Huoh.
Meinaa palaa käpy, nimittäin EA:n servereille katkomiseen. Päivisin taitaa toimia ihan suht. ok, mutta yöllä alkaa katkomaan. Sen lisäksi nyt tiedossa on kaksi varmaan tapausta missä vastustaja vetää netin poikki ja tämä kaataa mulla koko pelin. Ja samantien pleikkarin. (kysäisin edelliseltäkin vastustajalta että mitä helvettiä, niin vastasi vaan että "sorry, i couldnt take it") Mulle tietty merkkasi toisesta tappion ja toista ei merkannut ollenkaan pelin ollessa mulle 30s ennen loppua 2-1.
Tossa oli pitkän aikaa vaihe että toimi taas ihan ok, rankkikin nousi hyvää vauhtia ja nyt tää on tällästä p*skaa. Huvikseen selailin tilastoja niin ainakin 300 sakissa olisi ilman näitä katkomisia ja ottaen huomioon että hyvin usein reilussa johdossakin ollut katketessa niin varmaan paljon korkeammallakin. Viimeisin kun eilen johdin 4-0 niin peli jäätyy syystä tai toisesta toisella erätauolla. Huoh. Nyt majaillaan siis jossain 1000. kieppeillä ja aina kun nousee niin tulee muutama *katkennut* peli. Oisko 15 ylimääräistä tappiota nyt.
On kokeiltu eri modeemilla, langalla ja ilman (langalla tuntuu toimivan jopa huonoiten) jne. PC:llä kokeilin pelailla Battlefieldiä ja toimii ongelmitta jne. Ja änärikin toimii täydellisesti siihen asti kunnes yhtäkkiä vaan katkeaa (psn yhteys toimii).
Mut tällästä tää on nyt pari pvää ollut:
Näytä liitetiedosto 10315
Muuten kyl koko ajan enemmän pitää tästä NHL-versiosta ja pelit sujuu aina vaan paremmin... Useita voittoja top 50 miehistä jne. Tässä voi pelata mukavasti todella monipuolista kiekkoa ja sehän sopii mulle.
Eilen vastaan tullut jannu pelannut muutaman matsin jo Gretzkyllänsä, ainakin verrattuna mun kolmoskentän luottosentteriin Grabovskiin:
Näytä liitetiedosto 10316