Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1.mermer psn:tikru11 (Edmonton)
2. (San Jose)
3.Sheriff77898 (Montreal) <--- Haista V*ttu T: Exäsi
4.Wekinho (Washington)
5. AeonChase (LA Kings)
6. Jontte89 (Boston)
7. (Ottawa)
8. (Anaheim)
9. Khaleoni (Pittsburgh)
10.AlperttiR (Detroit)
11.Jounism (Winnipeg)
12.varattu(New Jersey)
13.(Philadelphia
14.Joza87 (Florida)
15. (Buffalo)
16.Juntune88 (Rangers)
17.Jageksi (Vancouver)
18.Leijona1986 (Columbus)
19.(Nashville)
20.JVSmoke(Phoenix)
21.Opita81 (ST.Louis)
22.tmslasher (Chicago)
23.(Calgary)
24.Liuku31 (Tampa Bay)
25.Peetu83 (Colorado)
26.Uistin - vehka1 (Carolina)
27.Nautaeläin (Toronto)
28.(Ottawa)
29. (Minnesota)
30.(Dallas) Listaa voi täyttää, en muista kaikkia gm:iä.. Eli 3-4 gm paikaa vapaana, jos kiinnostaa kesähöntsäily...

Kiitti :mad:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]


Hahah, ei näitä muista prkl. Ja jos joukkueella on gm ja sallinut pelit konetta vastaan niin ne pelataan tuntia ennen syklin vaihtoa. Mutta suosittelen vaihtamaan niin, että ei pysty pelaa konetta vs.. Ja pahoittelut kultsi viel ;)

1.mermer psn:tikru11 (Edmonton)
2. (San Jose)
3.EEPI (Montreal)
4.Wekinho (Washington)
5. AeonChase (LA Kings)
6. Jontte89 (Boston)
7. (Ottawa)
8. (Anaheim)
9. Khaleoni (Pittsburgh)
10.AlperttiR (Detroit)
11.Jounism (Winnipeg)
12.varattu(New Jersey)
13.(Philadelphia
14.Joza87 (Florida)
15. (Buffalo)
16.Juntune88 (Rangers)
17.Jageksi (Vancouver)
18.Leijona1986 (Columbus)
19.(Nashville)
20.JVSmoke(Phoenix)
21.Opita81 (ST.Louis)
22.tmslasher (Chicago)
23.(Calgary)
24.Liuku31 (Tampa Bay)
25.Peetu83 (Colorado)
26.Uistin - vehka1 (Carolina)
27.Nautaeläin (Toronto)
28.(Ottawa)
29. (Minnesota)
30.(Dallas) Listaa voi täyttää, en muista kaikkia gm:iä.. Eli 3-4 gm paikaa vapaana, jos kiinnostaa kesähöntsäily...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Uutta Komissaaria etsitään, itsellä ei aika riitä siihen hommaan enää, joten joku jolla aikaa on niin saa paikan.
Nopeasti hakijoita, tack
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

mermer, mä voisin ottaa.. miten sulla syklit on ollu yleensä?

Great, laitan sut joko tänään tai huomenna. Viikon syklit, mut ehkä syytä pidentää..en tiiä.. koita kyselllä mitä mieltä porukka on jotka chatis pyörii..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Tuleeko Nashville tai Boston tänään linjoille? Voitas pelailla pelit pois....
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Äh, enään en kerkee, mutta huomenna voisin pelata aikavälillä 10-15, loppuilta menee sitten pelireissussa t. Nashville

Itse olen duunissa 7:00 - 15.30

Saatan näkyä onlinessa aikaisemminkin, mutta silloin en ole itse pelaamassa (velipoika pelaa) joten ei kannata haastaa :)

Menee sitten varmaan Keskiviikolle tuo meidän ottelu...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Jontte89
Tuun klo:16:00 online niin pelataanko silloin peli nopeaa pois alta?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mites JENGI haluaa syklit? Kerran viikossa vai 2 kertaa viikossa?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

No ei todellakaan aleta lyhentämään näin kesäaikaan... Itse olen ollut peleillä lähes koko ajan mutta eipä ole yhtäkään vastustajaa näkynyt. Itse olen nyt lähes kaksiviikkoa poissa kotoa enkä todellakaan toivo että sykliä lyhennetään.. jos pidetään viikon tai jopa yhden ja puolenviikon syklit niin sillonhna olis mahdollista saadsa edes yksi peli pelattua, tässä syklissä en ole nähnyt yhtäkään vastustajaa. Minun lomareissun ajaltahan mulla menee joka tapauksessa sykli simuun, mutta näin muutenkaan ei ole syklin lyhentämisellä mitään järkeä.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Tehdääs tämmönen polli, eli ketä kannattaa kahta sykliä / viikko. Jos nimiä tulee tarpeeksi (yli puolet gm) niin vaihto toteutunee.


1. aeonchase
2. lagerhoff
3.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

No ei todellakaan aleta lyhentämään näin kesäaikaan... Itse olen ollut peleillä lähes koko ajan mutta eipä ole yhtäkään vastustajaa näkynyt. Itse olen nyt lähes kaksiviikkoa poissa kotoa enkä todellakaan toivo että sykliä lyhennetään.. jos pidetään viikon tai jopa yhden ja puolenviikon syklit niin sillonhna olis mahdollista saadsa edes yksi peli pelattua, tässä syklissä en ole nähnyt yhtäkään vastustajaa. Minun lomareissun ajaltahan mulla menee joka tapauksessa sykli simuun, mutta näin muutenkaan ei ole syklin lyhentämisellä mitään järkeä.

Kerrankin olen vehkan kanssa samaa mieltä.. itse saisin pelattua pelit täl hetkel jos syklin vaihto olis pidempi.. kesä ja vauva vie aikaa niin paljon töiden lisäks et hyvä ku pleikan ehtii avata ja sulkea...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Meikäläinen taitaa saada fudut Montrealin GM:Än paikalta. Duuni vie kaiken ajan (liian vähä kesänulikoita töissä) näin kesäaikaa että parempi jättää leikki kesken.. Sen takia tikru sai komissaarin valtikan 2kaudelle kun tiesi että en kerkiä hoitamaa sitä mutta niin nihkeesti on tosiaa aikaa että taitaa olla aika sanoa Syssymmällä sihte taas..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Tervehdys kaikille liigalaisille! Valitettavasti meikäläinenkin joutuu jättämään liigan kesken. Mulla on duunikuviot 2 viikkoa sitten muuttunut sen verran paljon, että aikaa pelaamiselle ei enää ole tarpeeksi. Kiitokset kaikille toimareille vapaaehtoistyöstä ja muille GMlle reiluista peleistä. Päätös ei ollut helppo sillä joukkue omaan makuun oli lähes täydellinen. Onnea vaan tulevalle Washingtonin luotsaajalle, ole hyvä. :)

Hyvää kesää kaikille!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Nyt alkaa olla alle parikymmentä gm jäljellä, huonolta näyttää kaikin puolin. Kehottaisin porukkaa siirtymään tuonne Suomi Prkl connected liigaan myös jos kaipaavat pelejä. En tarkoita että automaattisesti tämän ajais alas, mutta on varmasti niitä jotka haluavat ja joilla on aikaa vielä pelata niin saisivat pelejä.
Ja Aeon on komissaari tässä, mä vaan jatkan juttelua sellaisena edesmenneenä Stalinina jonka henki kummittelee vielä idässä lähtönsä jälkeenkin.. ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Joo! Ei hyvältä näytä. Aeon / Kom ehdottaa myös että jengi siirtyisi suomi prkl liigan puolelle.. Mä teen nyt niin kun en saa vastauksia keltään enkä nää ketään onlinessa ikinä että mä vaihdan silti syklin joka tiistai klo 14:00.
 
Ylös Bottom