Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL-13 Fantasy Dream League

Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Detroit peleillä nyt jonkun aikaa ja illalla vähän enemmän!
Vastustajat vois ilmotella aikoi millon kerkeis pelailee pelit pois.

Syklin vastustajat:
-Los Angeles
-Anaheim
-Phoenix
-Vancouver
-St.Louis
-Calgary

Detroit/AlperttiR
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Bostonin tämän syklin pelit:

Chicago
Ny Rangers x2
Montreal

Millonkohan pojille kävis?
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

miro2kk1123124, mies ei vastaa viesteihin/pelikutsuihin ja painelee pelin jälkeen offlineen. no ei sitten pelata wittu :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

noh syysflunssan kourissa makezio on tänään kotona ja pelailen gm modea ja nukun samal että voitte lähetellä viestiä et jos haluutte pelata t. dallas;)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

no lepään silmät auki ei tos gm modes kokoaja tarvii säätää :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Kojoottien syklissä jäljellä olisi enää Columbus Blue Jackets

tänään koneella taas 2045----> 0100
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina olis kohtapuoliin peleillä, että tulkaa jos pääsette!:) Ja azllu, mä en edelleenkää saa ilmotusta viesteistä niin välillä menee ihan ohi....:mad:
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina olis kohtapuoliin peleillä, että tulkaa jos pääsette!:) Ja azllu, mä en edelleenkää saa ilmotusta viesteistä niin välillä menee ihan ohi....:mad:
eikö sen saisi päälle jostain asetuksista :rolleyes: niin ei menis sitten ohi niitä viestejä...ja jäisi turhat purkaukset jäädä kirjoittelematta tänne :D
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Carolina olis kohtapuoliin peleillä, että tulkaa jos pääsette!:) Ja azllu, mä en edelleenkää saa ilmotusta viesteistä niin välillä menee ihan ohi....:mad:
niin ei varmaan kannata laittaa niitä asetuksia päälle, on meinaan pikkusen helpompi pelejä sopia. valoja päälle saatana

laitan savumerkeillä seuraavat peliutelut sinne suuntaan..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

niin ei varmaan kannata laittaa niitä asetuksia päälle, on meinaan pikkusen helpompi pelejä sopia. valoja päälle saatana

laitan savumerkeillä seuraavat peliutelut sinne suuntaan..

Lopetahan se uhoominen jo. Asetuksien mukaan pitäs näkyä, mut ei näy ni minkä minä sille voin. Ja tiedoks, turhaan laittelet niitä pelipyyntöjä, kannattas varmaa eka kysyä pelaanko, ja jos pelaan ni todennäkösesti otan ite yhteyttä? valoja päälle saatana
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Lopetahan se uhoominen jo. Asetuksien mukaan pitäs näkyä, mut ei näy ni minkä minä sille voin. Ja tiedoks, turhaan laittelet niitä pelipyyntöjä, kannattas varmaa eka kysyä pelaanko, ja jos pelaan ni todennäkösesti otan ite yhteyttä? valoja päälle saatana

:D nimen omaa niitä pelipyyntöjä! :D Rauhottukaa ny hyvät immeiset NYT VITT* PELATKAA!! Säädä ne asetukset sillee että näkyy :p
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Minnesota tulee tänään illemmalla peleille ja huomenna koko päivä aikaa raivottaa. :)
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

Buffalo peleillä ainakin huomenna ja torstaina 16.30-20.00...Tänään voi tehä tiukkaa kerkeenkö pelaamaan. Buffalon tämän syklin vastustajat laittakaa yv:tä jos noi ajat ei sovi, niin voin yrittää järkätä itteni peleille noiden aikojen ulkopuolelta..
 
Vastaus: NHL-13 Fantasy Dream League

noh laitetaas mutki siihen vaik on 1 matsi jäljel mut se on nashvillee vastaa viime syklis meni simuu menee varmaa nytki joten aktivisuutta kiitos.
Pelasin eile 6 matsia, kiitos niistä meni nopee sykli :)

1. New Jersey
2. Boston
3. Dallas
 
Ylös Bottom