Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eepi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Florida linjoilla ollut "kokopäivän" muijja kuunnellut pleikkarilla musiikkia siivotessaan. Mutta peleille 21-22välillä kunhan ulkojäillä on tultu käytyä =)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

St. Louis tänään illalla n. 22- mutta huomenna voi tehdä tiukkaa! Torstaina taas aikaa.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Bostonin Jonttea olen pommitellut kun idlaa NHL:ssä, muttei vastausta kuulu. Voitais tänää pelailla meidän peli poies. Ja jos Wekinho haluis tulla katkaseen mun voittoputken? ;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Voin huomenna ottaa sen wekinhon alta pois, mutta van ja wpg uupuu myös. Tänään pelaamassa futismatsin jälkeen n.23.30 pari peliä ja ehkä jo matsin aikana jos on ihan paskaa se peli. Forumin yv:tä jos wpg tai van linjoilla.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina huomenna peleillä 15-18 ja 21-22, jos vaikk NYI, NJ ja FLA tällä kertaa ilmottelis jotain.
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina huomenna peleillä 15-18 ja 21-22, jos vaikk NYI, NJ ja FLA tällä kertaa ilmottelis jotain.

Florida varmaa molempina aikoina paikalla. Muijja tosiaa päivällä popittanu pleikkarilla musaa niin en ollu itse peleillä..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Bostonin Jonttea olen pommitellut kun idlaa NHL:ssä, muttei vastausta kuulu. Voitais tänää pelailla meidän peli poies. Ja jos Wekinho haluis tulla katkaseen mun voittoputken? ;)


Joo no et varmaan ollut silloin psn chattihuoneessa kun kirjotin että menen tekemään safkaa ja sen jälkeen voin jatkaa taas pelejä, ja juuri niikuin moni muukin tässä sanonut että ei sitä ps viestejä ehkä saman tien muista katsella! No hyvä et saatii nyt pelattua
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Syklistä jäljellä enää Nashvillen predatorit, miten on Northerni koska me otetaan matsi?

Käykö huomenillalla?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Rangers etsii edelleen GM:ää kahdesta halukkaasta ole toistaiseksi kuulunut mitään niin paikka menee nopeimmalle!

- Komitsaari -
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota

Ei oikein GM itsekään ymmärrä kuinka hyvin tämä liiga on pyörähtänyt käyntiin. Sykli taisteltiin voitosta toiseen puhtaasti 6-0-0 lukemin ja se tekee nyt 10 voittoa putkeen! Ei ole allekirjoittaneella usein tälläiset kissanpäivät. Kaikki pelit kuitenkin olleet tiukkoja maalillisesti, muutaman maalin pelejä. Tässä syklissä T. Rask päästi jokaisessa pelissä taakseen yhden ainoan maalin, paitsi viimeisessä taistossa Wekinhon Washingtonia vastaan jouduttiin kaksi kertaa nöyrtymään. Jostain on kuitenkin joukkue löytänyt aina voimavarat voittoon, jopa viimeisellä minuutilla tasoitettu kun mokke on jo vedetty pois.

Joukkueen veturi on ehdottomasti M. Hossa joka tekee maalit aina silloin kun niitä eniten tarvitaan ja tukipilarit T. Rask sekä koko puolustus toimivat saumattomasti yhdessä. Kiitos peleistä ja seuraavaa odotellessa!
:)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

1. Montreal
2. Los Angeles
3. Minnesota
4. Calgary

Ihan mielenkiintoinen divisioona tulossa kyl tähän liigaan ku tuossa näyttää olevan kavereina Minnesota ja Colorado.., eikös tuo tarkota 6 keskinäistä peliä.. Coloradon kanssa kalisteltiin jo kerran ja kyllä tässä varmaan keretään Minnesotaankin jossain vaiheessa. :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

ite en taas tuu torstaina.... moneltakoha vaihtuu perjantaina jos ehit sillo ne tuplat t.dallas



ok, pelaappas mua vastaa heti koska lähen tossa 19 t.dallas


Capseillä ois vielä Dallas, Pens ja Boston.

Tänään linjoilla noin klo 18 alkaen, huominen pyhitetty hamekansan tahdolle ja perjantaina luultavasti hetken kerkiin oleman alkuillasta peleillä.

Millos otetaan?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Pensille käy tänään ainakin mainiosti wekinho. Tuun siinä kuuden jälkeen kattelemeaan ootko linjoilla :)

Mitenkähän tuo NJD? Mahtaako millon rannari90 löytyä linjoilta kun ei oo nyt syklin vaihdon jälkeen kertaakaan näkynyt?
 
Ylös Bottom