Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kekko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Hei!
Peli:NHL13
Etsitään pari aktiivista pelajaa tiimiin hyökkäykseen ja puolustukseen. Tiimissä tällä hetkellä 5suht aktiivista pelajaa.
Hyvä olisi että sinulla olisi jo supertähti kortti vähintäänsä. Olisi myös mukavaa että osaisit pelata, etkä valittaa vain jos ei voiteta heti maailmanmestaruutta.
Ikääkin saisi olla jo enemmän kuin ilmapallolla mutta ei se nyt niin välttämätöntä ole jos et kerro äidillesi että isot miehet kiusaa sinua koska et osaa pelata.

Tämä ei sitten ole mikään työpaikkahakemus,että kiinostuneet ottakee yhteyttä ja pelailemaan rentoon jengiin, joka haluu myös saavuttaa jotain muutakin kuin pullakahvit voitetun pelin jälkeen.

Yhteyttä saa täältä tai livessä:IGOR HANSSEN ja myös tyttöystävä hakemuset voi laittaa sinne
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Kokenut kahden suunnan oikea pakki olisi aktiivista seuraa vailla, pelannut eashl:ää NHL09 lähtien. Etsin kerhoa jossa kiekko liikkuu ja meininki on rento.
Pystyn myös mahdollisesti pelaamaan ehl pelejä. Itse olen erittäin aktiivinen, aina paikalla :)

Xbox GT: Aksuuuuu
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

HCBulldogslogo-2_zpscc3103f1.jpg




HC Bulldogs kuuntelee edelleen pelaajia joilla olisi seura hakusessa! Puolustukseen mahtuu parhaiten. Kuuntelen myös hyviä hyökkääjiä! Jos olet tehnyt kohtuullisesti tulosta hyökkäyspäässä niin viestiä vaan tulemaan!

Livessä: BattleAxe2598 tai täällä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

EDIT. Kiitoksia mielenkiinnosta, tiimi löytyi :)

kapise
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

(( XBOX 360 )) Elikkäs, tiimiä vailla. Ikää löytyy 17 joka saattaa olla useille ongelma, mutta jos ei niin hyvä. NHL 13 vasta parikytä peliä alla ja noin 40 pistettä. NHL-sarjasta EASHL:llää yli tuhat matsia pelattuna eli tietoa pelistä löytyy. Tykkään pelata joukkuepeliä yleensä pakkina tai laidassa mutta kaikki käy. Mikki löytyy. Yleensä pelaamassa noin klo 14-02. Ei tietenkään koko aikaa mutta jos peliseuraa löytyy niin tuolloin on tavoitettavissa. Lähetä ihmeessä viestiä! GT: Sceteful

EDIT: Jengi lötyny
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Yläripa hakee pelaajia jotka pelaavat pakissa tai oikeaa laitaa.

jos nyt jotain vaatimuksia niin.
+18 vuotta
syöttelee eikä pelaa yksinään.
on vähintään supertähti.

jos kiinnostaa niin viestiä tänne tai liveen

live: Stonde0
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Moro kaikille!

Elikkäs frendien kanssa pistettiin seuraa pystyyn ja vielä olis paikkaa vapaana yhdelle pakille, molarille ja vasemmalle laiturille. Xboxilla pelaillaan, eli kyseisen vempeleen omaavat ja muutenkin kovat kaukalon konkarit voivat ottaa yhteyttä joko minuun yv:llä täällä tai boxilla viestiä käyttäjälle GrassyMara.

Kiitos ja kumarrus!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Morjesta!

Ritarit olisi vailla ja maalivahtia. Olisi hyvä jo pelaajalta löytyisi aktiivisuussa ja vähintään legenda kortti ja ikää ainakin sen 16.

Joukkueemme pelaajista kahdella on legenda 2 ja yhdellä legenda 3.

Eli jos olisit kiinnostunut ota yhteyttä, GT: elite hunter955

Edit: Enää maalivahti hakusessa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Elikkäs ystäväni ja minä haemme joukkuetta.

Ystäväni pelaa hyökkääjää (lähinnä RW) ja hänellä on 387 peliä alla ja 387 maalia + 320 syöttöä. Ikää on yli 18v.
Minä pelaan puolustajaa (paikka LD hyökkääväpuolustaja) ja itellä on pelei alla 490 ja 144 maalia + 308 syöttöä ja ikää kohta 16v.

Etitää joukkuetta, jossa kiekko liikkuu hyökkääjiltä pakeille ja pakeilta hyökkääjille ja jossa on hyvä pelihenki.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Hei. Etsisin seuraa johon liittyä ja etenkin rentoa ja hauskaa porukkaa. :) Sparraus pelejä oon hakannu tuos jonkinverran ja Pelaaja kortti on Superstar 3 Legenda korttia tavoitellessa. :)

Pisteitä on tullut 108 ottelus 68 maalia ja 68 syöttöä.
Etsin rentoa ja yhteen pelaavaa joukkuetta jokka ei koko aikaa yksin seilaile ja yritä yksin. Sparraus peleis niitä tulee vastaan paljon eikä pelistä tule mitään ku ei joukkueena pelaa ja pinnojakaan ei sillä pelityylil kerry. Ku ei vapaille pelaajille syötetä. Eli olen 100% joukkuepelaaja jos sellasta tiimiin vain kaivataan.

Tykkään pelata VLH,OLH eniten mut Keskushyökkääjää ja Pakkia voi pelata kans. Maaliin en itseäni laittaisi.
Nhl sarjoja on tullut pelattua aika paljon 9-13 löytyy laatikosta. Enimmäkseen frendejen kans hakattu. Nhl 13 livessä vasta mut sisäistäny aika hyvin sen maailman. :)

Nimerkki livessä on Tumqqi ja voi viestiä laittaa ja kysellä lisää jos kiinnostaa noutaa vapaa pelaaja tiimiin.

Jos ikä kiinnostaa niin reippaasti yli parikymppinen. :)
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

GamerTag: tomppa99
Pelipaikka: Vasenlaitahyökkääjä, käy myös sentteri tai vasen pakki..
Ikää on 14, mut ei silti mikää helari
Ei oo kokemusta aiemmin EASHL mut oon pelannu paljon, tehot on NHL13 20ottelua 7+8=15, ja aiemmissa on ainakin 100+ otteluja, tehojakin mukavasti

Lisätietoja:
Tykkään hyökätä paljon, ei ole puolustuksessakaan ongelmaa sekin hoidetaan, kovat taklaukset, maskimiehenä ja ripareissa yleensä, kova laukaus ja aika nopea..
Eli jos kiinnostaa nii YV:tä vaan tulemaan, ei tartte olla kovin tasokas joukkue, mutta sen verran tasokas ettei tuu joka pelissä turpaa, ja joka päivä suurinpirtein pelit aikaa:) Eli ottakaa yhteyttä, joko xbox viestillä tai täällä YV:llä..
+ Mikki löytyy:D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Joo väärälle aiheeseen pistin, nii laitan sen nyt oikeaan.

Eli olis innokas EASHL:län pelaaja tarjolla. Olen vasta eilen aloittanut pelaamaan livessä, niin ei ole muuta kuin be a prosta kerättyä taitoa ja sekin mennyt aikalailla pakin puolelle, eli pakki paras paikka. Hyökkääjäksikin voin ryhtyä, jos pitää, mutta maalivahti heikoin kohta.

Pakin kokonaisuus on 60 ja höökit jonkun verran vähemmän. Olen pelannut be a prossa veteraaniksi (vasta) pakkini, mutta EASHL:län avulla voin kehittyä.

Mun gt on AlpoK FIN, joten sille kaveripyyntöö jos haluu ottaa joukkueeseen, ja voihan sitä muutenkaan kysyä kaveriksi, jos vaikka joskus pelit pelattais :D
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

HCBulldogslogo-2_zpscc3103f1.jpg



HC Bulldogs etsii maalivahtia. Siis pelkkää maalivahtia! Rosteri on muilta osin täynnä, mutta maalivahdille olisi edelleen käyttöä. Jos on vähänkään kokemusta tai halua pelata molkena niin viestiä tulemaan!

Livessä: BattleAxe2598 tai täällä!
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Tässä ois yks molari/oikea laita hyökkääjä
Nick: Miikka99/
IKä : 13 (tänä vuonna 14)
Pelaan aina silloin jos kysytään mukaan..
Molarina pelannu 1 pelin jossa meni iha hyvin täys joukkuetta vastaan omaa vastaani, jossa olin minä molarina ja keskus attackkeri.
Pro 1 on taso. Oikeanalaita hyökkääjänö hattrick heti ekas drop in game :D, sitä eteenpäin ei ole tullut pelattua.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Nyt on isot kalat vesillä. Ps3:n yhteyksiä pakoon lähteneet kokeneet pelimiehet etsii suomalaista top100 joukkuetta. Itse pelaan mieluiten c ja vl, mutta pakin tontti hoituu myös. Kaveri on täysiverinen puolustaja. kiekko liikkuu varmasti, jos meille asti tulee. Kokemusta ps3 aivan terävimmästä kärjestä useamman vuoden ajalta. Nyt pelataan boxilla ruotsalaisessa ONEssa, mutta mieli halajaa jo muualle. Ps3 puolella tätä versiota pelattu joku 800 peliä.

Yhteyden otot täällä yv tai boxilla OooDR3AMooO
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

EASHL-Joukkue Rookie FIN etsii pelaajia. (Xbox)


Etsimme paria pelaajaa joukkueeseemme. Tällä hetkellä vapaita paikkoja löytyy OP,VP. EI SOOLOILIJOITA :) Pelaamme aika usein iltapäivisin/iltaisin, mutta joskus viikonloppuisin myös päivällä. Jos kiinnostusta laittakaa minulle yv:nä vähä tietoja millanen pelaaja löytyy ja tietenkin ikä.

Seuran pelaajien keskiarvo on tällä hetkellä 70 paremmalla puolella (Itse Legenda 2 75 keskiarvon centteri) ja muillakin jäsenillä yli 70 keskiarvo löytyy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Käyttäjätunnus Gamertag: IGOR HANSSEN Peli(t): NHL 13

Minkälaista klaania etsin: Aktiivista tiimiä, pelit ovat jääneet vanhassa vähille. Myös turnauksia olisi hyvä jossain vaiheessa päästä pelamaan.
Pelejä on kertynyt jo kohta 800,eli legenda 3 on jo kauan ollut ja enkä mikään amatööri enään näissä hommissa ole. VL ja OL pelannut eninten mutta ei se niin tarkkaa ole. Mikki löytyy ja ikääkin jo 22 vuotta taskussa.
Yhteyttä saa täällä tai livessä suoraan lähettämällä viestiä.
Pystyn pelamaan paljon mutta välillä voi tulla jotain menoja, täytyy myös pitää oikeastakin elämästä huolta.
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat


Joukkue tällä hetkellä täynnä. Kiitos kaikille hakijoille!


Haarem1 http://www.easportsworld.com/en_US/clubs/402A0001/63664/overview


Etsimme pelaajia tuomaan joukkueseemme lisäaktiivisuutta. Nelimiehisen joukkueemme keski-ikä on yli 30v, joten edustamme eläkeläisten osastoa. Pelitaidoissa ikä ei näy kuin enintään positiivisesti. Tämä näkyy fiksuna ja kypsänä pelinä. Haarem1 on tehnyt kovaa nousua kohti huippua. Viime kausi oli tavallaan läpimurtokausi ja tämä kausi on lähtenyt kivasti käyntiin ja olemme voittaneet noin 80% matseistamme (38-5-3).


Käymme kuitenkin kaikki töissä ja kaikilla on elämää NHL:n ulkopuolella enemmän tai vähemmän, joten emme luonnollisesti lähellekään aina pääse koko porukalla pelailemaan. Pelaisimme mielellään 4+ miehen matseja ja tästä syystä yksi tai kaksi aktiivista pelaajaa auttaisi asiaa kummasti. Tällä hetkellä pelailemme arkisin 3-4 iltana viikossa muutaman pelin illassa.


Etsimme mukautumiskykyisiä pelaajia. Monipuolisuus on plussaa, sillä vapaat pelipaikat saattavat vaihdella illasta toiseen. Emme kuitenkaan sulje pois yhden paikan spesialisteja, jos homma toimii muuten. Sooloilukin on ok niin kauan kuin sillä tulee riittävästi tulosta. Vahvuutemme on silti ehdottomasti joukkuepeli ja omissa soi hyvin vähän.


Annamme reilun mahdollisuuden näyttää mistä mies on tehty. Ei Granlundinkaan alku NHL:ssä ole ollut helppo. Tärkeintä on kyky parantaa ja oppia virheistä. Sinänsä meitä ei kiinnosta onko EASHL-hahmosi Amateur vai Legend 3. Emme kuitenkaan voi lähteä kädestä pitäen opettamaan kenellekään tätä peliä. Alkutason pitää siis olla riittävän hyvä.


Tavoitteemme on nousta tällä kaudella 200 parhaan joukkoon ja se vaatii melko saumatonta joukkuepelaamista.

Ei muuta kuin pikaisesti yhteyttä minuun, jos uskot pystyväsi pelaamaan Elite-tason joukkueita vastaan.
Gamertag Xbox-Livessä Lelson ja irkin puolella QuakeNetissä samalla nimellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

HCBulldogslogo-2_zpsddafe3d5.jpg



HC Bulldogs etsii taas 2-3 pelaajaa. Kaikille paikoille mahtuu ja samaa paikkaa ei tarvitse välttämättä joka pelissä pelata. Olet sitten aloittelija tai vanha konkari niin tervetuloa!

Ota yhteyttä täällä tai livessä: BattleAxe2598
 
Vastaus: NHL 13 EASHL Vapaat pelaajat

Ultimate Bone Crushers saattaisi tarvita yhden puolustajan tähän kivenkovaan porukkaan. Seura löytyy tällä hetkellä maailman top 100 ja Euroopan top 8 joukosta, joten mieti kaksi kertaa ennenku laitat viestiä, että riittääkö taso pelaamaan jatkuvasti Euroopan parhaita joukkueita vastaan. Joukkueen tarkoitus on lähteä mukaan Consolehockey.net järjestämiin peleihin.

Vaatimukset:

- Legenda 3
- Ilta-aktiivinen
- Mielellään yli 20v (Joukkueen keski-ikä siinä 25 kantturoilla)
- Fiksu ja rento kaveri
- Kuulokemikrofoni
- Kiekollinen/Puolustava pakki, hyökkääviä pakkeja ei meidän joukkueessa pelaa

Sinulle tarjotaan:

- Mukavaa, aktiivista ja tasokasta peliseuraa



Ilmoitukset mulle Xbox Liven puolella!
 
Ylös Bottom