Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aika ukko olet ku nukut ja pelaat samaan aikaannoh syysflunssan kourissa makezio on tänään kotona ja pelailen gm modea ja nukun samal että voitte lähetellä viestiä et jos haluutte pelata t. dallas
eikö sen saisi päälle jostain asetuksista niin ei menis sitten ohi niitä viestejä...ja jäisi turhat purkaukset jäädä kirjoittelematta tänneCarolina olis kohtapuoliin peleillä, että tulkaa jos pääsette! Ja azllu, mä en edelleenkää saa ilmotusta viesteistä niin välillä menee ihan ohi....
niin ei varmaan kannata laittaa niitä asetuksia päälle, on meinaan pikkusen helpompi pelejä sopia. valoja päälle saatanaCarolina olis kohtapuoliin peleillä, että tulkaa jos pääsette! Ja azllu, mä en edelleenkää saa ilmotusta viesteistä niin välillä menee ihan ohi....
niin ei varmaan kannata laittaa niitä asetuksia päälle, on meinaan pikkusen helpompi pelejä sopia. valoja päälle saatana
laitan savumerkeillä seuraavat peliutelut sinne suuntaan..
Lopetahan se uhoominen jo. Asetuksien mukaan pitäs näkyä, mut ei näy ni minkä minä sille voin. Ja tiedoks, turhaan laittelet niitä pelipyyntöjä, kannattas varmaa eka kysyä pelaanko, ja jos pelaan ni todennäkösesti otan ite yhteyttä? valoja päälle saatana
Tos ylempänä on jo mult1. Boston
Tos ylempänä on jo mult
1. New Jersey
2. Boston