Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Eli sellainen kyssäri tuli tässä mieleen liittyen noihin kapteeni kortteihi. Eli säilyykö jos nyt vaikka laitan pelaajalle X tuon normi kapteeni kortin niin säilyykö se sillä ikuisuuden vai onko sekin vain se yksi peli ja se on siinä?
Se kestää niin kauan ennen kuin laitat kapteeni kortin jollekkin muulle pelaajalle
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Terve
Itellä tullu vastaan semmonen onglema, että on kausia jolloin voitat melkeen kaikki sit tulee sen perää et ihansama mitä teet ni aina tulee takkiin. Hyvä esimerkki on viikonlopulta kun lauantain hävisin 4 otteluu putkee ja meinas lentää ohjain seinää monta kertaa kun ei mikää tehonnu ja samaan päivään illal alko voittoputki ja voitin turnauksia ja ihan saman kaliperin jantterei vastas ja nyt tänää taas 3 tappioo joista yks jatkoajal. Enkä pidä itsee nyt mitenkää surkeena puolustajana, vaikka pakkien tekoäly nyt onkin aivan jostain + puolustuksesta löytyy parit visnovski-johnsson, hedman-seabrook, carle-timonen. Noilla ei pitäs tulla sen tason maalei mitä tulee. Jokases pakkiparis löytyy kokoa ja nopeutta joten ei mee jakeluun miks ei pärjää. Esim. viimine peli ni vastustajan työmyyrä tms. Mcclement pistää siniselt rannarin maaliin, seuraavaks tulee yksinläpi samal herral kun ei kaadu ja mikään tökkäys ei osu, viimises eräs Mc pistää 3 taklauksen jälkeen namudyötön maalil ja rallallaa taas hävittiin kun yhel ukol joku ihme suoja. Tuntuu myös et vastustajan one-timerit menee suurimmaks osaks sisää ja mul ei oo menny monee päivää. Taktiikkana yleensä keskiviivalta 1-3-1, karvaus 2-1-2.

pistäkää mietteitä tälläsestä kausittaisesta pärjäämisestä/häviöistä.;)

FIXAUSTA LÖYTYY EA

Tuttu tunne ainakin täällä. Sen huomaa parista asiasta: tökkäyksissä ei ole tehoja, oma veska päästää helppoja ja vastustajan veska on ihan maaginen. Pakitkin sekoilee enemmän. Itse en tosin voi jättää omia pakkeja koskaa boteiksi kun ne seisoo pujottelukeppeinä ja antaa kaverin kiertää edes häiritsemättä mailalla. Varmaan jotkut taktiikat päin perhettä mutta ei kai taktiikan pitäis niistä pelaajista idiotteja tehdä.

Ehkäpä huonon jakson aikana pitäis hommata joukkueeseen enemmän kokoa, pelata agressiivisemmin ja taklailla kaikkea mikä liikkuu. Jos tämä nyt on sitä momentumia tms. Tosin tuntuu että huonoissa jaksoissa taklauksissakaan ei ole tehoja.. tai sitten nää mun kaverin on liian pieniä. Oisko hyviä rouhijoita neloseen? Jotain isoja ja halpoja momentuminkääntäjiä? Tietty haluisin Lucic-Krejci-Hortonin tai vastaavaa, muttei ole poikiin varaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jep. Sama tuomio tuli myös mulle, kun yhden ottelun kyseistä sankaria vastaan pelasin. Aika häviön värittämiä syytöksiä lauko minustakin. : D

Noniin gloryhunter, olen erittäin pahoillani jos olen pelin jälkeen viestiä laittanut ja se on sinua niin paljon loukannut että tänne siitä pitää tulla kertomaan:) Käpy palaa tämän pelin kanssa varmasti jokaisella joskus, johtuu se sitten omasta huonosta tuurista tai vastustajan reilusta paremmuudesta. En varmasti ole ensimmäinen tai viimeinen joka hävityn pelin jälkeen laittaa viestiä vastustajalle, mutta en varmasti myöskään ole tyyppi joka laittaa jokaisen hävityn pelin jälkeen negatiivistä viestiä vastustajalle.

Mikäli minut olet voittanut niin sitten olet voittanut, onnea voitostasi:D Tätäkö hait?

E: Oletkin klementiini, et ***** oikeasti kehtaa tulla tänne foorumille itkemään viesteistäni... Vai että oikein häviön värittämiä viestejä. kerronpa sinulle syyn viesteihini ihan julkisesti. Sinun iso kansainvälinen kaukalo jolla pelaat, ja se vituttava aloitusten vääntäminen tasan jolloin pääset laitahyökkääjällä läpiajoon lentokenttäsi läpi, koska puolustajia ei saa heti aloituksesta haltuun..

Olen nyt kaksi kertaa saanut niukasti turpaan sinulta, enkä pelaa sinua vastaan enään ison kaukalon ja aloitusten vääntämisen takia. Ja kaikenlisäksi kun pääsit johtoon, päätit sitten pelata lopun pelistä omassa päässä karkuun juosten!? Mitä ****** oikeesti. En ehkä ole ainoa joka näiden juttujen jälkeen laittaa viestiä inboxiin.. Pelillistä paremmuuttasi en kyllä nyt pysty myöntämään..


Ja GIROUX :ille mun on ihan pakko sanoa, että lueskelin tota viestihistoriaa pleikkarilla ja sekoitin sinut toiseen henkilöön:o Pelataan kyllä kun seuraavan kerran vastaan asetutaan! Sori tästä sekaannuksesta.

Eiköhän eletä nyt ihan sovussa, turha nhl pelin takia käydä tappelemaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No johan tuli taas pellehermanni vastaan. Nimi tais olla Sharon25 , joukkue Pitt25.

Noh, aikas nopeesti menin jo 2-0 johtoon. Vastustajasta rupes näkyyn selviä turhautumisen merkkejä, seisoskelua, paikallaa tökkimistä, turhia jäähyjä yms.

Rupesin pelaileen löysästi ajattelin että homma on pulkassa.
No mutta perkkele, sillähän rupes käymään tuuri.

eka maali hylättiin.

No pääshän se sit tietenkin ujuttaan hetken kuluttua längeistä kavennuksen ,
ja hetkeä myöhemmin tuli tasoihin tällä maalilla
MelkeeTorjuPerkele | EA SPORTS

No johan rupes meisselisedällä puntti tutiseen ja vastustajakin sai taasen peli ilonsa takaisin.
Peli iloa sillä vaan ei taasen kaukaa kestänyt kun pääsin jälleen johtoon. 3-2

Seisoskelua
Tyhmiä jäähyjä
Oman maalin takana kiekon kanssa seisoskelua
Tökkimistä paikallaan.

Noh......

Tasoihinhan se tuli vielä. Pelattiin jo kolmatta erää ja taas oli itse sattuma vastustajan puolella kun tunki sisään maailman mahtavinta kuraa.

Peli 3-3 ja meisselisedällä löysät puntissa ja pahin pelko toteutumassa, jatkoaika pelotteli jo mielessä ja kaverin armoton tuuri, jokainen punaviivan ylitys sai meisselisedän hiukset pystyyn.
Pakko oli vielä tehdä yksi maali en halunnut jatkoajalle, saatika päästää vastustajaa johtoon.

Pakon edessä ajattelin laittaa pikku hutasun alakulmaan riparin toivossa.
Ja perkules Riparin sai kiinni itse Grabner joka antoi loistavan syötön Cammalerille
PoikaSaunoo | EA SPORTS
4-3!

Vikan minuutin koitinkin sitten kuluttaa omassa päässä aikaa pelaamalla ja syy miksi? Olin ylivoimalla kuudesti joista kaksi kertaa 5-3. Jokaikinen kerta heti kiekon saatuaaan vastustaja luisteli oman maalin taakse, kun lähdin karvaan luisteli se vaan maalia ympäri ja tiukan paikan tullen syötti toiselle, jatkoi ajan peluuta. JOKAVITUNIKINENKERTA!
Kertaakaan en kiekkoa saanut kun hän päätti pelata omassa päässään.

Ajattelin antaa hänen maistaa omaa torttua ja tosiaan parhaani mukaan koitin sit viimeisen minuutin tuhlaa ajanpeluuseen ihan vaan kostona.

Peli päättyi 4-3 voittooni jonka jälkeen postiin pamahti viesti "IDIOT"

Kysyin herralta onko ikinä kuullut herrasmies säännöistä (joita odotan jokaisen käyttävän).

Vastauksena sain "pico mluv normalne kokote" ,ei mitään käryä mitä meinaa :D

Ymmärrän kyllä kaverin vitutuksen. Sen Joukkue oli aivan jäätävä ainoo mikä isonrahan kavereista taisi puuttua oli Lemieux. muuten oli kaikki, malkin,datsyuk,kovalchuk, ovechkin, crosby, kaikki kalliit.
ykskään pelaaja tuskin oli alle 50 000 kiekkoa.

Harmi vaan kun kiekoilla ei saa ostettua taitoa.

Kyllä Tuli Perkules hyvä fiilis pelikellon soidessa viimeistä kertaa. ei niinkään että vastustaja olisi ollut hyvä tai muuta, vaan sen tapa miten se pelasi koko pelin sai aikaan fiiliksen "viddu tää on pakko voittaa".

:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauska kaveri tää Vilkastus.Pelattii tässä jonkin aikaa sitten peli.No se vei alun aika reippaasti ja johti 2 erän jälkeen 4-0 vaikka 2 erän lopulla sain jo pyörityksen aikaan. Ajattelin että kyllä tästä vielä noustaan. Taktiikaks kaikki peliin yms no 3 erä alkaa Vilkastus voittaa aloituksen ja sit se menee omalle alueelle ja rupeaa kuluttamaan peliä ja pyöri siellä koko 3 erän.. siis mitä V****A. Matsin jälkeen kysyin et miks kulutit ? hän vastaa että kiire..:confused: Ehkä surkein selitys ikinä. Eikä näköjään ollu edes kiire kun ehti jäädä chättailemään.. V***U että V******A tollaset jätkät.tais olla paripäivää sen jälkeen niin tuli revanssi niin annoin herran maistaa omaa lääkettä ;) Mun puolesta tollaset jätkät sais olla ostamatta tätä peliä menee peli ilo totaalisesti..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hauska kaveri tää Vilkastus.Pelattii tässä jonkin aikaa sitten peli.No se vei alun aika reippaasti ja johti 2 erän jälkeen 4-0 vaikka 2 erän lopulla sain jo pyörityksen aikaan. Ajattelin että kyllä tästä vielä noustaan. Taktiikaks kaikki peliin yms no 3 erä alkaa Vilkastus voittaa aloituksen ja sit se menee omalle alueelle ja rupeaa kuluttamaan peliä ja pyöri siellä koko 3 erän.. siis mitä V****A. Matsin jälkeen kysyin et miks kulutit ? hän vastaa että kiire..:confused: Ehkä surkein selitys ikinä. Eikä näköjään ollu edes kiire kun ehti jäädä chättailemään.. V***U että V******A tollaset jätkät.tais olla paripäivää sen jälkeen niin tuli revanssi niin annoin herran maistaa omaa lääkettä ;) Mun puolesta tollaset jätkät sais olla ostamatta tätä peliä menee peli ilo totaalisesti..

Sama kaveri pelas minuakin vastaan, ja pelasi ihan samalla tavalla aikaa kun pääsi johtoon. Kehtaa vielä ihmetellä miksi olen laittanut viestiä perään:D Jumalauti mikä jätkä. Niin puhtaana pulmusena tulee foorumille minusta ja viesteistäni valittamaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Matsin jälkeen kysyin et miks kulutit ? hän vastaa että kiire..:confused: Ehkä surkein selitys ikinä. .

Itellä oli kans joskus jotain suomalaista vastaan niin että se johti 2-1 niin vikat 13min se pelas 3.erästä aikaa. pyöri maalia ympäri ja jos tuli tiukka paikka, lähti keskialueelle ja sit takas omaan päähän. pelin jälkeen kysyin että mitäsvittua niin vastas että "vaihdoin ketjua, sori" kysyin että "siinä ketjunvaihdossako menee 13min peliaikaa", ei vastannu enää mitää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuli siin laitettuu sekä ykkös että kakkoskentät myyntiin.. Siinä meni Sharp, Toews, Hossa, Zetterberg ja Benn. Hossa vielä myymättä. Puckseja olis nyt reilu sata tonnii, kun tuli hommattua jo Marleau, Thornton ja Callahan kakkos kenttään. Ykköseen olis haussa Malkin tai "Super Mario". jos löytyy niin voitas hieroo kauppaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja GIROUX :ille mun on ihan pakko sanoa, että lueskelin tota viestihistoriaa pleikkarilla ja sekoitin sinut toiseen henkilöön:o Pelataan kyllä kun seuraavan kerran vastaan asetutaan! Sori tästä sekaannuksesta.

Okei no se selventää aika paljon :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi elämän kevät kun ei tuu pelistä yhtään mitään, voittoputki katkesi ja taas mennään 2 ottelun tappioputkessa. Hohhoijaa, aivan liian heikkoa peliä omalta puolelta ja kaveri pyssyttelee mitä onnekkaampia maaleja veskareiden läpi, pieniä lerppu vetoja vaikka itse Gaborikilla sun muilla täräytän kauheita pommeja sinne. Samalla tuntuu siltä että omilla pelaajilla kiekko ei pysy lavassa ja jok'ikinen poke osuu ja taas toisaalta saan hakata 5 pokea vastustajaan että se menettää kiekon eli pomppaa takaisin siitä hänelle.. Myös omat pelaajat tuntuvat entistä tahmemmilta, ei ehdi tehdä mitään kunnes poke on vienyt jo kiekon pois, vai onko multa nyt reflexitkin kadonnut? Miks näitä asetussarjoja pitää tulla joka viikko? just kun ehtii tottumaan vanhaan niin tulee jo uus ja pilaa pelin.. Ei oo yhtään peli fiilistä mut kait sitä pitää yrittää saada edes 1 voitto..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Voi elämän kevät kun ei tuu pelistä yhtään mitään, voittoputki katkesi ja taas mennään 2 ottelun tappioputkessa. Hohhoijaa, aivan liian heikkoa peliä omalta puolelta ja kaveri pyssyttelee mitä onnekkaampia maaleja veskareiden läpi, pieniä lerppu vetoja vaikka itse Gaborikilla sun muilla täräytän kauheita pommeja sinne. Samalla tuntuu siltä että omilla pelaajilla kiekko ei pysy lavassa ja jok'ikinen poke osuu ja taas toisaalta saan hakata 5 pokea vastustajaan että se menettää kiekon eli pomppaa takaisin siitä hänelle.. Myös omat pelaajat tuntuvat entistä tahmemmilta, ei ehdi tehdä mitään kunnes poke on vienyt jo kiekon pois, vai onko multa nyt reflexitkin kadonnut? Miks näitä asetussarjoja pitää tulla joka viikko? just kun ehtii tottumaan vanhaan niin tulee jo uus ja pilaa pelin.. Ei oo yhtään peli fiilistä mut kait sitä pitää yrittää saada edes 1 voitto..

Tuttu tunne eilis illalta, 7 ottelun voittoputki katki ja siitä sitten 5 ottelua putkeen jatkoaika häviöitä :mad: Cam Ward lähti ainakin myyntiin... Suatana..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuttu tunne eilis illalta, 7 ottelun voittoputki katki ja siitä sitten 5 ottelua putkeen jatkoaika häviöitä :mad: Cam Ward lähti ainakin myyntiin... Suatana..

Juuri kun meinasin Wardin hommata kakkosveskaks, pitääkin sitten miettiä uuudestaan kakkosveskaa.. :( E: paljollas luopuisit Wardista, voisin kokeilla.. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noniin gloryhunter, olen erittäin pahoillani jos olen pelin jälkeen viestiä laittanut ja se on sinua niin paljon loukannut että tänne siitä pitää tulla kertomaan:) Käpy palaa tämän pelin kanssa varmasti jokaisella joskus, johtuu se sitten omasta huonosta tuurista tai vastustajan reilusta paremmuudesta. En varmasti ole ensimmäinen tai viimeinen joka hävityn pelin jälkeen laittaa viestiä vastustajalle, mutta en varmasti myöskään ole tyyppi joka laittaa jokaisen hävityn pelin jälkeen negatiivistä viestiä vastustajalle.

Mikäli minut olet voittanut niin sitten olet voittanut, onnea voitostasi:D Tätäkö hait?

E: Oletkin klementiini, et ***** oikeasti kehtaa tulla tänne foorumille itkemään viesteistäni... Vai että oikein häviön värittämiä viestejä. kerronpa sinulle syyn viesteihini ihan julkisesti. Sinun iso kansainvälinen kaukalo jolla pelaat, ja se vituttava aloitusten vääntäminen tasan jolloin pääset laitahyökkääjällä läpiajoon lentokenttäsi läpi, koska puolustajia ei saa heti aloituksesta haltuun..

Olen nyt kaksi kertaa saanut niukasti turpaan sinulta, enkä pelaa sinua vastaan enään ison kaukalon ja aloitusten vääntämisen takia. Ja kaikenlisäksi kun pääsit johtoon, päätit sitten pelata lopun pelistä omassa päässä karkuun juosten!? Mitä ****** oikeesti. En ehkä ole ainoa joka näiden juttujen jälkeen laittaa viestiä inboxiin.. Pelillistä paremmuuttasi en kyllä nyt pysty myöntämään..


Ja GIROUX :ille mun on ihan pakko sanoa, että lueskelin tota viestihistoriaa pleikkarilla ja sekoitin sinut toiseen henkilöön:o Pelataan kyllä kun seuraavan kerran vastaan asetutaan! Sori tästä sekaannuksesta.

Eiköhän eletä nyt ihan sovussa, turha nhl pelin takia käydä tappelemaan.

R2-pohjassa --> saat takimmaisen äijän haltuun niin en luistele ohi läpiajossa. Johdossa olin kauan aikaa, ja otit jäähyn viimeisellä peliminuutilla (aikaa taisi olla jäljellä 49sek), ja koska tiesin, että tulet tänne itkemään niin päätin provosoida. Et sinä enää alivoima-asemassa minua vastaan olisi tasoihin tullut varsinkin kuin hallitsin kokoajan peliä. :) Edellinen pelimme päättyi jatkoaikavoittooni ja kyseisessä pelissä ei mielestäni kummankaan osalta ollut mitään sen kummempaa. (?) Aika pitkältihän sinä häviöitä siis värittelet, kun nyt tuota edellistä peliäkin jo käytät tekosyynä noiden aikaisempien ripari, alotusbugi väitteiden lisäksi. : D Satuit muuten itkemään asiasta silloinkin, kun laitoin tuuletusviestin inboxiisi. :)

Makelle osoitan pahoitteluni! Kyseessä oli huono päivä ja tuon jälkeen ymmärsin lopettaakin siltä päivältä. Oman lääkkeen maistaminen oli ehkä oikeudenmukasta ja sillä hetkellä hieman huvittikin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juuri kun meinasin Wardin hommata kakkosveskaks, pitääkin sitten miettiä uuudestaan kakkosveskaa.. :(

Nojaa, 7-1-0 mulla ja oisko 5 nollapelii. ;)

Mulla oli joku 15 ottelun voittoputki, kaksi otteluu kesti häviöputki ja vihdon voitin 2-0. Ward taas tykittämässä nollapelejä, nyt voi lopettaa tält pv:lt. Jospa sitä pelais vähän enemmän niin pärjäis näille tasokkaammille kavereille, tai ihan muutenkin vois pelaa enemmän koska haluaisin top 50 sijoille. :p... Mutta nyt pukkaa EHL eli taitaa tulla pikkutauko HUT:in kanssa.

Playoffeja en pelaa koska en pidä siitä noobien karkottaja viiristä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juuri kun meinasin Wardin hommata kakkosveskaks, pitääkin sitten miettiä uuudestaan kakkosveskaa.. :( E: paljollas luopuisit Wardista, voisin kokeilla.. :D

Se on menny jo hintaan 24950p... ja ei ainakaan itsellä toiminut niin yhtään, joten luonnollisesti en suosittele....

Wardin torj% about 80 taas kun Rinteen ja Vokounin prossat yli 90, että siitä vain... :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

R2-pohjassa --> saat takimmaisen äijän haltuun niin en luistele ohi läpiajossa. Johdossa olin kauan aikaa, ja otit jäähyn viimeisellä peliminuutilla (aikaa taisi olla jäljellä 49sek), ja koska tiesin, että tulet tänne itkemään niin päätin provosoida. Et sinä enää alivoima-asemassa minua vastaan olisi tasoihin tullut varsinkin kuin hallitsin kokoajan peliä. :) Edellinen pelimme päättyi jatkoaikavoittooni ja kyseisessä pelissä ei mielestäni kummankaan osalta ollut mitään sen kummempaa. (?) Aika pitkältihän sinä häviöitä siis värittelet, kun nyt tuota edellistä peliäkin jo käytät tekosyynä noiden aikaisempien ripari, alotusbugi väitteiden lisäksi. : D Satuit muuten itkemään asiasta silloinkin, kun laitoin tuuletusviestin inboxiisi. :)

Makelle osoitan pahoitteluni! Kyseessä oli huono päivä ja tuon jälkeen ymmärsin lopettaakin siltä päivältä. Oman lääkkeen maistaminen oli ehkä oikeudenmukasta ja sillä hetkellä hieman huvittikin.

Ei sitä R2-pohjassa juttua kerkeä tekemään ennenkuin olet jo läpiajossa, pelaaja ei tule haltuuni samantien. En minä ala painamaan R2 pohjaan jo ennen aloitusta, haluaisin myös yrittää voittaa aloituksen.. Enkä minä pelkän lentokentän ja aloitusten vääntämisen takia tule foorumille valittamaan, mutta ajan pelaamisesta tulen. Peliä sinä et sen kummemmin hallinnut, mutta sain pelini pyörimään kunnolla vasta toisen erän lopulla. (Enkä muuten ollut näköjään ainoa jota vastaan olet kyseistä ajanpeluuta käyttänyt).. Joten en tulisi foorumille valittamaan muista/hakemaan kunniaa jos pelaisin pelin lopun luistelemalla karkuun, tuskin toi karkuun juokseminen on rajoittunut kahteen peliin jos sitä kerran on useamman kerran harrastanut. Hyvä provo oli kylläkin, todellakin vituttaa jätkät jotka luistelevat karkuun. Ja onhan sitä ennenkin alivoimalla tehty maaleja, argumenttisi on invalidi. Miksi väität että tulisin tänne itkemään jos voitat minut 3-2 ja olisit pelannut muuten suht reilua peliä?

Mutta jätetään asia tähän, minulla on muutakin tekemistä kun täällä purnata siitä kuinka epämiellyttävä vastustaja olet. Onnea voitoistasi, kyllä minä sinut vielä höyhennän joskus on fiilistä pelata sua vastaan enää ;)
 
Ylös Bottom