Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Heh, montakohan rikkinäistä ohjainta talosta mahtaa löytyä... yhtäkään ei ole heitetty seinään, kaikki ovat enemmän tai vähemmän hajonneet pelaamisen myötä. NHL13 ainakin iso syypää tähän, profiilit yhteenlaskettuna on tullut pelattua vajaan vuoden aikana kuukauden edestä (arvioitu 20min per ottelu).

Kun pelataan asenteella, niin tatit saavat kyytiä, etenkin vasemmanpuoleinen. Guitar Herot taas ihan eri juttu, mutta kitaroita tuli hajotettua 5kpl seitsemän pelin aikana - nekin pelaamalla.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kun pelataan asenteella, niin tatit saavat kyytiä, etenkin vasemmanpuoleinen.
Ainakaan minulla vasen tatti ei sinänsä saa kummoisesti kyytiä, mutta muistaakseni 2-3 ohjaimen perusteella nimenomaan L3 on mennyt aina ensiksi hajalle. Sen sijaan oikean tatin olisi pitänyt tuhoutua useasti, mutta kun ei niin ei. :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mikä ihmeen ristiriita siinä muuten on, kun ihmismaalivahtia pidetään yleisesti parempana kuin bottia (toki itsestäänselvästi), mutta sitten vastapuolen kaverit muistuttavat aina "älkää sitten pudottako veskaria kesken pelin" jne. Tätä olen miettinyt jo jonkin aikaa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mikä ihmeen ristiriita siinä muuten on, kun ihmismaalivahtia pidetään yleisesti parempana kuin bottia (toki itsestäänselvästi), mutta sitten vastapuolen kaverit muistuttavat aina "älkää sitten pudottako veskaria kesken pelin" jne. Tätä olen miettinyt jo jonkin aikaa.

Bottia vastaan toimii parhaiten tietyt "bugimaalit", peli muuttuu samalla ihan erinlaiseksi.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mikä ihmeen ristiriita siinä muuten on, kun ihmismaalivahtia pidetään yleisesti parempana kuin bottia (toki itsestäänselvästi), mutta sitten vastapuolen kaverit muistuttavat aina "älkää sitten pudottako veskaria kesken pelin" jne. Tätä olen miettinyt jo jonkin aikaa.

On olemassa kaksi aivan eri peliä ne jotka pelataan ihmismokeilla ja mielellään mahd. vähän botteja ja sitten se toinen peli jossa on bottimaalivahti ja bottipelaajia. Näissä peleissä ero on valtava, itse olen takonut bottipelejä suht paljon myös, eikä minulle tuota ongelmia asennoitua pelin luonteen ja maalintekemisen muutokseen. Mutta on paljon pelaajia joilla tuntuu olevan vaikeuksia pelata bottipelejä tai jos ei ole pelannut ihmismaalivahtimatseja hyviä mokkeja vastaan paljoa, niin voi maalinteko tuottaa tuskaa.

Ja nyt puhutaan siitä, kun pelataan hyviä joukkueita vastaan klubipelejä, jossa osataan puolustaa viisikkona ja moket ovat yleensä loistavia. Spar pelejä ei lasketa tähän keskusteluun. Se voi olla aikamoinen shokki monelle spar sankarille kun ekaa kertaa tulee joku kunnon jengi vastaan klubissa kun ei ole yhtään tilaa eikä aikaa ja mokke napsii yleensä kaikki vedot, jos et ole ovela maalinteossa tai jos joukkueesi ei osaa pelata syöttöpeliä, jossa sitä hyvää mestaa haetaan.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

On olemassa kaksi aivan eri peliä ne jotka pelataan ihmismokeilla ja mielellään mahd. vähän botteja ja sitten se toinen peli jossa on bottimaalivahti ja bottipelaajia. Näissä peleissä ero on valtava, itse olen takonut bottipelejä suht paljon myös, eikä minulle tuota ongelmia asennoitua pelin luonteen ja maalintekemisen muutokseen. Mutta on paljon pelaajia joilla tuntuu olevan vaikeuksia pelata bottipelejä tai jos ei ole pelannut ihmismaalivahtimatseja hyviä mokkeja vastaan paljoa, niin voi maalinteko tuottaa tuskaa.
Okei, kiitos. Itse tykkään pelata huomattavasti enemmän ihmismaalivahtia vastaan, vaikka kyseessä olisi erittäin hyvä sellainen. Maaleja tulee silti helpommin kuin bottiveskaria vastaan. Näin omasta kokemuksestani.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Teiltä mä idean varastin. Kiitti.
Tosin, idea kotisivuista muhi jo aiemmin ja ajattelin rakentaa kaiken itse, mutta liikaa vaivaa. Tyydyin tohon ratkaisuun :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ei ole peli ennen bugittanut EASHL modessa mutta nyt oikeastaan ensimmäistä kertaa peli rupesi bugittamaan. Aulassa minulle tuli että langaton ohjain ei ole yhdistetty. Sammutin ohjaimen ja käynnistin uudelleen mutta mitään ei tapahtunut. Kokeilin toisella ohjaimella mutta mitään ei tapahtunut ja hetken kuluttua ilmoitus lähti ja matsi alkoi. Ottelussa en voinut tehdä mitään en edes painaa starttia vaan piti bootata koko järjestelmä.

Toinen tapaus oli että peli tilttasi siihen EA Sports logoon joka tulee ennen matsia. Toivotaan ettei tuo bugittelu jatkuisi enempää.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Viimepäivinä ollut mitä ihmeellusimpiä bugailuja täälläkin päin eashl ja koko änärin kanssa!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ei ole peli ennen bugittanut EASHL modessa mutta nyt oikeastaan ensimmäistä kertaa peli rupesi bugittamaan. Aulassa minulle tuli että langaton ohjain ei ole yhdistetty. Sammutin ohjaimen ja käynnistin uudelleen mutta mitään ei tapahtunut. Kokeilin toisella ohjaimella mutta mitään ei tapahtunut ja hetken kuluttua ilmoitus lähti ja matsi alkoi.


Itselleni tuota sattuu toisinaan, jos olen vaihtanut ohjainta tyhjentyneen akun vuoksi. Tuohon aulassa tulevaan ongelmaan on auttanut ohjaimen muuttaminen kakkos ohjaimeksi.

Mainitaan kerran kauan sitten tapahtunut bugi tässä samalla.

Vastustaja joukkue lähti aulasta pois, mutta matsi lähti käyntiin. Pelailimme sitten botteja vastaan ja voitto palkittiin ruhtinaallisin pistein (0pts).

En tiedä ilmeneekö nykyään sitä että voitetusta matsista on mahdollista jopa menettää pisteitä?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

http://sorvankylankiekko.weebly.com

seuran kotisivut ovat nyt suht valmiit. Yks viikonloppu meni silmät kierossa koodin välejä tuijotellessa jotta värimaailma saatiin kohdalleen. Löytyy pieni blogi, uutissivusto sekä pari pelivideota. Niitä koitan leikellä heti kun vaan jaksan.

Päivittelen lähes päivittäin mikäli kirjoitettavaa on.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Viimepäivinä ollut mitä ihmeellusimpiä bugailuja täälläkin päin eashl ja koko änärin kanssa!

On ollut joo ihan hauskoja bugeja. Itse olen parissa pelissä istunut katsomossa erätauon jälkeen:) Siis kamera kuvaa sieltä katsojien joukosta:)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kyllä on pakko sanoa, että alkaa todella mennä maku tästä pelimuodosta kun noista intiaanipäällikö istuvia härkiä on alkanut ilmestyä maaleille yhä enemmän ja enemmän. Breakers of the Bone on kunnostautunut tässä oikein useamman maalivahdin voimin. Nyt valitettavasti myös Karhut näyttävät liittyneen joukkoon tummaan. Kyllä vaan arvostus kasvaa näitä joukkueita kohtaan, joissa maalivahti ihan pelaamalla on joko hyvä tai huono. Onneksi näitäkin porukoita jokunen vielä pelistä löytyy.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kyllä on pakko sanoa että opettele torjuun jollaki muulla ku reaktiotorjunnoilla yläkulmista. Pienenä vinkkinä että pidä längit tukos...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kyllä on pakko sanoa että opettele torjuun jollaki muulla ku reaktiotorjunnoilla yläkulmista. Pienenä vinkkinä että pidä längit tukos...

Yläkulmat torjutaan pitämällä längit tukossa? tätä täytyy kokeilla... onnea vaan teille kaikille maaliviivalla istujille, onneksi ranut uppoo suurimmasta osasta peleistä. tylsää ja mielikuvituksetontahan se valitettavasti on.
 
Ylös Bottom