Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Arvostus tällaisia kavereita kohtaan 0. ''Karkuun'' kun ei pärjää. Pelit pelataan loppuun, vaikka taululla 20-0.

Arvostus tälläisä kohtaa 0, jotka ei lue viestiä kunnolla.
Sanoin että siihen päälle vielä lagi niin en varmanan ala pelaamaan peliä loppuun, jos ekaas erässä peli on ratkennut ja omasta pelistä ei tule lagin takia mitään.
Ja toisaalta säästää ihan kummankin aikaa ja hermoja, kun ei tartte pelaa lagipeliä. Tai en tiedä tuosta toisesta, mut päivän pahimmat lagit tuli tohon niin koita siinä sit pelaa.
Pelaa itse vaan lagissa vaikka 100-0 ihan rauhassa. Se mun vika oo että lagii. 12 toimi pelit ilman lagia.
Toisekseen kyse ei ole pärjäämisestä, jos lagaa niin pahasti ja siinä ei oo kyse taidosta jos kaveri pistää 4 maalia kuudella vedolla jostain siniviivalta jne. Toisessa päässä mole kyllä v0enyy (ne harvat paikat mitä sai lagin takia)

Btw taisin kohdata King Henkan tänään pleijareissa, joukkueen nimi oli joku TeamHenkka tms. Turpaanhan se sai. :D

//: Muistelen kyllä, että tämä jengi ei poistunut kesken matsin, vaan alkoi ranteet viuhumaan kun siirryin nopeaa 3-0 johtoon, ja saikin kaksi maalia todella nopeasti, mutta tyrmäsin kyllä sen kirin melko nopeasti niin ikään, ranteilla.

Et oo kohdannu mua. TeamHenkka ei oo mun joukkue ja meikä ei harrasta mitään ranteita. Vaan pelaan monipuolista peliä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viikko kanssa takana saldo 19-21-3 voitoista 2/3 osaa offline häviöistä puolet.2 kertaa pääsin amattöri pleijarin finaalin asti vaikka paraskin

pelaaja on vain 85 ekassa hävisin tyypille jonka olin 1 kiekalla voittanut 1-0 taisi voittaa 3-1,olihan sillä yli 10 +85 pelaajaa toisessa

tosi tasanen vääntö 1-1 valmistaudun jo jatkoaikaan KARMEA reebound virhe veskalta toki kaveri pistää "tyhjiin" n 20sec ennen loppua

taisi tyypillä olla gerzki, jagr, brodur jne että pienestä nää kiinni on ei tule juuri koskaan 10-0 turpaan kuten 12 jos vastaan sattu

takakulma kyttäjä nyt pahinkin selkäsauna onlinessa 5-1 offlinessa muuten sama toi onlinekin oikeestaan repes vasta 55 minuutin kohdalla

3 maalia tyyppi teki putkeen n 3 minuutissa samalla kaavalla 2v1 syöttö ja "tyhjiin" puollustus oli tietty väsynyt ja itsekkän ei enää 100

lasissa yrittänyt 3-1 jälkeen toivottavasti tuo "glitchi" ei yleisty ja sitten TAAS palaan hidastusiin siellä oli ainakin 1 suomalainenkin joka

halusi " 3 kertaa" katsoa kaikki hidastukset eiköhän taas sovita ettei harrasteta tuota hyväksyn satunnaisen 1 maalin katsomisen jos se

nyt on jotenkin "ihmeellinen".
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Viikko kanssa takana saldo 19-21-3 voitoista 2/3 osaa offline häviöistä puolet.2 kertaa pääsin amattöri pleijarin finaalin asti vaikka paraskin

pelaaja on vain 85 ekassa hävisin tyypille jonka olin 1 kiekalla voittanut 1-0 taisi voittaa 3-1,olihan sillä yli 10 +85 pelaajaa toisessa

tosi tasanen vääntö 1-1 valmistaudun jo jatkoaikaan KARMEA reebound virhe veskalta toki kaveri pistää "tyhjiin" n 20sec ennen loppua

taisi tyypillä olla gerzki, jagr, brodur jne että pienestä nää kiinni on ei tule juuri koskaan 10-0 turpaan kuten 12 jos vastaan sattu

takakulma kyttäjä nyt pahinkin selkäsauna onlinessa 5-1 offlinessa muuten sama toi onlinekin oikeestaan repes vasta 55 minuutin kohdalla

3 maalia tyyppi teki putkeen n 3 minuutissa samalla kaavalla 2v1 syöttö ja "tyhjiin" puollustus oli tietty väsynyt ja itsekkän ei enää 100

lasissa yrittänyt 3-1 jälkeen toivottavasti tuo "glitchi" ei yleisty ja sitten TAAS palaan hidastusiin siellä oli ainakin 1 suomalainenkin joka

halusi " 3 kertaa" katsoa kaikki hidastukset eiköhän taas sovita ettei harrasteta tuota hyväksyn satunnaisen 1 maalin katsomisen jos se

nyt on jotenkin "ihmeellinen".

En juuri koskaan astu "kielipoliisin" saappaisiin, mutta nyt on kyllä pakko kun oli sen verta hirveetä tekstiä, ja joutu jotkut kohdat lukea useeseen kertaan että ymmärs mitä haettiin takaa... :D 10 riviä tekstiä eikä ainuttakaan pistettä, ja aihekkin pomppi kesken lauseen melko randomisti, puhumattakaan näistä perus kirjoitusvirheistä. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

En juuri koskaan astu "kielipoliisin" saappaisiin, mutta nyt on kyllä pakko kun oli sen verta hirveetä tekstiä, ja joutu jotkut kohdat lukea useeseen kertaan että ymmärs mitä haettiin takaa... :D 10 riviä tekstiä eikä ainuttakaan pistettä, ja aihekkin pomppi kesken lauseen melko randomisti, puhumattakaan näistä perus kirjoitusvirheistä. :rolleyes:

Karvinen tainnu kirjotella kieliposkella....tai sitte 6 romillen kännissä. :) Kaveri nimittäin osaa kyllä kirjoittaa ihan oikeinkin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Karvinen tainnu kirjotella kieliposkella....tai sitte 6 romillen kännissä. :) Kaveri nimittäin osaa kyllä kirjoittaa ihan oikeinkin.

Pelaako joku tätä muka selvinpäin? Ite en ainakaan suosittele HUTin bugibingoa pelattavaksi ilman päihteitä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko jollain ollut jotain häiriöitä noitten etuna saadun gold packien kans joita pitäs saada kerran viikos. Ei meinaa oo paljo näkyny yhtäkään
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onko jollain ollut jotain häiriöitä noitten etuna saadun gold packien kans joita pitäs saada kerran viikos. Ei meinaa oo paljo näkyny yhtäkään

Itsellä ollut ongelmia myös. Eikö se ollut ihan julkkarista tuonne jouluun? Viime viikkolla sain ensimmäisen pakkauksen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tulipa tehtyä aamulla pari ryöstöä:

-B.Ryan osta heti 7k

-N.Bäckström osta heti 2k

Ei voi olla kun tyytyväinen :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

4päivän hiljaiseloa änäristä kalareissun takia..

Laitoin vaihtopakan täytee 3pv ajaksi ennen lähtöä... reilu 30,000 oli tullu kaupoista...

OHL logo - 5,000 (ei ollu yhtään myynnissä minkään joukkueen logoa silloin, laitoin myyntiin hinta 5000, osta heti 20000)
4kpl vaihdajoukkue korttia 5,000 - 6,000 kpl.

lisäksi kasa perus pelureita oli menny kaupaksi... eli ihan jees...

*****

Tulipa tehtyä aamulla pari ryöstöä:

-B.Ryan osta heti 7k

-N.Bäckström osta heti 2k

Ei voi olla kun tyytyväinen :D

Tosta tuli mieleen... Oon ostanu 3kpl Petrellejä 100-200puckin hintaan. Ja kaikki menny kaupaks 800-1000puckin hintaa... :p

Jose Theodore tuli ostetuu 250puckilla, ja muistakseen sain siit myymällä 3500...

Omat puckki varastot tuppaa aina olemaan aika pienet, ku tulee aina hupellettuu ne heti pakkoihin siinä toivossa et sieltä joku Malkkini nousis...
Ni ei oo pystyny tekemään mitään isomman rahan ryöstöjä... Ja vaikka oon välillä niitä katellukkin, mut kun ei oo vielä ihan sellasta tarkkaa silmää noitten parempien pelaajien suhteen, että mitä kannattaa mistäkin maksaa. Ni ei kovin herkästi kehtaa niitä "ryöstelläkkää"..

Mutta oon varmasti ainakin sen 40 nhl pelaajaa ostanu maksimissaan 300puckin hintaan. Ja nämä myymällä oon varmasti kaiken kaikkiaan saanu vähintään sen 32,000 (eli 20,000 voittoa.)

*****

Nyt alkaa olemaan ihan ok joukkue HUTissa, mut nyt sit pitäs alkaa päättämään, et mitä "huippu"pelaajia sitä alkais metsämään, ja minkälainen siitä omasta joukkueesta haluaisi...
Tällä hetkellä paras pelaaja on Legwand (laidoilla S.Kostitsyn ja Radulov). Tämä on ihan ok kenttä...

Kun vaikka pelaajalla on hyvät statsit ja tykkäisit pelaajasta, ni silti se homma ei aina toimi. Hyvä esimerkki on Ville Leino.. Pelasin kaverilla sen 5-10 pelii, eikä toiminu yhtään, ja myin pois..
Mut sit taas miulla on pakkipari Odoya - Lepistö.. Oon myyn statseiltaa paljo kovempia pelaajia pois, ku jotenkin tuntuu et itellää pelaaminen toimii kyseisillä herroilla.(miulla oli Odoya jo 12 aikoihin)

*****

Tossa aikasemmin moni mainitsi et nopeus on tärkein ominaisuus pelaajalla. Oon ite samaa mieltä, ja pohjalta pitkälti rakennellu joukkuetta.
Mut tänään ku pelasin yhen pelin(ja hävisin). Ni huomasin et en saanu omaa pelii toimimaan, kun omat pelaajat oli selvästi vastustajan pelaajia pienempiä, ja hävisivät taklaus pelin 100-0...
Ennen en oo tätä näin selvästi huomannu, mut tänää ei ollu kyl kavereiden nopeudesta mitään hyötyä... Mut tuskin ne kaverin pakitkaa mistään hitaimmasta päästä oli...

*****
Edit:

Katoin ku toi Sport1c availi jotain korttipakkoja..
Kaveri avas vissii seittämän noita 7500puckin pakkaa, ja sieltä tuli seuraavat:

Phaneuf 87
Karlsson 86
Giardano 86
Plekanec 85
Pitkänen 85
DiPietro 85
Michalek 84
Anisimov 84
Pääjärvi 83
+ kaikki muut... Ja lisäks se tais siinä selittää et yhtä pakkaa ei saanu kuvattuu tai jotain ja siinä tuli Getzlaf... Ei mee taas nalle karkit iha tasa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kaksi asiaa tässä uudessa änärissä hieman vituttaa, ensinnäkin viimeisellä minuutilla häviöllä oleva joukkue saa aivan liian helposti maaleja. Kiitos ean joka ottaa veskoilta pelisilmän ja puolet nopeudesta pois... Pienikin paikka niin johan heiluu, tosin onneksi tämä toimii molempiin suuntiin :D

toinen on noi maalin jälkeisen aloituksen jälkeen syntyvät hyökkäykset, jolloin taas pakit on untenmailla eivätkä reagoi, vaikka se on ilmiselvää et sieltähän poljetaan laidasta läpi ja kappas enää onkin veska vastassa...

Ihan noin radikaalia jäätymistä ei toivoisi itselle eikä vastustajille, menee nimittäin onnistumisen riemu täysin susille kun näkee et maalit on ean ansiota eikä omaa hyvyyttä kun noista yllämainituista tilanteista maalaa...


Ja asiasta toiseen, on enemmän kuin naurettavaa valittaa toisten joukkueista, kaikilla on samat säännöt ja mahdollisuudet rakentaa joukkueestaan sellaisen minkä haluaa... Sehän on aivan oma asia haluaako sinne kerätä koko Tampereen Ilveksen vai kenties NHL allstarin kaikilla mahdollisilla legendoilla ja halutessaan vaikka Kirkkonummen Salamoiden entisellä supertähdellä Hayley Wickenheiserillä höystettynä :D

Ja tässä änärissä on vielä se hyvä puoli et pahasti ei voi ottaa selkäänsä "huonollakaan" joukkueella jos osaa pelata... Puolustamisesta on onneksi tehty niin paljon helpompaa kuin ennen, kiitos aidomman kiekkokontrollin...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ja asiasta toiseen, on enemmän kuin naurettavaa valittaa toisten joukkueista, kaikilla on samat säännöt ja mahdollisuudet rakentaa joukkueestaan sellaisen minkä haluaa... Sehän on aivan oma asia haluaako sinne kerätä koko Tampereen Ilveksen vai kenties NHL allstarin kaikilla mahdollisilla legendoilla ja halutessaan vaikka Kirkkonummen Salamoiden entisellä supertähdellä Hayley Wickenheiserillä höystettynä :D

Tosta tuli mieleen että pitää varmaan näin Kirkkonummelaisena ja Salamoissa pelaavana äijänä tämä entinen Salamoiden supertähti hommata. :D

Ja tässä änärissä on vielä se hyvä puoli et pahasti ei voi ottaa selkäänsä "huonollakaan" joukkueella jos osaa pelata... Puolustamisesta on onneksi tehty niin paljon helpompaa kuin ennen, kiitos aidomman kiekkokontrollin...

Puolustaminen on kyllä vähän helpompaa ja sen on hyvä, tää luistelumoottori kyllä kusee välillä omassa päässä pelaamisessa, kun kiekon saa ukolle joka ei ole liikkeessä, menee 5min että ukko kääntyy ja siinä ajassa vastustajan hyökkääjät on jo tökkinyt kiekon pois ja iskee kiekon sisään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläni on nyt lauantaista asti ollut sellainen ongelma että EA Pucksit ovat jääneet saamatta joka pelistä jonka olen pelannut, se harmittaa. :(
Onko kenelläkään ilmennyt samanlaista ongelmaa, ajatusta mikä voisi olla vikana ja mitä minun tulisi tehdä?
Kiitos jo etukäteen!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itselläni on nyt lauantaista asti ollut sellainen ongelma että EA Pucksit ovat jääneet saamatta joka pelistä jonka olen pelannut, se harmittaa. :(
Onko kenelläkään ilmennyt samanlaista ongelmaa, ajatusta mikä voisi olla vikana ja mitä minun tulisi tehdä?
Kiitos jo etukäteen!
On mahdollista, että kokoonpanossa on joku buginen kortti. Kannattaa miettiä oletko viimeaikoina hankkinut joitain pelaajia jonka hankkimisen jälkeen ongelmat alkoivat jos on myy pelaaja. Ainakin NHL12 puolella bugit usein ratkesivat näin
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

On mahdollista, että kokoonpanossa on joku buginen kortti. Kannattaa miettiä oletko viimeaikoina hankkinut joitain pelaajia jonka hankkimisen jälkeen ongelmat alkoivat jos on myy pelaaja. Ainakin NHL12 puolella bugit usein ratkesivat näin

Toimi! Nyt tulee pucksit niinkuin pitää. :) Kiitos avusta!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä hemmetti siinä on, kun johtoon pääsee niin lähes aina alkaa lagaamaan?

Muilla ongelmia lagin kanssa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä hemmetti siinä on, kun johtoon pääsee niin lähes aina alkaa lagaamaan?

Muilla ongelmia lagin kanssa?

Jep sama homma 3 pelin tappioputki ja just olin voittamassa 4-2 15sekkaa enne loppuu sano et yhteys menny jtn ea plää plää ai ***** että kyrsii tollanen.:mad:
 
Ylös Bottom