Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu iteltä löytyy myös tuo Carle. Ei mikään pistelinko, mutta ominkaan ei mene kun seisoo jäällä. Ekman-Larssonilla nyt tehtaillu pisteitä oikeen kunnon tahdilla, yli 2p/ottelu :D 12-0-0 ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Kyllä tän pelin paras taklaaja on Mattias Ohlund. Jos jotakin kiinnostaa Niklas Kronwall niin otapa yhteyttä. Vaihdossa käy P.K. Subban, Jack Johnson, Duncan Keith.. Peräti 2 peliä pelanneesta Aleksandr Sjominista voisin kans luopua. Jep.
 
Vastaus: RE: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin Myersille vieläpä kapteeni-kortin siihen yhteen otteluun minkä sillä pelasin. Olikohan sitten lagia sen verran, että se luistelu tuntui sen takia niin kankealta ja kulmikkaalta. Pitää varmaan kokeilla vielä uusiksi. Phaneuf ja Pietrangelo on molemmat 191cm ja muutenkin fyysiset arvot aika identtiset. Todella sulavasti liikkuvat molemmat isoiksi äijiksi.
 
Vastaus: RE: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Laitoin Myersille vieläpä kapteeni-kortin siihen yhteen otteluun minkä sillä pelasin. Olikohan sitten lagia sen verran, että se luistelu tuntui sen takia niin kankealta ja kulmikkaalta. Pitää varmaan kokeilla vielä uusiksi. Phaneuf ja Pietrangelo on molemmat 191cm ja muutenkin fyysiset arvot aika identtiset. Todella sulavasti liikkuvat molemmat isoiksi äijiksi.

Voi olla että lagilla on merkitystä tai vastustajalla EA:n avut, jotka vaikuttaa pelaajiin molemmin puolin. Mulla ekassa pelissä Pietrangelo ei liikkunut hyvin, tokassa pelissä vaan tappo pieniä hyökkääjiä (Cammaleri lensi aika nätisti :D) ja pyssytti vielä YV:llä lämärin peltiin, oli muuten eka lämäri jonka hän veti Salamoiden paidassa. :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Dodiin, 14-0-0 ja viikon ykkönen, nyt täytyy vaan säilyttää tuo sijotus :) Kohta on puksit valmiina pavelskiin, hankin sen ja lyön sentteri kortin ja tiimin vaihdon ja turrisin tilalle. Turriskin tekee jonkun verran pisteitä mutta koskaan ei viittis sitä laittaa alottamaan..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon ns ea avustukseen on pakko kommentoida,pidän juttua "hyvien pelaajien" urbaanilegena/selityksenä tappiolle,itse kun olen level1

pelaaja muutaman kerran tullut top20 pelaaja vastaan,tuon teorian mukaan minulla pitäisi olla etua mutta EI pelinkulku menee suunnilleen

niin,laukaukset minulle 40-20 kiekon hallinta toki vastutsajalla,johtuu pelityylistäni "todelliset maalipaikat" minulle ehkä 5-2 silti tämä

parenpilevelinen tekee ne 2 maalia,ja itsellä ei mene millään,vaan vastustajan maalivahti tekee aivan maagisia pelastuksia,toki oma n 88 veska

imuroi jonkun propelin siniseltä,tai pompauttaa kiekon suoraan lapaan eli MOT lopetetaan paskapuheet tasotuksista,keksikää muita syitä

kenttä on väärää kokoa,vierasmatsi,kaverilla on komeemmat paidat,mailat on kieronpia,,,,, OIKEASTI hyvänpelaajan pitäisi voittaa

meikän tasoinen pelaaja vaikka japanilla .
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon ns ea avustukseen on pakko kommentoida,pidän juttua "hyvien pelaajien" urbaanilegena/selityksenä tappiolle,itse kun olen level1

pelaaja muutaman kerran tullut top20 pelaaja vastaan,tuon teorian mukaan minulla pitäisi olla etua mutta EI pelinkulku menee suunnilleen

niin,laukaukset minulle 40-20 kiekon hallinta toki vastutsajalla,johtuu pelityylistäni "todelliset maalipaikat" minulle ehkä 5-2 silti tämä

parenpilevelinen tekee ne 2 maalia,ja itsellä ei mene millään,vaan vastustajan maalivahti tekee aivan maagisia pelastuksia,toki oma n 88 veska

imuroi jonkun propelin siniseltä,tai pompauttaa kiekon suoraan lapaan eli MOT lopetetaan paskapuheet tasotuksista,keksikää muita syitä

kenttä on väärää kokoa,vierasmatsi,kaverilla on komeemmat paidat,mailat on kieronpia,,,,, OIKEASTI hyvänpelaajan pitäisi voittaa

meikän tasoinen pelaaja vaikka japanilla .

Ensinnäkään se ei ole mikään selitys tappiolle, koska niitä tasoituksia saa itsekin välillä.. Ehkä sä et ole oikea kaveri sanomaan vastaan, kun kerta olet vasta level 1. :D Mielipiteitä saa olla, mutta turha tänne on tulla faktoja lyömään tiskiin 5 pelin jälkeen. Otappa pari peliä alle vielä ja tule tänne sitten takaisin kertomaan mitä mieltä olet..

Nimim. Yli 250 peliä HUT
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ensinnäkään se ei ole mikään selitys tappiolle, koska niitä tasoituksia saa itsekin välillä.. Ehkä sä et ole oikea kaveri sanomaan vastaan, kun kerta olet vasta level 1. :D Mielipiteitä saa olla, mutta turha tänne on tulla faktoja lyömään tiskiin 5 pelin jälkeen. Otappa pari peliä alle vielä ja tule tänne sitten takaisin kertomaan mitä mieltä olet..

Nimim. Yli 250 peliä HUT
Tuota noin,taitaa olla niin,että kannata karvispojalle noilla sun pelimäärillä leveillä.;) Se on taas pöllyssä kirjotellu...:) tosin osittain olen samaa mieltä karvisen kanssa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon ns ea avustukseen on pakko kommentoida,pidän juttua "hyvien pelaajien" urbaanilegena/selityksenä tappiolle,itse kun olen level1

pelaaja muutaman kerran tullut top20 pelaaja vastaan,tuon teorian mukaan minulla pitäisi olla etua mutta EI pelinkulku menee suunnilleen

niin,laukaukset minulle 40-20 kiekon hallinta toki vastutsajalla,johtuu pelityylistäni "todelliset maalipaikat" minulle ehkä 5-2 silti tämä

parenpilevelinen tekee ne 2 maalia,ja itsellä ei mene millään,vaan vastustajan maalivahti tekee aivan maagisia pelastuksia,toki oma n 88 veska

imuroi jonkun propelin siniseltä,tai pompauttaa kiekon suoraan lapaan eli MOT lopetetaan paskapuheet tasotuksista,keksikää muita syitä

kenttä on väärää kokoa,vierasmatsi,kaverilla on komeemmat paidat,mailat on kieronpia,,,,, OIKEASTI hyvänpelaajan pitäisi voittaa

meikän tasoinen pelaaja vaikka japanilla .


OIKEASTI hyvä pelaaja silloin sinut luultavasti voittaisi vaikka japanilla, mutta myöskin EA tasoituksia on, koska olen sen jo oppinut tuntemaan kantapään kautta mutta myös omaksi hyödykseni.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aivan totta. EA:n peleissä ei ole mitään tasoitusta, kuten EA on moneen kertaan vastannut pelaajille vai ajattelitteko, että EA:lla olisi joku motivaatio huijata vuosia ja vuosia pelaajia? Mutta se, että tasoitus on hyvien pelaajien tekosyy tappioille? Ei. Se on huono tekosyy huonoille pelaajille, jotka eivät kestä tappiota ja etsivät täten vikaa kaikkialta muualta kuin itsestään, koska eivät voi hyväksyä simppeliä faktaa; ''Olin paskempi ja siksi hävisin''. Hyvät pelaajat eivät käytä tuollaista saastaa selityksenä tappiolle. Parempi voittaa 99,9% kerroista ja jos et voita niin se on yleensä yksinomaan sinun oma syysi, joko välillisesti tai suoraan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Aivan totta. EA:n peleissä ei ole mitään tasoitusta, kuten EA on moneen kertaan vastannut pelaajille vai ajattelitteko, että EA:lla olisi joku motivaatio huijata vuosia ja vuosia pelaajia? Mutta se, että tasoitus on hyvien pelaajien tekosyy tappioille? Ei. Se on huono tekosyy huonoille pelaajille, jotka eivät kestä tappiota ja etsivät täten vikaa kaikkialta muualta kuin itsestään, koska eivät voi hyväksyä simppeliä faktaa; ''Olin paskempi ja siksi hävisin''. Hyvät pelaajat eivät käytä tuollaista saastaa selityksenä tappiolle. Parempi voittaa 99,9% kerroista ja jos et voita niin se on yleensä yksinomaan sinun oma syysi, joko välillisesti tai suoraan.

Kyllä jotain tasotusta löytyy ja ihan varmasti. :) Itse overall ranking sijoutus 5. Lähes aina kun on vastustajan leveli alle 25 niin pelaajat on kuin tervassa ja ei suostu kääntymään nopeasti. Esim jos vihu voittaa alotuksen sitomalla niin en millään ehdi ottamaan puolustajia haltuun kun on jo menossa alueelle kaveri ja pakit seisoo keskiympyrässä. Itse kyllä pystyn myöntämään häviön ja laittamaan vastustajalle gg jne jos se oikeasti on parempi pelaaja :D mutta välillä keittää suht paljon kun tietää et häviää tollaselle heikko leveliselle siks että ei toimi pelaajat niinku pitäs. Jos taas tulee vastaan jotai +30 levelin vihuja ni voi että mitä herkkua se pelaaminen on kun pelaajat toimii hyvin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No mikä se syy on sitten siihen että omat nopeatkin pelaajat juoksevat yhtäkkiä tervassa koko matsin ja kaverin rouhijat luistelee juuri kentälle tulleesta Bouwmeesterista ohi heittämällä. Hyökkääjän liikkeelle lähteminen ja kääntyminen kestää ikuisuuksia eikä yksikään veto osu maalia kohti. Ihan perus lagikaan se ei ole, kun toisella pelaajalla pelaajien liikkeet ovat selvästi nopeita. Mikä tekosyy se on tappioille jos tosiaan vastustajalla on välillä ihan samanlaista tervassa juoksemista? Mikä tekosyy se on kun näin tapahtuu vain HUTissa eikä kertaakaan online vs-peleissä? Samalla kuitenkin yhtäkkiä 5 minuuttia ennen pelin loppua tappioasemassa koko pelin kestänyt, sanotaan nyt vaikka "momentum" kääntyy ja pelaajat alkavat liikkumaan jälleen nopeasti.

Yhtään tappiota en sillä selittele, mutta joku selityshän tuolle pelin käytökselle on pakko olla, koska se ei ole mitään kuvitelmaa. Tasoitus, nettiyhteys, vialliset pelaajat whatever...

Muuten kyllä pidän tästä NHL-versiosta oikein paljon (vaikka koko oma pelikokemus sarjasta ulottuukin vain nhl 12 ja nhl 13) :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No itse en ole ikinä huomannut tasoitusta VS:ssä enkä HUT:ssa. Ja mikäli EA:kin sanoo ettei pelissä ole momentumia tai muita niin tuskin tässä on. Mitään pitäviä todisteita sille ei ole, varsinkin jos kehittäjät ovat kieltäneet tämän jo vuosia. Jokainen maali ja tekemätön sellainen on mielestäni eräänlainen palapeli. Jos vastustaja esimerkiksi tekee maalin voi kysyä ''mitä olisin voinut tehdä toisin?'' Vastauksina voi olla esimerkiksi erillainen pelaaminen tai esimerkiksi maalivahdin haltuunotto. Maalintekoon taas sama juttu. Toisella ratkaisulla olisi voinut syntyä maali. Sen olen huomannut varsinkin, että yhden kikan veijarit häviävät juuri useimmiten näin ja syyttävät EA:ta. Monipuolisilla pelaajilla taas on repertuaarissa niin monta maalintekotapaa, että häviö on todella suuri epätodennäköisyys. Kyllähän sen esimerkiksi huomaa jo parhaiden pelaajien voitto% esimerkkinä. Pelisilmä ja ennakointi ovat suuria avainkysymyksiä sille häviääkö vai voittaako ja niin edelleen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

No itse en ole ikinä huomannut tasoitusta VS:ssä enkä HUT:ssa.

Olet todella onnekas siinä tapauksessa. Onkos sulla isokin leveli hutissa? :) vaikka käytännössä voittaakin yleensä nämä "tasotus pelit" niin kyllä se syö pelihuumoria. Äsken just pelasin 2 peliä 16 ja 24 levelisiä vs ja olihan se yhtä tuskaa vaikka voitinkin pelit.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Olet todella onnekas siinä tapauksessa. Onkos sulla isokin leveli hutissa? :) vaikka käytännössä voittaakin yleensä nämä "tasotus pelit" niin kyllä se syö pelihuumoria. Äsken just pelasin 2 peliä 16 ja 24 levelisiä vs ja olihan se yhtä tuskaa vaikka voitinkin pelit.
HUT jäänyt hieman vähemmälle, kun EASHLää ja VSääkin hakannut. Näkyisi olevan kelvollinen voitto% 60 pelistä ja taso 32. Jaksaisi muutaman pelin pelata niin saisi hinattua itsensä tuonne TOP-100 paremman puolelle taas. Pitäisi saada vain tuo 15 kestokortti halvalla niin saa lukittua Yakupovin tuohon 98 kokonaisuuteen jälleen kun edellinen loppui :D Ennen sitä mahdoton pelata kun Nashinkin menin myymään :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tuohon ns ea avustukseen on pakko kommentoida,pidän juttua "hyvien pelaajien" urbaanilegena/selityksenä tappiolle,itse kun olen level1

pelaaja muutaman kerran tullut top20 pelaaja vastaan,tuon teorian mukaan minulla pitäisi olla etua mutta EI pelinkulku menee suunnilleen

niin,laukaukset minulle 40-20 kiekon hallinta toki vastutsajalla,johtuu pelityylistäni "todelliset maalipaikat" minulle ehkä 5-2 silti tämä

parenpilevelinen tekee ne 2 maalia,ja itsellä ei mene millään,vaan vastustajan maalivahti tekee aivan maagisia pelastuksia,toki oma n 88 veska

imuroi jonkun propelin siniseltä,tai pompauttaa kiekon suoraan lapaan eli MOT lopetetaan paskapuheet tasotuksista,keksikää muita syitä

kenttä on väärää kokoa,vierasmatsi,kaverilla on komeemmat paidat,mailat on kieronpia,,,,, OIKEASTI hyvänpelaajan pitäisi voittaa

meikän tasoinen pelaaja vaikka japanilla .

Täähän olikin itse asiassa mitä paras mahdollinen puhe nimenomaan tuon huonommalle suotuisaksi kallistetun jään puolesta. Meinaatko että sinä, joka et pidä itseäsi kovinkaan hyvänä mitä ilmeisemmin, level 1, voittaisit top 20 pelaajan ilman tasoitusta? Tai että se top 20 pelaaja ei oikeasti ole hyvä vaan... öö.. miten päässyt sinne top 20? Häh?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

HUT jäänyt hieman vähemmälle, kun EASHLää ja VSääkin hakannut. Näkyisi olevan kelvollinen voitto% 60 pelistä ja taso 32. Jaksaisi muutaman pelin pelata niin saisi hinattua itsensä tuonne TOP-100 paremman puolelle taas. Pitäisi saada vain tuo 15 kestokortti halvalla niin saa lukittua Yakupovin tuohon 98 kokonaisuuteen jälleen kun edellinen loppui :D Ennen sitä mahdoton pelata kun Nashinkin menin myymään :D

Jees, eli kyllä tolla levelillä pitäs jo huomata tasotus. :D Alkaa puuduttamaan tää pelien hakeminen :mad: sitte kun löytää ni porukka luikkii heti karkuun. Pitää varmaan alkaa pelaamaan vähän noita vs pelejä niin löytää pelejä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jees, eli kyllä tolla levelillä pitäs jo huomata tasotus. :D Alkaa puuduttamaan tää pelien hakeminen :mad: sitte kun löytää ni porukka luikkii heti karkuun. Pitää varmaan alkaa pelaamaan vähän noita vs pelejä niin löytää pelejä.
Sama homma kun ei tuppaa mullakaan löytymään pelejä koskaan ja bonarina pelit 95% vieraissa :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mistä ne tietää luikkia karkuun? Hurja maine? :D

Kun pelejä on takana se 250 tai mitä 270 ni alkaahan siinä aika paljon samaa porukkaa pyörimään vastaan. Joka päivä tulee samoja naamoja vastaan ketä aina lähtee karkuun. Ja välillä ihan se hakeminen voi kestää vaik 30min että tulee edes joku vastaan ja sit usein se on sellanen ketä on joskus saanu nokkiin.
 
Ylös Bottom