Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

sopimukset ei kulu ja pucksei ei peleist tuu? mikä mättää?
Loukkaantunut pelaaja kokoonpanossa. Bugin takia tuota loukkaantumista ei kuitenkaan näy. Ei auta kuin pelata niin monta ottelua, että loukkaantuminen on taputeltu. Tai jos satut muistamaan mikä pelaaja loukkaantui, niin heivaa se hevonkuuseen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Loukkaantunut pelaaja kokoonpanossa. Bugin takia tuota loukkaantumista ei kuitenkaan näy. Ei auta kuin pelata niin monta ottelua, että loukkaantuminen on taputeltu. Tai jos satut muistamaan mikä pelaaja loukkaantui, niin heivaa se hevonkuuseen.

Tuostako tuo oikeasti ja todistettavasti johtuu? En mä muista että juuri koskaan multa kukaan olis loukkaantunut matsissa, mutta aika ajoin tää sama bugi vaivaa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oon jo monta kertaa sanonu et en enää ikinä osta pakkoja, kun ei ikinä mitään hyvää tule. Kyllä ne vaan on niin kutkuttavia että pakko ostaa. Ei sieltä kyllä koskaan mitään hyvää tuu.

Ei niihin pakkoihin välttämättä kannata vähiä kiekkoja tosiaan käyttää, niin harvoin niistä mitään tulee. Minulla olisi muutama sata kiloa vielä puckseja kaupan, ostakaa ne edullisesti niin niillä saatte sit haluamianne pelaajia. Hyvinhän noita on mennyt, mutta vielä olisi jäljelläkin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Käykee ostamassa nabokov halvin mikä myynnissä,n 1,5 tuntia nyt ostin vahingossa.
 
Viimeset 10 pakkausta on tuonut :

Duchene, M. Brown SOTW, E.Karlsson, Bäckström mv, Lupul, +5 kaikki kentpel.

:)

Alkaahan noista pikkuhiljaa saamaan omiaan takaisin :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Nyt on paljon pelaajia erittäin halvalla myynnissä alle 1h ajalla, myyjä dsOne03
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjensta kaikille! Olen uusi täällä foorumilla, mutta Huttaillut olen jo 12 lähtien... Nyt tarvis apua teiltä kokeneimmilta pelaajilta.
Jos voisitte kertoa jotain pelaajia jotka pelaavat hyvin/erinomaisesti vaikka heidän kokonaisuutensa ja hintansa eivät välttämättä ole mitään kovin suuria. Omasta kokoonpanosta löytyy mm. booth, krejci, girardi, gionta, hedman, bolland, m. koivu. Varsinkin olen huomannut että Dave Bolland tekee työtä vaikka kok vain 85 ja hintaa vajaat 3k. Maalilla pelaa 1.dubnyk ja 2.fleury.
Eli tarvitsen juuri hyviä ol ja kh pelaajia. Hintaa saisi olla se alle 8k/pelaaja. Ärsyttää vaan kun tulee vastaan näitä: parise-malkin-gaborik jengejä, ja tuntuu omasta mielestä että voisin voittaa heidät jos omistaisin parempia pelaajia. Vielä tähän loppuun kysymys, että miten teette kiekkoja. Ostatteko pakkoja vai pelaajia halvalla ja myytte kalliilla. + Onko teillä jotain vakiopelaajia mitä ostatte ja myytte vaikka 1k kalliimmalla. Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viimeset 10 pakkausta on tuonut :

Duchene, M. Brown SOTW, E.Karlsson, Bäckström mv, Lupul, +5 kaikki kentpel.

:)

Alkaahan noista pikkuhiljaa saamaan omiaan takaisin :)

Entäs kymmenen sitä edellistä pakkausta? Aivan, eli ei noista keskimäärin voitolle varmaan pääse jäämään vaikka välillä pari hyvää putkahtaisikin.
 
Entäs kymmenen sitä edellistä pakkausta? Aivan, eli ei noista keskimäärin voitolle varmaan pääse jäämään vaikka välillä pari hyvää putkahtaisikin.

En nyt tainnut ottaa kantaa aiemmassa viestissäni siihen et noilla pakoilla pääsis omilleen tai tekis tuottoa pitkässä juoksussa...

Kuten sanoin pari päivää aiemmin, pakoista jää semmosen 5k pakkaselle keskimäärin per 7,5k pakka.

Tiedän kyllä sen mut nuo nostot on ihan huikeita vrt. mitä aiemmin on itelle tullu :).

Hehkutin vaan hyvää mäihää.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En nyt tainnut ottaa kantaa aiemmassa viestissäni siihen et noilla pakoilla pääsis omilleen tai tekis tuottoa pitkässä juoksussa...

Kuten sanoin pari päivää aiemmin, pakoista jää semmosen 5k pakkaselle keskimäärin per 7,5k pakka.

Tiedän kyllä sen mut nuo nostot on ihan huikeita vrt. mitä aiemmin on itelle tullu :).

Hehkutin vaan hyvää mäihää.


Jep, hyvää pelaajaa oot nostellut viimeaikoina :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjensta kaikille! Olen uusi täällä foorumilla, mutta Huttaillut olen jo 12 lähtien... Nyt tarvis apua teiltä kokeneimmilta pelaajilta.
Jos voisitte kertoa jotain pelaajia jotka pelaavat hyvin/erinomaisesti vaikka heidän kokonaisuutensa ja hintansa eivät välttämättä ole mitään kovin suuria. Omasta kokoonpanosta löytyy mm. booth, krejci, girardi, gionta, hedman, bolland, m. koivu. Varsinkin olen huomannut että Dave Bolland tekee työtä vaikka kok vain 85 ja hintaa vajaat 3k. Maalilla pelaa 1.dubnyk ja 2.fleury.
Eli tarvitsen juuri hyviä ol ja kh pelaajia. Hintaa saisi olla se alle 8k/pelaaja. Ärsyttää vaan kun tulee vastaan näitä: parise-malkin-gaborik jengejä, ja tuntuu omasta mielestä että voisin voittaa heidät jos omistaisin parempia pelaajia. Vielä tähän loppuun kysymys, että miten teette kiekkoja. Ostatteko pakkoja vai pelaajia halvalla ja myytte kalliilla. + Onko teillä jotain vakiopelaajia mitä ostatte ja myytte vaikka 1k kalliimmalla. Kiitos jo etukäteen vastauksista :)


Nopeat pelaajat ovat tässä pelissä valttia ja niillä pärjää parempiakin jengejä vastaan. Itse suosittelen hommaamaan pelaajia kuten Lombardi (KH, 85 ovrl, 92 luistelu ja hinta ~4k), Grabner (OL, 84 ovrl, 93 luistelu ja hinta ~7k), Stoll (KH, 85 ovrl, luistelu vain 86 mutta aloitus kyseisellä pelaajalla paras ja hinta 2-4k), Helm (KH, 83 ovrl, 92 luistelu ja hinta 2-3k) ja sitten vaikka vielä Filppula (KH, 84 ovrl, 90 luistelu ja hinta 5-8k). Vielä on paljon muita saman hintaisia ja suht nopeita pelaajia, pakistoon suosittelen panostamaan aika paljon. Etenkin top 4 pakkeihin eli sinne ei kannata ihan ketä vain laittaa, jotain suht nopeita pakkeja jotka saa pelaajat kiinni (esim. Carle ~3k, Kulikov ~3k jne.). Joten kun olet hommannut tämän tapaisia pelaajia, niin sinun pitäisi pärjätä ihan hyvin kovempiakin jengejä vastaan. Sitten voit vaan pelaaja kerrallaan (tai jos iskee jackpot niin montakin samaan aikaan) parannella niitä ja hommaa joitain supertähtiä.

Mitä kiekkojen tekemiseen tulee niin paras keino on ostaa halvalla ja myydä kalliilla, nyt sekin on kyllä kovin heikkoa kun ei ole tullut mitään tarjouspaketteja ja sen takia marketti on hyvin kuiva koska kukaan ei halua ostaa noita perus paketteja tai siltä se ainakin vaikuttaa. Paketteihin vasta sitten kuluttaa puckseja kun on tiimi kasassa tai on varaa niihin. Ne ovat niin riskibisnestä ja vain onnekkaat saa niistä edes rahansa takaisin, esim. viimiset about 30. pakkaukseni parhaat (7,5k ja 15k:n paketteja) kortit ovat ollut tyyliin joku Fleury ja 15 kestokortti (25k takaisin, ei oo toki menny yli 100k:ta noihin paketteihin, jos en olis ostanu niin olis 100k käytettävänä johonkin pelaajaan!).
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Morjensta kaikille! Olen uusi täällä foorumilla, mutta Huttaillut olen jo 12 lähtien... Nyt tarvis apua teiltä kokeneimmilta pelaajilta.
Jos voisitte kertoa jotain pelaajia jotka pelaavat hyvin/erinomaisesti vaikka heidän kokonaisuutensa ja hintansa eivät välttämättä ole mitään kovin suuria. Omasta kokoonpanosta löytyy mm. booth, krejci, girardi, gionta, hedman, bolland, m. koivu. Varsinkin olen huomannut että Dave Bolland tekee työtä vaikka kok vain 85 ja hintaa vajaat 3k. Maalilla pelaa 1.dubnyk ja 2.fleury.
Eli tarvitsen juuri hyviä ol ja kh pelaajia. Hintaa saisi olla se alle 8k/pelaaja. Ärsyttää vaan kun tulee vastaan näitä: parise-malkin-gaborik jengejä, ja tuntuu omasta mielestä että voisin voittaa heidät jos omistaisin parempia pelaajia. Vielä tähän loppuun kysymys, että miten teette kiekkoja. Ostatteko pakkoja vai pelaajia halvalla ja myytte kalliilla. + Onko teillä jotain vakiopelaajia mitä ostatte ja myytte vaikka 1k kalliimmalla. Kiitos jo etukäteen vastauksista :)



Korpikoski - Vermette - Boedker

Hyvä ja halpa ketju.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Minkä takia yhteys katkeaa EA:sta, kun yritän laittaa jollekin (C) kapteenikortin? Varakapteenit meni ihan kivasti..
 
Minkä takia yhteys katkeaa EA:sta, kun yritän laittaa jollekin (C) kapteenikortin? Varakapteenit meni ihan kivasti..

Mul oli yks päivä samankaltainen onkelma... Yritin treenikorttia kisa-connollylle osta-heti hintaan ostaa niin löi ea luurin korvaan.

Normaalisti pysty kuitenkin tarjoamaan korteista.

Meni itsestään pois kai boottaamalla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä on sunnuntaista asti ollut että en saa puckseja, ja voitot näkyvät tappioina (tällä kertaa onneksi vain itsellä hut-ikkunassa.)
Sopparit ei kulu myöskään. :(

Auttakee meisselisetää, mikä avuksi?

Pelasin tyossa yön aikana muutaman ihan normi online ottelun, 6-0-0 ja tehdyt/päästetyt 22-2.
Eräs voitto kyllä tuntui jo aika tylyltä, 7-0 voitin ja ihan huvikseni menin kattoon vastustajan online statseja niin ne tais olla 80-270.
Hienoa että jollain sentään riittää mielenterveys jauhaa, vaikka kokoajan tuleekin selkään :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Huoh.

Meinaa palaa käpy, nimittäin EA:n servereille katkomiseen. Päivisin taitaa toimia ihan suht. ok, mutta yöllä alkaa katkomaan. Sen lisäksi nyt tiedossa on kaksi varmaan tapausta missä vastustaja vetää netin poikki ja tämä kaataa mulla koko pelin. Ja samantien pleikkarin. (kysäisin edelliseltäkin vastustajalta että mitä helvettiä, niin vastasi vaan että "sorry, i couldnt take it") Mulle tietty merkkasi toisesta tappion ja toista ei merkannut ollenkaan pelin ollessa mulle 30s ennen loppua 2-1.

Tossa oli pitkän aikaa vaihe että toimi taas ihan ok, rankkikin nousi hyvää vauhtia ja nyt tää on tällästä p*skaa. Huvikseen selailin tilastoja niin ainakin 300 sakissa olisi ilman näitä katkomisia ja ottaen huomioon että hyvin usein reilussa johdossakin ollut katketessa niin varmaan paljon korkeammallakin. Viimeisin kun eilen johdin 4-0 niin peli jäätyy syystä tai toisesta toisella erätauolla. Huoh. Nyt majaillaan siis jossain 1000. kieppeillä ja aina kun nousee niin tulee muutama *katkennut* peli. Oisko 15 ylimääräistä tappiota nyt.

On kokeiltu eri modeemilla, langalla ja ilman (langalla tuntuu toimivan jopa huonoiten) jne. PC:llä kokeilin pelailla Battlefieldiä ja toimii ongelmitta jne. Ja änärikin toimii täydellisesti siihen asti kunnes yhtäkkiä vaan katkeaa (psn yhteys toimii).
Mut tällästä tää on nyt pari pvää ollut:
Näytä liitetiedosto 10315

Muuten kyl koko ajan enemmän pitää tästä NHL-versiosta ja pelit sujuu aina vaan paremmin... Useita voittoja top 50 miehistä jne. Tässä voi pelata mukavasti todella monipuolista kiekkoa ja sehän sopii mulle. :)

Eilen vastaan tullut jannu pelannut muutaman matsin jo Gretzkyllänsä, ainakin verrattuna mun kolmoskentän luottosentteriin Grabovskiin:
Näytä liitetiedosto 10316
 
Huoh.

Meinaa palaa käpy, nimittäin EA:n servereille katkomiseen. Päivisin taitaa toimia ihan suht. ok, mutta yöllä alkaa katkomaan. Sen lisäksi nyt tiedossa on kaksi varmaan tapausta missä vastustaja vetää netin poikki ja tämä kaataa mulla koko pelin. Ja samantien pleikkarin. (kysäisin edelliseltäkin vastustajalta että mitä helvettiä, niin vastasi vaan että "sorry, i couldnt take it") Mulle tietty merkkasi toisesta tappion ja toista ei merkannut ollenkaan pelin ollessa mulle 30s ennen loppua 2-1.

Tossa oli pitkän aikaa vaihe että toimi taas ihan ok, rankkikin nousi hyvää vauhtia ja nyt tää on tällästä p*skaa. Huvikseen selailin tilastoja niin ainakin 300 sakissa olisi ilman näitä katkomisia ja ottaen huomioon että hyvin usein reilussa johdossakin ollut katketessa niin varmaan paljon korkeammallakin. Viimeisin kun eilen johdin 4-0 niin peli jäätyy syystä tai toisesta toisella erätauolla. Huoh. Nyt majaillaan siis jossain 1000. kieppeillä ja aina kun nousee niin tulee muutama *katkennut* peli. Oisko 15 ylimääräistä tappiota nyt.

On kokeiltu eri modeemilla, langalla ja ilman (langalla tuntuu toimivan jopa huonoiten) jne. PC:llä kokeilin pelailla Battlefieldiä ja toimii ongelmitta jne. Ja änärikin toimii täydellisesti siihen asti kunnes yhtäkkiä vaan katkeaa (psn yhteys toimii).
Mut tällästä tää on nyt pari pvää ollut:
Näytä liitetiedosto 10315

Muuten kyl koko ajan enemmän pitää tästä NHL-versiosta ja pelit sujuu aina vaan paremmin... Useita voittoja top 50 miehistä jne. Tässä voi pelata mukavasti todella monipuolista kiekkoa ja sehän sopii mulle. :)

Eilen vastaan tullut jannu pelannut muutaman matsin jo Gretzkyllänsä, ainakin verrattuna mun kolmoskentän luottosentteriin Grabovskiin:
Näytä liitetiedosto 10316

Ootkos kokeillut muuttaa pleikan verkkoasetuksista MTU:ta pienemmäksi?

En oo mikään verkkopuolen datanörtti mut tuo on jotain siihen suuntaan et kui isoja paketteja se lähettää ja jos paketti on liian iso tulee packet lossia ja yhteys voi katketa.

1472 jos laitat manuaalisesti vaikka siihen
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ootkos kokeillut muuttaa pleikan verkkoasetuksista MTU:ta pienemmäksi?

En oo mikään verkkopuolen datanörtti mut tuo on jotain siihen suuntaan et kui isoja paketteja se lähettää ja jos paketti on liian iso tulee packet lossia ja yhteys voi katketa.

1472 jos laitat manuaalisesti vaikka siihen

Enpä ole, pitääpä kokeilla. Kiitos. Ei se paljon huonommaksi voi ainakaan mennä. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse poistin kaikki NHL 13 koskevat tallennukset PSN valikosta, kun aina heitti ulos pelistä... Johan lähti pelittämään netti pelit :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mulla toi MTU:n muuttaminen autto vielä NHL 12 aikoihin ainakin, nyt änäri 13 pystyn pelaaman about yhen online matsin jos pelaan sen aamu päivästä :D sen jälkeen tulee luuria korvaan ihan hutin valikossakin säännöllisesti. Mutta kannattaa sitä kokeilla! voi muuttaa rajullakin kädellä, esim 1100-1250
 
Ylös Bottom