Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan täältä saanut niitä ennakkotilaajan etuna saatuja gold paketteja? Itse en ole saanu vielä yhtää. Muuten, kuinka kauan tuo bugi kestää, ettei puckseja tule eikä recordi muutu, monella tuntui sama bugi nimittäin olevan.?

Mulla oli eilen illalla, tänä aamuna tuli taas puckseja. Mulla tuntuu menevän sellain että jokatoinen päivä tulee puckseja... :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko kukaan täältä saanut niitä ennakkotilaajan etuna saatuja gold paketteja? Itse en ole saanu vielä yhtää. Muuten, kuinka kauan tuo bugi kestää, ettei puckseja tule eikä recordi muutu, monella tuntui sama bugi nimittäin olevan.?
Joka viikko on tullut ennakkotilaajan paketti.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko tässä HUT -pelimuodossa mitään järkeä?

Siis äsken pelasin jotain suomalaista vastaan aloittelija-turnausta. Noh siinä sitten ekassa erässä paukutin 3-0 lukemat taululle ja kaveri irroittaa otteen ohjaimesta. Siinä sitten tein vielä 4-0 koska ei kukaan ollut vielä puolustamassa. Noh, 2. erän alkaessa kaveri ottaa kapulan käteen ja ohjastaa tiiminsä 3-4 kavennukseen. 3. erän alkaessa kaveri tulee tasoihin 4-4 ja minä saan vielä paikan pistää kiekon verkkoon tilanne 5-4 minulle. Lopulta kaveri kuitenkin tulee ja pistää taululle lukemat 6-5 hänelle ja ottelua 50 sekuntia jäljellä. Minä meinaan heittää ohjaimen seinään ja vedän quitit siihen armottomaan v*tutukseen.

Eli siis hävisin ottelun.. Minkä takia? Ihan niinkuin kaveri olisi saanut jotain tasotusta sen takia että oli pelaamatta melkein erän verran. Omat pakkini jää junnaamaan siniviivalle kun kaveri surffaa sieltä läpi alueelle ja ohittaa ovr 86 Smithin. Siis ei jumalauta. Ei tää tekoäly voi olla näin hanurista, että pakit ei muka "nää" että kaveri tulee sieltä hirveätä vauhtia vastaan. MIKSI se pakki havahtuu vasta siinä vaiheessa kun otan sen itselleni ohjaukseen?! HUOH!

Toisekseen tässä taitaa olla niin, että mitä huonompi veska sen parempi se on. Tuo Smith imaisi jokaisen läpiajon. Veikkaan, että jos oisin laittanut maaliin ovr 79 McDonaldin ei olisi kaikki mennyt maaliin.

:rolleyes:
 
Vastaus: Re: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pitääpäs muuten laittaa maalilauluksi mertsin taivas varjele :-D

Mites noita maalilauluja voi vaihtaa? Käyks se niin et ihan normi päävalikos käyt laittamas jollekkin joukkueel tietyn biisin ja sit ku pelaat hutissa sen joukkueen kotipaidal mille olet vaihtanu sen maalilaulun ni se toimii näinkö vaikö? :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko ihan normaalia, että pakasta tulee käytetty pelaaja? Itsellä tuli tuosta upgreidatusta silverpackista joku ovr. 69 veska jonka laitoin suoraan pakan avaamisen jälkeen vaihtopakkaan. Sitten kun menin määrittämään kortille hintaa niin ihmettelin kun kaveri olikin uupunut. Kortin tiedoissa sitten lukee, että yksi peli pelattuna ja omistajien määrä 2.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei tää tekoäly voi olla näin hanurista, että pakit ei muka "nää" että kaveri tulee sieltä hirveätä vauhtia vastaan. MIKSI se pakki havahtuu vasta siinä vaiheessa kun otan sen itselleni ohjaukseen?! HUOH!

Tätä itsekin ihmettelen. Pakit seisoo niin kauan paikallaan kun ottaa itselleen ohjaukseen ja kaveri on jo spurtannut ohi :D Vai oisko tähän joku taktiikka-asetus? Kertokaapa ettei nyt haukuta turhaan peliä...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olipas taas hyvä pakka, ostin sen Gold packin, 80+ pelaaja. Eikö 80+ tarkoita että parempi kuin 80? Paras oli kuitenkin Zenon Konopka, herranjestas.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tätä itsekin ihmettelen. Pakit seisoo niin kauan paikallaan kun ottaa itselleen ohjaukseen ja kaveri on jo spurtannut ohi :D Vai oisko tähän joku taktiikka-asetus? Kertokaapa ettei nyt haukuta turhaan peliä...

Ei tuohon ole mitään ratkaisua. Ja ainoa asia mikä auttaa joskus tuohon, että kiekkoa ei voi saada pois on aikalisä. Ja vinkkinä sanosin vielä, että yksi niistä L1 kikoista bugittaa ja sitä ei taklata sen animaation aikana - pari kertaa oma pakki singonnut siniseltä maalin taakse.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Menkää välillä itse etsitmään tietoa. Jos parin tunnin päästä ette löydä niin tulkaa sitten kysymään.
 
Ylös Bottom