Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas oman joukkueenne recordi. Itellä ei kovinkaan kehumisen arvoinen 44-34-10 :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ehkä esim. Hagmanin rannari ei ole niin kova ja tarkka kuin Gaborikin? Ehkä se on myös maalivahdeista kiinni? Jos itselläsi on joku rupu niin en ihmettele että Gaborikin ranut menee sisään, ja vastustajalla taas toisaalta esim joku Rinne joka koppaa kiekkoja melko varmasti, heikko MV ripareissa..

Sinun pitäisi jääkiekkomiehenä tietää, kun pelaat niin jos vastustaja pyörittää kokopelin teidän päädyssä niin se on 95% prosenttisesti häviö, jos laukausten laatu on hävintäänkin hyvä. Ongelma on tässä siinä jos itse rakennat vaarallisia maalintekopaikkoja esim 5-10, niin siinä pitäisi olla ihan sama onko siinä vetäjänä Hagman, Granlund vai Gaborik....
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Etkö parempaan pysty?

Nyt tuli pitkä tauko: Aijaa.com - 11161225

Melkoiset hurlumhei-tilastot :D

64 vetoa, 13 yv:tä ehh....

Kyllähän millä tahansa joukkueella noista 23:sta voi tehdä sen 2 maalia. Ja jotain vikaahan sun hyökkäyksissä täytyy olla jos 41 vedolla saat 1 maalin. Myönnä! :)

...muuten toki joskus huonompi voittaa ja sillai. Itseäkin usein ottanut päähän mutta minkäs teet.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Melkoiset hurlumhei-tilastot :D

64 vetoa, 13 yv:tä ehh....

Kyllähän millä tahansa joukkueella noista 23:sta voi tehdä sen 2 maalia. Ja jotain vikaahan sun hyökkäyksissä täytyy olla jos 41 vedolla saat 1 maalin. Myönnä! :)

...muuten toki joskus huonompi voittaa ja sillai. Itseäkin usein ottanut päähän mutta minkäs teet.

No mitä tuossa yläkulmaa huorasin ja tuli muutamat onetimeritkin heitettyä ja kuinkahan monesta riparistakin tuli vedettyä. Aika jännä jos edellisen pelin voitin 8-2 40 vedolla ja nytten samallaista myllyä ja 1 maali, ei mun mielestä meikän hyökkäyksessa vikaa oo, mutta EA:n mielestä meikän pelaajissa on. Tietenkin huonompikin voittaa joskus, mutta jos sitä tapahtuu 30 pelistä yli 10 kertaa niin se on liikaa PELISSÄ.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Rupee kyllä tää peli maistuun puulta pikkuhiljaa, parinpäivän tauon jälkeen ajattelin koittaa vähän taas huttia, noh, backstromin torjuntaprosentti 70.59, turpaan tuli taas joltain aivan paskalta pelaajalta. veti mistä tahansa, maalivahti aina ihan torttu puntissa. vähän jopa naurattaa, eilen pelasin ekan sparrauspelin EASHL maalivahtina, sai nauraa oikein sydämmenpohjasta kuinka huvittavan näköstä se touhu oli, mut silti torjuntaprosentti oli enemmän kuin backstromilla äsken :)

se että malkin-datsuyk-kovalchuk kolmikko mättää 3 maalia, ei riitä jos omalla maalilla nukutaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kertokaas oman joukkueenne recordi. Itellä ei kovinkaan kehumisen arvoinen 44-34-10 :rolleyes:

50-7-0, Jatkoajalle ei mua vastaan kannata lähtee... ;D

Sinun pitäisi jääkiekkomiehenä tietää, kun pelaat niin jos vastustaja pyörittää kokopelin teidän päädyssä niin se on 95% prosenttisesti häviö, jos laukausten laatu on hävintäänkin hyvä. Ongelma on tässä siinä jos itse rakennat vaarallisia maalintekopaikkoja esim 5-10, niin siinä pitäisi olla ihan sama onko siinä vetäjänä Hagman, Granlund vai Gaborik....

Taitaa olla vika vain siellä ohjaimen takana, ei mulla oo mitään vaikeuksia voittaa tai tehdä maaleja. Noin 95% peleistä joissa dominoin, niin myös voitan. Vai onko tämä siitä kiinni että itselläni on Datsyuk, Zetteri, Gaborik ja sun muita? Jopa Dan Cleary rokottaa jokaisesta hyvästä paikasta minkä hän saa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

50-7-0, Jatkoajalle ei mua vastaan kannata lähtee... ;D



Taitaa olla vika vain siellä ohjaimen takana, ei mulla oo mitään vaikeuksia voittaa tai tehdä maaleja. Noin 95% peleistä joissa dominoin, niin myös voitan. Vai onko tämä siitä kiinni että itselläni on Datsyuk, Zetteri, Gaborik ja sun muita? Jopa Dan Cleary rokottaa jokaisesta hyvästä paikasta minkä hän saa.

Sinähän sen sanoit :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No mitä tuossa yläkulmaa huorasin ja tuli muutamat onetimeritkin heitettyä ja kuinkahan monesta riparistakin tuli vedettyä. Aika jännä jos edellisen pelin voitin 8-2 40 vedolla ja nytten samallaista myllyä ja 1 maali, ei mun mielestä meikän hyökkäyksessa vikaa oo, mutta EA:n mielestä meikän pelaajissa on. Tietenkin huonompikin voittaa joskus, mutta jos sitä tapahtuu 30 pelistä yli 10 kertaa niin se on liikaa PELISSÄ.

Ah... selittänee miksi minäkin häviän välillä. :D

Eikun ihmettelen noita vetomääriä, kun itsellä hyökkäysajat on jossain 12-14 minuuttia ollut parhaimmillaan niin silti vetoja ei ole kuin 20-30. Varmaan sitä saisi vaikka 50 vetoa jos vaan pistäis menemään. Itsellä käy usein noissa kovissa myllytyksissä niin että omat hyökkääjät väsyy ja tästä syystä alkaa laukomaan kaikesta ohi tai muuten surkeasti.

Mutta en siis sano tietäväni että teet niin tai näin, kun yhtään sun matsias en oo nähny. Ihmettelen vain.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ah... selittänee miksi minäkin häviän välillä. :D

Eikun ihmettelen noita vetomääriä, kun itsellä hyökkäysajat on jossain 12-14 minuuttia ollut parhaimmillaan niin silti vetoja ei ole kuin 20-30. Varmaan sitä saisi vaikka 50 vetoa jos vaan pistäis menemään. Itsellä käy usein noissa kovissa myllytyksissä niin että omat hyökkääjät väsyy ja tästä syystä alkaa laukomaan kaikesta ohi tai muuten surkeasti.

Mutta en siis sano tietäväni että teet niin tai näin, kun yhtään sun matsias en oo nähny. Ihmettelen vain.

Millasia pelaajia sulla sitten on? Koska siitähän se näköjään riippuu...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Etkö parempaan pysty?

Nyt tuli pitkä tauko: Aijaa.com - 11161225


Tota se vaan on tavavattoman usein kun pelataan vieraissa. Itsekin tosi useesti joututunut laukomaan kymmeniä vetoja että saa maalin... ja löytyy hiukan tasokkaampia pelureita kuin Hagman ja kumppanit.

Toki niitä maaleja varmaan tulis enemmän jos pelailis tyylin, haenpa täs ripari ja etukulma maaleja...

Mut asiasta kolmanteen. On toi kärppä Lehtonen äitynyt hurjaan menoon viime matseissa. Viimeiset 4 matsii... 3 nolla peliä ja ainoastaan 1 päästetty maali.
sekin meni kun Eller veti ranteen siviivalta ilman maskii :confused: No mut joskus menee näitäkin
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Millasia pelaajia sulla sitten on? Koska siitähän se näköjään riippuu...

Perus 82-86 ukkoa joukkue täynnä... mut en mä tässä itseeni ala vertaamaan kun mikään malliesimerkki en ole hyvästä pelaajasta.

Mainittakoon vielä lisäksi että todellakin koen maalintekoon turhautumista hyvinkin usein. Onneksi puolustuspäässä koen pärjääväni sitten vähän paremmin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On se vaan jännä juttu tää pelistä ulos lentäminen...Tuollaisia 5-7 peliä per kerta kun tahkoo ja ainakin kahdesta lentää yhteysvian takia ulos niin kyllä pistää kyrsimään....:mad:...Jäi tuossa männä viikolla pleikka päälle 5 tunniksi siihen HUT:in aloitusvalikkoon. Huomasin että kone oli päällä ja ajattelin että kai se yhteys on kumminkin menny siitä mut eipä ollu, no takapuoli sohvalle ja pelaamaan peliä...2.erä, tilanne mulle kutkuttavasti 3-2.....EI ***** YHTEYTTÄ EA:N SERVERIIN JA POTSLOJO ULOS PELISTÄ....Siistiä
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kandeeko ostaaa franzen(85)joka on muutettu joukkue bluessiin)2600 pucksii????saisko myytyä eteenpäin ps:ymmärrän kyl jos ette ymmärrä:D:D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tunnustaako joku pelaavanss joukkueella, Kahavaaja? Katkasi nimittäin minun 9-ottelun voittoputken.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Saakeli, kaikki harjoitus ja kestokortit mitätöityny yön aikana.. Sinne meni sit 10k..

Samitzufin :ille hatunnosto, ei luikkinut karkuun vaikka 8-2 pelin voitinkin ja pisti vielä asiallisen viestinkin perään! Vaikka ajelin Myersillä kaamealla vauhdilla vastapalloon viimeisellä minuutilla, ja pavelski 10 ottelua sivussa :D
 
Ylös Bottom