Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
En nyt tiiä katosiko mun (tunti sitten) kirjoitettu viesti johonkin muualle vai sössinkö jotain itse mutta joo
Elikkä itse hakisin tällä hetkellä vaihtokauppaa: Jagr (54p), Whitney (77p) ---> Max. 27v kakkos-ykköskentän hyökkääjä
Yhteensä kaverit tekivät siis reilussa 150pelissä yli 130 pistettä viime kaudella, ja tarkoituksena olisi vaihtaa molemmat tällaisella "kimppadiilillä" johonkin Stanley Cup kilpailijaan. Vastineeksi kaipaisin jotain kakkos-ykköskentän hyökkiä pelityyliltään Työmyyrä, Pelinrakentaja tai Tarkka Laukoja. Kauppaan voin todellakin lisätä vielä jotain näiden kahden herran lisäksi mutta vastineeksi kaipaisin jotain tyyliin Kuleminia (vain esimerkki siis)...
En päde enkä kyseenalaista aikomuksiasi mutta muistathan että pelaajien oletuspelipaikoilla ei ole mitään väliä!Aikaa samaa mieltä olen itse, Hallia en oikeastaan tarvitse kun mulla on vielä Yakupov ja Pääjärvi siihen vasempaan laitaan tähdeiksi !
En päde enkä kyseenalaista aikomuksiasi mutta muistathan että pelaajien oletuspelipaikoilla ei ole mitään väliä!
Edmonton kyllä voitti tämän treidin!
Kulyn mielelläni vaihtaisin eteenpäin, mutta Erzac jo varoitti tuosta eteenpäin kaupittelusta, joten ei taida onnistua.
Siirron toisena osapuolena niin en nyt pistäisi tätä treidiä täysin Edmontonin voitoksi,Bernierillä en yksinkertaisesti tee mitään ja itseltäni puuttui ykköskentästä selvä maalintekijä. Ja en aio rakentaa joukkuetta varausten avulla kovinpaan paljoa.
Los Angeles etsii kakkosmolaria. Vaihdossa tarjota Dustin Penneriä ja Simon Gagnea.
Jets ja Oilers treidaavat:
Winnipegiin: Khabibulin,Hordichuk,N.Schultz
Edmontoniin: 1st 2013,2nd 2013 ja 3rd 2014.
Khabibulin helpottaa ensi kaudella Pavelecin työtaakkaa, Hordichuk tuo kaivattua kovuutta nuoreen porukkaan, ja Schultz tuo syvyyttä puolustukseen. Edmonton sai haluamiaan pickkejä rakentamista varten.
Edmonton Oilers julkaisee ensi kauden kokoonpanonsa: