Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Taidan lopettaa koko onlinepelaamisen kun lagaa joka kolmas peli ihan hemmetisti. Ihan järjetöntä pelata kun ei voi ajoittaa mitään. Yleensä nää on niitä samoja tyyppejä ketkä haluu katsoa kaikki hidastukset, joten alkaa epäillyttään että lagikin ois jotenkin järjestettyä (tämä ei koske kaikkie mutta puolta noista lagivastuksista). Sen sijaan ne keitä vastaan yhteyden toimii, peli on mukavaa ja yleensä suurin osa myös herrasmiehiä. Oonko mä oikeesti ainoa joka tän kanssa painii?

No tänään kyllä heräsi moisesta epäilys itselle... Aiemmin vain ajatellut että se on oma netti tai joku muu. Peli meni jotenkin näin: Menen 1-0, 2-0 johtoon, kaventaa 2-1, kolmannen erän alkuun pistän 3-1 jonka jälkeen vastus ei vähään aikaan pelaa vaan ukko seisoo keskiympyrässä. Sit alkaa lagi ja jatkaa pelaamista. 5 min ennen loppua pysäyttää pelin ja odottelen vaan pelin jatkumista. Hetken päästä tulee "yhteys EA-servereille katkennut" ja mulle merkataan tappio (ja omalle taululle itse asiassa 3 tappiota :D ) Ainii, ja tää jamppa pelas paikkalukittuna laitaan ja hakkas muutenkin vaan mailaansa syöttöpyynnön merkiksi roikkuen mun sinisellä koko pelin. Hieno pelimies.

24-5-3 näyttää tilasto ja 3 kertaa on samalla tavalla peli katkennu mun johtoasemasta nimenomaan kolmannessa erässä. Sieppaa. Aina se olis mukavampi 24-2-3, mutta vielä mukavampi olis pelata kunnon pelejä ja nauttia pelaamisesta!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No tänään kyllä heräsi moisesta epäilys itselle... Aiemmin vain ajatellut että se on oma netti tai joku muu. Peli meni jotenkin näin: Menen 1-0, 2-0 johtoon, kaventaa 2-1, kolmannen erän alkuun pistän 3-1 jonka jälkeen vastus ei vähään aikaan pelaa vaan ukko seisoo keskiympyrässä. Sit alkaa lagi ja jatkaa pelaamista. 5 min ennen loppua pysäyttää pelin ja odottelen vaan pelin jatkumista. Hetken päästä tulee "yhteys EA-servereille katkennut" ja mulle merkataan tappio (ja omalle taululle itse asiassa 3 tappiota :D )

25-5-3 näyttää tilasto ja 3 kertaa on samalla tavalla peli katkennu mun johtoasemasta nimenomaan kolmannessa erässä. Sieppaa. Aina se olis mukavampi 25-2-3, mutta vielä mukavampi olis pelata kunnon pelejä ja nauttia pelaamisesta!

Jostain syystä itelläkin nämä iso osa lagivastuksia vastaan pelatuista peleistä menee tän kaavan mukaan: Hallitsen ekaa erää, paljon paikkoja ja ehkä jokunen maalikin. Toisessa erässä tai viimeistään kolmannessa alkaa lagaamaan. Aika vaikea tehdä mitään kun napin painalluksesta tapahtuu toiminnot sekunnin myöhässä. :D

Ei se mitään, en oo tässä mikään hyvä, mutta kiva ois pelata noita reiluja pelejä. Niissä ei tappiokaan niin harmita. Oon alkanut lisään lagaajia (ne oudot lagittajat jotka vielä pelaakin kuin mulukut) omalla block listille ja jos tulee vastaan niin en pelaa. Ei kiinnosta. Muutaman fiksunkin pelaajan kanssa on lagittanut useesti... yhteyksille ei tietenkään aina voi mitään.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä taas vituttaa. 20-1-3 näytti vielä vähän aikaa tilastot, nyt alko taas netti temppuilee päivällä ja sama jatkuu. Olin jo saavuttamassa viikon kärkeä, mutta taas otettiin takapakkia kun viime pelissä yhteys katkesi heti kun tein johtomaalin. Taas yks turha tappio lisää ja pudotusta sijoituksissa. Syö vähän mielenkiintoa. Kattoo nyt miten kauan tässä hermot kestää. Tein aiemmin uuden joukkueen siinä toivossa että nyt saadaan tilastot kuntoon, kun aikaisemmassa oli noita katkasuja ihan törkeesti. Kaikki menikin monta päivää hyvin, mut taas tää alko.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Njääh, ei tuo Kessel oikeen maistunu hyvältä. Tai siis, no joo.. Tekihän sen 5+0 kahessa pelissä, mut kun ei toimi niin ei toimi.. Kesselin myin sitte 50k:lla ja ostin Duchenen 35k:lla, eli sellanen 15k voittoa tuosta vaihdosta (tein tänään vaihdon Duchene <-> Kessel, Duchenen ryöstin tänään 15k:lla). Se ruletti sai arvoisensa lopun: Duchene rosteriin.

//: Nyt vielä Perry tohon oikeelle niin avot
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Njääh, ei tuo Kessel oikeen maistunu hyvältä. Tai siis, no joo.. Tekihän sen 5+0 kahessa pelissä, mut kun ei toimi niin ei toimi.. Kesselin myin sitte 50k:lla ja ostin Duchenen 35k:lla, eli sellanen 15k voittoa tuosta vaihdosta (tein tänään vaihdon Duchene <-> Kessel, Duchenen ryöstin tänään 15k:lla). Se ruletti sai arvoisensa lopun: Duchene rosteriin.

//: Nyt vielä Perry tohon oikeelle niin avot

Matt Duchene on kyllä seuraava pelaaja jonka hommaan. Ollut parilla vihollisella ja päässyt iskemään. Duchene ajaa sisään sellasella vauhdilla ja omaa hyvän kudin, ehdottomasti saatava tämä kaveri.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Joo, khyl toi jo pelkällä nopeudellaan ja ketteryydellään dominoi siellä kentällä + kovat laukausarvot. Muutenkin kaikki arvot on kunnossa, puolustusta myöten. Suosittelen!

//: Pakko vielä kehua Mattias Ohlundia Tampa Baysta. Ihan mahtava äijä puolustuspäässä. Aina kun sillä pääsee taklaamaan niin on äijä nurin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä täsä nyt oikeesti riivaa, uudella tiimillä 3 peliä alla ja 3/3 peliä lagittanu. Nautinnollista pelata -.-
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mikä täsä nyt oikeesti riivaa, uudella tiimillä 3 peliä alla ja 3/3 peliä lagittanu. Nautinnollista pelata -.-

Joo tutulta kuulostaa. Itse vedin äsken kaikki netti piuhat irti ja katon tilanteen uudestaan myöhemmin. Sillo ku alkaa lagittaa, ni ei kannata jatkaa pelaamista vaan pitää pikku tauon. Yleensä ku palaa myöhemmin peli rullaa taas kivasti. Lagi ja tervas luistelu pilaa oman pelin. Kandee myös ennen peliä kattoo alku video tai pelin ekat sekunnit. Jos lagi oireita esiintyy, ei muuta ku pois pelistä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]


Jos ekoilla sekunneilla häipyy ei tuu häviötä? :eek:

Jonkun täytyy varmistaa tämä, mutta muistaakseni jos poistuu ennen ekaa minuuttia ei tule tappiota. Harvemmin tuohon joutuu turvautumaan. Usein kun pelaajat luistelee jäälle näkee et nykiikö peli.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ohan tää hienoa kun kolmen päivän tauon jälkeen muutaman pelais, niin ei löydy matsia millään, tunnin hakenut, eliitticupia ja ammattilaiscupia.. Vaikka se lvl on korkea, vois silti nyt edes jonkun vihun lyödä, ei kiinnosta kytätä tota ruutua ja odottaa jos se saatanan Rammer sais jonkun vastustajan. :mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuota noin. Tuliko muille ilmoitus, että season ticket on erääntynyt? Eikös siinä vuodesta maksettu?!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Uudella tiimillä nyt saldona 6-0-1 :) Tuokin tappio olis ollu voitettavissa, mutta kun lagas ihan hulluna. Tän viikon ja samalla tän päivän saldo 5-0-0. Äsken joku Suomalainen oli vastassa, 4-1 vai 5-1 johtomaalini jälkee äijä lopetti pelaamise ja idlaili koko pelin, mitähän se päättys jtn 12-1 :D:
 
Kyllä taas vituttaa. 20-1-3 näytti vielä vähän aikaa tilastot, nyt alko taas netti temppuilee päivällä ja sama jatkuu. Olin jo saavuttamassa viikon kärkeä, mutta taas otettiin takapakkia kun viime pelissä yhteys katkesi heti kun tein johtomaalin. Taas yks turha tappio lisää ja pudotusta sijoituksissa. Syö vähän mielenkiintoa. Kattoo nyt miten kauan tässä hermot kestää. Tein aiemmin uuden joukkueen siinä toivossa että nyt saadaan tilastot kuntoon, kun aikaisemmassa oli noita katkasuja ihan törkeesti. Kaikki menikin monta päivää hyvin, mut taas tää alko.

Niin ja mitkähän kriteerit sulla on vastustajalle? :)

Pääaccolla olin, luikit karkuun ja nyt kun olin sariinilla pelaamassa, sama homma :D

Villi veikkaus että tää kattoo koneelta vastustajan tilastot ja jos voittoja on enemmän ku tappioita niin häntä koipien välissä karkuun.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Niin ja mitkähän kriteerit sulla on vastustajalle? :)

Pääaccolla olin, luikit karkuun ja nyt kun olin sariinilla pelaamassa, sama homma :D

Villi veikkaus että tää kattoo koneelta vastustajan tilastot ja jos voittoja on enemmän ku tappioita niin häntä koipien välissä karkuun.

Mikä jätkä. Eiks sulla on parempaa tekemistä kun kytätä muiden tekemisiä ja levittää perättömiä huhuja? Ihan satuja noi sun villit veikkaukset. Esimerkiks tänää mun joukkue ei taas pelannu kotijoukkueena ollenkaan, poistuin ihan siitä syystä ku yritin hakea yhtä helvetin koti matsia. Mä sanoin jo sulle aiemmin että voidaan ottaa matsia, mutta eipä kuulunut äijästä mitään. Villi veikkaus että et ole puoliksikaan mies mitä esität. Ei tollaset huutelijat koskaan ole.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jonkun täytyy varmistaa tämä, mutta muistaakseni jos poistuu ennen ekaa minuuttia ei tule tappiota. Harvemmin tuohon joutuu turvautumaan. Usein kun pelaajat luistelee jäälle näkee et nykiikö peli.

Näin tää menee. Jotkut karkaa pelistä, jos teet ekalla minuutilla maalin, koska ei tule tappiota. Valitettavasti sitä lagia ei välttämättä huomaa heti alkuun.

Pitäis varmaan pelata enemmän noita turnauksia kun oma joukkue ei oo ihan samaa tasona näitten Zetterberg-Gretzky-Nash-Ovechkin-Malkin-Meyers-Chara-jne -joukkueiden kanssa. Harmi vaan kun sen muutaman kerran mitä turnauksia pelannu, on ollu vaikea löytää vastusta enkä jaksa montaa kertaa ettiä. Toisaalta omakin joukkue rakentuu pikkuhiljaa ja onhan kovempia tiimeja kiva voittaa.
 
Mikä jätkä. Eiks sulla on parempaa tekemistä kun kytätä muiden tekemisiä ja levittää perättömiä huhuja? Ihan satuja noi sun villit veikkaukset. Esimerkiks tänää mun joukkue ei taas pelannu kotijoukkueena ollenkaan, poistuin ihan siitä syystä ku yritin hakea yhtä helvetin koti matsia. Mä sanoin jo sulle aiemmin että voidaan ottaa matsia, mutta eipä kuulunut äijästä mitään. Villi veikkaus että et ole puoliksikaan mies mitä esität. Ei tollaset huutelijat koskaan ole.

Must ei varmaan kuulunut mitään kun peruit ystäväpyynnön ja ajattelin että muutit mieltäsi.

Enkä mä sun tekemisiä kyttää, erotut vaan joukosta kun oot ainoa joka tuota helpon vastustajan valitsemista harrastaa.

Ja jos sä sitä kotimatsia etit ni ei siinä pitäis kestää 30sek painaa sitä ympyrää.

Niin ja anteeksi perättömien huhujen levittämisestä, korjaan aiempaa: Tää kaveri ei todellakaan valikoi vastustajia vaan hakee kotimatsia.

Meniköhän tuo lausunto nyt ihan nappiin kun eikös kotimatsin hakeminenkin oo valikointia :/
 
Älä ajattele, se ei kuulu sun vahvuuksiin. Mene nyt vaan poika pelaa sitä sun rakasta nhl peliäs ja lakkaa itkemästä täällä.

Njooh... Jotenki sen oloinen vastaus et vähemmällä pääsee ku ei sano enää mitää :D

Ei mul muuten oo mitää sua vastaa, koita vaan löytää sen ruksi siitä ohjaimesta kun ea mätsää vastakkain.

Over and out.

Ja ea:n twitteristä poimittua: gold jumbo pakin kun ostaa saa 2-3 ylimääräistä 80+ pelaajaa... Tuo on se cyber monday diili :/ kukaan kokeillut?
 
Ylös Bottom