Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarttis saada nopeasti jostain puckseja. Tällä hetkellä 8.5k. Onko mitään järkeä ostaa tota 7.5k pakkaa? Kuinka usein sieltä tulee yleensä pelaaja jolla saa vähintään pakan arvon takaisin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tarttis saada nopeasti jostain puckseja. Tällä hetkellä 8.5k. Onko mitään järkeä ostaa tota 7.5k pakkaa? Kuinka usein sieltä tulee yleensä pelaaja jolla saa vähintään pakan arvon takaisin?

Noi pakat on kyllä niin herran haltuun että niihin en viimeisiä pukkeja enää aio laittaa. Jos jaksat mennä kyttään ryöstöhintaisia pelaajia ja myyt ne kohta kalliimmalla pois niin teet nopean tilin... varsinkin jos pidät myyntihinnankin kohtuu alhaisena tienaat nopeasti. Eli jos edelliseltä sivulta luit, siellä on Price ostettu tonnilla ja itekin ostin nipun pelaajia, joilla tuplaan tai moninkertaistan kiekot. Ota vaan huomioon, että jos tarttet nopeesti kiekkoja niin vain kovia ryöstöjä ja myyntiin hinnalla millä menee kaupaks. Jos ois pääomaa ja aikaa niin kannattais nyt keräillä ukkoja ja myydä sitten ensi viikon aikana pikkuhiljaa kun hinnat taas nousee.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse päivität sivua painamalla L1:stä ja R1:stä. Itse jahkailin ostanko Bennin 10k vai en, päädyin siihen että en ostanut vaikka ois siitä nyt jonku 5k:n tuoton saanut. :)

Oli muuten aika jäinen peli meillä tänään aamulla, oma pelini oli kyllä niin hakusessa että oksat pois. Jos Thornton tekee pelin ainoan maalin niin jossain mättää, päätimpä sitten vähän herätellä joukkuetta ja heitin Thortonin myyntiin (ihan olematon ukko jäällä, teki yhden 1+0 viiteen peliin). Ja biddasin Duchenen 30k:lla eli hän löysi tiensä joukkueeseen Thorntonin tilalle, nopeutta tämä kenttä kaipasi vaikka mörssäämiseen ne hankin.

No oli kyllä joo! :D Syöttö% oli mulla 50 ja sulla tais olla 56 niin kertoo aika paljon pelin laadusta.. Mikään ei tainnu tossa pelissä onnistua, jokikinen syöttö muualla ku piti..

Ja nopeasti vielä tuo ryöstö, että tunnin(?) kohdalla päivittelen edes takas sivua ja hyvän tullessa osta heti? ;) Luulen, että taisin tajuta:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt alkaa oma tiimi olla pelikelpoinen, rinki koostuu 150-300 kiekolla poimituista pelureista.

Naurettavaa, että sain Daniel Clarksonin 250 kiekolla, ja herra on täysin pysäyttämätön kentällä. Iso, vahva, tarpeeksi nopea, ja hyvä veto. Me like!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saiko jollain näppäinyhdistelmällä nopeasti alimman pelaajan ohjaukseen?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos teille tullu tällasia?


Someone has tried to log into your account on KonsoliFIN BBS with an incorrect password at least 5 times. This person has been prevented from attempting to login to your account for the next 15 minutes.

The person trying to log into your account had the following IP address: "jätän numeron nyt tästä pois"

All the best,
KonsoliFIN BBS
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos muilla treenikortit jääneet tänään pidemmäksi aikaa voimaan? Lehtonen maalissa on nyt vetänyt samalla boostilla nelisen matsia. Ei siinä että haittaisi muuten, mutta eipä myöskään puckseja tunnu peleistä tulevan. Yleistä EA:n bugia, vai pitäisikö tässä ryhtyä jonkinlaisiin toimenpiteisiin?

Terve vaan muuten kaikille! Palstaa tullut luettua jokunen kuukausi kun ensimmäisen änärini hommasin. Kirjoitusoikeuksissa sitten kestikin jonkun aikaa...

e. Kysytään nyt sitten muutkin mieltä askarruttavat asiat, eli ongelmana ohjainasetukset. Eikö klassisilla ohjainasetuksilla saa tosiaan heitettyä roikkua mitenkään? Meinaa jo hajota kuuppa siihen, ettei ketjuja saa vaihdettua. Olisihan se toki kätevämpää pelata oletuksilla, mutta ei vanhat sormet tunnu enää oppivan uusia temppuja :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ilmotelkaas näitä teijän ryöstöjänne tänne jos ryöstätte tollasia 85-86 ovrl tyyppejä. Voisin olla kiinnostunut ostamaan kokoonpanoon ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ilmotelkaas näitä teijän ryöstöjänne tänne jos ryöstätte tollasia 85-86 ovrl tyyppejä. Voisin olla kiinnostunut ostamaan kokoonpanoon ;)

Cole, Briere, Carle, McDonough, Michalek, Martin, Richards, Rask, Booth... jotain varmaan unohtu mutta ainakin noiden tiimoilta voit laittaa yv:tä. Vaikka ryöstöjä on niin kohtuu normihinnan pyydän eli suurinpiirtein marketin alimman hintatason mukaan sopii mennä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo munki sen verran tosta ihmeen pelikaanimiehestä pitää sanoa että on siinä kyllä kummallinen kaveri.Mullekki lupas anaheimin paidan myydä no siinä sitten oottelin että missä se viipyy ja kun ei mitään kuulunut kysyn että missä se paita on minkä lupasit myydä.... No ei vieläkään ole mitään viestiä tai puhumattakaan paitaa tullut joten en tiiä minkälainen jonkinsortin huijjari tässä on liikkeellä:mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tarvis hyviä molari ehdotuksia kun en oo viel kertakaan hyvää mokee tullut omalle puolelle aina ne tuntuu hörppivän siniviiva heittoja/syöttöjä eli siis hyvä maalivahti alle 35k

ps. jos olen jollekin valittanut niin pyydän anteeksi ja se johtui hetken mielenjohteesta kun molari tuntuu hörppivän kaiken ja vastustajan mokke koppaa kaikki .
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tarvis hyviä molari ehdotuksia kun en oo viel kertakaan hyvää mokee tullut omalle puolelle aina ne tuntuu hörppivän siniviiva heittoja/syöttöjä eli siis hyvä maalivahti alle 35k

ps. jos olen jollekin valittanut niin pyydän anteeksi ja se johtui hetken mielenjohteesta kun molari tuntuu hörppivän kaiken ja vastustajan mokke koppaa kaikki .

Ward ainut mihin itse olen ollut tyytyväinen.

ps. Ostakaa joku ny toi SOTW Grabovski
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On toi turnaus min 6 Wasan miestä, onko tietoo käykö miehet vaihto korteilla turneeseen? vai pitääkö olla ihan og Wasan miehii.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On toi turnaus min 6 Wasan miestä, onko tietoo käykö miehet vaihto korteilla turneeseen? vai pitääkö olla ihan og Wasan miehii.

Itse en edes päässyt siihen turnaukseen vaikka oli 6 vakio washingtonilaista joukkueessa ja kaikki muutkin kriteerit täytin. Tietääkö kukaan ratkasa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse en edes päässyt siihen turnaukseen vaikka oli 6 vakio washingtonilaista joukkueessa ja kaikki muutkin kriteerit täytin. Tietääkö kukaan ratkasa?

Turnaukseen päästäksesi sinulla tarvitsee olla 6 ALKUPERÄISTÄ capitalssin jannua. Eli se että iskette johonkin Malkkiniin sen capitalssin lätkän ei auta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt tarvis hyviä molari ehdotuksia kun en oo viel kertakaan hyvää mokee tullut omalle puolelle aina ne tuntuu hörppivän siniviiva heittoja/syöttöjä eli siis hyvä maalivahti alle 35k

ps. jos olen jollekin valittanut niin pyydän anteeksi ja se johtui hetken mielenjohteesta kun molari tuntuu hörppivän kaiken ja vastustajan mokke koppaa kaikki .

Mike Smith myynnissä Osta Heti 5.5k, tykänny ite ainaki sen peleistä mitä nyt muutaman sillä säätäny.
 
Ylös Bottom