Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga

Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

No eiköhän sitten vain tehdä niin, että komissaari arpoo jotenkin varausjärjestyksen, ja perustaa uuden ketjun, jonka jälkeen varaamisen voi aloittaa. Näin se on helpointa, eikö?
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

No eiköhän sitten vain tehdä niin, että komissaari arpoo jotenkin varausjärjestyksen, ja perustaa uuden ketjun, jonka jälkeen varaamisen voi aloittaa. Näin se on helpointa, eikö?

Kyllä!:) Nyt vain odotellaan, että se komissaari eksyy tänne!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

onko tässä nyt pakko ihan kaikki pelit simuloida? Olisi kiva saada kokeilla itse rakentamaansa joukkuetta aina välillä. Ehdotan, että komissaari pistää nopeimman mahdollisen aikataulun peleille, ja pelejä saa pelata, jos kerkeää.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

onko tässä nyt pakko ihan kaikki pelit simuloida? Olisi kiva saada kokeilla itse rakentamaansa joukkuetta aina välillä. Ehdotan, että komissaari pistää nopeimman mahdollisen aikataulun peleille, ja pelejä saa pelata, jos kerkeää.

Eihän siinä olisi mitään järkeä laittaa nopein simulointi kun eihän siinä edes kerkeä treidaamaan ketään tai katsomaan miten joukkue tekee maaleja päästää maaleja.

Itse haluaisin Bruinssin mutta jos en saa Bruinssia niin yritän saada esim. Islanders tai jokin vastaa rebuilding joukkue. Isles on nyt itsellä kovassa suosiossa.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Eihän siinä olisi mitään järkeä laittaa nopein simulointi kun eihän siinä edes kerkeä treidaamaan ketään tai katsomaan miten joukkue tekee maaleja päästää maaleja.

Itse haluaisin Bruinssin mutta jos en saa Bruinssia niin yritän saada esim. Islanders tai jokin vastaa rebuilding joukkue. Isles on nyt itsellä kovassa suosiossa.

eikös jossain sanottu, että kolme päivää olisi pienin aika pelata kalenteriviikko, vai muistanko väärin? Toivottavasti muistan väärin, sillä sekin olisi jo aika hidas tahti, jos nyt vaikka 10 kautta yrittää pelata. Taisi mennä niin, että 3 päivää oli se pienin aika pelata, mutta komissaari voi sitten simuloida aina eteenpäin manuaalisesti.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Meinaatko, että voisi pelata niitä pelejä vai olla niinkun valmentajan roolissa siellä pelissä ? Minusta jos tässä tuohon GM:ään painotetaan niin pidettäisiin se pelaaminen poissa tästä kokonaan!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Mahdollisuutena on siis simuloida 3 päivää, yksi tai kaksi viikkoa kerrallaan. Ajattelin että kauden aikana mennään tuolla 1/2 viikon tahdilla kohtalaisen nopsaan, ja hidastetaan tuohon kolmen päivän simulointiin playoffeissa, deadlinen lähestyessä, sekä sopimusten uusimiskautena + free agencyn alussa. Pidättäydytään tuossa kaikkien pelien simuloinnissa, tämä on kuitenkin GM-hommiin painottuva liiga.

Arvon nuo varausvuorot pikimmiten (huomisiltaan menessä), ja läväytän sen sitten tähän ketjuun. Tänne voi jokainen sitten ilmoittaa valitsemansa joukkueen. Sorvaan myös ensimmäisessä viestissä olevan ilmoittautuneiden listan varausjärjestykseen, ja ymppään siihen sitten valitut joukkueetkin sitä mukaa kun niitä valitaan. Pistetään sitten joukkueiden valinnan jälkeen toinen ketju pystyyn, missä voi hieroa alustavasti treidejä ja sen sellaista.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Arvoin tuossa sitten järjestyksen, näkyy myös ketjun alussa:

1.shikamaruuu-
2.
azze27
3.
mannerheim199
4.osmose_76
5.mikkoj
6.formulafan
7.
Olut_Olkku
8.juha96
9.kiuru15
10.
janmagn
11.nautaelain
12.
eikka_y
13.juhna96
14.
Larzi
15.mir02k1
16.mynde77
17.Keslerfin
18.SaPeEeRe
19.Erzac
20.
stimperi
21.Kruusi
22.
Usma-
23.bunder_
24.
UusiRaipe
25.NiksuPP
26.
nurtsi1
27.
paahtis71
28.sibes
29.
Latexiii
30.
Asertymil

Sitten vain joukkuetta valitsemaan! Aina kun näkee että edellinen on varannut, voi sen oman joukkuevalintansa tähän ketjuun ilmoittaa. Päivitän niitä valittuja joukkueita sitten tuohon etusivulle kunhan ehdin.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Onko tässä varaukselle mitään takarajaa? Että siirrytään seuraavaan jos vuorossa olevalta ei kuulu vastausta!
Itse ehdottaisin 2 päivää!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Voisin hypätä varasijalle (jos sopii), eli hyppään mukaan jos joku jättää leikin heti alussa kesken. Puolessa välissä kautta en lähde enään ohjaileen kenenkään uponnutta laivaa...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Onko tässä varaukselle mitään takarajaa? Että siirrytään seuraavaan jos vuorossa olevalta ei kuulu vastausta!
Itse ehdottaisin 2 päivää!

Olen samaa mieltä! Ei siitä tule mitään, että odottellaan yhtä pelaajaa vaikka viikko..Ne jotka eivat omalla vuorollaan tule 48h sisällä varaamaan joukkuetta tippuvat suoraan viimeiselle paikalle.

Komissaari ??
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Olen samaa mieltä! Ei siitä tule mitään, että odottellaan yhtä pelaajaa vaikka viikko..Ne jotka eivat omalla vuorollaan tule 48h sisällä varaamaan joukkuetta tippuvat suoraan viimeiselle paikalle.

Komissaari ??

Kannatan. korkeintaan tuo 48 tuntia. jos kaikki tuon verran odottaa, oltaisiin 60 päivän päästä saatu jengit varattua.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Kannatan. korkeintaan tuo 48 tuntia. jos kaikki tuon verran odottaa, oltaisiin 60 päivän päästä saatu jengit varattua.

Jep! Itselleni kävisi 24h, mutta en tiedä meneekö se turhan kireäksi ?

Komissaari päättäköön, mutta jokin raja on pakko vetää, että saadaan joukkueet varattua!
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Jep! Itselleni kävisi 24h, mutta en tiedä meneekö se turhan kireäksi ?

Komissaari päättäköön, mutta jokin raja on pakko vetää, että saadaan joukkueet varattua!
24h kuulostaisi huonolta, koska kaikki ei joka päivä tällä foorumilla kuitenkaan käy.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Miks ei vaa kaikki lähetä joukkue listaa YVnä? Varausnumeron verran joukkueita jollonka paras vaihtoehto omasta listasta mitä on vapaana valitaan kyseisen henkilön joukkueeksi. Menis varmaa nopeemmin ku saatas tälleen aikarajaks vaikka yks viikko...
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Miks ei vaa kaikki lähetä joukkue listaa YVnä? Varausnumeron verran joukkueita jollonka paras vaihtoehto omasta listasta mitä on vapaana valitaan kyseisen henkilön joukkueeksi. Menis varmaa nopeemmin ku saatas tälleen aikarajaks vaikka yks viikko...

Onhan tämäkin mahdollisuus mutta en usko että tuolla sijoilla 20-30 on ihan mukavaa tehdä tuo lista. Itse en jaksaisi tehdä niin pitkää listaa. Ja onhan pelin julkaisuunkin vielä yli 5 viikkoa, että kyllä aikaa riittää, itse kannatan tätä kahden päivän takarajaa valitsemiseen.
 
Vastaus: NHL 13 GM Connected, vain GM-liiga.

Miks ei vaa kaikki lähetä joukkue listaa YVnä? Varausnumeron verran joukkueita jollonka paras vaihtoehto omasta listasta mitä on vapaana valitaan kyseisen henkilön joukkueeksi. Menis varmaa nopeemmin ku saatas tälleen aikarajaks vaikka yks viikko...
Komissaarille ehkä hieman haastavampaa, mutta tehdään näin vaan.

E: Itselläni Sijalla 17. oli hankalaa vielä päättää mitkä joukkueet pääsisivät viimeisenä mukaan, ja pari hyvää joutuikin jättämään listasta ulos.
 
Ylös Bottom