Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ohjeet löytyy täältä: EHL RulesMoro! Kertokaa tietämättömälle miten tuo EHL-systeemi toimii? Voiko sinne vain ilmottautua ja osallistua vai mitenkä se homma menee? Olisi kiinnostusta osallistua meidän joukkueella siihen.
Ihmettelen vaan, et miten toi on mahdollista?Mitä helvettiä?
Ihmettelen vaan, et miten toi on mahdollista?
Että en tehnyt kyseistä liikettä...ainakaan tietoisestiEn ymmärrä yhtään? Mikä tässä nyt oli ihmeellistä?
Seura löytynyt Eliten kärkipäästä. Kiitos amatöörijengeille mielenkiinnosta.
Kiva kun ihmiset tajuaa tän 6v6 pelaamisen täs änärin lopulla.. good job!Eilen illalla oli kyllä kova vääntö NHT:tä vastaan. Toiselle jatkoajalle mentiin, jolloin allekirjoittanut teki tuollaiselle pelille tyypillisen räkämaalin ruuhkasta.
Piti tulla oikeen erikseen kertomaan, että mä tein maalin! Ei vaan, vastustajaa tulin kehumaan. Kovia ovat perkeleet
...5vs5 ja 6vs6 pelaajille pieni laulunpätkä. Jokainen voi miettiä, mikä on alkuperäinen esittäjä.
"Jokainen botti on liikaa, nyt kun mä vaihtoon jäin, jokainen botti on liikaa, pelaa en voi näin, mä liikaa, kurkoitin tähtiin, ja liikaa, sehän jo nähtiin...hajosin...
Sä pystyit kiekon tuomaan, ja syötön antamaan. Sä pystyit pelii luomaan, mä uskoin parempaan. Nyt valheet vasta huomaan, sä leikit kanssain vain.
Jokainen botti on liikaa...
Mä toivees tahdoin täyttää, ja tehdä minkä voin. Nyt menneen kaikki näyttää, mä turhaan unelmoin. Mua tahdoit hetken käyttää, ja sitten jättää noin...
Jokainen botti on liikaa..."
Kiva kun ihmiset tajuaa tän 6v6 pelaamisen täs änärin lopulla.. good job!
On muuten pikkusen eri juttu tehdä 2-3 pistettä per peli huippuja vastaan, kun takoa niitä EA-avuilla tai tehdä niitä höpö höpö jengejä vastaan.
Ja ennenkaikkea 6 6 peleissä vaikeampi tehdä pongoja varsinkin kovalla tasolla vert 2 2 tai 3 3 bottipelit bottiveskoilla.
Tai jos ne pisteet oikeasti jotain jollekin merkitsee niin ilmanmuuta 2 2 pelaamaan siellä saa helpostikin 3-5 pistettä per peli.
Tottakai siihen plusmiinukseen ite voi vaikuttaa, mitenkäs muuten? Mitä paremmin puolustat ja teet maalei niin sitä parempi +/-. Tottakai joukkuekaveritkin vaikuttaa huomattavasti asiaan.
Minusta se on melkeinpä tärkein tilasto mitä tuijottaa.
Jep. Itellähän ei riittäis kiinnostus pelata kyseisen "Pertsan" seurassa