Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjens! Elikkäs kyllästyttiin kaverin kanssa yrittämään omalla joukkueella pelaamista, koska pelaajia oli niin vaikea saaha ja jos sai niin kaikki oli sellasia, jotka lähtee kesken pelin, epäaktiivisia jne... Monet kerrat väännettiin ja yritettiin, mutta ei niin ei. Joten olisimme aktiivista ja osaavaa joukkuetta vailla. Osaamme pelata hyvin yhteen. Minä(mir02k1 oon oikeestaan jokapaikanhöylä ja kaverini Panhead_Atte Sentteri. Mulla on noin 2 pistettä per peli, Atella noin 1,5. Pelaamme molempiin suuntiin emmekä höntsäile, mutta ei pelata veren maku suussakaan. Lisätietoja saat kysymällä!


PSN: mir02k1 ja Panhead_Atte
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjens! Elikkäs kyllästyttiin kaverin kanssa yrittämään omalla joukkueella pelaamista, koska pelaajia oli niin vaikea saaha ja jos sai niin kaikki oli sellasia, jotka lähtee kesken pelin, epäaktiivisia jne... Monet kerrat väännettiin ja yritettiin, mutta ei niin ei. Joten olisimme aktiivista ja osaavaa joukkuetta vailla. Osaamme pelata hyvin yhteen. Minä(mir02k1 oon oikeestaan jokapaikanhöylä ja kaverini Panhead_Atte Sentteri. Mulla on noin 2 pistettä per peli, Atella noin 1,5. Pelaamme molempiin suuntiin emmekä höntsäile, mutta ei pelata veren maku suussakaan. Lisätietoja saat kysymällä!


PSN: mir02k1 ja Panhead_Atte

Tässä on kaksi kaveria joilla on asenne kohdillaan, harmi että teidän hommasta ei tullut mitään. Luulisi hyvienkin tiimien pistävän seurakutsua. Toivottavasti löydätte hyvän tiimin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

SAIKKUNYSÄ UNITED REKRYÄÄ!Näytä liitetiedosto 10923

HOLAA kaikki Hyökkääjät,Puolustajat ja Molarit! Tämä ilmoitus koskee juuriikin sinua!

Jos olet:

-Aktiivinen
- Omaat kokemusta Eashl:stä
- Osaat liikuttaa kiekkoa,tehdä paikoista maalit.
- Pelata joukkueelle.

- Mikki plussaa
- Ikää mielellää että sais viinaa alkosta.. Koska kuka tätä selvinpäin jaksaa pelailla!
- Mieluiten Leg kortti.. mutta jos pelata osaat nii ei pakollinen!

Meillä on tällä hetkellä sellainen tilanne että ollaan kyllä hyvin korkealle sijoituksissa, mutta pelaajien aktiivisuus ei ole mitään päätä huimaavaa. Tosi usein joutuis vääntää nykyää 2vs2 mikä ei todellakaa oo hyvä asia!

Elikkö jos tunnistat ittes noista kriteereistä ja olisit halukas tulla testaamaan miten synkkaa pelit nii laita ihmeessä viestiä tulemaan!

Yht.otot täällä yv:nä tai psn:Roudari91

http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/39081/overview siinä pikkasen viel joukkueen tilastoja!

202-40-8
Division Ranking 14
Overall Ranking 74

Joten viestiä tulemaan nii saadaa pidettyy hyvä henki ja sijoitus korkeella!

SE ON MO!

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Jos nyt mietitään niin kuka lapsellinen on? :eek:

Te jaksatte valittaa ja laittaa paskaa mun niskaa jonku seura jäsenyyksien takia :(

Jos joskus on lähtenyt turhan tiuhaan seuroista ja ehkä vieläkin kun ei seuraa löydy niin miksi pitää jatkaa lopun elämää?

Tiedän että se on helvetin idioottimaista mutta olen sen jo oppinut :)

Eikö uutta mahdollisuutta elämässä anneta? :D

No miettikää kaikki ne tätä ketkä minua haukkuvat

Kiittäen Hirvikorpi_XD :)

Hirvi todista se sitten! Kyllä mä uskon, että voisit jäädä johonkin seuraan! Porukat varmaan negatiivisia sun suhteen, koska oot lupaillut tollasii samanlaisia, mutta sit rikkonu lupaukses.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Etsimme täydennystä riveihimme!

Koskee juuri sinua mikäli:
- tykkäät pelata oksennus suussa tosissaan
- ikää kolmatta- tai neljättäkymmenettä
- pelaat 24/7 tai enemmän
- valitat tarvittaessa ja neuvot jos vituttaa jonkun väärinpelaaminen
- saatat vittuuntua kun valitettaan (aivan kuten mekin)
- tappiot ottaa rankasti pannuun
- voitto on mielestäsi tärkeintä ja murskavoitto plussaa
- osaat seuraavaan pelisessioon tulla vanhoja muistelematta

Meillä on tällä hetkellä 5-6 todella aktiivista ja sitten muutama passiivipelaaja tähän päälle. Kaikille pelipaikoille on tarvetta!

PSN: Entso66

kerhosivumme:
EA SPORTS World - Member List
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tässä on kaksi kaveria joilla on asenne kohdillaan, harmi että teidän hommasta ei tullut mitään. Luulisi hyvienkin tiimien pistävän seurakutsua. Toivottavasti löydätte hyvän tiimin.

Kiitos :) Löydettiin uusi koti ja vaikuttaa päällisin puolin aivan loistavalta! Jätkillä asenne kohillaan ja varmasti paras mahdollinen paikka kehittyä. Vihdoinkin pääsee kokeilemaan siipiä kovatasoisessa joukkueessa. :rolleyes: Kiitos kaikille kiinnostuneille!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tässä ketjussa on tarkoitus ilmoittaa, jos kaipaa peliseuraa tai mikäli oma jengi hakee vahvistuksia. Etenkin henkilöön käyvät kommentit kannattaa jättää joko kokonaan kirjoittamatta, tai sitten vaihtoehtoisesti hyödyntää avautumiselle tarkoitettua ketjua (klik). Myös Report Bad Post -painike on erinomaisen hyödyllinen apuväline, niin moderaattori saapuu hyvinkin nopeasti tutkailemaan onko syytä jäähylle. Ylimääräisellä kommentoinnilla ei aiheuta kuin itselleen päänvaivaa ja ylläpidolle ylitöitä.

Toistaiseksi keltaiset ja punaiset kortit on pidetty futiskentällä, mutta tarvittaessa pelikieltoja voidaan jakaa täälläkin.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

We Kings etsii riveihinsä pelaajia
-Varsinkin maalivahtia, joka kykenisi pelaamaan myös kentällä
-Jengi on 6vs6-kausi- ja kokonaisrankissa 10. parhaan joukkueen kieppeillä. Overall-rankingin lähellä kolmeakymmentä.
-Joukkue voitti EHL Division 1:n runkosarjan ja lopulta myös mestaruuden
-Päivittäin isoja (6vs6) pelejä tarjolla! Ja pelataan käytännössä pelkästään isoja pelejä ihmisveskareilla
-Jengin keski-ikä huitelee reilusti neljännesvuosisadan yläpuolella, mutta se ei tarkoita, etteikö meille pääsisi nuorempiakin pelureita
-Joukkue käyttää pelaillessa skypeä, joten tulevilla pelaajilla se tulisi löytyä
-Etsimämme pelaajan/pelaajien olisi hyvä osata pelata useampaa kuin yhtä pelipaikkaa(eli ei pelkkä VL, vaan myös esim OL&VL, jne. ja KH&OP jne.)
-Joukkueella on täysi aikomus jatkaa isojen pelejen pelaamista aktiivisesti myös kelien lämmetessä
-Yhteydenotot joko täällä tai PSN-verkon puolella tunnukselle Hbnzo. Seuraanliittymiskutsuja voi myös lähetellä, mutta olisi suotavaa lähettää ensin pieni infopaketti minulle jompaan kumpaan osoitteeseen.

Kompattava alempaa viestiä, että ei meilläkään kenenkään hakemuksia lukematta jätetä, sanoo nick, statsit tai ikä mitä tahansa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Frozen Goons

Hakee uusia pelaajia kaikille paikoille. Joukkueemme pelasi EHL:n elitessä, pudoten playoffsien toisella kierroksella. Joukkueemme jatkaa myös seuraavassa painoksessa kyseisessä sarjassa. Yleissijoitus on 30 paikkeilla.

Me tarjoamme:
-6vs6 pelejä
-Jatkuvuutta
-Rentoa seuraa ja sairasta läppää

Sinulta odotamme:
-Aktiivisuutta
-Jonkunlaista kokemusta 6vs6 peleistä
-Seurauskollisuutta
-Mikkiä tai skypeä

Yhteyden otot psn: Korkokokorko, Rix447 ja Jessse123

Ps. Kaikki hakemukset huomiodaan, joten hakemuksia tulemaan.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Mro!
Team ovechkin hakee legenda tason pelaajia!
Pelaillaan yleensä päivisin ja ikää kaikilla kolmella seurassa on 14 vuotta.
Eli laittakaa liittymospyyntöö Team ovechkiniin tai minulle psn:jytly99
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Pakko olla Nordic Hockey Tigers.

Yksi parhaista ns. kasvattajaseuroista. Pirusti on hyviä pelaajia tuottanut. Jos kaikki parhaat olisi rosterissa jotka tuolta on lähteneet tai pois potkittu, tappelisi tämä tiimi kärkisijoista helposti.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Yli tuhannen pelin kokemuksella PSN-nimimerkki George_FIN (OP, KH, OL) hakee itselleen kerhoa. Ikää on tarpeeksi ja mikki löytyy. Suoraan vaan liittymispyyntöä.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Mro!
Team ovechkin hakee legenda tason pelaajia!
Pelaillaan yleensä päivisin ja ikää kaikilla kolmella seurassa on 14 vuotta.
Eli laittakaa liittymospyyntöö Team ovechkiniin tai minulle psn:jytly99

Jo on joukkueella nimi :rolleyes: Ja tarkoitit varmaan Jytky99.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tarviisin uuden kerhon, oma kerho hyytyy taas näin kevään tullen... Infinityssä ent. team komarov, tullut tahkottuu muutama vuos ja keväisin ja kesäisin sit vähän mis sattuu ja nyt olis hakusessa "mahdollisimman alhaalla" rankissa oleva kerho joka pelaa mahdollisimman paljon 6vs6 pelejä. Ja näin koska sinne ehkä enemmän annettavaa ku johonkin kovempiin kerhoihin...

Ehl Turnaus on vielä Infinityssä meillä kesken, jossa edettiin välieriin että meen käymään siel sit ehl pelit pelaa loppuun, mut ne on vaan yhden illan komennuksia muutaman kerran.. Pelejä ei enää saada muuten Infinitys aikaseks, nii siks joudan jo nyt heti TÄNÄÄN, pelaa uuteen kerhoon, yhteydenotot vain psn: nikopetteri

Pelata osaan kaikkii paikkoi, paitsi mv vähän heikkoo :) Centteriä ja Op paikkoi tullut eniten pelattuu.. Ikää on 30v

Ny nopeesti viestii että pääsen pelaa jonnekki xD...
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

MOI :3

Elikkäs etsin 2acolle jengii. :)
Kerho saisi mielellään olla joku jo kauan kasassa ollu joka pelaisi 5-5 tai 6-6 pelejä.. :3

Pelaisin mielellään Vl,Kh ja Ol. Eli hyökkääjä olisi tarjolla :)
Supertähti 2 kortti löytyy.

Privaa voi laittaa tänne tai PSN: Masapunnda tai octobussy.

Kiitos :3
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjens,

aktiivinen ja hyvä jengi olisi hakusessa, mielellään sieltä eliitistä.

olen erittäin aktiivinen, pelipaikalta olen VP, niittaan vastustajat laitaan ja osaan homman siniviivalla.
Legenda 3 kortti löytyy ja ikää 21.

psn: ankkaie mikäli kiinnostaapi
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Elikkäs infinityssä tällä hetkellä pelaava jäbä hakisi hyvää 5v5/6v6 seuraa. Infinity tulee hajoamaan heti EHL:n jälkeen (ollaan välierissä), joten pitäs saada nyt hommattuu joku seura. Korttina leg3. Mieluisimmat paikat ovat ol ja vl, mutta myös kh ja op menee. Myös maalivahtia (leg2) on tullu pelailtua melko paljon.

- Mikki ja skype löytyy
- Ikää 18v
- Erittäin aktiivinen

Tilastoja en jaksa tähä luetella. Kysykää, jos jokin mietityttää
Viestiä YV:nä täällä tai psn. Lagezickarno, jos yhtää kiinnostus heräsi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Finnish drunks etsii joukkueeseen pelaajia joka pelipaikalle (varsinkin puolustukseen).
Joukkueessa tällä hetkellä 3-5 aktiivisempaa jäsentä (yht.10), eli peliaikaa on luvassa (tavoitteena 5vs5 ja 6vs6 pelit). Emme pelaa joka ilta, mutta tieto kulkee hyvissä ajoin ennen pelejä pelaajille... ;) Osalla porukkaa pelikokemus vielä vähäistä, joten huumoria ja pas**ja juttuja luvassa... ;)

Vaatimuksia ei sen kummemmin ole: ikää mieluiten 25+ (joukkueessa keski-ikä 30+), joku supertähtikortti (pelitaidot voivat tämänkin vaatimuksen mitätöidä). Mikin käyttö toivottavaa. http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/9341/overview

Yht. otot tänne tai PSN: osmose_76
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Ois jengi hakuses Kaneliaksen aktiivisuuden hyytymisen vuoksi. Sentteri lähinnä mut voin pelata myös laidassa. PSN : TontooFIN
 
Ylös Bottom