Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Osaisiko joku vastata, että onko tuosta harhauttamis-attribuutista mitään hyötyä? Eli vaikuttaako se muuhunkin, kuin niihin L1+sivulle -hyppyihin?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Osaisiko joku vastata, että onko tuosta harhauttamis-attribuutista mitään hyötyä? Eli vaikuttaako se muuhunkin, kuin niihin L1+sivulle -hyppyihin?

Mailan liike nopeampaa paremmalla deke-arvolla, ja veto suoraan dekestä on parempi kovalla dekestatilla kuin ilman. Tuo siis samanlaisen bonuksen kuin Offensive Awareness vetoon, jos veto lähtee siis heti deken jälkeen.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Mailan liike nopeampaa paremmalla deke-arvolla, ja veto suoraan dekestä on parempi kovalla dekestatilla kuin ilman. Tuo siis samanlaisen bonuksen kuin Offensive Awareness vetoon, jos veto lähtee siis heti deken jälkeen.

Kiitokset. Tämä saattaa olla yhtenä syynä sille, miksi jotkut osaavat laittaa veskarin todella pahasti kahville läpiajosta, kun tuntuu taas siltä, ettei oman seuran ukkojen harhautukset pure ei sitten millään :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro! Tämmönen 20 vuotias tyttö etsiskelis hyvää ja aktiivista EASHL-jengiä. Tässä työttömänä oleskelen, joten tulee pelailtua turhan paljon, eli aktiivisuutta löytyy.
Pariviikkoo sitten kokeilin, ja nyt jo Legenda 3-kortti häämöttää : ) Konsolina palvelee laina PS3

Itse pelaan vasemmassa laidassa parhaiten. Vahvuudet tulevat pelisilmässä ja joukkuepelissä. Mua alkaa jo niin vituttaan noi sparripelit ja jokerijonnet, joten nyt jotain
kanssapelaajia, jotka oikeasti tajuavat jääkiekosta.

Lisätkää Malarcius jos on jengiä tarjota : )

Mikkiä ei valitettavasti ole, kun eipä ole omaa pleikkariakaan..

Täytyy kyllä sanoa että kyllä on näköjään tullut pelattua kun parissa viikossa jo leg 3 häämöttää, "propsit" siitä. Onnea joukkueen etsintään!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Nainen tajuaa jotain jääkiekosta? Takaisin hellan ja nyrkin väliin! Keittiössä ei ole paitsioita!

Mutta enivei, saa lisätä kaveriksi. Enköhän mää sieltä keittiöstä sen verran kerkiä..

Ei voi kyllä olla kauniimman sukupuolen edustaja, kun ei tarttunu sovinistiseen, mukahauskaan provoyritykseen, vaan pysty sivuuttamaan sen kokonaan purevalla vitsillä. Tai sitten mun on vaan herättävä tästä 60-lukuisesta ajatusmaailmasta 2010-luvulle.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Noniin, Löytyihän se joukkuekin viimein. Tampere Icebears otti meikäläisen kasvatikseen, ja täytyy kyllä sanoa että paljosta olen jäänyt paitsi. EASHL on ihan helvetin hauskaa! Anteeksi, kun aikaisemmin sekoitin sparrit ja EASHL:n : D Yllätyin suuresti, kuinka todentuntuisesti jätkät pelaavat. Ylivoimat ylivoimana ja kiekkoa pakeilla ymym. Oli suorastaan kulttuurishokki pelata tänään ensimmäistä kertaa kovien pelureiden kanssa. Vähän siinä tietysti itse jalkoihin jäin, ja tuli hermoiltua turhaan kiekon kanssa. Muutama kohtalokas virhe myös, mutta onneksi ei vielä saman illan aikana potkuja tullut : D Tämmöisen Granlund-syndrooman onnistuin välttään ja nyt kuudessa ottelussa tehoja kertynyt 9, josta olen helvetin ylpeä näin ensikertalaiseksi. Kiitos!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Välillä jopa tylsää varmaankin :) Pitäisi olla Kinect-tuki hiljaisille hetkille, voisi pitää pientä aerobic-sessiota siellä tolppien välissä ja huudella kinectin mikin kautta vastustajan jäähypenkkiläiselle rivouksia...

Tästä tulikin mieleen että tuo kinect/move tuki olisi ihan loistava jos sillä voisi vielä torjuakkin, voi juma sitä mustelmien määrää nukkumaan mennessä ku oot siellä tiikerihyppyin torjunu.. nivuset hellänä ku tällänen rautakanki venyttelee spagatteihin :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko tässä painoksessa buustienavausta muutettu niin, että enää ei toimi ostetut buustit kuin yhdellä käyttäjällä saman pleikkarin alla? Esim jos olen ostanut +5 ketteryyden auki. Aiemmissa versioissa (10, 11, 12) se oli auki myös toisella käyttäjälle kirjautuessani, nyt ei näytä olevan. Onko vika täällä minun suunnalla vai onko EA muuttanut ko. asiaa heidän suunnalta? Jollain tietoa asiaan liittyen?
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Vaikuttaisi olevan niin että jos on nuo EA season ticketin kautta alennetun hintaset buustit niin ne ei siirry toisille käyttäjille.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Vaikuttaisi olevan niin että jos on nuo EA season ticketin kautta alennetun hintaset buustit niin ne ei siirry toisille käyttäjille.

Jos näin on niin ei helvata. Minulla nimittäin oli voimassaoleva Season Ticket kun ne muutamat ostin. Oliko ne alennettuun hintaan kun oli ST aktiivinen? Minä en tuollaista osannut panna merkille siinä alkuhuumassa :eek: Ei kai siinä sit auta kun uudelleen pelailla niitä auki.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro!
Kaveri ehdotti että tältä palstalta voisi löytyy Eashl seura.
Eli oon legenda 3 ja veskana supertähti 1. Tykkään.
pelailla eniten sentteriä ja pakkia mutta kaikkia osaan.
Tykkään pitää kiekkoo itellä ja vähän kikkailla mutta kyllä se syöttökin onnistuu.
Pisteitä itelläni on kerhoissa jotain 430 pst ja sparreissa toiset 430 pst.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Moro!
Kaveri ehdotti että tältä palstalta voisi löytyy Eashl seura.
Eli oon legenda 3 ja veskana supertähti 1. Tykkään.
pelailla eniten sentteriä ja pakkia mutta kaikkia osaan.
Tykkään pitää kiekkoo itellä ja vähän kikkailla mutta kyllä se syöttökin onnistuu.
Pisteitä itelläni on kerhoissa jotain 430 pst ja sparreissa toiset 430 pst.

Seuranhaku kuitenkin tapahtuu toisessa topicissa:
http://www.konsolifin.net/bbs/nhl-keskustelut-ps3/103947-nhl-13-eashl-vapaat-pelaajat-32.html
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ohhoijaa että pisti taas vituttamaan, joukkueeni pelas gryffindoria vastaa, ja tiesin etukätee et aikamoine turpasauna siitä on odotettavis. Jooh siinä sit ekas eräs pelailtiinki ja tais olla 3-1 niille erän jälkee. Sit alkoki toisessa erässä sirkus show ku pellet alko pyörimää keskialueella ympyrä ja omaa päähä kiekkoa et siellä voi sit joku toinen pelle näyttää muutamia temppuja... on vissii niin ***** ylimielinen porukka ettei mitn rajaa.. mut joo, pakko oli vuodattaa ku rupes vituttaa niin maan vitusti.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Ohhoijaa että pisti taas vituttamaan, joukkueeni pelas gryffindoria vastaa, ja tiesin etukätee et aikamoine turpasauna siitä on odotettavis. Jooh siinä sit ekas eräs pelailtiinki ja tais olla 3-1 niille erän jälkee. Sit alkoki toisessa erässä sirkus show ku pellet alko pyörimää keskialueella ympyrä ja omaa päähä kiekkoa et siellä voi sit joku toinen pelle näyttää muutamia temppuja... on vissii niin ***** ylimielinen porukka ettei mitn rajaa.. mut joo, pakko oli vuodattaa ku rupes vituttaa niin maan vitusti.

Joo, tosiaan oltais perseraiskattu teidät niin että tuntuu. Sitten päätitte tiputtaa maalivahdin pois, eikä jaksa kiinnostaa noi bottipelit. Joten jos ette osaa pelata ihmismaalivahdeilla niin etsikää pelejä ilman sitä älkääkä sen kanssa. Vai onko teistä mukavaa pelata jos itse pelaatte ihmismaalivahdilla ja kaveri tiputtaa omansa pois ja saa tilalle ultimaattisen botin? Päätä pois vaan sieltä anuksen puolelta ja lopettakaa se itkeminen.


Ps. Irmeliini käski kertoa sellasia terveisiä, että se nauttii teidänlaistenne pikkupoikien pikkupilejä aamupalaksi.

Pss. Perkele.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Joo, tosiaan oltais perseraiskattu teidät niin että tuntuu. Sitten päätitte tiputtaa maalivahdin pois, eikä jaksa kiinnostaa noi bottipelit. Joten jos ette osaa pelata ihmismaalivahdeilla niin etsikää pelejä ilman sitä älkääkä sen kanssa. Vai onko teistä mukavaa pelata jos itse pelaatte ihmismaalivahdilla ja kaveri tiputtaa omansa pois ja saa tilalle ultimaattisen botin? Päätä pois vaan sieltä anuksen puolelta ja lopettakaa se itkeminen.


Ps. Irmeliini käski kertoa sellasia terveisiä, että se nauttii teidänlaistenne pikkupoikien pikkupilejä aamupalaksi.

Pss. Perkele.

Tuo veskan lähteminen ei ollut mikään suunnitelma eikä yhteinen päätös vaan hänellä taisi vain yksinkertaisesti hermo pettää meidän heikkoon puolustus pelaamiseen, mikä ei sinänsä ihmetytä. Ja onko huonommat pelaajat automaattisesti "pikkupoikia" niinkuin tämä kaverisi irmeliini antaa osoittaa. En kuitenkaa pidä seuramme pelaajia pikkupoikina, sillä kaikki ovat 20-30v ikäluokkaa, mutta jos teidän pelaajat ovat kaikki 30-40v porukkaa, niin sillon toki voidaan puhua jossain määrin pikkupojista. Mutta joo eipä mulla muuta, hyvin pelaava joukkue lienette ja hyvät jatkot vaan.

ps. Tuollaisia avautumisia en ole aiemmin tullut tänne laittamaan, mutta kyseisenä hetkenä vitutti vaan liikaa, ehkä vitutus saattoi johtua osittain oman joukkueen kilpailukyvyttömyydestä huippujoukkueita vastaan (tässä tapauksessa teitä), en tiedä. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Tuo veskan lähteminen ei ollut mikään suunnitelma eikä yhteinen päätös vaan hänellä taisi vain yksinkertaisesti hermo pettää meidän heikkoon puolustus pelaamiseen, mikä ei sinänsä ihmetytä. Ja onko huonommat pelaajat automaattisesti "pikkupoikia" niinkuin tämä kaverisi irmeliini antaa osoittaa. En kuitenkaa pidä seuramme pelaajia pikkupoikina, sillä kaikki ovat 20-30v ikäluokkaa, mutta jos teidän pelaajat ovat kaikki 30-40v porukkaa, niin sillon toki voidaan puhua jossain määrin pikkupojista. Mutta joo eipä mulla muuta, hyvin pelaava joukkue lienette ja hyvät jatkot vaan.

ps. Tuollaisia avautumisia en ole aiemmin tullut tänne laittamaan, mutta kyseisenä hetkenä vitutti vaan liikaa, ehkä vitutus saattoi johtua osittain oman joukkueen kilpailukyvyttömyydestä huippujoukkueita vastaan (tässä tapauksessa teitä), en tiedä. :)

Heh, pikkupoika jutusta sen verran että se oli vaan semmonen heitto tässä keskustellessa kyseisen pelaajan suusta, joten oli pakko lisätä se viestin loppuun ko. henkilön vastusteluista huolimatta. Eli ei, en pidä kaikkia pikkuisina poikasina. Hermojen menettäminen on inhimillistä enkä voi väittää aina itsekkään ottavani jokaista asiaa tyynen rauhallisesti. Oli vaan pakko tarttua tuohon aiempaan viestiin...

Ps. Kyllä sille vanhemmat karvaiset miehenköriläätkin kelpaa. ;)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Onko HC Ankkalinnalla tapana tiputtaa maalivahti pois aina kun tulee pari omiin? Taaskaan ei nimittäin maistunut peli parin osuman jälkeen...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

Auttakkee tyhymää..

Miten tossa eashl:ssä saapi tehtyä parrakkaan naisen :D Oon pari niitä nähäny sparreissa ja on niin haaskan näkösiä, että voisin muokata oman pelaajani kuontaloa myöskin? En löytäny googelin avulla vastausta, anyone?
Normi muijan saa toki valittua, mutta ei sille partaa pysty laittamaan :D

edit: löytypä sittenkin muutama videoklippi aiheeseen liittyen, homma bueno
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom