Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Eikö se ollut että A:t ja B:t vaihtuu tähdiksi? Eli A-5* B-4* C-3* yms. Miten luulette että nuo 2012 draftin tulokkaiden potentiaali on? Olisiko vaikka top-5 on 5* ja sitten vaikka seuraavat 10 on 4* yms.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

En nyt tiiä katosiko mun (tunti sitten) kirjoitettu viesti johonkin muualle vai sössinkö jotain itse mutta joo :D

Elikkä itse hakisin tällä hetkellä vaihtokauppaa: Jagr (54p), Whitney (77p) ---> Max. 27v kakkos-ykköskentän hyökkääjä
Yhteensä kaverit tekivät siis reilussa 150pelissä yli 130 pistettä viime kaudella, ja tarkoituksena olisi vaihtaa molemmat tällaisella "kimppadiilillä" :D johonkin Stanley Cup kilpailijan kelkkaan. Vastineeksi kaipaisin jotain kakkos-ykköskentän hyökkiä pelityyliltään Työmyyrä, Pelinrakentaja tai Tarkka Laukoja. Kauppaan voin todellakin lisätä vielä jotain näiden kahden herran lisäksi mutta vastineeksi kaipaisin jotain tyyliin Kuleminia (vain esimerkki siis)...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

En nyt tiiä katosiko mun (tunti sitten) kirjoitettu viesti johonkin muualle vai sössinkö jotain itse mutta joo :D

Elikkä itse hakisin tällä hetkellä vaihtokauppaa: Jagr (54p), Whitney (77p) ---> Max. 27v kakkos-ykköskentän hyökkääjä
Yhteensä kaverit tekivät siis reilussa 150pelissä yli 130 pistettä viime kaudella, ja tarkoituksena olisi vaihtaa molemmat tällaisella "kimppadiilillä" :D johonkin Stanley Cup kilpailijaan. Vastineeksi kaipaisin jotain kakkos-ykköskentän hyökkiä pelityyliltään Työmyyrä, Pelinrakentaja tai Tarkka Laukoja. Kauppaan voin todellakin lisätä vielä jotain näiden kahden herran lisäksi mutta vastineeksi kaipaisin jotain tyyliin Kuleminia (vain esimerkki siis)...

Kulyn mielelläni vaihtaisin eteenpäin, mutta Erzac jo varoitti tuosta eteenpäin kaupittelusta, joten ei taida onnistua.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Aikaa samaa mieltä olen itse, Hallia en oikeastaan tarvitse kun mulla on vielä Yakupov ja Pääjärvi siihen vasempaan laitaan tähdeiksi ! :)
En päde enkä kyseenalaista aikomuksiasi mutta muistathan että pelaajien oletuspelipaikoilla ei ole mitään väliä!
Edmonton kyllä voitti tämän treidin!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

En päde enkä kyseenalaista aikomuksiasi mutta muistathan että pelaajien oletuspelipaikoilla ei ole mitään väliä!
Edmonton kyllä voitti tämän treidin!

Siirron toisena osapuolena niin en nyt pistäisi tätä treidiä täysin Edmontonin voitoksi,Bernierillä en yksinkertaisesti tee mitään ja itseltäni puuttui ykköskentästä selvä maalintekijä. Ja en aio rakentaa joukkuetta varausten avulla kovinpaan paljoa.



Los Angeles etsii kakkosmolaria. Vaihdossa tarjota Dustin Penneriä ja Simon Gagnea.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Kulyn mielelläni vaihtaisin eteenpäin, mutta Erzac jo varoitti tuosta eteenpäin kaupittelusta, joten ei taida onnistua.

No ei tässä mikään kiire ole vielä vaihtaa joten ku peli tulee ni asiaan voi kai sitten palata :)
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Siirron toisena osapuolena niin en nyt pistäisi tätä treidiä täysin Edmontonin voitoksi,Bernierillä en yksinkertaisesti tee mitään ja itseltäni puuttui ykköskentästä selvä maalintekijä. Ja en aio rakentaa joukkuetta varausten avulla kovinpaan paljoa.



Los Angeles etsii kakkosmolaria. Vaihdossa tarjota Dustin Penneriä ja Simon Gagnea.

Ray Emery?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Näin ollen hallitsevan SC-voittajan kokoonpano on toistaiseksi valmis,yhden treidin hyväksymistä vielä odotan.

Hall-Kopitar-Brown
Booth-Richards-Carter
Clifford-Stoll-Gagne
Lewis-Fraser-King

Scuderi-Doughty
Voynoy-Greene
Martinez-Mitchell

Quick
Emery


EDIT: Väärä hälytys vielä mutta menkööt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Jees, Chicago ja Los Angeles tekee kaupat.

Emery <-> Penner + Drewiske.

Penneristä saa vasempaan laitaan kokemusta ja kovuutta ja Drewiske on loistava pakki jos joku pakeista loukkaantuu. Mielestäni en kauheasti häviä tässä, hommaan sit kakkosveskan vapaista pelaajista.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Julkaistaan nyt oikeasti lopullinen joukkue ensimmäiseksi kaudeksi.

Lupul - Toews - Hossa
Raymond - Grabovski - Frolik
Penner - Marchand - Stalberg
Bickell - Lapierre/Bozak - Brown

Seabrook - Seidenberg
Ballard - Bieksa
Tanev - Leddy


Luongo


Joukkueeseen ei tule enää mitään muutoksia ellei tule jotain todella hyvää tarjousta vastaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Leafs:
JVR-Krejci-?
Ladd-Peverley-Connoly
?-Lombardi-?
Steckel-McClement-?

Gardner-Edler
Liles-Oduya
Komisarek-Stuart

Halak

Tuossa on nyt tämän hetkinen, muutama kysymysmerkki on ja se johtuu siitä kun ei arvoja tiedä. Siellä voi olla Morin/Biggs/Frattin, tai joku muu.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Jets ja Oilers treidaavat:

Winnipegiin: Khabibulin,Hordichuk,N.Schultz

Edmontoniin: 1st 2013,2nd 2013 ja 3rd 2014.


Khabibulin helpottaa ensi kaudella Pavelecin työtaakkaa, Hordichuk tuo kaivattua kovuutta nuoreen porukkaan, ja Schultz tuo syvyyttä puolustukseen. Edmonton sai haluamiaan pickkejä rakentamista varten.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Jets ja Oilers treidaavat:

Winnipegiin: Khabibulin,Hordichuk,N.Schultz

Edmontoniin: 1st 2013,2nd 2013 ja 3rd 2014.


Khabibulin helpottaa ensi kaudella Pavelecin työtaakkaa, Hordichuk tuo kaivattua kovuutta nuoreen porukkaan, ja Schultz tuo syvyyttä puolustukseen. Edmonton sai haluamiaan pickkejä rakentamista varten.

Winnipeg vei tämän kaupan. Perustelut? Schultz on aika kova pakki, ja auttaa Winnipegia vain lisää, no joo Hordichuk ei mikään alytön äijä ole mutta ihan jees, ja kuten jo mainittu niin Khalibulin helpottaa Pavelecin työtaakkaa. Uskon että Winnpeg on play-off joukkue, vaikka kapteeninsa menetti ;) Nuo draft pickit ei välttämättä mitään kovin kummosia ole, mutta toisaalta ne voi olla.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Alkaa St.Louisinkin joukkue olla valmis!
Schwartz-Berglund-Tarasenko
(Perron)-McDonald-Backes
Sobotka-Oshie-Stewart
Steen-Nichol-Langenbrunner
D´Agostini,Porter

Pietarangelo-Keith
Shattenkirk-Russell
Polak-Jackman
Cole

Elliott
((Thomas))
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Buffalolla melkeinpä kaikki pelaajat myynnissä!

Joukkueeseen haetaan nuoria pelaajia sekä 1 ja 2 pickejä!



Jos jokin pelaaja kiinnostaa niin Yv:eellä tarjousta! Palaan parin päivän päästä aktiivimisemmin neuvottelemaan!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Jokaisesta Phoenixin pelaajasta saa tarjota, varsinkin maalintekijälle olisi täällä tarvetta!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Onko Nautaeläimellä YV postilaatikko täynnä? Kakso voestiä olen lähettänyt ilman minkäänlaista vastausta.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected GM-Liigan vaihtokeskustelu

Toronto ja Los Angeles kaupoilla.

Los Angeles: Justin Williams <-> Toronto: David Booth
 
Ylös Bottom