Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Nyt siis Columbus ja St. Blues ovat päässeet yhteisymmärrykseen, huolimatta minun äskeisestä häsellyksestä.

Columbukseen: Andy McDonald

St. Bluesiin: Derek Mackenzie, 1st (2014)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Boston ja Toronto kaupoilla:

Torontoon: Greg Campbell
Bostoniin: Dave Steckel
 
Lundqvist, Richards ja joku 2-4 ketjun vas.laitureista hakee uutta seuraa megadiilissä... ehdotuksia tulemaan. Eli mielellään ehdotukseen LW, C ja veska.

edit. Eli maalivahdin kustannuksella haluaisin lisää hyökkäysvoimaa, varsinkin vasempaan laitaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Tampa Bay ja Toronto kauppaavat: Matt(hew) Carle - Corey Crawford + Carl Gunnarsson + 2014 1st.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Ovétskîn voi olla tarjolla hyvää vastenta/oikeaalaitaa vastaan.








Ps. Minun mielestä hyvillä pelaajilla ei rakenneta joukkuetta vaan sillä kemialla;)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Olen joillekin managereille heittänyt tarjouksia, mutta aika vähänlaisesti on tullut vastauksia.. Voisi tsekata nuo edes kerran päivässä? :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Winnipeg treidaa Dallasin kanssa:

Winnipegiin: Kari Lehtonen

Dallasiin: Ondrej Pavelec, Tobias Enstrom
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Onko joku ottanut ylös näitä treidejä? Itse en muista omia treidejä ja oon poistanut jo osan postilaatikostani.

Ja voiko näitä suojaamattomia pelaajia varata itelle?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Onko joku ottanut ylös näitä treidejä? Itse en muista omia treidejä ja oon poistanut jo osan postilaatikostani.

Ja voiko näitä suojaamattomia pelaajia varata itelle?

Täältä ketjusta ne löytynee jos ne on vain ilmoitettu. Jos olet salassa pitänyt ja sitten poistanut, niin toivottavasti vaihtopartnerit muistavat...

Ja voi.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Nyt julkaistaan pitkään salassa pidetty treidi Winnipegin ja Minnesotan välillä:

Minnesotaan: Ron Hainsey

Winnipegiin: Devin Setoguchi, 4. kierroksen varaus 2013(?)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

New Jersey ja San Jose vaihtokaupoilla.

Harri Säteri -> New Jersey
4th 2013, Johan Hedberg -> San Jose

Vahvistus SJ:n GM:ltä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Hetken tuossa mietiskeltyäni päädyin siihen, ettei Burmistrov mahdu enää tiimin suunnitelmiin. Laittakaahan kiinnostuneet tarjousta tulemaan. Privalla tai in game.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Chicagon ja Edmontonin kanssa sovittuja treidejä ei voi tehdä koska pitäisin kokoonpanossa yli 45 kenttäpelaajaa.

Eli heikoimpia pelaajia tarjolla varausvuoroihin.

E: Ja pakko suorittaa ensin Chigagon ja Tzunin(joukkuetta en muista) sovitut treidit että saan Edmontonin kanssa sovitun treidin tehtyä(Hall perke** kun piti tehdä se jättisopimus :D )
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Chicagon ja Edmontonin kanssa sovittuja treidejä ei voi tehdä koska pitäisin kokoonpanossa yli 45 kenttäpelaajaa.

Eli heikoimpia pelaajia tarjolla varausvuoroihin.

Pistäkää niihin treideihin päälle jotain turhia pelaajia niin saatte homman toimimaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Islanders ja Anaheim suorittivat jo aikaisemmin vaihdon ja pelaajat ovatkin jo saapuneet elikkä Islandersiin Sbisa ja Anaheimiin Visnovsky ja De Haan!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Hakusessa olisi tähtihyökkääjä ykkösen laitaan! Jos jollakin kiinnostaa antaa huippulaituri (maalintekijä mieluiten), niin tarjolla on Hortonia, Subbania ja pari ykkösrundia! Kovalchukkia olin kyselleyt, mutta ilmeisesti kauppa on aika jäissä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Mike Komisarek - Sean O'Donnell + 6th 2013 (Chicago), (Jes!). Carolinan GM, pistä viestiä mitä haluat Seministä!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

New Jersey treidaa: Ilya Kovalchuk
Boston treidaa: Nathan Horton, Malcolm Subban, 2014 1st, 2015 2nd, 2016 1st
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Floridalla on tarjota hyviä kakkos- ja kolmosketjulaisia hyökkäykseen, miksei myös jotain pakkeja. Toiveena takaisin olisi pickkejä tai prospekteja.

Myös veskaa olisi tarjolla Theodore/Clemmensen toisen voin myydä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Phoenix ja Buffalo suorittavat vaihdon!
Phoenixiin Thomas Vanek, Steve Ott, ja 2 kierroksen varauspick 2013. Buffaloon Oliver Ekman-Larsson.
 
Ylös Bottom