Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Katos tonnehan on ilmestyny toinenkin online-turnaus, vois vaikka sitä alkaa hakkaamaan jos pelaajia löytyisi sinne, sillä sielä tasoerot ei ole kovin suuria tuon palkkakaton vuoksi :) Laittakaas noihin vaatimuksiin joukkueenne ja tulkaa haastamaan :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelailen jollain rivimiehillä ja silti jossai top 50:ssä, eise pelaajista riipu vaa taidosta. tappiot mitä on tullu nii iha veskan takii ku tuntuu et kaikki menee sisää jossai peleis.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelailen jollain rivimiehillä ja silti jossai top 50:ssä, eise pelaajista riipu vaa taidosta. tappiot mitä on tullu nii iha veskan takii ku tuntuu et kaikki menee sisää jossai peleis.

Sä oot kuitenkin yksi niistä keitä vastaan peli lagaa ihan hulluna ja ihan sama ketä siellä kentällä on niin syötöt ei mee omille, ajotukset sekunnin myöhässä ja ukot nykii/jäätyilee :D No ei vaan, ei osoitella ilman syytä.. taidoistahan se on kiinni, mutta toi vastuksen huono yhteys alkaa ärsyttämään joissain matseissa. Oma tiimi alkaa oleen ihan mukava ja ei siitä jää kiinni, mutta jonkun superstaran tai vaikkapa perusjantterin sotw kortin vois yrittää hommata ratkaiseen pelejä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pyyhi pelilevy paidan helmaan tai jollain muulla pois sormenjäljistä ja muusta ruuan tähteistä?

Usko pois, tein senkin! Ongelma taisi olla omissa musiikeissa. Olin poistanut ps3:lta soittolistan jota NHL:n kuuluisi pyörittää. Koska areenan sisääntulomusiikin polkua ei löytynyt niin jostain syystä koko peli jäätyi. Loin uudelleen "NHL13"-soittolistan jonka jälkeen jumittaminen loppui. :eek:

(Vilkastus taitaa tässä tapauksessa itse olla se kersa - höhö)
Mitenhän tämänkin nyt sitten ottaisi. :cool:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edelleen tiedustelen seuraavaa: Eikö tässä pelissä voi tosiaan heittää dumppia klassisilla ohjainasetuksilla? Jo se, etteivät ketjunvaihdot onnistu korpeaa, mutta tuokin vielä..

L1 + oikea tatti.. Suojausta en ole löytänyt klassisella ohjainasetuksella, mikä kyllä korpeaa. Samaten tuo etää mailan nosto ja tappeluun haasto samasta napista niin väliin vahingossa haastaa tappeluun..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

L1 + oikea tatti.. Suojausta en ole löytänyt klassisella ohjainasetuksella, mikä kyllä korpeaa. Samaten tuo etää mailan nosto ja tappeluun haasto samasta napista niin väliin vahingossa haastaa tappeluun..

Tarkoitit varmaan R1 ja oikeaa tattia? L1:stä ja oikeasta tatistahan harhautellaan :) Jokatapauksessa, ISO kiitos. Nyt voi aloittaa kunnon dump&chase -kiekon. Horton vielä kokoonpanoon ja laidat ryskymään. Muah!

Mitä tuohon mailan nostoon tulee, itse en sitä edes käytä kun en sillä mihinkään muuhun osu kun kiekollisen käsille tai naamaan. Pokecheckillä pärjää oikein hyvin. Kiekon suojauksen ja ketjunvaihdot kun vielä saisi klassisille niin avot!
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Helpohkoa voittaa tuolla uudessa turneessa nyt kun pari ekaa matsia pelannu ja molemmat ollu tollasia 20lvl heeboja :) Päivä päättyi joulukuun rankissa TOP-5, viikon rankissa TOP-10 ja kok. rankissa TOP-150 ja koko päivänä ainoa häviö ankkalasvegasille (odottelen sun haastetta edelleen;) ). Puckseja tosin vaan joku pari tuhatta kun ei jaksa yhtään kärkkyä tuolla huutiksessa ja alkaa normi pelit oleen tossa turneessa missä ei oo rajotuksia ni sellasia, että vastustajalla poikkeuksetta aina oikeastaan kovempi jengi.

SOTW Clutterbuckin ostin poies 4k ja jälkeenpäin vähän ihmettelen, että ei kenellekkään kelvannu kalliimmalla :eek: Ihan hyvin rymistelee eteenpäin, sopii kivasti kolmoskenttään parin lyhyemmän kaverin kanssa eikä kaikki puolustajat kolaa sitä maahan ykösellä toisin kuin nuo Giontat yms.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Helpohkoa voittaa tuolla uudessa turneessa nyt kun pari ekaa matsia pelannu ja molemmat ollu tollasia 20lvl heeboja :) Päivä päättyi joulukuun rankissa TOP-5, viikon rankissa TOP-10 ja kok. rankissa TOP-150 ja koko päivänä ainoa häviö ankkalasvegasille (odottelen sun haastetta edelleen;) ). Puckseja tosin vaan joku pari tuhatta kun ei jaksa yhtään kärkkyä tuolla huutiksessa ja alkaa normi pelit oleen tossa turneessa missä ei oo rajotuksia ni sellasia, että vastustajalla poikkeuksetta aina oikeastaan kovempi jengi.

SOTW Clutterbuckin ostin poies 4k ja jälkeenpäin vähän ihmettelen, että ei kenellekkään kelvannu kalliimmalla :eek: Ihan hyvin rymistelee eteenpäin, sopii kivasti kolmoskenttään parin lyhyemmän kaverin kanssa eikä kaikki puolustajat kolaa sitä maahan ykösellä toisin kuin nuo Giontat yms.

Mietin tuota sotw clutterbuckia kans... siellä ois taas jokunen 4k myynnissä jos huomenna vielä sais siihen hintaan niin otan pois.

Oon vähän tiimiä kasannu ryöstöjen avulla, tohtisitteko sanoa miten nämä ukot laittaisitte ketjuihin tai jos on jotain "pakollisia" hankintoja:
Sentterit: Filppula, Pavelski, Sotw Peverley, Stoll, Cogliano (viltissä nyt)
VL: Marleau, Cole, Booth, Steen
OL: Horton, Havlat, Grabner, Okposo
Nyt Filppula C, Cole A ja Pavelski A, mutta näitäkin vois muutella kun pari kapteenikorttia ois.

Pitäskö Peverleyn osata alottaa? Joku täällä kehui ja nyt kaksi peliä sillä pelannu ja oiskohan yhden tasurialotuksen vääntäny :D Filppula, Pavelski ja Stoll voittaa hyvin ja alotukset taitaa olla mulle 60-65% luokkaa, en oo viimeaikoina katellu tilastoja. Vai onko jokaisella joku tyyli millä ne on parempia?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Mietin tuota sotw clutterbuckia kans... siellä ois taas jokunen 4k myynnissä jos huomenna vielä sais siihen hintaan niin otan pois.

Oon vähän tiimiä kasannu ryöstöjen avulla, tohtisitteko sanoa miten nämä ukot laittaisitte ketjuihin tai jos on jotain "pakollisia" hankintoja:
Sentterit: Filppula, Pavelski, Sotw Peverley, Stoll, Cogliano (viltissä nyt)
VL: Marleau, Cole, Booth, Steen
OL: Horton, Havlat, Grabner, Okposo
Nyt Filppula C, Cole A ja Pavelski A, mutta näitäkin vois muutella kun pari kapteenikorttia ois.

Pitäskö Peverleyn osata alottaa? Joku täällä kehui ja nyt kaksi peliä sillä pelannu ja oiskohan yhden tasurialotuksen vääntäny :D Filppula, Pavelski ja Stoll voittaa hyvin ja alotukset taitaa olla mulle 60-65% luokkaa, en oo viimeaikoina katellu tilastoja. Vai onko jokaisella joku tyyli millä ne on parempia?

Marleau - Stoll - Havlat
Cole - Pavelski - Grabner
Booth - Peverley - Horton
Steen - Filppula - Okposo

Senttereillä ei mun mielestä niin väliä, peluuta parhaimpia alottajia eniten. Mun mielestä ainakin alotukset on sentterille melkein se tärkein. Laittelin nuo laiturit vaan MuTu tuntumalla ilman että kattelin mitään pelityylejä vaikka aika monen muistankin. Ykkösestä ainakin kannataa tehdä sellanen mikä pystyy tosiaan niitä maaleja tekemään ja 3. kentästä mun mielestä vähän kookkaampi ja voimakkaampi kenttä jos mahdollista.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Oho, ihmeiden aika ei oo ohi, pakasta nousi sotw Hall, kai tosta nyt jonkun pucksin saa, laitetaas myy tiin yöks... Tämä tosin boksin puolella, tenne tulee kirjoteltua ku toi boksi ketju ihan kuollut.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos tänään kellekkään sattunu ihmeitä?! mulla meinaan tuli kauppaan kolme ilmasta superkulta pakettia :)... tulihan sieltä M.pacioretty muut olikin ihan roskaa.. ei kyllä voi myydä kun lukee että on saatu ilmais pakasta :DD
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Onkos tänään kellekkään sattunu ihmeitä?! mulla meinaan tuli kauppaan kolme ilmasta superkulta pakettia :)... tulihan sieltä M.pacioretty muut olikin ihan roskaa.. ei kyllä voi myydä kun lukee että on saatu ilmais pakasta :DD

Pelasit sen mikälie beginner cupin, josta saa kolme kultapakettia palkinnoksi kun voittaa. Itse testasin toisella profiililla luomalla uuden hutin ja sain kolme kultapakettia ja minihopean kun voitin. Mistään ei tosin tullut mitään. Jotain kulutuskortteja ja 80 tasosia kaikki parhaat :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Pelailen jollain rivimiehillä ja silti jossai top 50:ssä, eise pelaajista riipu vaa taidosta. tappiot mitä on tullu nii iha veskan takii ku tuntuu et kaikki menee sisää jossai peleis.

Tässä on totta ja tarua,TAATUSTI hyvä pelaaja voittaa 1 tason vastustajat vaikka aloituspakan korteilla, sitten tulee se mutta väitän että

n 100 hävitystä ottelusta,olisin 2/3 osaa voittanut,jos olisi ollut samantason joukkue ehkä 10% häviöistä on ollut niitä että ,en olisi mitenkään

pärjännyt kun kaveri on NIIN paljon parenpi,sit jää ne loput jotka ratkee tuuriin,maalivahtiin,,tms

lopuksi panokseni "julli" keskusteluun onhan HIFK sestään Stadin ykköset sit on joku maalaisten suosima raha porukka jossain korvessa.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ihan kuin tähän HUT:iin olisi tullut jotain muutoksia. Tämä kausi mennyt ihan penkin alle, vain n. puolet peleistä voittoja ja hermot todella tiukoilla, keskeytys% on noussut pahasti ja anteeksi siitä teille foorumilaisille jotka ovat sen joutunut kokea. Edellinen kausi meni jotenkin ~60-18-3 ja peli kulki todella upeasti. Nyt ei kulje sitten ollenkaan.. En tiedä mikä tässä on.

Pieniä valonpilkahduksia on näkyvissä, kun tuli hommattua Marleau ykköskenttään laituriksi. Piti tulla Zetterberg, mutta vain 1kpl myynnissä 180 pelatulla pelillä. En siitä ala 75 000 pucksia maksamaan.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ostetaan Marian hossa Taylor Hall Corey Perry

Tyler Myers Duncan keith Keith Yandle P.k Subban


Vaihdossa puckseja/pelaajiii ja yhteyttä täälä ja psn tonne miikam5 :)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljos Ps3 puolella maksetaan Hallin viikko kortista? Boksin puolella ei meinaa mennä 225000 hintaan vaikka näkyy muutkin samaan hintaan tarjoavan ja mulla lisäksi käyttämätön.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Paljos Ps3 puolella maksetaan Hallin viikko kortista? Boksin puolella ei meinaa mennä 225000 hintaan vaikka näkyy muutkin samaan hintaan tarjoavan ja mulla lisäksi käyttämätön.

Yksi meni 300k:n bidillä täällä pleikkarin puolella.

-----

Hirvee kilpailu SOTW Myersista tuolla EA foorumilla, kaikki haluaa sen ja yhtäkään ei ole vielä pompahtanut myyntiin (toivotaan että EA pistää paketteja myyntiin niin mullakin olisi mahdollisuus hankkia se). Joten jos nappaat sen pakasta, ota pliis ekaks yhteyttä muhun ennen kuin pistät myyntiin. Maamiehelle kannattaa aina vaihtaa! :D
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Jaa a... Mitähän nyt sit sanois... Enää näin joulukuussa ei osaa pelata... Pro pleijareiden hävityn finaalin jälkeen ei ole paljoo luistin liikkunut, toinen toistaan huonommille vastustajille hävittyjä pelejä liuta takana, lvl 32 oli kun kk alkoi nyt onkin sit jo 22...

Täl hetkel jokaisen pelin alussa pyörii vaan vanha kummeli-sketsi päässä "ei anneta viimevuotisen vitosdivariin putoamisen häiritä..."
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hirvee kilpailu SOTW Myersista tuolla EA foorumilla, kaikki haluaa sen ja yhtäkään ei ole vielä pompahtanut myyntiin (toivotaan että EA pistää paketteja myyntiin niin mullakin olisi mahdollisuus hankkia se). Joten jos nappaat sen pakasta, ota pliis ekaks yhteyttä muhun ennen kuin pistät myyntiin. Maamiehelle kannattaa aina vaihtaa! :D

Ootko varma että sun varat riittää? :) Toi voi meinaan mennä sitten TODELLA kalliilla.
 
Ylös Bottom