Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aika hyviä löytöjä tänään, käyttämätön T.J Oshie 37 pelin sopimuksella 1k ja käyttämätön Callahan 4,5k
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös ton koko hutin pysty alottaan alusta? Tuleeko siinä kokonaan uus alotus pakka? Ja kaikki alkaa alusta?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös ton koko hutin pysty alottaan alusta? Tuleeko siinä kokonaan uus alotus pakka? Ja kaikki alkaa alusta?

Pystyy. Poistaa joukkueen ja luo uudestaan, niin alkaa alusta. Itse jouduin näin tekemään alussa, kun yhteys ea:n palvelimiin katkesi joka pelissä, jolloin pucksit jäi saamatta, mutta pelaajien sopimukset kuitenkin lyhenivät aina. Pian oltiin tilanteessa että pelaajien sopparit oli ummessa ja pucksit nollilla. Aloitin sitten myöhemmin uudestaan uudella joukkueella.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Sama juttu mulla.. pucksit loppu ja sopparit loppu. 3xperäkkäin katkas ea servuilta.. turhauttavaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En oo hetkeen pelannu nyt huttia joten en tarvi mun pelaajia, eli mitä mä teen Spezzalle, Perrylle, Pietrangelolle, Keithille, Kanelle, Getzlafille, St, Louisille jne?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

jos se katkoo teil koko ajan yhteyt / päivittäin nii ottakaa käyttöö pre draft kokoonpanot ni pitäs toimii. Ja jos ette saa puckseja ni siirtäkää kaik pelaajat tradeblokkii ja siel takas ketjuihi
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En oo hetkeen pelannu nyt huttia joten en tarvi mun pelaajia, eli mitä mä teen Spezzalle, Perrylle, Pietrangelolle, Keithille, Kanelle, Getzlafille, St, Louisille jne?

Getzlafi sopis meikäläisen ryhmään hyvin ^^ kaikki Ducksien pelaajat hakusessa :)
 
Vaihtoja Vaihtoja..

Elikkäs ilja olis hakusessa ja vaihossa sais gaborikin ja keslerin joka on keskushyökkääjästä vaihettu vasempaa laitaan.. Ihan hyvin toimii sielläkin mut ilja puuttuis viel venäjä ketjusta.. jos jotain kiinnostaa vaihdella nii yhteyttä vaan tänne päin :) nii ja ps3:sen puolelle..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten tää kannattas alottaa? Lähin uudella joukkueella pelaamaan tulokas turnausta pucksien toivossa... onko tämä nyt paras siirto?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Miten tää kannattas alottaa? Lähin uudella joukkueella pelaamaan tulokas turnausta pucksien toivossa... onko tämä nyt paras siirto?
Riippuu siitä kuinka hyvä olet pelaamaan, jos uskot voittavasti vastustajan 4 kertaa putkeen nettipelissä suosittelen todellakin Hockey Madness suositeltua turnausta netissä, jos et niin varmasti hyvä valinta :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo.. Mistä tietää onko joku pelaaja halvalla myynnissä? Puhutte ilmeisesti "ryöstöistä".... eli millaset pelaajat on hyviä sijoitus kohteita ja mihin hintaan...? Jos koittaa hommata noita puckseja osta-myy-osta-myy taktiikalla...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo.. Mistä tietää onko joku pelaaja halvalla myynnissä? Puhutte ilmeisesti "ryöstöistä".... eli millaset pelaajat on hyviä sijoitus kohteita ja mihin hintaan...? Jos koittaa hommata noita puckseja osta-myy-osta-myy taktiikalla...
Pelaaminen on alkuun paras tapa tienata, kannattaa vasta kun joku 40k kasassa niin alkaa leikkimään marketin kanssa ja pitää olla paljon tietoutta marketista.. Eli suosittelen pelaamista :p
 
Ylös Bottom