Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro! Kertokaa tietämättömälle miten tuo EHL-systeemi toimii? Voiko sinne vain ilmottautua ja osallistua vai mitenkä se homma menee? Olisi kiinnostusta osallistua meidän joukkueella siihen.
 
Eilen illalla oli kyllä kova vääntö NHT:tä vastaan. Toiselle jatkoajalle mentiin, jolloin allekirjoittanut teki tuollaiselle pelille tyypillisen räkämaalin ruuhkasta.

Piti tulla oikeen erikseen kertomaan, että mä tein maalin! Ei vaan, vastustajaa tulin kehumaan. Kovia ovat perkeleet :)



...5vs5 ja 6vs6 pelaajille pieni laulunpätkä. Jokainen voi miettiä, mikä on alkuperäinen esittäjä.

"Jokainen botti on liikaa, nyt kun mä vaihtoon jäin, jokainen botti on liikaa, pelaa en voi näin, mä liikaa, kurkoitin tähtiin, ja liikaa, sehän jo nähtiin...hajosin...

Sä pystyit kiekon tuomaan, ja syötön antamaan. Sä pystyit pelii luomaan, mä uskoin parempaan. Nyt valheet vasta huomaan, sä leikit kanssain vain.

Jokainen botti on liikaa...

Mä toivees tahdoin täyttää, ja tehdä minkä voin. Nyt menneen kaikki näyttää, mä turhaan unelmoin. Mua tahdoit hetken käyttää, ja sitten jättää noin...

Jokainen botti on liikaa..."
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Eilen illalla oli kyllä kova vääntö NHT:tä vastaan. Toiselle jatkoajalle mentiin, jolloin allekirjoittanut teki tuollaiselle pelille tyypillisen räkämaalin ruuhkasta.

Piti tulla oikeen erikseen kertomaan, että mä tein maalin! Ei vaan, vastustajaa tulin kehumaan. Kovia ovat perkeleet :)



...5vs5 ja 6vs6 pelaajille pieni laulunpätkä. Jokainen voi miettiä, mikä on alkuperäinen esittäjä.

"Jokainen botti on liikaa, nyt kun mä vaihtoon jäin, jokainen botti on liikaa, pelaa en voi näin, mä liikaa, kurkoitin tähtiin, ja liikaa, sehän jo nähtiin...hajosin...

Sä pystyit kiekon tuomaan, ja syötön antamaan. Sä pystyit pelii luomaan, mä uskoin parempaan. Nyt valheet vasta huomaan, sä leikit kanssain vain.

Jokainen botti on liikaa...

Mä toivees tahdoin täyttää, ja tehdä minkä voin. Nyt menneen kaikki näyttää, mä turhaan unelmoin. Mua tahdoit hetken käyttää, ja sitten jättää noin...

Jokainen botti on liikaa..."
Kiva kun ihmiset tajuaa tän 6v6 pelaamisen täs änärin lopulla.. good job!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kiva kun ihmiset tajuaa tän 6v6 pelaamisen täs änärin lopulla.. good job!

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan:D Mikäli nyt oikein ymmärsin nuo EASHL uudistukset, niin loppuu tämä EA-avuilla pelleily, luojan kiitos !!

Mitenköhän muuten sitten pelaajahaku toimii, kun osa on tehnyt kaikki pojonsa sysipas..,,jengejä vastaan ja osa taas kaikki pojonsa huippuja vastaan. Ei pysty pisteistä päättelemään kaikkea, no ei niistä ennenkään ole pystynyt, mutta niille on annettu todella iso painoarvo.

On muuten pikkusen eri juttu tehdä 2-3 pistettä per peli huippuja vastaan, kun takoa niitä EA-avuilla tai tehdä niitä höpö höpö jengejä vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

On muuten pikkusen eri juttu tehdä 2-3 pistettä per peli huippuja vastaan, kun takoa niitä EA-avuilla tai tehdä niitä höpö höpö jengejä vastaan.

Ja ennenkaikkea 6 6 peleissä vaikeampi tehdä pongoja varsinkin kovalla tasolla vert 2 2 tai 3 3 bottipelit bottiveskoilla.
Tai jos ne pisteet oikeasti jotain jollekin merkitsee niin ilmanmuuta 2 2 pelaamaan siellä saa helpostikin 3-5 pistettä per peli.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ja ennenkaikkea 6 6 peleissä vaikeampi tehdä pongoja varsinkin kovalla tasolla vert 2 2 tai 3 3 bottipelit bottiveskoilla.
Tai jos ne pisteet oikeasti jotain jollekin merkitsee niin ilmanmuuta 2 2 pelaamaan siellä saa helpostikin 3-5 pistettä per peli.

Ja tämä omituinen kikkailu, perustetaan uusi jengi joka viikko. EA-avuilla pojoja takomaan, onneksi tämä pelleily loppuu. Juu, tiedän pelaajia jotka ovat tehneet suurimman osan pisteistään pikkupeleissä, jotkut EA apuja hyväksi käyttäen. Sitten kun pelaan kyseisen kaverin kanssa, niin ihmettelen miten hän voi olla niin huono kun kuitenkin pisteitä on kertynyt ihan mukavasti.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Kyllä mä sen olen tiennyt jo kauan. Mutta nyt kun niitä vihdoin viimein on päässyt enemmän pelaamaan, niin edes sparrit ei tunnu enää muulta kuin ajan tappamiselta.

Tohon pistehommaan sen verran, että eipä niitä niin kannata tuijotella. Parin kolmen pelin jälkeen näkee jo, että osaako oikeasti pelata vai ei. Se on ihan sama, mitä se +/- tilasto sanoo.
Mullakin on oman seuraukon tilastot varmaan 300 miinuksella, en oo saanu hinattua ylöspäin. Paskoja seuroja (omia) pari kappaletta ja kaikki pelit käytännössä neljällä tai viidellä maalilla kuokkaan viime syksynä. Eihän sitä sitten enää pelasta mikään.

Onko Lauma lampaita -nimisen joukkueen membereitä foorumilla?
Yksi kysymys: mikä homma?

EA SPORTS World - Club Overview :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tohon +/- tilastoihin voin vastata, että olen pelannut viimiset 3vuot duunikavereiden kanssa ja peleissä on ollut 1-2 vasta alkajaa jengissä, välissä oltu kännissä, välillä oltu muuten vaan huumorimielellä.
Silti ei ole koskaan +/- tilastot ollut miinuksella. Pelaan nyttenkin kaverin kanssa joka on vasta alottanut ja on supertähti 3 kortilla ja en ole vieläkään miinuksen puolella +/-. Pelaa joukkueelle ja opi tuntemaan ystäväsi.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tottakai siihen plusmiinukseen ite voi vaikuttaa, mitenkäs muuten? Mitä paremmin puolustat ja teet maalei niin sitä parempi +/-. Tottakai joukkuekaveritkin vaikuttaa huomattavasti asiaan.

Minusta se on melkeinpä tärkein tilasto mitä tuijottaa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tottakai siihen plusmiinukseen ite voi vaikuttaa, mitenkäs muuten? Mitä paremmin puolustat ja teet maalei niin sitä parempi +/-. Tottakai joukkuekaveritkin vaikuttaa huomattavasti asiaan.

Minusta se on melkeinpä tärkein tilasto mitä tuijottaa.

No menkääpä pelailemaan johonkin höpöjengiin missä mokke imee joka toisen vedon, pakit ei puolusta ja hyökit kärkkyy läpiajoa. Voi + - tilasto näyttää aika heikolta tuollaisen pelailun jälkeen, nimittäin kokemusta on 2 accolla näistä jengeistä. Sieltä kun tulee sitten vastaan vaikka top10 joukkueita pari kolme saman päivän aikana, voi huumorintaju olla aika koetuksella.

Se on myös hauskaa, kun jossain joukkueissa on kaikki pelaa missä sattuu pelipaikalla, jotkut ympäripäissään asenne. Kaikista on hauskaa kun "Pertsa" joka on pelannut 10 peliä menee maaliin ja jokainen pelaa itselle vieraassa pelipaikassa. Sitten sieltä pärähtää joku top jengi, niin yhtäkkiä kellään ei olekaan niin hauskaa :D

Yksinkertainen fakta nyt vain on se, että + - saldo on hyvin pitkälti verrannollinen siihen kuinka hyvässä jengissä pelaat ja kuinka isoja pelejä pelaat, sekä mitä tiimejä tulee vastaan. Minulle on ihan sama vaikka joku väittäisi olevansa varajeesus tässä pelissä, mutta yksin ei kukaan pysty surkeita jengejä pitämään pystyssä ja saamaan niissä hyviä + - tilastoja.

Ai niin, on sitten eri juttu pelata bottimokkepelejä, kuin ihmismaalivahti, vaikka pelaat surkeassa tiimissä niin botti harvoin imee 10 maalia ja lisäksi surkealla tiimillä on ne kivat ea avut, joten miinusta tuskin tulee kovin rankasti ikinä bottimoken kanssa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jep. Itellähän ei riittäis kiinnostus pelata kyseisen "Pertsan" seurassa :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Jep. Itellähän ei riittäis kiinnostus pelata kyseisen "Pertsan" seurassa :D

"Pertsa" on ihan mul,,, jätkä :D Ai niin, senverran voisi vielä kommentoida kaikille geeämmille ja joukkueen omistajille, että kun otatte uusia pelaajia tiimiin, niin katsokaa vähän ketä vastaan se uusi ukko on joutunut pelaamaan ja onko päässyt ns."parhaiden" kanssa kentälle. Minä ainakin katson näitä juttuja, arvostan paljon enemmän sellaista kaveria joka pystyy tehoihin huippuja vastaan vaikka takkiin tulisi ja niitä miinuksiakin. Keskitason ja huonoja jengejä vastaan tehdyt tehot eivät minun papereissa merkkaa niin paljon, koska ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen pelimies niissä loistaakseen.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tuosta +/- tilastosta sen verran, että harvemmin kukaan hyvä pelaaja pelaa jossain aivan surkeassa joukkueessa. On siis selvää, että hyvien joukkueiden pelaajilla on paremmat tehotilastot.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Juu. Mutta kyllä näitten huipputiimien jäsentenkin välillä on eroja. Jos esimerkiksi laskee keskiarvon plusmiinus tilastolle. Ja sama pätee näiden huonompien joukkueiden kanssa, vaikka ei välttämättä ole plussan puolella niin sitten vähemmän pakkasella kuin muilla. :)
 
Ylös Bottom