uskoivat että kaikkeni yritän heidän joukkueen eteen. Pois en kehdannut lähteä kun kerta oli peliä tarjolla ja muutenkaan en kehdannut ruveta löysäilemään/perseilemään. Harmittaa vaan pirusti kun hävittiin, mutta sentään sain pari syöttöpistettä, hyviä taklauksia ja kuukauden parhaat naurut.
Kovasti vielä kiittelivät hyvästä pelistä ja saisin kuulemma käydä useamminkin heidän joukoissaan :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mulla oli tommoinen bugi kanssa, että kun EASHL/sparri/Be a pro -pelissä tekee maalin, niin koko systeemi jumittuu. Nyt sain teidän neuvoja lukemalla toimimaan, tattista. Puoli vuotta olin kerhoilematta, nyt taas ränkkään nappuloita EASHL-merkeissä.

Virtuaalisessa kaukalossa nähdään, terveisin "se hämärä hahmo joka penkoo roskiasi puukko kädessä".

Ps. Banaani on hyvää
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Uuni tuore kerho hakee rosteriin täyttöä tällä hetkellä kerhossa on 4 pelaajaa ja lisää kaivattaisiin isompiin peleihin tavoite saada paljon 5v5 6v6 pelejä ja ihmisveska löytyy. enimmäkseen pakkeja haemme mutta kyllähän tuota muutama hyökkääjäkin mahtuu. Kerhon pelaajilla on kokemusta paljon eliitin puolelta vaatimuksia en nyt hirveästi laita kuhan kortti on supertähti tai parempi että pysyy vauhissa mukana ja kentällähän ne taidot vasta nähdään. :) Joten yv:tä täällä jos kiinostaa! ps. rentoa pelimeininkiä ja hyvää kesää!
mikä on seuran nimi? :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mörjes

Kaverille tuli myös sama bugi tänään, poisti kaikki nhl13 tallennukset paitsi kiekkokortit, tällä korjaantus, tehosteetkin uudelleenaukes ensimmäisen pelatun pelin jälkeen...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mulla oli tyhjentäny toissapäivänä +5, +3 nopeudet ja +5 ranteen voiman.. sama juttu toisella jengiläisellä sillä
oli ottanu kaikki boostit pois jostain syystä.. Kannattaa kattoa boostit läpi jos pelaaja tuntuu oudolta..
Pikkasen oli nimittäin eroa pelata ilman +8 speediä.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Etsin kesän ajaksi seuraa jos hyvä seura löytyy niin myös nhl14.

Eiköhän nää sun ilmoitukset ole jo nähty, ei kukaan jaksa ottaa tosissaan kaveria joka vaihtaa seuraa useammin kuin sukkia. Etkö juuri pari viestiä ylempänä hakenut pelaajia omaan seuraan taas vaihteeksi.

Onnea vaan seuran hakuun, sen verran pienet piirit kuitenkin kyseessä että ihme jos täältä vielä seuran löydät. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Ei kukaan jaksa ottaa tosissaan kaveria joka vaihtaa seuraa useammin kuin sukkia.
Ei niin. Omassa tiimissäni piipahti pariinkiin otteeseen muuan maalivahti, jolla on ollut yli 160 (!) eri seurajäsenyyttä vain NHL 13:n aikana. Tajutonta. Kaveri kylläkin oli 13-vuotias, siinä saattaa olla osasyy. Mutta jokin tolkku tässä pitäisi sentään olla.

Maalinteon vaikeudesta puheen ollen tein historian ensimmäisen maalini veskarin längistä:
http://www.easports.com/media/play/video/158894689

Lämärit yläpeltiin ovat nekin mulle harvinaista herkkua:
http://www.easports.com/media/play/video/159313715
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Perustettiin sparripelaajille oma iso chat, jonne voi tulla kuikuilemaan peliseuraa, kun omalla kerholla ei ole pelejä. Chatin tavoite on luoda yhteisö, jossa pelata mielekkäitä pelejä suomalaisessa seurassa.

Chattiin saa kutsun lisäämällä PSN: juha96.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Vähän yli kaksi kuukautta EASHL:ää pelanneena olen minäkin huomannut, millä tyylillä iso osa joukkueista tekee maaleja; mennään laidasta hyökkäysalueelle, toinen pelaaja tulee keskeltä ja luistelee syötön antanutta pelaajaa kohti, laukaus ja boom. Ketuttaa rankasti, kun oma joukkue usein hallitsee pelejä ja rakentelee tuhannen taalan paikkoja jatkuvalla syötöllä, mutta tulosta ei synny. Viime pelissä 3. erän vedot menivät meille 12-1, ja fysiikan lakien mukaan verkon olisi pitänyt heilua ainakin kahdesti. Sitten kaveri saa sen yhden vastahyökkäyksen ja ratkaisee ottelun edellä kuvaamallani tavalla.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Vähän yli kaksi kuukautta EASHL:ää pelanneena olen minäkin huomannut, millä tyylillä iso osa joukkueista tekee maaleja; mennään laidasta hyökkäysalueelle, toinen pelaaja tulee keskeltä ja luistelee syötön antanutta pelaajaa kohti, laukaus ja boom. Ketuttaa rankasti, kun oma joukkue usein hallitsee pelejä ja rakentelee tuhannen taalan paikkoja jatkuvalla syötöllä, mutta tulosta ei synny. Viime pelissä 3. erän vedot menivät meille 12-1, ja fysiikan lakien mukaan verkon olisi pitänyt heilua ainakin kahdesti. Sitten kaveri saa sen yhden vastahyökkäyksen ja ratkaisee ottelun edellä kuvaamallani tavalla.
Ihmismaalivahdit, siinä se pelastus.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jeps ja muutenkin EA työntää niitä Amatööri---- jengejä vastaan jolla yli 9000EA pistettä
tasotusta. Maalivahti ei saa mitään kiinni ja botit on helvetisti vielä enemmän kehitysvammasia.
Ja joo ei kyllä jaksa pelata ilman MV:tä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Uppoaahan se. :) Mutta se nyt vaan laskee peli-ilon lähes nollaan aina, kun näkee, että vastustajan maalivahti ei tee mitään muuta, kun istuu vaan paikoillaan perse kiinni verkossa.. 6vs6 pelien hienous saadaan kyllä tapettua todella lahjakkaasti pelaamalla tuolla tyylillä maalissa.. Noh kukin tallaa tyylillään..:)

Pc_Pelkonen :rolleyes: hyvä esimerkki!!!!!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tulipa sateisen päivän kunniaksi tehtyä naapuri konsolilla tallennetuista pätkistä pieni video.

Täytyy kyllä sanoa ettei itselläni ole peli koskaan ollut noin sulavan näköistä mitä tuossa videolla, oletan että osa on ihan suoraa streamia.
Itselläni peli toimii aina tolkuttomalla viiveellä ja nykien. Ehkä 1 kymmenesestä pelistä on sulavaa luistelua.
1vs1 peleissä peli taas on hyvinkin notkeaa verrattuna eashl kiekkoiluun.
 
Tulipa sateisen päivän kunniaksi tehtyä naapuri konsolilla tallennetuista pätkistä pieni video.

Varmasti mukava pelata, kun on noin vähän lagia. Itse pelannut satoja ja taas satoja klubipelejä. Enkä edes muista milloin olisi peli näyttänyt noin sulavalta ja ukko liikkunut noin hyvin kuin tuossa videossa. Kuitenkin olen paukutellut kaikista ongelmista huolimatta ihan mukavat pisteet per ottelu.

Ilmeisesti peli vain toimii joillakin paremmin kuin toisilla. Ehkäpä joskus pääsee myös itse nauttimaan noin sulavasta pelikokemuksesta pikkuisen enemmän mitä NHL13 on tarjonnut. En kuitenkaan pidättele sitä kuuluisaa hengitystä.

Täytyy kyllä sanoa ettei itselläni ole peli koskaan ollut noin sulavan näköistä mitä tuossa videolla, oletan että osa on ihan suoraa streamia.
Itselläni peli toimii aina tolkuttomalla viiveellä ja nykien. Ehkä 1 kymmenesestä pelistä on sulavaa luistelua.
1vs1 peleissä peli taas on hyvinkin notkeaa verrattuna eashl kiekkoiluun.

Kaikista ikävintä on kun Ea heittää ulos peleistä tai ukko on niin kankea, että sama kun pelaisi jollain amatöörikortilla. Joskus suoraan sanoen rupeaa vituttamaan jatkuvat yhteysongelmat. Yritä siinä nyt sitten selittää joukkuekavereillesi jossain kovassa tai tärkeässä matsissa, että minkäs teet kun ei vaan toimi niin ei toimi. Pahimmillaan on heittänyt meikäläisen ulos 4kertaa putkeen 1 erän aikana, muista ongelmista nyt puhumattakaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom