Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieno mies tämä Tappara_3 mikä täällä palstallakin pyörii :D Pahoittelen ylimääräisiä hymiöitä mutta kun naurattaa tätä kirjoittaessa :D

Sattui kaveri tulemaan vastaan tossa, muistelin että ihan kova jengi ainakin kaverilla on, taidoista ei niin tietoja.. Ekassa erässä kaks kertaa läpiajosta maali, molemmilla kerroilla postilaatikko paukkuu ''jonne...''. Ihmettelin jo että mitä viddua eikö läpäristä saa enää tehdä maalia. Kaveri pyöri omassa päässä odottelemassa karvausta, ei mua niin kinnostanut niin sai pyöriä. Tokalla erätauolla kaveri lähetti viestiä taas: ''sulla on jonnein joukkue mitä vastaan oon pelannut'' :D :D Jokainen saa käydä katsomassa ihan itse miten jonnemainen joukkue mulla on, löytyy aika korkeelta ovr ja siitä painaa R2, niin näkee jonneimman joukkueen ikinä! :D

Lopuksi kaveri käski seuraavalla ES-reissulla tukehtua siihen.. Sääli vaan etten juo energiajuomia, en edes limsaa, toivottavasti tukehdun tuoremehuun tai johonkin, saa tämä big boss rauhan :D

edit. ja niin, mun jengi on kuulemma oikein tökkijä-armeija :D

edit. saako lisää vielä itkeä, vituttaa kun jengi juoksee karkuun, Kazzu94 (ovr 30) ja kujamies (pirun korkealla kuukauden listassa), järjestään samat naamat kipittää karkuun kun näkee ison ja pahan jonnetökkijä-armeijan..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieno mies tämä Tappara_3 mikä täällä palstallakin pyörii :D Pahoittelen ylimääräisiä hymiöitä mutta kun naurattaa tätä kirjoittaessa :D

Sattui kaveri tulemaan vastaan tossa, muistelin että ihan kova jengi ainakin kaverilla on, taidoista ei niin tietoja.. Ekassa erässä kaks kertaa läpiajosta maali, molemmilla kerroilla postilaatikko paukkuu ''jonne...''. Ihmettelin jo että mitä viddua eikö läpäristä saa enää tehdä maalia. Kaveri pyöri omassa päässä odottelemassa karvausta, ei mua niin kinnostanut niin sai pyöriä. Tokalla erätauolla kaveri lähetti viestiä taas: ''sulla on jonnein joukkue mitä vastaan oon pelannut'' :D :D Jokainen saa käydä katsomassa ihan itse miten jonnemainen joukkue mulla on, löytyy aika korkeelta ovr ja siitä painaa R2, niin näkee jonneimman joukkueen ikinä! :D

Lopuksi kaveri käski seuraavalla ES-reissulla tukehtua siihen.. Sääli vaan etten juo energiajuomia, en edes limsaa, toivottavasti tukehdun tuoremehuun tai johonkin, saa tämä big boss rauhan :D

edit. ja niin, mun jengi on kuulemma oikein tökkijä-armeija :D

edit. saako lisää vielä itkeä, vituttaa kun jengi juoksee karkuun, Kazzu94 (ovr 30) ja kujamies (pirun korkealla kuukauden listassa), järjestään samat naamat kipittää karkuun kun näkee ison ja pahan jonnetökkijä-armeijan..

minä en ja seuraavaksi jos häviäis pari maalia nolommin :)

T,jonne joka yhen pelaajan mielestä pelas väärin ku tiputti tempoa liikaa!!??ja sitte ku tuli karvaamaan,niin luistelin kuulemma täysillä ohi...eihhh!!! :D kuulemma noloa "kuuluisalta" b3lolta.Voi luoja,mistähä se tuokin tulee....:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei helvetti et repesin tolle jonnetökkijä-armeijalle :D :D hah.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kun mitään "tasoitusta" EI ole olemassa, niin korjattavien asioiden ykkösenä on mielestäni aloitukset. kun ei osaa tuota "sitomista" tms

kikkaa häviän aloitukset 95%,laskin että monesti siitä tulee se 1 ratkaiseva maali juuri ja niitä 1 maalin tappioioita on varmaan 100,,
 
Kun mitään "tasoitusta" EI ole olemassa, niin korjattavien asioiden ykkösenä on mielestäni aloitukset. kun ei osaa tuota "sitomista" tms

kikkaa häviän aloitukset 95%,laskin että monesti siitä tulee se 1 ratkaiseva maali juuri ja niitä 1 maalin tappioioita on varmaan 100,,

Se tasoitus on olemassa. Se, että mistä se johtuu on kinkkisempi homma. Tossa aikasemmin kaadoin kaks kertaa putkeen noita +40 level heppuja ja niiden vedot paukku plekseihin ja Di Pietro otti melkein kaikki muut.
Peli sopeutuu pelaajaan kehittäjien mukaan, eli ilmeisesti kiekonriisto vaikeutuu jos toinen ei suojaa ikinä kiekkoa jne. Lisäksi pelinopeus tuntuu pienenevän levelin pienetessä jolloin huonommatkin ehtii mukaan ja pelaajien nopeuden merkitys laskee miltei mitättömäksi.
Ja se pelaajien väliset erot on ilmeisesti hutissa asetettu pienimmäksi mahdolliseksi, eli pari 75 kok pelaajaa boostautuu pelissä lähelle tai 80:n tai yli, jos muut pelaajat on selkeästi parempia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tapasin tossa eilen tai toissapäivänä ,varmaan 2 top 5 kalleinta joukkuetta, toisesta puuttui ove muut top 15 pelaaja oli no naureskelin että

laitan viestin sulta puuttuu ove no, pari matsia ja tuli suomalainen vastaan jolla oli sekin !! =) sitten mainos vain sen takia kun tarjous on

USKOMATTOMAN hyvä .

MYYDÄÄN tai toki järkevää vaihtoakin voi esittää matt duchene, on listoilla 38950 lähdöllä HUOM tosi pitkä sopimus 75 OTTELUA !!

yli 5h vielä myynnissä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

huhhuh älä puhu poika baassonia juot eeässää enemmän ku sun joukkue tökkiii ja ostikko jo lombardin ? se o hyvä tökkii ja aika nopeeki eli siittä vaan sopii hyvin siihe helm kentää heittää glitch maalia ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

huhhuh älä puhu poika baassonia juot eeässää enemmän ku sun joukkue tökkiii ja ostikko jo lombardin ? se o hyvä tökkii ja aika nopeeki eli siittä vaan sopii hyvin siihe helm kentää heittää glitch maalia ;)

Lähdeppäs sinä päristelemään jonnekin muualle ja niele tappiosi, haistan vain huonon häviäjän. Muutenkin nuo sun es jutut on aika huonoja, veikkaan että olet itse ainoa joka niitä juo.

------

Ja jos joku nappaa paketista SOTW Kronwallin/Suterin niin ota yhteyttä minuun YVllä, puckseja löytyy paljon ja vaihdettavaa tavaraakin löytyy. Just sopivasti tuli hyvät viikon tähdet, jospa saankin vihdoin hyvän 1. pakin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

huhhuh älä puhu poika baassonia juot eeässää enemmän ku sun joukkue tökkiii ja ostikko jo lombardin ? se o hyvä tökkii ja aika nopeeki eli siittä vaan sopii hyvin siihe helm kentää heittää glitch maalia ;)

Uuh, jestas sä oot kujalla.. Läpiajomaali on glich? Vai johtuukohan se läpiajomaali siitä, ettet osaa puolustaa, joten pääsen läpiajoon? Mä en edes tiedä kuka on hyvä pokettamaan, pidän itseäni aika hyvänä keskialueen tukkijana ja muutenkin hyvänä pokeissa..

Ja kuule poika, mulla on jo Lombardi, pelaajia kun tulee kerättyä.. Lombardi ei ole mun mielestä tarpeeksi jonne mun tökkijä-armeijaan..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uuh, jestas sä oot kujalla.. Läpiajomaali on glich? Vai johtuukohan se läpiajomaali siitä, ettet osaa puolustaa, joten pääsen läpiajoon?
Enpä nyt tiedä. Ite kiskoin 4 läpiajomaalia jotain level 45:sta vastaan, kun se kiskoi avopaikasta plekseihin ja ite irtokiekossa aina ekan ja lätyllä yksin läpi, kun se lättystutteri löytyy vieläkin pelistä(pakki seisahtuu). Toiset läpiajot mille ei voi mitään tulee keskialotuksien pilkkimisistä - en tajua miksi ne ei korjaa tota alotuspelleilyä, koska nykyään kannattaa vaan puskea tai alottaa siten, että voittaa sen ainoan tyylin millä voittaa puskennan=hirveetä paskaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

mikähän mull tos hutis tökkii ainaku pelaan jos voitan pelin ni häviö sarakkeeseen lisääntyy häviöt ja voittoja ei tuu ollenkaa ja pukseja ei tuu otteluista ja maalivahdilla on koko ajan harjotuskortit päällä. vara mokke on koko ajan väsynyt merkki. onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia? kuinka sais korjattua?
vai pitääkö alottaa koko hut alusta ei millään viittis kuitenki kortteja ja pukseja jonki verran kertyny.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
mikähän mull tos hutis tökkii ainaku pelaan jos voitan pelin ni häviö sarakkeeseen lisääntyy häviöt ja voittoja ei tuu ollenkaa ja pukseja ei tuu otteluista ja maalivahdilla on koko ajan harjotuskortit päällä. vara mokke on koko ajan väsynyt merkki. onkohan muilla ollut samanlaisia ongelmia? kuinka sais korjattua?
vai pitääkö alottaa koko hut alusta ei millään viittis kuitenki kortteja ja pukseja jonki verran kertyny.

jaa nyt selviski on muillaki ollu samoja ongelmia korjataan uusis päivityksis tällä viikolla ja tos linkki mitä kaikkea päivitetään oli aika hyvä paketti.
/help.ea.com/fi/article/nhl-13-game-update

Hieman vanha päivitys tuo, julkaistu 29.10.2012.

Kokeile siirtää pelaavan kokoonpanon jokaikinen pelaaja vaihtopakkaan ja sit takas.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

ainut vaa et tota mokke ei saa vaihtopakkaan ku uupumus merkki näkyy ei viittis poistaakaan ku on k.lehtonen
jaa katos pitää poistaa toi päivitys. hyvä juttu ku huomasit... :)

joo ei auttanut vaik kortteja siirteli ei tuu voittoja edelleenkään ja puksit pysyy samas vaik myyn pelaajan ni ei tuu kiekkoja mut jos ostan jotain ni menee muute toimii peli hyvi pitääsköhän ilmottaa jotain tonne ea:lle
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitellään nyt hextonia täälläkin vielä uskomattoman hyvästä pelistä, yks viihdyttävimmistä peleistä mitä oon koskaan pelannut. :) 60 minuuttia mentiin maaleitta, kunnes oma Burns sitten ratkas jatkoajalla. Vaikka jäikin yhen maalin peliksi, niin kokoajan sattu ja tapahtu kummassakin päädyssä, molempien Wardeilta huippu peli... :) Iso kiitos hyvästä väännöstä, nää on sellasia pelejä mitkä ei harmittais vaikka takkiin tuliskin. ;)

Pakko vielä taas vaihteeks todeta, että ihan törkeen suuri ero esim. tossa maalivahin pelaamisessa eri tasosia kavereita vastaan. 3 hextonia edeltävää peliä ~20lvl vastustajia vastaan, ja Wardilla hädin tuskin 50t% noissa matseissa, helppoja uppoaa jatkuvalla syötöllä. Sentään hikiset voitot saanu väännettyä noista, vaikka peli olis voinu päättyä tyyliin 10-0 itelle... :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kiitellään nyt hextonia täälläkin vielä uskomattoman hyvästä pelistä, yks viihdyttävimmistä peleistä mitä oon koskaan pelannut. :) 60 minuuttia mentiin maaleitta, kunnes oma Burns sitten ratkas jatkoajalla. Vaikka jäikin yhen maalin peliksi, niin kokoajan sattu ja tapahtu kummassakin päädyssä, molempien Wardeilta huippu peli... :) Iso kiitos hyvästä väännöstä, nää on sellasia pelejä mitkä ei harmittais vaikka takkiin tuliskin. ;)

Pakko vielä taas vaihteeks todeta, että ihan törkeen suuri ero esim. tossa maalivahin pelaamisessa eri tasosia kavereita vastaan. 3 hextonia edeltävää peliä ~20lvl vastustajia vastaan, ja Wardilla hädin tuskin 50t% noissa matseissa, helppoja uppoaa jatkuvalla syötöllä. Sentään hikiset voitot saanu väännettyä noista, vaikka peli olis voinu päättyä tyyliin 10-0 itelle... :D

Jäi vähän kyllä kyrsimään tuo tappio kun 2 kertaa melkein varmasta maalipaikasta löin kiekon tolppaan, mutta ei se mitään hyvä pelihän tuo oli. Samalla tuo voittomaali (niinkuin aina) kyrsii pikkasen, en olisi uskonut Burnsista ratkaisijaksi, jäi vaan harmittamaan noi tolpat ei itse häviö. Pelaan mielummin tollasen pelin kuin pelin jossa jatkoajalle mennään viime hetken tasoituksen ansiosta jossain 3-3 tilanteessa, sillä yleensä se tasoittava joukkue saa hirveän momentumin ja voittaa ottelun. Pitkästä aikaa erittäin tasainen ottelu, eikä voi valittaa että veskarit pelasivat huonosti! :cool:

SOTW Gardiner on kyllä aika mieluisa pelaaja, pirun ketterä ja hyvä mailapuolustaja, aivan loistava hankinta ja kiitokset HC Tivoli joukkueelle (en muista nimeä, olisko ollu Dreemus? :D). En sitten tiiä tarviiko enää hommata koko Kronwallia tai Suteria, loistava ukko hintaasan nähden tämä Jake. Jospa hommais tällä 270k:lla jonkun huippuhyökkääjän, Stamkos esimerkiksi? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonkos arvioisitte SOTW Kronwallin hinnan?

Tuli vaihdettua kaveri SOTW Eliakseen, Wickenheiseriin, Wardiin ja 45k... Mielestäni ok kaappaus..?

EDIT: Pistin kaverin myyntiin 3h ajaksi, saa pistää tarjouksia... voi toki tarjotakin
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljonkos arvioisitte SOTW Kronwallin hinnan?

Tuli vaihdettua kaveri SOTW Eliakseen, Wickenheiseriin, Wardiin ja 45k... Mielestäni ok kaappaus..?

EDIT: Pistin kaverin myyntiin 3h ajaksi, saa pistää tarjouksia... voi toki tarjotakin

Jumakeuta... Mikä oli myyjän nimi kun tollasen hyväksy? :D

Jos markkinahinnan mukaan mennään niin muut on ollu myynnissä 200k:lla, itse arvioisin jotain 150k:n luokkaa. Piru kun en itse huomaa ketkä on niitä huonoja myyjiä joita kannattaa koitella, no onneksi Kronwall ei sittenkään ole tarpeellinen itselleni. Hommaan jotain super hyökkääjiä, SOTW Nash esim. :P
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jumakeuta... Mikä oli myyjän nimi kun tollasen hyväksy? :D

Jos markkinahinnan mukaan mennään niin muut on ollu myynnissä 200k:lla, itse arvioisin jotain 150k:n luokkaa. Piru kun en itse huomaa ketkä on niitä huonoja myyjiä joita kannattaa koitella, no onneksi Kronwall ei sittenkään ole tarpeellinen itselleni. Hommaan jotain super hyökkääjiä, SOTW Nash esim. :P

Myyjän nimi tais olla joku UnclePaul tai vastaava, kaverilla ainakin oli äsken myynnissä niitä mun vaihtamia kortteja...

Jos ettii hyviä vaihtotarjouksia, niin ensinnäkin kannattaa kattoa että kortin omistajia on 1kpl, toisekseen hinta voi olla ihan poikkeava kortin oikeasta hinnasta, kolmannekseen kannattaa pistää vaihtotarjoukseen just näitä halpoja sotw kortteja (elias, clutterbuck) sekä jotain naislegendaa... Tuuriahan se on loppupeleissä, kuka tarttuu mutta eipähän tossa mitään ainakaan menetä. Enkä oo juurikaan jaksanu näitä "oikeita" ryöstöjä tunnin kohalla enää kyttäillä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eilen 5 peliä ja pataan kaikissa se niistä teidän tasotuksista taisin iskeä 2 maalia yhteensä tosin eipähän tuo mun joukkue hääppöinen ole joo ja tukevassa humalassa pelasin;)
 
Ylös Bottom