Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hexton13
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Iltaa!
Oon alusta asti lukenu tätä ketjua mut nyt päätin avautua ja ottaa vähän kantaa. Pelasin Raeh87 ja kylläpä siinä on hauska tyyppi kun sen voittaa :D 3-1 mulle. Eli en oo vissiin ainut joka sen on voittanut ja sit postilaatikko laulaa. Eka viesti: hommaan bannit huijari ja blabla toinen viesti: puhun jo ea:n kanssa bla bla kolmas viesti:jotain haukkumista 4 viesti: toivo että kuolen 5 viesti: jtn haukkumista taas ja viiminen viesti: haistattelua. :p
Ja kun tiesin tyypin (täältä luettua) nii vastailin vain yeah:D, yap:D ja love u too.se

Mut se siitä ja pikaiset kannan otot.

Joku kyseli hyvää sentteriä 30k hintaluokassa nii vastaus on spezza. Ainakin itellä toiminut A kortin kans hyvin. Hinta voi olla vähän enemmän mut kuitenkin.

Hienoa nähdä että muillakin on samanlaiset ongelmat kuin minulla (hexton) :P

Ja tuosta tasotuksesta. Totta kuin kirkon rotta tai en tiiä mikä se on mut välillä pitää vaan huuta telekkarille et ihan uskomatonta. Mut joskus tuntuu et ei tarvi olla ees huonompi levelinen ja silti semmosta suossa rämpimistä. Esim b3loa vastaan joskus pelasin nii se oli semmosta kuraa et huhhuh. b3lo sano itekki et mun pelaajat käänty kuin höyrylaivat ja oon surkee pelaan nii olin varmasti huonompi levelinen ku b3lo ja silti se oli semmosta shittiä. Tais olla muuten suurinumeroisin tappio ikinä (13:ssa)

Onko joku ostanu Ea tickettiä ku joku tuossa aikasemminki sano et paljon enemmän erikois kortteja ja enemmän pelaajia tai jotaki (megapaketti) mut ku ei mulle vaan tullu et oisko tullu ea season tickettiläisille? Käykääpä joku ostamassa mun Nash tuolta. Joku on hyvin tarjonnu pelaajia mut ei kiitos kun ei tarvetta muulle kuin puxeille.

Ja sit vähän kokoonpanoa

Marleu-Spezza(A)- Nash SOTW
Gagne-Koivu-Ryan
Booth-Roy-Pominville
Ladd-Ruutu-Oshie

Pheanuf(A)-Karlsson(C)
Kronwall-Burns
Markov-E.Johnson (on muuten erittäin hyvä)

Price-Vokoun (saa ostaa muuten halvalla ku on niin surkee)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei *****. Gaborik lähti 50 000:n lähtöhinnalla 1h ajaksi vähän aika sitten. No, minäpä nokkelana lähetin sitten vaihtotarjouksen, joka sisälsi muutamia kortteja ja 40k kiekkoja. Ei kaveri vissiin ees kattonu koko tarjousta, ja ilonen yllätys oli kun ei tullut yhtään tarjousta korttiin. Omat varat putos vaihtotarjouksen myötä alle 50 000:n. Siinä olis ollut 50k voitto, Gaborik kun myy n. 100k:lla.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei *****. Gaborik lähti 50 000:n lähtöhinnalla 1h ajaksi vähän aika sitten. No, minäpä nokkelana lähetin sitten vaihtotarjouksen, joka sisälsi muutamia kortteja ja 40k kiekkoja. Ei kaveri vissiin ees kattonu koko tarjousta, ja ilonen yllätys oli kun ei tullut yhtään tarjousta korttiin. Omat varat putos vaihtotarjouksen myötä alle 50 000:n. Siinä olis ollut 50k voitto, Gaborik kun myy n. 100k:lla.

Kuule, ei se tuolla hinnalla voinut mennä. Kaveri varmaankin hyväksyi jonkun toisen tarjouksen.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Noi ryöstelyt ollut jo pitkään tosi hankalia kun niitä niin monet tekee, jos pucksit kiinnostaa niin kannattaa pienen alkupääoman jälkeen tuota treidausta alkaa tekeen. Itsellä loppu ryöstelyt vähän sen jälkeen kun täällä sana siitä levisi, kun huomasi että se menee sellaiseksi reaktiopeiksi siinä tunnin kohdalla.. Treidaamalla itse saanut aikoinaan karmeat pucks määrät. Alkoi siitä kun joku oli gretzkyn laittanut 20k lähtöhinnalla 3 päiväksi, niin päätin piruuttaan kokeilla 50k + joku kakka kortti päälle ja ihmetys oli suuri kun se olikin hyväksynyt sen :)

Eli kannattaa katsoa tuollaisia treidi kohteita jossa vähän epäilyttävä lähtöhinta (kaveri ei pakosti kartalla arvosta) ja laittaa tarjousta meneen.. Mutta kassaa se vaatii kun usein ne parhaat tuolla kolmen päivän kohdalla ja pucksit sen aikaa kiinni niissä jos se ei tajua katsoa sitä vaihtoehdotusta. Ja varsinkin jos monta treidi ehdotusta heität samaan aikaan. Itse käytin usein jotain halpaa sotw korttia tai legenda tyttöjä vaihtarina, tuntui toimivan.. Lieneekö että jotkut luulee niitä arvokkaammiksikin, tiedä häntä :)


Edit: Ja gaborik ei ole voinut olla viimeiseen asti ilman tarjouksia jos tuollainen lähtöhinta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

D.stafford myynnis 500 lähtöhinta saa käydä ostaa pois:)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Edit: Ja gaborik ei ole voinut olla viimeiseen asti ilman tarjouksia jos tuollainen lähtöhinta.

Pakko se on uskoo, vaikkakin viime aikoina oon hankkinut ja myös muille mennyt hyviä kortteja mm. perry 25000 ja suter 2000 tarjoamalla. Vaikka tietysti ihan eri hintaluokkaa niin tuntunut että viime aikoina on saanu olla rauhassa biddaamassa noita kortteja. Liekö kaikki sitten ryöstöjä kyttäämässä, missä lie?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Siis tarkotin siis että pakko uskoo että se on hyväksynyt jonkun vaihtotarjouksen... :) Ettei nyt siis väärinkäsityksiä synny :D

Niin aivan. Mutta hassua kyl jos ei siitä tarjouksia tosiaan tullut lopussa kun seurasit sitä huutoa?
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hieno jäähyväispeli Karlssonilta, nyt alkaa se narrien alamäki kun Karlsson lähtee ja HIFK nousee vielä! Oikeasti toivon vain että NHL:ssä saataisiin sopu aikaiseksi, vois vihdoin taas kattoo vähän enemmänkin hokii.
Hifki ei ainakaan tällä kaudella nouse yhtään mihinkään tolla ajokoirajengillä ja koutsilla.. :mad::mad:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

tietääkö joku et miks pelaajien tilastot ei päivity? maalivahtien tilastoihin ei tuu voittoja eikä muuta.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hifki ei ainakaan tällä kaudella nouse yhtään mihinkään tolla ajokoirajengillä ja koutsilla.. :mad::mad:

Juu ei, ei nouse ei.. :D

------

Kellään kokemuksia Charasta? Itse päätin näin "rahoissa" ostella uusia pelaajia ja Chara päätyi Karlssonin viereen. Taklausvoimaa on ja lämäri aivan huikee (practisessa testailin), ainoaksi epäilykseksi jää tuo luistelu, mutta eiköhän se treenikorteilla korjata.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Ei *****. Gaborik lähti 50 000:n lähtöhinnalla 1h ajaksi vähän aika sitten. No, minäpä nokkelana lähetin sitten vaihtotarjouksen, joka sisälsi muutamia kortteja ja 40k kiekkoja. Ei kaveri vissiin ees kattonu koko tarjousta, ja ilonen yllätys oli kun ei tullut yhtään tarjousta korttiin. Omat varat putos vaihtotarjouksen myötä alle 50 000:n. Siinä olis ollut 50k voitto, Gaborik kun myy n. 100k:lla.
Tämä oli varmaankin se Gaborik, jonka kävin poimimassa pois. Heitin siihen vaihtotarjouksen, joka sisälsi SOTW N.Bäcströmin KH/89 päittäin Marianiin. Tarjous hyväksyttiin ihan viime sekunneilla, kun huutosumma oli noussut muistaakseni 67,5k:n. Se miksi SOTW Bäckström oli tarjoukseni, niin olen jo pitemmän aikaa yrittänyt myydä ko. korttia 90k hinnalla, mutta ei ole mennyt kaupaksi. Kaveri laittoi muuten Bäcströmin heti kaupan jälkeen myyntiin ja lähtöpyyntö 65k. Nyt kun katsoin, niin oli myyty aamun tunteina hinnalla 88k. Gaborik x 2 meni eilen marketissa kaupaksi seurantani mukaan 122k ja toinen 126. Taisin tienata muutaman kiekon tuosta kaverin hätäilystä / tietämättömyydestä.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hifki ei ainakaan tällä kaudella nouse yhtään mihinkään tolla ajokoirajengillä ja koutsilla.. :mad::mad:

Hyvinhän HIFK pelaa, vihdoinkin oman paikkansa löytäneenä... Eniten odotan sen Helsinki Garden - hankkeen valmistumista, jonka jälkeen HIFK:n kadunvarsimainokset (härifrån tvättas) muutetaan vihdoinkin kuvaamaan joukkueen todellista tasoa ----> HIFK - Niin tasotonta lätkää, että siirryimme maanalle :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Hyvinhän HIFK pelaa, vihdoinkin oman paikkansa löytäneenä... Eniten odotan sen Helsinki Garden - hankkeen valmistumista, jonka jälkeen HIFK:n kadunvarsimainokset (härifrån tvättas) muutetaan vihdoinkin kuvaamaan joukkueen todellista tasoa ----> HIFK - Niin tasotonta lätkää, että siirryimme maanalle :rolleyes:

Juu, näinhän se valitettavasti menee, vaikkakin olisi kivaa jos samalta alueelta saisi edes jotakin vastusta :( Eiköhän siirrytä sinne KHL:n puolelle, jotta saadaan tasoisia vastuksia ;)
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Tämä oli varmaankin se Gaborik, jonka kävin poimimassa pois. Heitin siihen vaihtotarjouksen, joka sisälsi SOTW N.Bäcströmin KH/89 päittäin Marianiin. Tarjous hyväksyttiin ihan viime sekunneilla, kun huutosumma oli noussut muistaakseni 67,5k:n. Se miksi SOTW Bäckström oli tarjoukseni, niin olen jo pitemmän aikaa yrittänyt myydä ko. korttia 90k hinnalla, mutta ei ole mennyt kaupaksi. Kaveri laittoi muuten Bäcströmin heti kaupan jälkeen myyntiin ja lähtöpyyntö 65k. Nyt kun katsoin, niin oli myyty aamun tunteina hinnalla 88k. Gaborik x 2 meni eilen marketissa kaupaksi seurantani mukaan 122k ja toinen 126. Taisin tienata muutaman kiekon tuosta kaverin hätäilystä / tietämättömyydestä.

Oikea oppinen treidi.. Noi on hyviä kun ne hätäpäissään hyväksyy ne vaihtotarjoukset, toikin varmaan arveli että huutoja ei tule enää sen 67,5k:n päälle ja hyväksyi siten sen. Odottiko ihan viimeiseen sekuntiin asti? Sit jos odotti niin ymmärrän toki että hyväksyi..
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Vihdoinkin peli lähti taas luistamaan ja sain 6voittoa napattua putkeen ja useamman maalin erolla. Oli jo usko mennyt täysin omaan tekemiseen kun mistään ei tullut mitään edellispäivänä.:D Kyl täältä viel uudestaan ponnistetaan sinne top 10 vaik väkisin. Hhelinakeijulle kiitoksia matsista. Vähän jännitti edes lähtee pelaamaan sua vastaan kun ennen ei oltu kohdattu :) se oli meikän ylivoimasesti parasta peliä aikoihin.
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Juu ei, ei nouse ei.. :D

------

Kellään kokemuksia Charasta? Itse päätin näin "rahoissa" ostella uusia pelaajia ja Chara päätyi Karlssonin viereen. Taklausvoimaa on ja lämäri aivan huikee (practisessa testailin), ainoaksi epäilykseksi jää tuo luistelu, mutta eiköhän se treenikorteilla korjata.

Chara on ollut kyllä huikea Greenin vierellä. Kaveri taklaa kyllä jäätävästi. Pidän helposti parempana kuin eräiden hehkuttamaa Myersiä. Vielä kun joskus tulis sopivan hintainen SOTW Chara myyntiin...
 
Vastaus: NHL 13 - Hockey Ultimate Team [PS3]

Chara on ollut kyllä huikea Greenin vierellä. Kaveri taklaa kyllä jäätävästi. Pidän helposti parempana kuin eräiden hehkuttamaa Myersiä. Vielä kun joskus tulis sopivan hintainen SOTW Chara myyntiin...

Pelasin juuri pari ottelua, Chara tappoi pari ukkoa ja teki yhden maalinkin, voittomaalin! Charan ongelma on vain se ketteryys, en osaa sanoa kumpi on parempi Chara vai Myers, molemmat ovat helvetin hyviä!
 
Ylös Bottom