Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1.florida
2.edmonton
3.chigago
4. Washington
5.vancouver
6.islanders
7.Boston
8.Tampa
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mulla menee kyllä tiistaille. Tänään en enää kerkiä ja huomen pääsen neljältä töistä ja siitä suoraan lähen Tampereelle kattoon ku ässät nöyryyttää tapparaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Nashville voisi pelata tänään vielä, pistäkää vaikka täällä viestiä jos en pleikalla ole.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Ottawa sai uuden GM , JCK--- tervetuloa liigaan.

Kaikki joukkueet täynnä, varalle otetaan pelaajia, jotka nostetaan kun paikka vapautuu.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1.florida
2.edmonton
3.chigago
4. Washington
5.vancouver
6.islanders
7.Boston
8.Tampa
9. Rangers
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1.florida
2.edmonton
3.chigago
4. Washington
5.vancouver
6.islanders
7.Boston
8.Tampa
9. Rangers
10. Sharks
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Pingviineillä yksi peli pelaamatta. Taisi olla Buffaloa vs. Tänään en ole varma kerkeänkö peleille kun iltavuorossa töissä ja sen jälkeen vielä pari asiaa hoidettavana. Mutta tiistaina viimeistään. Millonkas tässä vaihtukaan sykli?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Kausi alkanut, ensimmäinen sykli vaihtuu 25.4. klo.20 joten siihen malliin pelejä.
Sykli kun valmis niin kuittaus tänne. (Jos sykli aiemmin pelattu niin toki vaihdetaan aiemmin, siksi nuo kuittaukset tärkeitä)

Muistakaa ykkösveska pelaa max. 70 belii kaudesta. Lukekaa säännöt etusivulta.

Ja olen laittanut ukaasin, että ne jotka ryssii kauppojen teon niin, että pelaajat päätyvät waiver listalle niin se on oma moka.
Ehkä syytä muistaa, että GM connected on muutakin kuin pelailua. Eli tarkkuutta rakkaat kanssa pelaajat.
Ilo on ollut nähdä kuinka aktiivista porukka on pelejen suhteen, tack för alla! (Ja varaan oikeuden harkita noita waiver juttuja komissaarin roolissa. )

Muistakaa myös, että max kolmelle vapaalle pelaajalle tarjous ekassa syklissä. (Esim. Tampalla näkyi tänään, että kuudelle oli tehty tarjous, mutta se johtuu siitä, että kolme niistä oli rvp:nä omassa joukkueessa.)
Uskoisin, että snadi soppa on selviteltävissä syklin vaihtuessa,mutta komissaari hoitaa.

Mukavia pelejä!
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mulla menee kyllä tiistaille. Tänään en enää kerkiä ja huomen pääsen neljältä töistä ja siitä suoraan lähen Tampereelle kattoon ku ässät nöyryyttää tapparaa.

Monen aikaa huomen oisit peleil? Ite oon himas siin 16.00 aikoihin ni vois sen pelata samantien sit pois ni illal vois tehä muutaki ku päivystää pleikkarilla. :)

Ps. Ässät todellakin nöyryyttää!

T. AlperttiR / Detroit
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1.florida
2.edmonton
3.chigago
4. Washington
5.vancouver
6.islanders
7.Boston
8.Tampa
9. Rangers
10. Sharks

11. Nashville
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Monen aikaa huomen oisit peleil? Ite oon himas siin 16.00 aikoihin ni vois sen pelata samantien sit pois ni illal vois tehä muutaki ku päivystää pleikkarilla. :)

Ps. Ässät todellakin nöyryyttää!

T. AlperttiR / Detroit

Oon varmaanki aikalailla samoihin aikoihin. Koitetaan vetää silloin pois.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
Tässä vaikuttaa nyt olevan tosi aktiivista porukkaa mukana ja siksi tuota ehdotan, ja ehkä siksi että tuo kesä voi verottaa aktiivisuutta niin painais nyt kovempaa..

t. Komissaari
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
Tässä vaikuttaa nyt olevan tosi aktiivista porukkaa mukana ja siksi tuota ehdotan, ja ehkä siksi että tuo kesä voi verottaa aktiivisuutta niin painais nyt kovempaa..

t. Komissaari
Itse tosiaan sitä mieltä, että mentäs 5pvä sykleil tonne kesäkuuhu asti.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
Tässä vaikuttaa nyt olevan tosi aktiivista porukkaa mukana ja siksi tuota ehdotan, ja ehkä siksi että tuo kesä voi verottaa aktiivisuutta niin painais nyt kovempaa..

t. Komissaari

Voisihan tuota toki kokeilla ainakin alkuun, jos aktiivisuutta piisaa. Mut itselle kelpaa kyllä näinkin niin ei tarvitse stressata jos joinakin päivinä ei peleille pääsekkään.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Viikon syklillä minu puolestani.. Toki sitä viidenkin voi kokeilla mutta saa nähä miten riittää aika... Mutta kokeillaan jos pelaajat haluaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Ite kannatan viittä myös jos jotain äänestyksen kaltasta tässä väsätää :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

ääni viidelle päivälle täältä myös, kesällä kumminkin pelihimot laskee niin saatais mahdollisimman nopeesti kautta eteenpäi..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
Tässä vaikuttaa nyt olevan tosi aktiivista porukkaa mukana ja siksi tuota ehdotan, ja ehkä siksi että tuo kesä voi verottaa aktiivisuutta niin painais nyt kovempaa..

t. Komissaari

Ääni ehdottomasti viikon sykleille, muuten on pelko et loppuu aika kesken ja jää pelejä pelaamatta...
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Pahoittelen etten ole viime aikoina ollut paljoa peleillä. Huomenna kuitenkin olen, ainakin klo 16.30-18.30.

Tässä syklissä jäljellä vielä:

Pittsburgh
Carolina ja
Anaheim.

t. Buffalon GM
 
Ylös Bottom