Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jormis
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Seura löytynyt, kiitos kaikille yhteydenotoista. Pelissä nähdään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Gryffindor (konnakoplan toinen puolisko)

Etsimme joka paikalle kovanluokan kavereita. Pelaajan tulisi olla syöttelevä ,monipuolinen pelipaikkojen suhteen ja aktiivinen tietenkin.

Pelaamme ainoastaan 5llä tai 6lla pelaajalla!

Rohkeasti yhteyttä psn: Snysse
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Luomuteurastajat etsii puolustajia!

Vaatimuksina:

- vähintään legenda 1
- Nopeat avaukset
- Kiekkovarmuutta
- Hyvää sijoittumista ja sitä kautta hyviä syötönkatkoja. Joka jätkää ei tarvitse lanata vastapalloon.
- Aktiivinen

Myös muille paikoille on tarvetta, mutta ensisijaisesti puolustukseen. Otahan yhteyttä täällä kfinissä tai pleikkarilla psn: CalciChew69

Mikki ja skype plussaa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moorjens! Elikkäs aktiivinen OL/VL hakee aktiivista ja asiallista joukkuetta, joka omaa jonkinlaisen pelitavan. Uudet ja höntsäporukat eivät kelpaa. Omistan Supertähti 3 kortin. Mikki on hankintalistalla ja ikää on 17,5v. Myös try-out kelpaa, kunhan pääsisi kokeilemaan siipiä johonki kovatasoiseen joukkueeseen! Jos kiinnostuit, niin ota yhteyttä niin saat lisätietoa!

PSN: mir02k1
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Lehmäjoen Raamattupiiri

Etsii puolustajia/hyökkejä/jokapaikanhöyliä EHL:llää silmällä pitäen pitäis rosteria kasvattaa.

Pakkivaatimuksia:

- 18v+
- Aktiivinen
- Mikki
- Osaat puolustaa
- One-Timer
- Avaat peliä nopeasti, tarkasti ja järkevästi
- Pelaat joukkueelle
- Huumorilla matkas
- Sitoutunut
- Kokemusta Elite peleistä.

Hyökiltä/Yleispelaajalta:

- Osaat hyökätä
- Puolustamme joukkueena
- Raudanluja viimeistelijä/pelintekijä
- One-Timeri lähtöö niiku ohjus
- Syöttöpelin kautta haetaan maalipaikat joten Peliäly ei ois paha lisä.
+ Tietenkin samat vaatimukset ku pakiltaki.


EHL alkaa täs kuus ja olis tarvetta pelimiehille, ota yhteyttä vaikka joku kohta ny ei stemmaa kyl aina try-outille pääsee.

PSN: Zahovich
 
Baaputchkat etsii pelaajaa/pelaajia

- ymmärrät edes jotain pelistä ja ehkä osaat jopa pelata jotenkin
- jos pelaat pakkia, niin et ole ensimmäisenä takatolpalla
- jokapaikan höylä tai pakki (maaliin ei pakoteta)
- mikki +
- yli 18v

Pm:ää mulle.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Haen EASHL seuraa. Olen aktiivinen, kokenut liigajyrä. Pelejä tullut pelattua pakkina 27 ja pisteitä 18(ei yhtään maalia:DD) +/- tilasto näyttää 25plussaa.
Hyökkääjänä olen profiloitunut puolustavaksi sentteriksi. Vahvuudet aloittamisessa, mutta ihan oikeasti, jos olen väsynyt en voita aloituksia, koska siihen pitää keskittyä. Sentterinä siis vain 15peliä, mutta 12:ssa olin yli200 peliä senu. Pisteet 5+9=14, +/- 3. On sitä laita hyökkääjinäkin tultu pelattua.

Ei ole mikkiä.
Viikonloppusin pystyn yömyöhään pelaamaan, arkipäivistä en osaa sanoa.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Pakiksi voisin ruveta, pari päivää pelannu PS3 puolella mutta xboxin puolella hakannu 1300 noin peliä....Hedenske Gamertag jos haluaa kutsua teamiin =)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moiks,

Olen (vasta) tänään alkanu pelaamaan livessä änärii, ku vasta tänään hankin jäsenyyden (xbox 360 siis konsolina) ja haluaisin osallistuu eashl:ään.

Pelaan mieluiten pakkina, koska se paras kokonaisuus. Kovanaama ja kokonaisuus 60. Huonohan tuo, mut viel tuosta parantaa voi :D

Olis mukavaa jos joku haluis ottaa mut tiimiinsä pelaamaan. Olen aktiivinen, jos ajat osuu kohdilleen.

Ainii ja mun gt on AlpoK FIN. Saa pyytää kaveriksi muutenkin vain :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Elikkäs joukkue nimeltä KESOU etsii pelaajia, hakusessa olisi kh, op, vp ja mv. Joukkueemme majailee tällä hetkellä huippuliigan sijalla 44 ja tavoitteena olisi saada yleissija top 50.

toiveita pelaajasta:

mikki täytyisi löytyä
aktiivinen pelaaja
vähintään 18 vuotias
huumoria rutkasti


meidän psn nickit: hilleri84 ja Jyppedii
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Gryffindor (konnakoplan toinen puolisko)

Etsimme joka paikalle kovanluokan kavereita. Pelaajan tulisi olla syöttelevä ,monipuolinen pelipaikkojen suhteen ja aktiivinen tietenkin.

Pelaamme ainoastaan 5llä tai 6lla pelaajalla!

Rohkeasti yhteyttä psn: Snysse

Nostetaas ylös.

Pelejä on pelattu joka päivä aktiivisesti viidellä tai kuudella.
Tilastot ovat 23-3-4

Yhteydenotot psn Snysse
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Blue Oyster Stars hakee 2 vahvistusta mahdollisesti tuota EHL:ää silmällä pitäen

Puolustaja:

-nopeat avaukset
-osaa ottaa kiekon pois
-one-timer

Hyökkääjä:

-osaa syöttää ja viimeistellä
-osaa pitää kiekkoo hetken
-ei sooloilua!

ota yhteyttää täälä tai PSN: Gretski999
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Heissan,

Etsin mv/kh paikkaa aktiivisesta joukkueesta (pelejä joka päivä) jonka taso olisi vähintään ammattilainen ja pelaajia rosterissa useampi. Itse tykkään eniten pelailla maalivahtina, mutta centterin paikka on myös mieluinen ja onnistuu kohtuu hyvin jos on tarvetta. Molarina on taustaa sparripeleistä n. 200 ottelun verran, joissa torjuntapros. on n.82, pmk 3,3, 17np, voittoja reilu sata ja korttina legenda 1(kakkonen kymmenen voiton päässä). Kenttäpelaaja on legenda 2 ja pojot kerhopeleissä on vaan n. 1,3/peli mutta pelinrakennus ja viimeistelytaitoa löytyy kyllä. Vs peleissä majaillu parhaillaan top 100 kieppeillä sillon kun niitä tuli aktiivisesti pelailtua. Mikkiä ei ikävä kyllä löydy :).

Jos on tämmöselle molarille/centterille tarvetta niin yhteydenotot täällä yksityisviestillä tai psn jarkko91
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tiimiä hakusessa. Tässä versiossa tullut pelattua oikeastaan ainoastaan Blessed 1s:sissa. Kaikki paikat käy, mieluiten MV, C tai pakit.
Maalissa T% 84 pintaan, ja PMK 1,8. Kentällä hyökkinä pari pinnaa/peli, pakkina vähemmän. Jos mieluinen seura löytyy, voin ottaa toisenkin entisen Blessedin mukaani.

Viestit tänne tai PSN: Jormasaurus
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjens

Sakari Kaulaote etsii uutta seuraa.

Tullut pidettyy taukoo muitten pelien takia joten nyt vois tehdä paluun kaukaloon.

Legenda 3.

n.2pist per peli.

Oikeeta laitaa tullu pelattuu mut myös c menee jotenkin, alotukset vaan on mitä on.

Olen enemmän peliä tekevä pelaaja ja tulee taklailtua myös paljon.

toiveessa olisi pelata 6vs6 pelejä ja ihmismokke pelejä.

ikä 30 tienoilla joten toivottavasti löytys saman ikäistä porukkaa ja syöttelevää joukkuetta,missä kiekko liikkuu nopeasti ja pakit hallitsee onetimerit.

Mikki löytyy.

mahd.yhteyden otot psn: hamppilan-vote
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

SPICE GIRLS REKRYÄÄ!


http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/401A0001/46745/overview

Olemme huipputason joukkue jonka yleissijoitus on tällä hetkellä 201. Joukkueessamme on 7 pelaajaa joista 6 aktiivista ja 3 todella aktiivista.
Rekrytoimme tällä hetkellä keskushyökkääjää, maalivahtia ja oikeaa laitaa. Plussaa hyökkääjille jos osaavat pelata muitakin paikkoja.


Vaatimukset:

OIKEA LAITA

* Osaat syötellä
* Tehdä maaleja
* Puolustaa
* Et kärky

KESKUSHYÖKKÄÄJÄ

* Voitat alotuksia
* Osaat rakentaa peliä
* Syöttää
* Tehdä maaleja tarvittaessa
* Puolustaa


MAALIVAHTI

* Et avaa tyhmästi
* Et ota tyhmiä jäähyjä
* (Ilmiselvä) Torjut parhaasi mukaan

Eli kortti vaatimuksia ei ole kunhan vain osaat pelata, siitähän tässä nyt on kyse.

Yhteydenotot joko minulle täällä, tai PSN: PetriP89
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Flying Aces on kakkos, kolmos, nelos ja mitälie niitä onkaan accoille tarkoitettu höntsäporukka. Porukan tarkoitus ei ole menestyä, vaan tarjota vaihtelua välillä niin vakavaan eashl -maailmaan. Tässä joukkueessa pääsee pelaamaan niillä paikoilla, missä omassa joukkueessa ei pääse kokeilemaan. Tässä joukkueessa saa tapella jos vituttaa. Taklausten lukumäärä ja jäähyminuutit ovat kerskumisen ja ylpeilyn aihe, ei anteeksipyyntelyyn velvoittava moka. Joukkue ei aseta jäsenilleen mitään velvollisuuksia, ainoastaan pakotien meille kaikille tutusta tuskasta, mitä tämä peli välillä aiheuttaa. Joukkue on kaikille avoin iästä, sukupuolesta tai seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Naiset ja lapset joutuvat kuitenkin ottamaan huomioon, että välillä linjoilla voidaan käyttää roisia kieltä. Ei muuta kuin liittymispyyntöjä tulemaan, ennakkoseulaa tai vaatimuksia ei ole. Kaikki mukaan innostuksesta riippumatta.

BK
 
Ylös Bottom