Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

vois itekkii tulee etittyy vaan niitä isompia ryöstöjä, ja niitäku löytyy melko harvoin nii vois yrittää tota sun taktiikkaa. TATTISTA VAAN :D

Nyt täytyy kehua, kun pääsi tekemään ihan kohtuu ryöstön eilen. Patrick Marleau SOTW osta heti hinta 105k ...myynnissä alle tunnin hintaan 140k. Siitä tosin pois EA:n provikat, mutta nettosin kumminkin melkein 30k ...meniköhän sittenkin liian halvalla :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

heittääkö kellään muulla kesken pelin pois ja väittää et yhteys ea palvelimeen katkennut? mitenköhän tälläsen vian vois korjata? kohtalaisesti vituttamaan rupee tää hutti siin ei pelaa kyl sitte mikää..... niin ja normi online peleis ei mitää ongelmaa ainoastaan hutis
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutama kysymys.

1. Pysyykö valmentaja kortti kuinka kauan?
2. Mitä tekee omalla areenalla? (saako siitä lisä puckseja voitoista tjsp.)
3. TÄRKEÄ! Onko mahdollista saada pelaajia 2500pucksin pakasta?
4. Mitä pakkoja kannattaa ostaa, ja miksi?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Muutama kysymys.

1. Pysyykö valmentaja kortti kuinka kauan?
2. Mitä tekee omalla areenalla? (saako siitä lisä puckseja voitoista tjsp.)
3. TÄRKEÄ! Onko mahdollista saada pelaajia 2500pucksin pakasta?
4. Mitä pakkoja kannattaa ostaa, ja miksi?

Vastailen niihin mihin osaan:

1. Ei vanhene. Pysyy niin kauan kunnes vaihdat toiseen valmentajaan :p
2. Ainakin se vaikutus on peliin, että Eurooppalainen kaukalo leveämpi kuin Pohjois-Amerikkalainen. Tämä sitten kumpi on parempi riippuu täysin sun pelityylistä. En tiedä voisiko olla vaikutusta siihen, että minkälaisen momentumin/spiritin oma joukkue saa yleisöstä, jos peli kulkee / ei kulje. Kokoelmassa muuten näyttäisi olevan 8 kpl Areenoita ja itse en ole löytänyt kuin kuusi (Small/Medium/Large)! Onko jollakin tietoa mitä noi kaksi on?
3. Itse en ole saanut halvoista pakoista kuin peruskauraa. Paras pelaaja hopeapaketista ehkä Overall 85. 7500 pucksin kultapakasta on tullut Malkin (89)! :D ...muuten niistäkin aika perussettiä!
4. Itsellä parhaat pakkaostot tuli viime viikonlopun Rare Player paketista, 3 pakkaa ja jokaisessa yksi huippupelaaja: LA Gretzky, SOTW Marleau ja E.Karlsson. Sillä kokemuksella kannattaisi ostaa erikoispakkauksia, mutta tosin moni täällä haukkunu, että niistäkin tullut pelkkää kuraa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja käytössä oli tietty iphonen nhl13-sovellus et siitä iso apu, muutenhan tuossa kestää ikuisuudet jos ei sit halua istua pleikan ääressä kokoajan ostamassa ja myymässä :)

Harmi että tota sovellusta ole androidille :/
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä peli herättää itsessä jälleen melko surkuhupaisia tunteita. Olen korttejani iskemässä myyntii vaihtopakan sivulla kaksi, eli en siis näe mitä niille tapahtuu. Siinä kun olin neljännen kortin laittanut myyntii, en tiedä miksi mutta käänsin sinne ykkös sivulle ja kas kummaa, huomaan että kortit eivät ole menneet myyntiin. Äkkiä tsekkaus vaihtopakkaan ja totean, KYLLÄ ne hävisivät. Itselle tämä ei ole maailmanloppu, mutta onhan tämä nyt aivan naurettavaa. Noh sinne meni Perry, Weber, Nash ja Price. Taas yhtä kokemusta rikkaampi ja mikä tärkeintä, on hyvä mieli! :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä peli herättää itsessä jälleen melko surkuhupaisia tunteita. Olen korttejani iskemässä myyntii vaihtopakan sivulla kaksi, eli en siis näe mitä niille tapahtuu. Siinä kun olin neljännen kortin laittanut myyntii, en tiedä miksi mutta käänsin sinne ykkös sivulle ja kas kummaa, huomaan että kortit eivät ole menneet myyntiin. Äkkiä tsekkaus vaihtopakkaan ja totean, KYLLÄ ne hävisivät. Itselle tämä ei ole maailmanloppu, mutta onhan tämä nyt aivan naurettavaa. Noh sinne meni Perry, Weber, Nash ja Price. Taas yhtä kokemusta rikkaampi ja mikä tärkeintä, on hyvä mieli! :)

:D se o hienoa että porukka tuppaa olee melko loppu tähän HUT:tiin noo eihää tuo tee ku 150k maksimissaa ellei hinnat oo muuttunu. Itse en ole viittiny HUT:ia käynnistelläkkää kuukautee kun se jengi hävitä tupsahti kokonaan kylhää tässä mielessä on käyny et pitäsköhää se koittaa kysellä EA:alta jonki näköstä hyvitystä kun oikeeta rahaa kuitenki tuhlannu pakkoihi mutta tuskimpa ne siitä mitään välittää hieroo näppejä ja pyytää syöttää lisää rahaa storeen vaa.. Sinällää ei itteäni haittaa oishaa nuo rahat saattanu kahvitauolla pelikoneesee sijottaa.. Sen verta kuitenki opin etten kyllä senttiäkää laita enään mihkään EA:aan kortteihin tai vastaaviin pelin herkkuihin koska täyttä kuraahan sieltä vain on tullut...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari kysymystä alla, ja outo tapaus.

Ostin kortin, kortti hävisi.!??
Omat kortit ovat jumissa vaihtopakassa, vaikka huutokauppa on päättynyt, en saa niitä uudestaan myyntiin, en sitten millään..
 
Tämä peli herättää itsessä jälleen melko surkuhupaisia tunteita. Olen korttejani iskemässä myyntii vaihtopakan sivulla kaksi, eli en siis näe mitä niille tapahtuu. Siinä kun olin neljännen kortin laittanut myyntii, en tiedä miksi mutta käänsin sinne ykkös sivulle ja kas kummaa, huomaan että kortit eivät ole menneet myyntiin. Äkkiä tsekkaus vaihtopakkaan ja totean, KYLLÄ ne hävisivät. Itselle tämä ei ole maailmanloppu, mutta onhan tämä nyt aivan naurettavaa. Noh sinne meni Perry, Weber, Nash ja Price. Taas yhtä kokemusta rikkaampi ja mikä tärkeintä, on hyvä mieli! :)

Vaihtopakkabugi meneillään, itsellä näkyy vaihtopakassa et päättyneet ois vieläki myynnissä... Hauskasti pystyy kokoelmaan lähettään mut uudestaan ei pysty myyntii laittaa.

Sun kortit näkyy olevan myynnissä jos nuo sun on tai sit on vaan sattumaa et tuolla on perry nash ja price n. 20 min päästä sulkeutumassa.

Kortit varmaan palaavat pakkaas mut en tiedä kannattaako lähettää kokoelmaan vai pitää vaihtopakassa.

Toiv. Ea korjaa pian eikä mee 2kk niiku viime vuonna
 
Pari kysymystä alla, ja outo tapaus.

Ostin kortin, kortti hävisi.!??
Omat kortit ovat jumissa vaihtopakassa, vaikka huutokauppa on päättynyt, en saa niitä uudestaan myyntiin, en sitten millään..

Itsekin ostin juuri Ruppille joukkueenvaihtokortin wildiin kun treidasivat poween ja palmieriin irl.

Ei näy korttia missään ja suosittelen lämpimästi välttämään ostelua kunnes tuo korjataan :(
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei näy korttia missään ja suosittelen lämpimästi välttämään ostelua kunnes tuo korjataan :(

Uskomatonta että tää sama toistuu vuodesta toiseen. Kertoo aikalailla miten tätä peliä arvostetaan pelintekijän puolella.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla kävi silleen et olin ostamassa tai siis tarjosin pelaajista viimese 1min sisään, ja sen jälkeen katoin seurantalistaa ja niitä ei näkyny missään vaikka aina pitäis näkyä vaikka ei tarjouskisaa olisi voittanutkaan. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä siell EA:n puolesta jotain tapahtuu, 20min sitten pystyi käyttämään kulutuskortteja. Nyt ei, toivottavasti vika korjataan mahd. pian!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jihaa! Multa katos koskematon SOTW Ekman-Larsson vaihtopakasta. Loistavaa! :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ilmoittakaa kun taas toimii. Olin jo myymässä NHL13 pois, mutta kaveri sai houkuteltua pelaamaan HUT modia, en ollut aikasemmin pelannut. Ja nyt aikamoiset pelihalut, ei uskalla ostaa ees korttipakkaa + olis halval saatu 82 molari ja hyvä valmentajakortti myytävänä.. (Oon vasta alottanut pelin..)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaverilla on ilmaispakkoja rajaton määrä ostettavissa. Suosittelen kokeilemaan. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jos joku nyt tietää jonkun hyvän jerryn tähän touhuun miten tienata miljooniimiljoonii, kertokaa oitis! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis MITÄ HELV****!!
Mulla ei todellakaan ole varaa tuhlata puckseja ja olen niitä kovalla vaivalla täsä lähiaikoina raivannut.

Nyt sitten tänään, innoissaan ostan 2uutta pelaajaa yhteishinta noin 1500puksia. Sinne meni hienoa.. en saanut pelaajia ja pucksit meni.

Toinen ongelma: Olin säästänyt paljon sopimuksia ja ostin viimisillä puckseilla pronssipakkoja jotta sopimuksia saisin.
Laitan jokaisen sopimuksen pelaajilleni, Pelaan pelin tyytyväisenä tietäen että jokaisella pelaajalla on noin 15peliä sopimusta. Tulen pelistä niin SOPIMUKSET OVAT PALAUTUNEET. eli ne eivät niin sanotusti päivittyneet mutta sopimuskortit ovat hävinneet !!!! OLEN 24/7 kerännyt pukseja ja säästäväisesti halunnut rakentaa kohtuun hyvää tiimiä ilman euroja niin sitten tämä tälläinen. EA SAISI ANTAa hyvitystä perk*** :D

joillain muilla sama onhgelma?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo voi kilinvittu!

Ensinnäkin harmittaa (säästänyt samalla lailla kuin ylemmässä viestissä), tämä bugi hukkasi valmentajakortin joka olisi helposti yli 1k puckseja arvoinen + kaikki sopimuskortit. Kiitos vaan vitusti EA.

Mutta, nyt näyttää peli toimivan. Laitoin maalivahdin ja jotain harjoituskortteja myyntiin. osta heti toiminto ainakin toimii!

Ja ostin bronze pakan..
 
Ylös Bottom