Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Ei tätä alas tarvi ajaa... Voihan sitä pelata konettakin vs ja ei haittaa vaikka menee simuun. Vaihat vaan syklin kerran viikossa niin niitä pelejä saa pelata ne jotka kerkee, ei oteta tätä liian tosissaan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mulla ollut nyt paljon kiireitä ja vielä viikonloppuna menoja... Maanantaista eteenpäin sitten taas pelaamassa! :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

olis rangers ja buffalo kohtaamatta vielä tässä syklissä. koskas juntunen ja stenis ehditte pelaamaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mulla ois kanssa EDM ja CANUCKS pelaamatta. Ja yritetty on.


Sykli siis 12:00 vaihtuu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Kattelin että teillä on toi devils vapaana?, voisinko liittyä tähän porukkaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Edmontonin gm vapaa-aika ollut vähäistä ja uuden perhe-elämän opettelun takia. Perjantaina alkaa loma jolloin koitan katsoa useammin pelejä. Pahoittelut heille, jotka on simussa saanut pataan minulta, jos haluat hyvitystä niin kerro vaan. Huomenna mahdollisuus peleille ja kohta myös, tack och förlåt.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Hyvin on tämä sykli mennyt melkeen joka ilta ollut online ja chatissä 21-22 yhtään vastustajaa en ole tavoittanut menee kaikki simuun:(
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

on aikas hiljasta tässä liigassa, eikös nää jotka ei pelaa tätä peliä enään niin vois heittää pihalle tästä sarjasta niin pääsis pelaan ees tietokonetta vastaan. oon ny kolmepäivää tässä kyttäilly pelejä ja en oo vissiin yhtään viä pelannu :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Alan heitteleen pihalle epäaktiivisia ja simmi 30-45min päästä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Tervehdys kaikki! NHL14 on jo oventakana kolkuttelemassa ja liigoja suunniteltu pitkät tovit..
Tarjolla olisi Facebookin kautta rahaliiga osallistumismaksu 30e K-18!

Tarkoitus olisi real fantasy draft jos se suinkin on mahdollista hoitaa suht kivuttomasti. Osallistujia on nyt 15/30 eli mukaan mahtuu. Kiinnostuneet laittakaahan yv:eetä meikäläiselle niin tuleepi lisätietoa.

Liiga olisi tarkoitus aloitella noin viikko julkaisusta..

- eepi -

 
Ylös Bottom