Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Keskiviikkona 8.5. syklin vaihto seuraavaksi.

Pystyy tuon vaihtamaan sen pelityylin. Sen kun Vehka keräät 16nimeä jotka haluaa vaihtaa pelityylin nii vaihdan, itsellä ei mitään valittamista ainakaan.


Eli siis mikä se on tyyliltään nyt? Ja mihin se halutaan vaihtaa?


- aeon
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Eli siis mikä se on tyyliltään nyt? Ja mihin se halutaan vaihtaa?


- aeon
Nyt pelityyli on oletuksella joka on aikamoista arcade kiekkoa. Taklaaminen erittäin helppoa.
Pelityyli halutaan vaihtaa normaaliksi joka muistuttaa vähän enemmän oikeeta kiekkoa.
Ittee ei ainakaa toi oletus pelityyli haittaa yhtää.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Juu eihän se erikoisemmin haittaa kun siihen on tottunut. Mutta ainahan se realistisempi ois parempi.. Jos löytyy joku jonka mielestä nykyinen on parempi saa ilmoittautua ja kertoa miksi.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Meikäläinen viikon ruorissa.
T. Jari ja Kari Betmannen sisko Mari.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Zephydra ja zamuelbeck teit ei oo juurikaan näkyny, että koska olisitte linjoilla???

T. Vancouverin gm
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1. Edmonton
2. Tampa bay
3. Boston Bruins 15-0-0 ken pysäyttää tämän mestari ryhmän ?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

1. Edmonton
2. Tampa bay
3. Boston Bruins 15-0-0 ken pysäyttää tämän mestari ryhmän
4.chigago
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mulla hajos viikonloppuna ohjain ja uuden hankkimisessa voi mennä jokunen päivä ku on nyt niin paljon muutakin tällä hetkellä mihin rahaa pitäs laittaa. Yritän nyt mahollisimman pian uuden käydä hakee eli haluja olis kuitenkin jatkaa liigassa.

Eli komissaari päättäköön miten jatketaan.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Mulla hajos viikonloppuna ohjain ja uuden hankkimisessa voi mennä jokunen päivä ku on nyt niin paljon muutakin tällä hetkellä mihin rahaa pitäs laittaa. Yritän nyt mahollisimman pian uuden käydä hakee eli haluja olis kuitenkin jatkaa liigassa.

Eli komissaari päättäköön miten jatketaan.

Joskus mulla ollu vielä valtuuksia tässä liigassa mut eip nykyään. Mutta ehottaisin täälä samaa että joko käyt laittaas konetta vs pelaamisen mahdolliseksi taikka väliaikasesti potkut ja liityt uusiks. Olet kuitenkin kiitettävästi hoitanut tietääkseni pelit pois.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Ohjain on jo kierrätyksessä eli väliaikasesti kenkää ainoo mahollisuus että konetta vs pystyy pelaamaan. Palataan asiaan ku oon uuden ohjaimen hakenu eli luultavasti loppuviikosta.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Onks sul valu kavereil pleikkareit? Jos niilt saisit ohjaimen lainaks? Annan monoo tänää illal nii saa porukka pelattuu sun jengii vastaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

ku ei oikein tunnu löytyvän lainaks oon tossa jo vähän kyselly mut boxilla pelaa suurin osa..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Buffalo tänään peleillä klo 17.00->

Vastustajina:

Phildelphia
Winnipeg
Calgary

Tulkaahan peleille.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Vielä ois Zepin Anaheim ja Porssen NJD. Tänää mahis pelata n. klo 20-> ja huomenna vähän ennen Suomen matsia + sen jälkeen mkäli sykliä ei vielä ole silloin vaihdettu.

Mitä tulee pelityyliin niin oman ääneni voisin antaa sen vahtamiselle. Ei tässäkään mitään suurempia vikoja oo, olis vaan mukava että GMn ois pakko useemmin käyttää esim 3 ketjua tai pakkiparia.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Zephydra ja zamuelbeck teit ei oo juurikaan näkyny, että koska olisitte linjoilla???

T. Vancouverin gm

Tulkaas nyt hyvät herrat pelaamaan niitä pelejä! Itse lähden huomenna ennen 16 pelireissulle, joten olis ihan jees, jos tekisitte viikottaisen virailunne tänään.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Olis se varmaan ihan kiva kokeilla tolla eri pelityylilläkin , joten kokeillaan monta nimeä saadaan.

1: Vehka1
2: Wekinho
4:
5:
6:
7:
8:
9:
10:

Laittakaahan nimeä listaan. Uudella pelityylillä minun käsittääkseni on realistisemmat taklaukset,laukaukset ym. Wekinho puhui jotain ketjuista, väsyykö pelaajat nopeammin? Olishan se hienoa jos pitäs peluuttaa 3 ja 4 ketjuakin välillä..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Uudella pelityylillä minun käsittääkseni on realistisemmat taklaukset,laukaukset ym. Wekinho puhui jotain ketjuista, väsyykö pelaajat nopeammin? Olishan se hienoa jos pitäs peluuttaa 3 ja 4 ketjuakin välillä..

Mun mielestä ainakin normi online vs. peleissä väsyy selkeesti enemmän jampat. En sitten tiedä mistä asetuksesta tuo johtuu. Tietääkö joku vaikuttaako pelityyli ukkojen väsymiseen?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Kävin ettimässä tietoa. Elikkä pelaajat väsvät nopeammin ja joutuu käyttämään nelosketjuakin. Myös syötöt ja syöttöjen vastaanottaminen hankalampaa.

Eli kaikinpuolin realistisempaa kiekkoa :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League [kausi 2]

Kävin ettimässä tietoa. Elikkä pelaajat väsvät nopeammin ja joutuu käyttämään nelosketjuakin. Myös syötöt ja syöttöjen vastaanottaminen hankalampaa.

Eli kaikinpuolin realistisempaa kiekkoa :)
Tuo normaali pelityyli ei kuitenkaa omasta mielestä ole sama kuin online peleissä. Sc-liigassa taitaa olla normaali pelityyli ja ei mulla nelonen oo tainnu kertaakaa jäälle päästä.
 
Ylös Bottom