Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

......Todelliset hullut päivät alkoi silloin kun muutamat taunot kusivat noin 5 joukkueen kokoonpanot, löytyy esim muutama 1mv kok 55.........

Eipä ole minulla enään tuon tasoista ykkösmolaria. :) Ostin Nicklas Backstromin ja hänkin saa sen vähän alle 10 miljoonaa kaudessa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vähän voisi nuita rajoituksia tehdä tekoälyn kanssa tehtäviin treidieihin. Joo itsekin nappasin heti Larssonin kun New Jersey tuli vapaaksi, mutta vaihdossa sentään meni Chara. Treideihin voisi sopia jonkun säännön, että oikeesti sieltä tarjotaan ehtaa tavaraa takaisin eikä laiteta vain pari varausvuoroa ja ok lupausta jotain tähtipelaajaa vastaan. RV-pelaajista omasta mielestä saa tarjota (itse en kuitenkaan pysty kun ei ole pickkejä :D), mutta joku tietty kaava nuihin aikahyppäyksiin voisi tulla? Vaikka joka päivä kello 17 ainakin nyt tämän kesäkauden aikana. Tai suunnilleen joskus iltapäivästä, että kaikilla olisi mahdollisuus illalla ja aamulla käydä tekemässä tarvittavat asiat
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Todelliset hullut päivät alkoi silloin kun muutamat taunot kusivat noin 5 joukkueen kokoonpanot, löytyy esim muutama 1mv kok 55. Hyppy tod näk tulee olemaan joka päivä. Välillä sitten kun ps:älle ehdin. En todellakaan ala ottamaan mitään paineita tietyistä kellon ajoista ym..

Tässä nyt muutenkin katotaan, että toimiiko tää enään ollenkaan, joten kannattaisko ottaa vähä happee..

Ihan hyvin voi mun puolesta olla joka päivä, kunhan ei ole ensin illalla ja sitten heti perään seuraavana aamuna. Varsinkaan kesäaikaan, mikä on joukkueen rakennuksen kannalta tärkeintä ja kiireisintä aikaa.

Suurin ongelma koko pelimuodossa on kuitenkin mielestäni se, että jatkosopimuksia ei pysty tekemään kauden aikana. Vai olenko vain niin sokea, että en ole löytänyt oikeaa nappia? Tällöin joukkueet menevät piloille, jos GM ei pääse yhden viikon aikana koneelle. Esim. jos olisin ollut juuri tämän viikolla matkoilla, niin olisin jo saanut potkut liigasta vaikka aktiivisesti joukkuetta säädänkin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Sen verran noihin hyppyihin, että kohta tulee seuraava. Jatkossa ne tulevat iltapäivällä/illalla, pl jotkut poikkeus päivät. Pitäisi noi oikeet työtkin hoitaa niin en tunnin tarkkuudella niitä hyppyjä ala tekemään.

Ja asertymille sen verran, että tottahan se on että tätä pelimuotoa ei ole loppuun asti mietitty, juurikin tuo kesäajan ja sopimusten teko on aika perseestä. olisi kuitenkin suotavaa että jos joku tietää olevansa viikon pois sanoisi siitä, jotta komissaari voisi pitkittää hypyn tekoa, jottei kävisi niinku nyt on käynyt, että sielä on monta joukkuetta aivan kuralla.

Koitetaan nyt selvitä tää alku ja toivotaan, että tää lähtee rullaamaan tästä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Näyttää tuo tietokone jonkun näköistä runkoa noille joukkueille onneksi koittaa kasata. ei uudet gmät joudu ihan nollista joukkuetta sitten nostamaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Tulen vähän huutelemaan tänne vaikken liigaan kuulukaan, eli miten teillä ovat lupaukset kehittyneet kun olette ilmeisesti jo joitakin kausia pelanneet? Esimerkiksi Yakupov ja vaatiiko pelaajan kehittyminen että häntä peluutetaan NHL-kokoonpanossa?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Mitä se Sibes nyt riehuu? Ihan vatipää meininkiä. Miks potkit meikän pihalle GM:stä?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

sibes taitaa olla astetta kovempi kaveri. Ei häntä voi edes ''komissaariksi'' sanoa jos vertaa Erzacii. Potkii populaa syyttä esim. mut. Et onnee teijä liigalle ja mahtavalle komissaarille!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Hahha no olishan se pitänyt arvata, että tuleehan ne tytöt tännekin itkemään!

Suosittelen nyt teille, että hankitte elämän tai jtn muuta vastaavaa, vaikka töitä. Voin kertoo, että mulla on muutakin tekemistä kun kuunnella teidän apinoiden päivittäistä itkemistä..Arvaappas paahtis paljonko on multa pois kun sä et ole enään tuossa liigassa. Jep ei vit** yhtään -.-

Mun ei tarvii selitellä teille mitään mutta sanon nyt jtn, jotta pidätte ne turpanne kiinni.

Latexille: Täällä sekä GMC on sanottu sata kertaa, että noita picki kusetuksia ei hyväksytä! varsinkaan mitään 2019 varausvuoroja. Onko se nyt niin Stnan vaikeeta ymmärtää. Vai olisiko mun pitänyt esimerkiksi laittaa jokaiselle eriksiin viestiä? -.-

Paahtikselle: Siin vaiheessa ku lähetät mulle viestin vedä käteen ja auot turpaas gmcees niin älä sä tuu tänne itkee, että ilman syytä potkitaan. **** Kyynel.





Ja lopuksi, että te "VATIPÄÄT" ymmärrätte niin erzac oli lopettamassa koko liiga vapaa pelaaja sirkuksen jälkeen ja minä vain otin kommarin oikeudet siksi, ettei se sulje sitä kokonaan. Siin vaihees kun päivittäin joutuu kuuntelee tollasta itkemistä/valittamista/haukkumista niin oikeesti hei..Cmoon. Suosittelen muistamaan, että tää on änäri...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Latexille: Täällä sekä GMC on sanottu sata kertaa, että noita picki kusetuksia ei hyväksytä! varsinkaan mitään 2019 varausvuoroja. Onko se nyt niin Stnan vaikeeta ymmärtää. Vai olisiko mun pitänyt esimerkiksi laittaa jokaiselle eriksiin viestiä? -.-

En nyt kuitenkaan aatellu, että koko touhun saa sen takia kesken jättää. Mulle tuli päivän selväksi se, ettei myöhäisillä pickeillä ns. 'kuseteta' bottia. Kaksi treidipyyntöä riitti sulle, että pinna paloi. Ja ettei kellekkään jää epäselväksi, kyse oli TOMAS VOKOUNISTA!!! Kaveri vetää viimesiään ja on Tekoäly -joukkueen myyntilistalla ja se mitä annat vastaan on sitä, mitä joukkue tahtoo eli 1st rounderi vm. 2019 ja mokkeprospecti. Niin mitä väärää siinä sitten on?

No, aivan sama. Jos meininki on tämä, niin ehkä parempi ettei tarvitse olla siellä varomassa, jos vaikka omasta joukkueesta tulee parempi kuin komissaarin. Paljon onnea jatkon suhteen!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Itse en todennäköisesti pääse nyt hetkeen kun en saa tuota langatonta toimimaan plegen kanssa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

En nyt kuitenkaan aatellu, että koko touhun saa sen takia kesken jättää. Mulle tuli päivän selväksi se, ettei myöhäisillä pickeillä ns. 'kuseteta' bottia. Kaksi treidipyyntöä riitti sulle, että pinna paloi. Ja ettei kellekkään jää epäselväksi, kyse oli TOMAS VOKOUNISTA!!! Kaveri vetää viimesiään ja on Tekoäly -joukkueen myyntilistalla ja se mitä annat vastaan on sitä, mitä joukkue tahtoo eli 1st rounderi vm. 2019 ja mokkeprospecti. Niin mitä väärää siinä sitten on?

No, aivan sama. Jos meininki on tämä, niin ehkä parempi ettei tarvitse olla siellä varomassa, jos vaikka omasta joukkueesta tulee parempi kuin komissaarin. Paljon onnea jatkon suhteen!


Kiitos ja hei! Ei muistella pahalla..

Ehkä potkin sut turhaan pois. En todellakaan noitten treidien takia vaan sen takia, koska luulin, että olet mukana tuossa paahtiksen vittuilussa. Tai siis enhän sitä voi vieläkään tietää, että olitko, mutta se oli syy. Mulle on kaikki muuten ok, mutta jos alkaa jtn vedä käteen kommentteja tulee ni sit on homma aika selvä.

ja nyt tää homma on sit loppuun käsitelty. Jos jollakin vielä esim jtn valitettavaa/itkettävää ym muuta pask** niin Yv:tä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Kiitos ja hei! Ei muistella pahalla..

Ehkä potkin sut turhaan pois. En todellakaan noitten treidien takia vaan sen takia, koska luulin, että olet mukana tuossa paahtiksen vittuilussa. Tai siis enhän sitä voi vieläkään tietää, että olitko, mutta se oli syy. Mulle on kaikki muuten ok, mutta jos alkaa jtn vedä käteen kommentteja tulee ni sit on homma aika selvä.

ja nyt tää homma on sit loppuun käsitelty. Jos jollakin vielä esim jtn valitettavaa/itkettävää ym muuta pask** niin Yv:tä.

Joo eiköhän tää ollu tässä :D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Toronto takas poffeihi! Ryminällä tultiinki ku Florida laulukuoroon 5 pelissä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Hei ilmoittautukaa tänne tai sitten siellä GMCeen puolella, että tiedän oletteko mukana tekemässä sopimuksia. Jos ei ilmoitusta tule niin ei ole muuta vaihtoehtoa kun potkia pelaaja pois, jotta Cpu tekee sopparit pelaajan puolesta, ettei viime kaudella tapahtunutta sirkusta nähdä uudestaan.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vastausta odotellaan ainakin CHI,BOS,PHX,DAL,OTT,TB,NYI,NYR,PIT
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Käykää nyt kaikki liittymässä siihen uuteen liigaan, että saadaan laitettua se käyntiin! Uusi liiga löytyy nimellä KFIN Vain GM Uusi.
Valitkaa samat joukkueet mitkä olivat edellisessä liigassa ellette ole 100%, että kyseinen joukkue minkä haluatte ei ole kenellekkään varattu. Uudessa liigassa ei myöskään sallita cpun kanssa tehtyjä treidejä.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Moro
tiedän että olen myöhässä, mutta kiinnostaisi liittyä tähän gm hommaan. Joka päivä linjoilla 21:00-00:30 pystyykö vielä liittymään, joukkueella ei niin väliä, kun vasta tutustun tähän pelimuotoon... Tietysti vain jos tilaa on jo liigan ylijumala sen suo:D
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Moro
tiedän että olen myöhässä, mutta kiinnostaisi liittyä tähän gm hommaan. Joka päivä linjoilla 21:00-00:30 pystyykö vielä liittymään, joukkueella ei niin väliä, kun vasta tutustun tähän pelimuotoon... Tietysti vain jos tilaa on jo liigan ylijumala sen suo:D

Tätä liigaa ei oo ollu olemassa varmaa parii kuukautee ehkä kolmee. Sori.
 
Ylös Bottom