Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mulla menee kyllä tiistaille. Tänään en enää kerkiä ja huomen pääsen neljältä töistä ja siitä suoraan lähen Tampereelle kattoon ku ässät nöyryyttää tapparaa.
Monen aikaa huomen oisit peleil? Ite oon himas siin 16.00 aikoihin ni vois sen pelata samantien sit pois ni illal vois tehä muutaki ku päivystää pleikkarilla.
Ps. Ässät todellakin nöyryyttää!
T. AlperttiR / Detroit
Itse tosiaan sitä mieltä, että mentäs 5pvä sykleil tonne kesäkuuhu asti.Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
Tässä vaikuttaa nyt olevan tosi aktiivista porukkaa mukana ja siksi tuota ehdotan, ja ehkä siksi että tuo kesä voi verottaa aktiivisuutta niin painais nyt kovempaa..
t. Komissaari
Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
Tässä vaikuttaa nyt olevan tosi aktiivista porukkaa mukana ja siksi tuota ehdotan, ja ehkä siksi että tuo kesä voi verottaa aktiivisuutta niin painais nyt kovempaa..
t. Komissaari
Oon varmaanki aikalailla samoihin aikoihin. Koitetaan vetää silloin pois.
Mitä mieltä porukka ois viiden päivän syklistä? Niin kauan kuin alle 10% peleistä menis simuun.. Sit pidentäs.
t. Komissaari