Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jahas, ehkä herra siinä tapauksessa löytää tiensä tuoreen mr Burnsin viereen. Kiitos vinkistä!

Tuolla oli kyllä parikin 30k:n osta heti:llä, arvo on ollu nousussa siinä 2 viikon "pakattomassa" ajassa, nyt se on taas palaamassa siihen 20-25k:n arvoonsa. Suosittelen lämpimästi kyseistä herraa, ei ainakaa riparihomot pääse maalille ku on sellane järkäle siellä, hyvä laukaus ja hyvä luistelemaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisko jollain jotain selitystä tälle, että kun saan vallan noista pakoista ainoastaan 80 ovrl pelaajia. Jälleen 7.5k pakka ja ne ainoat 2 yli 80 ovrl pelaajaa olivat juuri tuon 80ovrl. Noin kay oikeestaan joka ikinen kerta. Tällä kertaa pakan arvo on ehkä sen 2k, luulen ettei se tuota niinkään paljoa..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olisko jollain jotain selitystä tälle, että kun saan vallan noista pakoista ainoastaan 80 ovrl pelaajia. Jälleen 7.5k pakka ja ne ainoat 2 yli 80 ovrl pelaajaa olivat juuri tuon 80ovrl. Noin kay oikeestaan joka ikinen kerta. Tällä kertaa pakan arvo on ehkä sen 2k, luulen ettei se tuota niinkään paljoa..

Pakat ovat tässä pelissä niin kuin niiden kuuluukin olla, aina ei voi saada profiittia ja yleensä saa vain kuraa. Jos olette joskus ihan niitä oikeita korttipelejä pelannut niin pakka joka ei sisältänyt "kiiltokorttia" oli ihan arvoton ja 5e meni hukkaan. Mitä enemmän niitä ostaa niin chanssit paranee, tuuria pitää taas olla ihan sairaasti jos meinaa jackpotin saada. Itse olen ostanut varmaan 200 pakkaa ja varmasti ollaan ainakin yli 100k tappiolla, minkäs teet.. Onhan se niin hauskaa hommaa, nyt oottelen hyvää ryöstöä jotta uskaltaisin kokeilla tuota 35k:n pakettia. :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pari Brenden Morrowia myynnissä. Ihmettelen ettei oikeesti kellekkään kelpaa. Itellä niitä on 3 ja istuttanu Morrowin 1. kenttään ja mun mielestä todella kovan luokan pelimies. 1500:lla myynnissä molemmat eikä ketään tunnu kiinnostavan :o Kesto 10 tuli sentään viime pakasta, se olikin ainoa mikä oli myyntikelvollinen Buffalon joukkueen vaihdon lisäksi D: Hop hop joku ostamaan Morrow poies ni pääsen taas tuskastumaan noitte pakkojen kanssa :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuolla oli kyllä parikin 30k:n osta heti:llä, arvo on ollu nousussa siinä 2 viikon "pakattomassa" ajassa, nyt se on taas palaamassa siihen 20-25k:n arvoonsa. Suosittelen lämpimästi kyseistä herraa, ei ainakaa riparihomot pääse maalille ku on sellane järkäle siellä, hyvä laukaus ja hyvä luistelemaan.

Joo täytyy vielä hetki odotella että laskee, nyt tuntuvat olevan siellä 35-40k tietämissä. Muutaman kerran meinannut tuskastua noihin rebound-sankareihin mutta alzner-wideman on toiminut aika kovana lock-out parina, siivonneet omaa maalinedustaa kiitettävästi. Mutta Burns tuli jo tosiaan hankittua niin siitä vierestä Bogosian tehnee tilaa Myersille.

Juuri tässä iPhonella katselen hintoja niin Myers näyttää olevan halvin osta heti 33 500 joten pitänee vielä odotella muutama päivä tai kärkkyä hyvää ryöstöä. Toisaalta Pat Kane odottelee uutta omistajaansa ja Gaborik olis aikalailla THE pelaaja kun kaapista löytyy nimmarillinen aito NHL-paita ko. herralta. Mutta niitä on markkinoilla vain se 1 kerrallaan ja hinta on täysin naurettava. Et ei kun pakkoja ostamaan!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Täällä kun on pyydettä ja annettu hyviä vinkkejä kokoonpanoihin, niin täälläkin kaivattais jeesiä. Eli nykyiset:
Marleau-Pavelski-Havlat (NYI)
Cole-Filppula-Grabner (NYI)
Steen-Stoll-Okposo (NYI)
McArthur-Legwand-Erat (NSH)

Giordano-E Johnson (FLA)
Carle-Bogossian (FLA)
Carlsson-Niskanen (FLA)

Hiller-Clemenssen (FLA)

Viltissä ja välillä kokoonpanossa:
Ott-Gordon-Burish (DAL)
M Staal, Kulikov, Girardi ja cogliano
Muut on aika roskaa tyyliin Hagman, Thornburn jne.

Eli mitä noihin pelaaviin kokoonpanoihin suosittelisitte? Ja puckseja ei hirveesti ole, mutta jos jotain tiettyä ettis. Tuntuu että koko kaipais hyökkäys. Lucic, Horton, Getzlaf etc kelpais kyllä mutta vähän menee liian kalliiks.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itellä toiminu tuo Brenden Morrow hyvin roolissaan. Ei paljoa oikeasti edes maksa, itellä niitä 3 ja myyn 2 ylimäärästä 1.5k. Lubomir Visnovsky kans kova puolustuksessa, 3/5 menee sisään mitkä pommittaa alotuksen jälkeen viivasta vasempaan yläkulmaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

nam, keith blackhawksista kun löytyy 10k:lla niin kyllähän mies saa jatkossa kunnian vetää ylleen eisbären berlinin nutun. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo täytyy vielä hetki odotella että laskee, nyt tuntuvat olevan siellä 35-40k tietämissä. Muutaman kerran meinannut tuskastua noihin rebound-sankareihin mutta alzner-wideman on toiminut aika kovana lock-out parina, siivonneet omaa maalinedustaa kiitettävästi. Mutta Burns tuli jo tosiaan hankittua niin siitä vierestä Bogosian tehnee tilaa Myersille.

Juuri tässä iPhonella katselen hintoja niin Myers näyttää olevan halvin osta heti 33 500 joten pitänee vielä odotella muutama päivä tai kärkkyä hyvää ryöstöä. Toisaalta Pat Kane odottelee uutta omistajaansa ja Gaborik olis aikalailla THE pelaaja kun kaapista löytyy nimmarillinen aito NHL-paita ko. herralta. Mutta niitä on markkinoilla vain se 1 kerrallaan ja hinta on täysin naurettava. Et ei kun pakkoja ostamaan!

Äsken hyppäs markettiin 27k:n osta heti:llä. :)

Pakoista puheen ollen, älkää ostako 35k:n pakettia. Itse kavereiden painostamana ostin yhden ja sain tavaraa ehkä 6k:n verran. Noh ei sinäänsä vituta, mutta tolla ois saanu sen haluamani Phaneuffin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Itse ostin Myersin päivällä 23k. Yhden 35k pakan ostin eilen ja sieltä pomppas Spezza ja Marleau, joten reilusti tuli jäätyä plussalle.

Ykköspakkipari: Phaneuf(A) 88 - Myers(C) 88 :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

täytyypä tänne laittaa.. että ihan fyi jukka1996 on aivan täysi idiootti. koukkii alotuksissa, tekee AINOASTAAN riparimaaleja, ja kun voitin sen 6-4, niin arvatkaas mikä jytke kävi mun viesteissä..
Että jos tulee vastaan, niin kannattaa ohittaa. omasta mielestäni aivan täysi idiootti jätkä
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mä muistan et maksoin Myersista 20k, mun mielestä todella halpa. Chara maksaa ainakin 70k, niin onhan Myers ihan törkeen hyvä hintaan nähden. Yhtä pakkia mä haen vielä joukkueeseen, mielellään iso ja nopea, niistä mä tykkään. Mul on ollut Karlssonia, Letangia ja muita nimekkäitä, mutta en ole tykännyt yhtään. Melkein aina kun omissa soi, niin siellä oli Karlsson kentällä. Ei vaan toiminut mun joukkueessa. Mietin tässä sellaisia nimiä nyt kuin Burns, Edler, Phaneuf ja Doughty.

E: Burns liittyi joukkueeseen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mukavasti alko tää päivä kun löyty Mike Green 3k, ja Matt Duchene 15k. Niistä vähän lisäpätäkkää, Duchenen vois tosin pitää ite, ja pistää Spezzan tilalle kakkoseen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi
Milläs hinnalla noita leikkipuckseja tavallisesti myydään? Voisin olla kiinnostunu ostamaan kun ei oikee saa minkää näköstä tiimiä ku puckseja on max 2000 tilillä :)

Toine kyssäri onki että meikän moket kun sattuu olemaa aikamoisia seuloja niin miten saa pelin aikana vaihettuu moken? Vai saako mitenkää?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Moi
Milläs hinnalla noita leikkipuckseja tavallisesti myydään? Voisin olla kiinnostunu ostamaan kun ei oikee saa minkää näköstä tiimiä ku puckseja on max 2000 tilillä :)
Leksa ja ketä muita täällä myikään aikasemmin tais myydä 15-10€/100k. Multa saat 15€/200k :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelasin tässä jotain tyyppiä vastaan ja ehdotin pelin jälkeen Duchene <-> Kessel -vaihtoa. Ei suostunut, mutta sitten nosti juuri sopivasti pakasta toisen Kesselin ja pisti viestiä, että nyt ois tarjolla. No, nyt on vaihdot tehty ja hyvä maku jäi suuhun kun aikaisemmin tänään ryöstin tuon Duchenen 15k:lla.

Ja Green meni 18k:lla parempaan kotiin, nyt on 75k pätäkkää ja vois ostaa Duchenen takasin, kun nyt löytys jostain 30k:lla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelaatteko turnauksia vai normi verkkopelejä? :o

Taidan lopettaa koko onlinepelaamisen kun lagaa joka kolmas peli ihan hemmetisti. Ihan järjetöntä pelata kun ei voi ajoittaa mitään. Yleensä nää on niitä samoja tyyppejä ketkä haluu katsoa kaikki hidastukset, joten alkaa epäillyttään että lagikin ois jotenkin järjestettyä (tämä ei koske kaikkie mutta puolta noista lagivastuksista). Sen sijaan ne keitä vastaan yhteyden toimii, peli on mukavaa ja yleensä suurin osa myös herrasmiehiä. Oonko mä oikeesti ainoa joka tän kanssa painii?
 
Ylös Bottom