Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL-keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arieli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 EASHL-keskustelu

En itse joukkuetta tarkottanu vaan kyseistä maalivahtia, ei tulis ikinä mieleen, että NHT tahallisesti tiputtaisi moken pois :)

En ollut kyseisessä pelissä, joten olen kuulopuheiden varassa. Täytyy jutella Hurmolan kanssa vielä ja varmistaa mistä on ollut kyse. Sen voin taata, että meillä ei tahallisia hyppäämisiä NHT:ssä hyväksytä. Jos joskus meillä on mokke tippunut (tai kuka tahansa muu pelaaja), on silloin kyllä ollut kyseessä yhteyden katkeaminen tai EA:n bugi-ihmeen jäätyminen. En hyväksy tässä tiimissä minkäänlaista vilpillistä pelaamista, ja tiedän että muukin tiimin runko ajattelee samalla tavalla. Joskus voi toki olla, ettei asia ole aivan selvä uusille pelaajille. Silloin täytyy vain tehdä selväksi meidän tiimin "arvot"... :p

Joka tapauksessa, jos kyseessä oli Hurmolan tahallinen tippuminen, niin vilpitön anteeksipyyntöni NHT:n puolesta. Jos taas syynä on ollut jotain muuta, niin siltikin pahoitteluni tapahtuneesta.

Hyviä ja rehtejä pelejä kaikille toivottaen! :)

Ippe-setä

nikopetteri
Nyt ne välit on selvät, ei ole mitään välejä, priva selvitysten perusteella... :( No ei sitten.

Onse hyvä Niko et tulit oikee tänne asti kertomaa kaikille ton :) mut eiköhä kaikki jo tienny et ollaa leikkisässä pelis riidois. Saadaan me ainaki muille änäri kavereille hauskaa ku tääl riidellää ja näin poispäin. :D

No niinpä... :D Eiköhän tämä oo tässä.. Ollaan me aika kovia vääntää kättä, nyt jo alkaa lähinnä koko juttu naurattamaan itseänikin, kun on mieli laantunut potutuksesta... :)

Jesse sitä Jesse tätä ja blaa blaa blaa. Mikä ihmeen Jesse vaino sul o menos?

Tuosta teitä vastaan kolmion hakkaamisesta niin ootte kyl sen ansainnu iha omalla perseilyllänne. Oha se mukavaa 4vs6 pelissä ku menee 2-1 johtoon 2erän alussa ni ruveta pyörimää siel oman maalin takana kuluttamassa aikaa. Ajanpeluu on omasta mielestäni yksi ärsyttävimmistä asioista mitä tässä pelissä voi tehä. Edellisessä pelissä ruvettiin hakkaamaan kolmiota vasta sen jälkeen kun teiän kaveri heittäyty maalinvahdin päälle ja kateltii uusintoja jostai riparimaalista. Kannattais sunki välillä sinne peilii vilkasta ja kattoo minkänäkönen apina sielt takas vilkasee. Ennenkaikkea lopeta jo tuo vinkuminen tää painos on ohi jo.

Hyvät kesät kaikille.

Janttu en ymmärrä ollenkaan logiikkaasi, sinähän oikein myönnät kuinka sorrut harrastamaan kolmiobigia, jos jokin asia pelissä ei sinua miellytä. Yksi ärsyttävimistä asioista mitä tässä pelissä voi tehdä, on kyllä tuo huijaaminen. Toivon todella että parannat jatkossa tapasi ja tajuat kuinka idioottimaista on käyttää sitä.

Janttu en ymmärrä ollenkaan logiikkaasi, sinähän oikein myönnät kuinka sorrut harrastamaan kolmiobigia, jos jokin asia pelissä ei sinua miellytä. Yksi ärsyttävimistä asioista mitä tässä pelissä voi tehdä, on kyllä tuo huijaaminen. Toivon todella että parannat jatkossa tapasi ja tajuat kuinka idioottimaista on käyttää sitä.

Mä en ymmärrä teijä logiikkaa tuutte syyttää mua jostain ***** kolmionhakkaamisest/ rämpyttämisest.. ottakaa asiat ekana selvil ja huudelkaa sitte vast tänne INFINITYN pelaajat ;)

Mitä sä oikein jauhat? Ei olla perseilty teitä vastaan, eikä muitakaan vastaan, että lopettakaa toi paskan jauhanta!!! Kaikki varmasti tietää ketkä tääl puhuu paskaa ja ketkä asiaa...

Mites se hyppiminen maalivahtia päisiin se ei ole perseilyä vai? Jos tääl rupeis kaikki valittaa samanlain ku teijä jengi valittaa ni ois tääl ihmisillä hauskat illat. Koittakaas keksiä muuta tekemist ku tulla tänne itkemään. ei mulla muuta.

Hyvää kesän jatkoa!

Ootteko miettiny, että ihmisillä saattaa tulla esimerkiksi p*skahätä kesken pelin, ja sitä kautta quittaa? Ei tartte tulla tänne heti ragee jos jonku tiimin mv lähtee kesken pelin.. :D

Ootteko miettiny, että ihmisillä saattaa tulla esimerkiksi p*skahätä kesken pelin, ja sitä kautta quittaa? Ei tartte tulla tänne heti ragee jos jonku tiimin mv lähtee kesken pelin.. :D

OT:

On meillä Oldeissa yksi pelannu ku oli juokseva ripuli, peli sujui rattoisasti peilin kautta tiiraillen. Kusihätään on aina tuttu ja turvallinen Kuikka. Ihme perseilyä NHT:n puolelta.

Mites se hyppiminen maalivahtia päisiin se ei ole perseilyä vai? Jos tääl rupeis kaikki valittaa samanlain ku teijä jengi valittaa ni ois tääl ihmisillä hauskat illat. Koittakaas keksiä muuta tekemist ku tulla tänne itkemään. ei mulla muuta.

Hyvää kesän jatkoa!

"yhyy nikopetteri valittaa" no voi hitto lopeta toi itkeminen ihan ite Jesse ja rupee pelaa rehdisti. Nyt kaikki seurat pelaamaan 6v6 ettei kokoajan tarvii pelata samoi vastaan! Ja toi hurmolan poistumisesta kesken pelin, kyseessä on uusi pelaaja nht:ssä, enkä oo nähny miestä tän jälkeen. Mutta ei voi mitään se oli vaan yksi peli.

hahaha: D mist sää tiet et miten pelaan ? en oo sua täs versios kertaakaa nähny :D jaa eikö pikkupoika tajunnu et se kolmion rämppääjä en oo mää..

THUNDER TIGERS joukkueen pakki heepo88 käyttää kolmiobugia joten suosittelen ettette pelaa näitä vastaan.

Ootteko hakanneet NHL13:sta tuhansia matseja ja pelaatte melkein ilman ääniä, jotta paskat musiikit eivät tulisi enää korvakäytäviinne? NHL:n yksi miinus on todella kökkö selostus (joka on ollut jo monta vuotta käytännössä samaa jaarittelua) sekä paskat hallimusat tauoilla ja katkoilla.

Kyllästyin itse niihin jo NHL10:ssä ja siitä lähtien kun se on ollut mahdollista, olen importannut omat musat peliin (kuten varmasti moni muukin). Varsinkin valikoissa tulee surffailtua painoksesta toiseen melkoiset määrät.
Nyt olen alkanut keräämään nettiin helposti imutettavaksi läjän chantteja ja kokonaisia biisejä jotka aion laittaa myös NHL14 -painokseen melkein heti, ellei musamaailmaan ole tullut päivityksiä. Pelaan peliä myös ilman selostusta, joka peittää alleen kaiken musan ja muut efektit.

Musat löytyvät osoitteesta:
Index of /Xtra/Jotain/NHL_musaa

Main -valikossa (mihin osoite johtaa) on kaksi kansiota. Toisessa on kokonaiset kappaleet ja toisessa pelikatkoille soveltuvia urkurallatuksia ja biisinpätkiä. Main -valikosta löytyy myös yksi maalitorvi ja siihen perään impattuna europen final countdown. (klikkaamalla pystyy kuuntelemaan) On mulla käytössä seuramatseissa kotihallissa. EA on kyllä tehnyt sen päin ******, sillä se soi myös vieraspeleissä kotijoukkueella, mikäli on "CUSTOM TEAM" eikä esim. Calgary Flames tms.

Tuolta puuttuu vielä paljon perinteisiä ns. lätkäbiisejä, mutta mikäli on hyviä ehdotuksia, otan niitä mielellään vastaan ja lisäilen sitä mukaa.

Pleikkarilla uppaaminen onnistuu suoraan, kun menee mahtavalla selaimella ko. osoitteeseen ja imee ne suoraan pleikkarin muistiin, niin ei tarvitse muistitikuilla kikkailla.

Ootteko hakanneet NHL13:sta tuhansia matseja ja pelaatte melkein ilman ääniä, jotta paskat musiikit eivät tulisi enää korvakäytäviinne? NHL:n yksi miinus on todella kökkö selostus (joka on ollut jo monta vuotta käytännössä samaa jaarittelua) sekä paskat hallimusat tauoilla ja katkoilla.

Kyllästyin itse niihin jo NHL10:ssä ja siitä lähtien kun se on ollut mahdollista, olen importannut omat musat peliin (kuten varmasti moni muukin). Varsinkin valikoissa tulee surffailtua painoksesta toiseen melkoiset määrät.
Nyt olen alkanut keräämään nettiin helposti imutettavaksi läjän chantteja ja kokonaisia biisejä jotka aion laittaa myös NHL14 -painokseen melkein heti, ellei musamaailmaan ole tullut päivityksiä. Pelaan peliä myös ilman selostusta, joka peittää alleen kaiken musan ja muut efektit.

Musat löytyvät osoitteesta:
Index of /Xtra/Jotain/NHL_musaa

Main -valikossa (mihin osoite johtaa) on kaksi kansiota. Toisessa on kokonaiset kappaleet ja toisessa pelikatkoille soveltuvia urkurallatuksia ja biisinpätkiä. Main -valikosta löytyy myös yksi maalitorvi ja siihen perään impattuna europen final countdown. (klikkaamalla pystyy kuuntelemaan) On mulla käytössä seuramatseissa kotihallissa. EA on kyllä tehnyt sen päin ******, sillä se soi myös vieraspeleissä kotijoukkueella, mikäli on "CUSTOM TEAM" eikä esim. Calgary Flames tms.

Tuolta puuttuu vielä paljon perinteisiä ns. lätkäbiisejä, mutta mikäli on hyviä ehdotuksia, otan niitä mielellään vastaan ja lisäilen sitä mukaa.

Pleikkarilla uppaaminen onnistuu suoraan, kun menee mahtavalla selaimella ko. osoitteeseen ja imee ne suoraan pleikkarin muistiin, niin ei tarvitse muistitikuilla kikkailla.

Mä oon kyllä täysin samaa mieltä sun kanssas, parhaimmat nhl musiikit oli nhl 2004! Mulla o ps3:lla pari soittolistaa esim. Juuri mainitsema 04 musat ja sitten pari omaa listaa, joissa hyvää musiikkia mun mielestä. Selostuksiin ja muihin pelin aikana kuuluviin taustoihin (torvet, selostus ja väliaika musat) en ole puuttunut, koska en jaksa ruveta kikkaileen niiden kaa.

Itse oon musiikit koneelta laittanut, joko tikulta tai itse levyltä. Yhdessä listassa tietenkin kaikki nostalgiset biisit, niitä en nyt jaksa luettelemaan. Hyvä sinänsä että EA on asettanut vaihtoehdoksi omat musiikit, siitä propsit heille.

Morjensta!

Haluisin tälläst asiaa kysästä, että onkos kenties muilla joukkueilla tullut RT(Running Target) vastaa sellasta, että yhteys katkee ea:seen. Me ollaan joku 6 kertaa pelattu niitä vastaan ja 3 kertaa niistä ollaa johdettu peliä ja jotenki juuri sillon tulee ilmoitus että Ea servereihin katkee yhteys? Ei voi olla pelkkää sattumaa?

Muilla samanlaisia kokemuksia? Tollanen vaa ****** nii suunnattomasti!

Morjensta!

Haluisin tälläst asiaa kysästä, että onkos kenties muilla joukkueilla tullut RT(Running Target) vastaa sellasta, että yhteys katkee ea:seen. Me ollaan joku 6 kertaa pelattu niitä vastaan ja 3 kertaa niistä ollaa johdettu peliä ja jotenki juuri sillon tulee ilmoitus että Ea servereihin katkee yhteys? Ei voi olla pelkkää sattumaa?

Vähä niinku vituttaa toi teijä seuran kolmion näpyttäminen! Huudatte toisillenne paina kolmioo paina kolmioo!!! Pelatkaa rehdisti.

Morjensta!

Kyllä on samanlaisia kokemuksia mullakin. Pari kertaa tuo sama EA:n katkeaminen on tapahtunut. Kuulemma syynä on eräs heidän pelaajansa, jolla on huonompi netti.

Kyllä on samanlaisia kokemuksia mullakin. Pari kertaa tuo sama EA:n katkeaminen on tapahtunut. Kuulemma syynä on eräs heidän pelaajansa, jolla on huonompi netti.

Emmä oikee jaksa uskoo tohon, koska jos jollain on huono netti niin pelaaja putoaa pelkästää pois.

Kello on yksi iltapäivällä, mutta vastustajia ei löydy niin millään saman- eikä erikokoisilla. NHT:tä vain tyrkytetään koko ajan. Joko linjoilla oli harvinaisen hiljaista tai sitten EA jälleen kerran kusee homman. Ei voi ärsyttävämpää olla. Kunpa tätä systeemiä olisi parannettu NHL 14:een.

Ylös Bottom