Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itteä ärsyttää eniten se että pelaamalla saa vieläkin tosi hitaasti puckseja. Ja tuskinpa ne hinnat tosta hirveesti nousee kun niitä huippupelaajia tulee vain koko ajan lisää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itteä ärsyttää eniten se että pelaamalla saa vieläkin tosi hitaasti puckseja. Ja tuskinpa ne hinnat tosta hirveesti nousee kun niitä huippupelaajia tulee vain koko ajan lisää.

Huippupelaajien nosto mahdollisuus on niin pirun pieni tässä pelissä, mutta joo totta eiköhän niitä vain voi tulla lisää kun urat ovat loputtomia. Itse en ole pelannut FIFAA mutta tämä kuulemma toimii siinä, en tiiä miksi se ei toimisi tässä? Ja eikai siinäkään Messiä ole 100kpl:tta marketissa. Veikkaan kuitenkin että kaikki on kiinni pelaaja määrästä lajien kesken, FIFAA pelaavia on varmaan 10x enemmän joten ehkä se selittää miksi se toimii siinä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Se toimii FIFAssa koska siinä on paljon enemmän liigoja, joukkueita ja pelaajia.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hexton: Oliko ne "30 korttia" 45cent EA:n bugi?
Harmittaa, kun en ehtinyt :(


Mikä helvatta on, kun hut peleissä tulee tosi törkeitä päälle ajoja, laitataklauksia ja kamppeja, eikä tule jäähyjä.. Menty nyt huonompaan suuntaan EA... !!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla alkaa olemaan ihan ok rosteri kasassa. Kiitos hyvien nostojen heti aluksi --> Myin Crosbyn osta heti 500 000 yms. Sen jälkeen kun saa puckseja, ostaa +87 overall pelaajia halvalla aina kun löytää, jonka jälkeen myy ne pois kalliimmalla. Kyllä kertyy puckseja helposti, jonka jälkeen voi alkaa rakentaa joukkuetta josta itse tykkää. Ehkä kohta ton rosterin vois päivittää siten, että ketjuissa sekä hyökkäys että puolustus olisi samasta jengistä.. Vielä ei ole jaksanut kun puolustus ketjut vaihtelee kuitenkin pelin aikana, ja sattui olemaan kokoelmassa hyvät parit.

1. P.Sharp - J.Toews - M.Hossa (Chicago) (En tajua, Kanen kokonaisuus 84..)
J.Johnsson - J.Wisniewski (Columbus)

2. D.Sedin - H.Sedin - A.Janssen (Vancouver)
A.Markov - P.Subban (Montreal)

3. C.Kunitz - E.Malkin - P.Dupuis (Pittsburgh)
P.Martin - K.Letang (Pittsburgh)

4. J.Van Riemsdyk - C.Giroux - W.Simmonds (Philadelphia)

Joukkueen kemia 93.


Ja maalissa M.Fleury. Puckseja vähän reilu 100 000 ja kokoelmassa melkein 200 NHL pelaajaa.. Vaihtopakka täynnä myös pelaajia halpaan hintaan, mm. Z.Parise.

E: Mites nuo kapteenikortit, kestääkö nekin vaan yhden pelin?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla alkaa olemaan ihan ok rosteri kasassa. Kiitos hyvien nostojen heti aluksi --> Myin Crosbyn osta heti 500 000 yms. Sen jälkeen kun saa puckseja, ostaa +87 overall pelaajia halvalla aina kun löytää, jonka jälkeen myy ne pois kalliimmalla. Kyllä kertyy puckseja helposti, jonka jälkeen voi alkaa rakentaa joukkuetta josta itse tykkää. Ehkä kohta ton rosterin vois päivittää siten, että ketjuissa sekä hyökkäys että puolustus olisi samasta jengistä.. Vielä ei ole jaksanut kun puolustus ketjut vaihtelee kuitenkin pelin aikana, ja sattui olemaan kokoelmassa hyvät parit.

1. P.Sharp - J.Toews - M.Hossa (Chicago) (En tajua, Kanen kokonaisuus 84..)
J.Johnsson - J.Wisniewski (Columbus)

2. D.Sedin - H.Sedin - A.Janssen (Vancouver)
A.Markov - P.Subban (Montreal)

3. C.Kunitz - E.Malkin - P.Dupuis (Pittsburgh)
P.Martin - K.Letang (Pittsburgh)

4. J.Van Riemsdyk - C.Giroux - W.Simmonds (Philadelphia)

Joukkueen kemia 93.


Ja maalissa M.Fleury. Puckseja vähän reilu 100 000 ja kokoelmassa melkein 200 NHL pelaajaa.. Vaihtopakka täynnä myös pelaajia halpaan hintaan, mm. Z.Parise.

E: Mites nuo kapteenikortit, kestääkö nekin vaan yhden pelin?
Saanko kysästä, että millä on teikäläinen saanu tollasen jengin 2 päivässä kasaan? Eihän tuollanen oo mahdollista kun on Malkinia, Fleurya, Cirouxia neloskentässä, Sedinit ja ykkönenkin huippuäijiä täynnä + 100k ylimääräsiä kiekkoja + 200NHL jannun kokoelma jo. Mistä oot repiny pucksit tohon kaikkeen vai onko laitettu Visa vaan vinkumaan ja lujaa korttikaupassa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mitäs noi naispelaajat on onko tietoo onko ne arvokkaita?

Ja mikä on toi kultainen lippu???
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saanko kysästä, että millä on teikäläinen saanu tollasen jengin 2 päivässä kasaan? Eihän tuollanen oo mahdollista kun on Malkinia, Fleurya, Cirouxia neloskentässä, Sedinit ja ykkönenkin huippuäijiä täynnä + 100k ylimääräsiä kiekkoja + 200NHL jannun kokoelma jo. Mistä oot repiny pucksit tohon kaikkeen vai onko laitettu Visa vaan vinkumaan ja lujaa korttikaupassa?

Joukkueen nimi Huispaajat, katso vaikka kentälliset jos ne jostain näkee jos et usko :) Ja kuten sanoin, tänään ostin Malkinin 51 500. Voisin myydä sen varmasti kovemmalla summalla yöllä, jolloin tulisi ihan kunnon voitto. Tätä olen harrastanut nyt kaksi päivää.

E: Mikäs nyt lagaa, väittää että kakkosmaalivahdin sopimus on umpeutunut vaikka sopimusta jäljellä 31 peliä? Ei onnistu vaikka vaihtaa molaria...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saanko kysästä, että millä on teikäläinen saanu tollasen jengin 2 päivässä kasaan? Eihän tuollanen oo mahdollista kun on Malkinia, Fleurya, Cirouxia neloskentässä, Sedinit ja ykkönenkin huippuäijiä täynnä + 100k ylimääräsiä kiekkoja + 200NHL jannun kokoelma jo. Mistä oot repiny pucksit tohon kaikkeen vai onko laitettu Visa vaan vinkumaan ja lujaa korttikaupassa?

Eiköhän kaveri muutaman euron ole kuitenkin laittanu peliin kun tollanen on, itse vasta noin 5 euroa vain sen takia että EA mokas, enkä läheskään tuollaista joukkuetta ole saanut, samaa ryöstelyä harrastanu mutta ei tuollaista joukkuetta kyllä kasassa ole..

Hexton: Oliko ne "30 korttia" 45cent EA:n bugi?
Harmittaa, kun en ehtinyt :(

Joo EA:n faili, hinnan varmaankin piti olla 4,5€. Noh hyvä että en ehtinyt tuhlata enempää rahojani tälläiseen. :D


------

Zetterberg on nyt hommattu, kiitos jonkun lukijan täältä foorumilla ;D. Nyt kun vielä Datsyukin saisin niin olis 1. ketju kasassa, + vielä Kronwall ja 1x Red Wings jengivaihto kortti. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo olen kyllä eurojakin muutaman laittanut.

Ai että kun Malkin on rautanen, kaveri nakuttelee rannareilla yläkulmiin joka pelissä :d
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joukkueen nimi Huispaajat, katso vaikka kentälliset jos ne jostain näkee jos et usko :) Ja kuten sanoin, tänään ostin Malkinin 51 500. Voisin myydä sen varmasti kovemmalla summalla yöllä, jolloin tulisi ihan kunnon voitto. Tätä olen harrastanut nyt kaksi päivää.

E: Mikäs nyt lagaa, väittää että kakkosmaalivahdin sopimus on umpeutunut vaikka sopimusta jäljellä 31 peliä? Ei onnistu vaikka vaihtaa molaria...


Itsellä oli sama ongelma. Painappas molarin kohdalla kolmioo niin sieltä löytyy kakkos mokke jonka sopimus on ilmeisesti loppunut
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kellään kiinnostusta auttaa miestä hädässä? Molea tarvitse mutta puckseja about 1300, voisin Ekman-Larssonin tai Chris Stewartin antaa vaihdossa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä helvatta on, kun hut peleissä tulee tosi törkeitä päälle ajoja, laitataklauksia ja kamppeja, eikä tule jäähyjä.. Menty nyt huonompaan suuntaan EA... !!
Jep, veskaa saa ajella miten haluaa kuten myös kiekottomia pelaajia eikä jäähyjä vaan napsahtele.

Vaihtopakka täynnä myös pelaajia halpaan hintaan, mm. Z.Parise.
Ettei sult löytys toista malkinii/crosbyy ;)?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep, veskaa saa ajella miten haluaa kuten myös kiekottomia pelaajia eikä jäähyjä vaan napsahtele.

Tai kun läpiajossa kampataan että menettää kiekon kontrollin tai missä vaan kentällä ja eikä tuu rankkaria tai jäähyä.. Tota pokea saa vaan suunnilleen rämpätä kokoajan ja jäähy tulee ehkä kerran 10:stä tilanteesta jossa kamppaat vähän pelaajaa.

Se joka nostaa Datsyukin pakasta tai saa halvalla ja haluaa myydä eteenpäin, täällä on eka ostaja, tarjoan hyvä summan mutta en ylihintaa. :p
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävipä muuten kivasti kun eilen pelaillin illalla niin olin 2-0 johdossa kun tuli teksi et odota hetki. kotvan kulutta tuli uus teksti et yhteys vastustajaan katkennut ja taululle 3-0 mun hyväksi. no meninpä siinä sit aikani kuluksi katselee tilastoja niin siis mitä V****A tappio olikin merkattu minulle.

Ps. Aikas huonoon suuntaa ollaan menty täs pelissä "mun" mielestä. Tuo kiekon tökkiminen on liian helppoa kun miltei aina tökkäsy osuu ja kiekko karkaa ja nuo rannarit tuntuu uppoovan aivan liian helposti. Maalin takaa tullessa niin molari liukuu liika eteenpäin ja jättää etukulmaan mönkijän kokoisen "kolon"

Joo ja teksti on mitä on joten siitä ei tarvi vetää käpyy jumiin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kävipä muuten kivasti kun eilen pelaillin illalla niin olin 2-0 johdossa kun tuli teksi et odota hetki. kotvan kulutta tuli uus teksti et yhteys vastustajaan katkennut ja taululle 3-0 mun hyväksi. no meninpä siinä sit aikani kuluksi katselee tilastoja niin siis mitä V****A tappio olikin merkattu minulle.

Ps. Aikas huonoon suuntaa ollaan menty täs pelissä "mun" mielestä. Tuo kiekon tökkiminen on liian helppoa kun miltei aina tökkäsy osuu ja kiekko karkaa ja nuo rannarit tuntuu uppoovan aivan liian helposti. Maalin takaa tullessa niin molari liukuu liika eteenpäin ja jättää etukulmaan mönkijän kokoisen "kolon"

Joo ja teksti on mitä on joten siitä ei tarvi vetää käpyy jumiin.

Kato vaan rankingistä niin sait siitä voiton, valikossa näyttää vain tappiota. Mullekkin kävi näin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Parise myytiin 20 000pucksilla. Itse maksoin siintä 12 000, enkä viittinyt alkaa ryöväämään kun ei ole enään tarvetta puckseille. Kokoelman turhat pelurit voisin kyllä myydä, ilmotelkaa jos tarviitte jotain 80-82 kokonaisuuden jannareita. Voin myydä 500/kpl.

Toista Malkinia ei ole, ja Crosbyn sain heti aluksi mutta myin pois, koska en pidä kyseisestä pelaajasta :D

Eihän tälläsellä 5 tähden tiimillä oikein voi edes hävitä? Tänään pelannut 10 peliä, ja voittanut kaikki. On noi Malkinit yms koneita, ranteella yläkulmaan vaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

öö.. mitäs ****** johin jotain jantteria 1-0 finaalissa, kaveri lähtee karkuun/netti meni ja näyttää että voitin 3-0. Turnauksesta en saanut mitään, overall pointseja katos 70 ja voittoputken kohdalla -1..
 
Ylös Bottom