Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

miks en oo koskaan koti joukkue...? en muista koska olisin viimeks ollu kotijoukkue..

Tuntuu ainakin itsestä, että huonomman rankingin omaava joukkue pelaa kotona. Ärsyttää myös se kun hallitset pelejä ja ammut 50-laukausta ottelussa saamatta maalia kun joku 70ovr mokke ottaa haamutorjuntoja tuon tuosta, vastustaja ampuu sitten 5-laukausta viivalta josta vähintää 2kpl menee sisään omalle 85ovr mokelle.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Meikäläinen ei oo pelannu kyseistä pelimuotoa neljään kuukauteen ja siltikin olen vielä maailmanrankingissa all-time parhaan 100:n joukossa? Ihmetys oli suuri kun pari päivää sitten siirryin pitkästä aikaa HUTin pariin. :eek:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eikös se kuitenkin ollut niin, että paremman yhteyden (EA:n servereihin) omaava on kotijoukkue?
jaa no sit ymmärränkin miks en oo koskaa koti joukkue kun ei toi netti mikään kauheen hyvä oo mutta ei silti lagaile pelien aikana pahasti
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuntuu ainakin itsestä, että huonomman rankingin omaava joukkue pelaa kotona. Ärsyttää myös se kun hallitset pelejä ja ammut 50-laukausta ottelussa saamatta maalia kun joku 70ovr mokke ottaa haamutorjuntoja tuon tuosta, vastustaja ampuu sitten 5-laukausta viivalta josta vähintää 2kpl menee sisään omalle 85ovr mokelle.
Eipä se tuon mukaan mene, äskenkin pelasin levelin 46 tyyppiä vastaan kun ite oon 10 ja silti olin vierasjoukkue ja vastustajalla jopa parempi tiimikin mitä itellä.

Kyllä tuntuu tosiaan ihan v*tun paljon liikaa vaikuttavan tuo kotietu, eilenkin pelasin jotain vastaan ja hävisin pelin 1-0 niin pelin jälkeen tyyppi laitto viestin että tuuri peli että hän oli huonompi ja silti voitti ja kirosi itsekin ea:n. Tullut viime aikoina aivan älyttömästi näitä pelejä että hallitsen peliä aivan selvästi mutta joko omat vetelee one timereista ohi kiekosta tai eivät saa sitä maalin edessä haltuun, etu yläkulmaan menevä bugi rannekaan ei ikinä onnistu kun Crosbyn kaltaiset pelaajat heittää kiekkoa jatkuvasti b-pisteen kaarelta yli tai ohi ja sitten nekin vedot mitä maalia kohti saa niin molari torjuu aivan kaiken vaikka päällään seisoen olipa siellä kuka tahansa. Tänäänkin oli itsellä täysin tyhjä maali jo edessä mutta tekoälyn ohjaamana se ei sitten osu edes siihen kiekkoon :mad: Ja alkanut miettimään että onko minulla koko euroopan huonoin netti joka huttia pelaa koska reilusta 300 pelistä en ole päässyt vielä yhtään pelaamaan kotona.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Meikäläinen ei oo pelannu kyseistä pelimuotoa neljään kuukauteen ja siltikin olen vielä maailmanrankingissa all-time parhaan 100:n joukossa? Ihmetys oli suuri kun pari päivää sitten siirryin pitkästä aikaa HUTin pariin. :eek:

Mikäs pahan tappais ;) Omallakin kohdalla sama juttu, en pelannut johonkin 2kk ja silti pyörin siinä ovr 10-20, pisteet kuitenkaan mihinkään laske, muut pelaa niin niillä pisteet saa joka suuntaan..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

hohhoijaa, jokohan sitä nyt malttais luovuttaa tämän schaissen pelaamisen kun tämä tämmöistä on. Oli semmoinen motivaation tappaja tuo peli että huh huh.

0-1 minulle Grabner nousee kulmasta ja laukoo patjoihin kiekko kimpoa toiselle tolpalle mistä Filppula saa lyödä sen tyhjiin.
1-1 Vastustaja pääsee alivoimalla läpi eikä omista ukoista kukaan tietenkään pysy perässä, kämmen-rysty-kämmen ja kiekko yllätys yllätys maalissa.
1-2 Huberdeulla pääsen kulmasta pyörähtämään parin pelaajan ohi ja malkin tekee loistavan maskin ja yläpelti soi ja taas näyttää peli hyvältä.
2-2 seuraava vaihto aloitusvoitto itselle syöttö eteenpäin, vastustaja saa mailan väliin ja kiekko kimpoaa omaan päätyyn, boumeri hakee sen mutta lentää kun leppäkeihäs kun Ennis vähän taklaa, syöttö muutaman minun pelaajan välistä tyypille joka kääntää sen rystyllä ylänurkkaan samaan aikaan kun oma molari on noin 2 metriä ohi maalista.
3-2 seuraava vaihto taas ja omat pakit lähinnä väistää kun yakupoville syötetään niiden väliin elliot heittää itsensä perseelle istumaan saman tien ja kaveri saa vapaasti heittää kiekon yläpeltiin.
4-2 vaarattoman oloinen rystylaukaus b-pisteeltä mutta elliot on liukumassa varmaan lähimälle kebab kioskille koska vaikka viereen olisi laitettu toinen maali niin elliot ei olisi peittänyt edes sitä ja kiekkoo löytyy taas maalista. Ragekuittaus oli tässä vaiheessa lähellä mutta sinnäkäästi ajattelin pelata pelin loppuun.
5-2 kaveri pääsee nousemaan aivan vapaasti maalille kun kaks omaa pelaajaa ei saa millään kiekkoa Vanekilta pois ja puolustus on jossain muualla kuin maalin edessä ja kaiken huipuksi Elliot vielä oikein väistää jotta tyyppi saa laittaa kiekon etukulmasta sisään.
5-3 Kova työ palkitaan, nätin ylivoima kuvion päätteeksi Malkin löytää toiselta tolpalta vapaaksi jääneen huberdeun joka laittaa kiekon maalin. Hetkeä myöhemmin vastustajan maalilla enroth tekee todellisen gamesaverin kun hyppää lähes tyhjästä pelastamaan maalin synnyn.
6-3 B-pisteen kaarelta kaveri laukoo vaarattoman oloisen rannelaukauksen joka elliot hörppää längeistä sisään samalla kun yrittää napata kiekko hanskalla ylhäältä vaikka tuli melkein jäätä pitkin.
6-4 Rinaldo nousee vahvasti kulmasta ja syöttää maalille Raitis Ivansille ja tämä silkkikäsi pistää kiekon kaatuessaankin maaliin (luultavasti joku Gerben tasoinen mikki hiiri tätä pientä latvialaispoikaa taklannut)

Hyökkäysalue aika meni itselle noin 10 minsaa vs kaverin 4 minsaa, laukaukset 17-14 kaveri ei tosin ampunut varmaan kertaakaan ohi maalin ja vain kerran muistan että kiekko pysähtyi pelaaja massaan. Itse huvikseni laskin niin 8 laukausta itsellä kilpistyi jo pelkästään omiin pelaajiin, ohi meneviä laukauksia en uskalla edes laskea. Jos vedot laskettaisiin sm-liiga tyyliin niin olisin luultavasti voittanut vedot 35-15.

Ei tässä saa näköjää kertaakaa päästää vastustajaa laukomaan jos meinaa itse voittaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko muille tullut vielä tuota Season ticket -korttipakettia tällä viikolla?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uutena foorumilaisena on nyt kyllä pakko vähän avautua. Eli oon pelannu nyt tota turnausta jossa on pääpalkintona 4000 pucksia, mut AINA kun olen päässyt finaaliin, tulee sellanen tähtisikermä vastaan että turpaanha siinä tulee, ja siis 11 kertaa ollu finaalissa ja arvatkaa monta oon niistä voittanu, oikein, en yhtään -.-
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kellään kiinnostusta vaihtaa hut coinsseja/pelaajia mun madden 13 ultimate team coinsseihin/pelaajiin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huhhuh... Jaksoin kerätä pelaamalla 35k ja tulihan sietltä poffi edition (vai mikä onkaa) Iginla ja joku muu 85 kokonaisuudella. Ei mennyt ihan hukkaan. Silti jaksa tätä enään pelata pariin kuukauteen :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uutena foorumilaisena on nyt kyllä pakko vähän avautua. Eli oon pelannu nyt tota turnausta jossa on pääpalkintona 4000 pucksia, mut AINA kun olen päässyt finaaliin, tulee sellanen tähtisikermä vastaan että turpaanha siinä tulee, ja siis 11 kertaa ollu finaalissa ja arvatkaa monta oon niistä voittanu, oikein, en yhtään -.-

No eipä se nyt pelkästään sen vika ole että toisella on tähtisikermä tai jos voitot jaettaisiin tämän mukaan olisin itse ollut aikoinaan lähes voittamaton :D Itsellä kumminkin aikoinaan ollut lähes paras mahdollinen joukkue ja silloin se peli vasta tervanjuontia olikin. Kun taas sitten itsekin voittanut näitä dream teamejä joukkueella missä paras pelaaja on joku tyyliin Lombardi. Tokihan se ketuttaa kun ei millään finaalia voita mutta en kyllä hetkeäkään usko että se johtuu pelkästään supertähti joukkueista. EA:n tuntien ei olisi mikään ihme että finaali on tehty vaikeammaksi pelata ja kun vastustaja saattaa aivan hyvin pelata vasta turnauksen ekaa peliään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No eipä se nyt pelkästään sen vika ole että toisella on tähtisikermä tai jos voitot jaettaisiin tämän mukaan olisin itse ollut aikoinaan lähes voittamaton :D Itsellä kumminkin aikoinaan ollut lähes paras mahdollinen joukkue ja silloin se peli vasta tervanjuontia olikin. Kun taas sitten itsekin voittanut näitä dream teamejä joukkueella missä paras pelaaja on joku tyyliin Lombardi. Tokihan se ketuttaa kun ei millään finaalia voita mutta en kyllä hetkeäkään usko että se johtuu pelkästään supertähti joukkueista. EA:n tuntien ei olisi mikään ihme että finaali on tehty vaikeammaksi pelata ja kun vastustaja saattaa aivan hyvin pelata vasta turnauksen ekaa peliään.

Jooo, ei se pelkästään siitä johu, mut luulis että se helpottaa, tai jos ei helpota niin miks muuten porukka hommaa tähtisikermiä? ":D" Mutjoo mulla nyt on muutenki maailman huonoin tuuri <.<
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän tullut taas HUT väännettyä, ei sinäänsä mitään paloa ole ko. muotoa kohtaan, kunhan pelaan kun ei normi VS jaksa kiinnostaa kun ei ole ns. tavoitetta. Äsken huikea matsi joka venyi jatkoajalle, ohessa videolla n. viimeiset 20sek jatkoajasta. voittomaali
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vähän tullut taas HUT väännettyä, ei sinäänsä mitään paloa ole ko. muotoa kohtaan, kunhan pelaan kun ei normi VS jaksa kiinnostaa kun ei ole ns. tavoitetta. Äsken huikea matsi joka venyi jatkoajalle, ohessa videolla n. viimeiset 20sek jatkoajasta. voittomaali

Kunnon hurlumhei lätkää jatkoajal! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jooo, ei se pelkästään siitä johu, mut luulis että se helpottaa, tai jos ei helpota niin miks muuten porukka hommaa tähtisikermiä? ":D" Mutjoo mulla nyt on muutenki maailman huonoin tuuri <.<
Koska maalaisjärjellä ajateltuna voisi luulla että mitä paremmat sitä helpommin pelaaminen menee :D Itsellä ainankin pelaaminen oli suurinta tuskaa silloin kun joukkueen palkka oli noin 39 tonnia, nykyisin se pyörii tuossa 30 tonnin paikkeilla niin pelaaminen jo hieman paremmin onnistuu. Olisi vaan mukava päästä testaamaan joskus mimmoista olisi pelata kotikentällä :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä :D Jäädytin vihun totaalisesti feikkaamalla veskarin ottamisen, laitto rystyllä ohi maalin pelästyessään :D

Se on se mikä toimii AINA nois tiukois paikoissa, ainakin itelläkin... ;)


E: BTW jos joltain löytyy sotw S.Koivu niin voitaisiin hieroa kauppoja. Anyone? :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ai että ku nannaa, niin lukemattomia Gold Packeja ostettu tuloksetta ja nyt sieltä tuli SOTW Marleau! Myynnissä 113 000, käykää ostamassa
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

joo,o, kannattaa sit varoo pelaajaa nimeltä Niemige. Ei ekassa pelissä mitään, votin 5-3, mutta seuraava peli samaa tyyppia vastaan niin hän tietysti kattoo jokaisen "demon" eli maalit, mistä jäähy tulee ja oottelee erätauoilla sen koko ajan kunnes peli jatkuu itsestään ja kun tämä kyseinen henkilö sai ensimmäisen maalin se rupes yllätys pelaamaan aikaa omassa päässä ja ainaku pääsin tasoihin se rupes pelaamaan ja kun se pääsi jälleen johtoon se rupes taas pelaa aikaa, että näin. Miks tollasten pitää ees pelata tätä peliä jos ei muuten pärjää? -.-
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitä pitää tehdä, kun ei pucksit kerry ja hutin joukkuetilastoon kertyy vain tappioita voitoista huolimatta? Leaderboardia katsoessa tilastot ovat niin kuin pitää, mutta oikeassa yläreunassa näkyvään joukkuetilastoon kaikki pelit merkitään tappioksi. Myöskään pelaajien sopimukset eivät vähene. Game datat on poistettu joten mitä muuta tässä voi tehdä? :mad:
 
Ylös Bottom